Jij hebt Jezus nog gedapped.quote:Op woensdag 23 juli 2014 17:35 schreef krioro het volgende:
[..]
De middeleeuwen nog meegemaakt, damn, you old.
Definieer geforceerd, zie bijna nergens geforceerd gedrag.quote:
Kanquote:Op woensdag 23 juli 2014 12:01 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hij was toch een tijdje weg of wat meer op de achtergrond getreden? Wat een minkukel
Haten op mensen.quote:Op woensdag 23 juli 2014 12:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh? niks van gezien dan![]()
Denk ik.
Hij is in elk geval nog te veel aanwezig jammer genoeg
Misschien zijn het users die wel een mening hebben en daarover durven uit te komen ipv saai iedereen elke dag bashen en flamen om persoonlijke eigen redenen en lullen met mensen die je wel mag.quote:Op woensdag 23 juli 2014 12:02 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Wat is dat toch met users die constant negatieve feedback krijgen op alles wat ze zeggen en dan toch blijven hangen
Denk dat een Spongeboss het er daar niet om doet, verre van.quote:Op woensdag 23 juli 2014 12:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik denk gewoon dat die users zo triest irl zijn dat ze leven van (negatieve) aandacht, zelfs aandacht via internet
En dan te bedenken dat dat de snelste zaadjes waren![]()
De titel van professor komt voor de doctor titelquote:Op woensdag 23 juli 2014 17:38 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Definieer geforceerd, zie bijna nergens geforceerd gedrag.
[..]
Kan
[..]
Haten op mensen.
[..]
Misschien zijn het users die wel een mening hebben en daarover durven uit te komen ipv saai iedereen elke dag bashen en flamen om persoonlijke eigen redenen en lullen met mensen die je wel mag.
Persoonlijk vind ik het eerste beter dan het tweede op lullen met mensen je wel mag na.
[..]
Denk dat een Spongeboss het er daar niet om doet, verre van.
Spongeboss heeft gewoon zijn eigen door sommige gezien als een aparte mening of trolls en sommige vinden het leuk om hem te bashen op zeer ongrappige wijzes of hem proberen te kwetsen omdat ze hem niet mogen immers is hij anders.
Met vriendelijke groet,
Dr. Prof. Psycholoog. Adil Nibou (erkens WA KLB SC psycholoog)
Eerder gehoord, kan geen neuk vinden om te geven.quote:Op woensdag 23 juli 2014 17:40 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
De titel van professor komt voor de doctor titel
Enigste.quote:Op woensdag 23 juli 2014 17:40 schreef wickedmen het volgende:
Enigste verschil is dat ik niet op mensen haat en doen alsof ze erg minderwaardig zijn.
Wij ook niet, doei.quote:Op woensdag 23 juli 2014 17:42 schreef wickedmen het volgende:
Nog steeds geen neuk gevonden om te geven.
Dat contrast ook, zo'n respectvolle, professionele operatie vs. lompe behandeling van ongewassen barbaren.quote:Op woensdag 23 juli 2014 17:45 schreef Chloroform het volgende:
Lijkt me wel indrukwekkend als al die 40 lijkwagens straks onder begeleiding als enige over de snelweg rijden.
Huh?quote:Op woensdag 23 juli 2014 17:49 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dat contrast ook, zo'n respectvolle, professionele operatie vs. lompe behandeling van ongewassen barbaren.
Kut Moslims.quote:Op woensdag 23 juli 2014 17:49 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dat contrast ook, zo'n respectvolle, professionele operatie vs. lompe behandeling van ongewassen barbaren.
Dit is Drenthe ja. Hij heeft zijn baard rood geverfd om zo in de '' picture '' te komen bij clubs. De niggakapper heeft hij nog niet gevondenquote:Op woensdag 23 juli 2014 17:50 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Mi conjo mi papi, is dat Drenthe? Hij heeft z'n niggakapper gevonden in Vladikavkaz zie ik.
Ja, waar doel je nou op? Op hoe de lichamen op de rampplek zijn behandeld?quote:
Wat anders, hoe de kalveren in het weiland ernaast worden gemolken?quote:Op woensdag 23 juli 2014 17:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, waar doel je nou op? Op hoe de lichamen op de rampplek zijn behandeld?
Als dat echt Drenthe is en dat echt zo is (waar ik niet vanuit ga) dan heeft dat juist een domme tegengesteld effect.quote:Op woensdag 23 juli 2014 17:54 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Dit is Drenthe ja. Hij heeft zijn baard rood geverfd om zo in de '' picture '' te komen bij clubs. De niggakapper heeft hij nog niet gevonden
Hij heeft een shirtje van Reading aan dus ik denk niet zijn zoektocht in Vladikavkaz erg succesvol was.quote:Op woensdag 23 juli 2014 17:50 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Mi conjo mi papi, is dat Drenthe? Hij heeft z'n niggakapper gevonden in Vladikavkaz zie ik.
Het had een anti-leger opmerking kunnen zijn, over de mensen die die kisten dragen. Dat heb ik namelijk ook al voorbij zien komen. Snap niet hoe je daarover kunt zeiken.quote:Op woensdag 23 juli 2014 17:57 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wat anders, hoe de kalveren in het weiland ernaast worden gemolken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |