Ik luister het op een koptelefoon en ik hoorde gewoon wat ze allemaal zei, ze had het over Frans Timmermans.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:49 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Meende dat ook te horen ja. Of dat geschreeuw en gehuil toen die eerste kist eruit kwam.
Dit niet weten.quote:
Geen probleem joh, excuses aanvaard. Ieder zijn ding toch mimangquote:Op woensdag 23 juli 2014 16:56 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[..]
Sorry hoor, dat ik gewoon totaal niet val op Chai-like average girls.
was in groep 2 van basisschool, was een soort van afval race waar je opdrachten moest doen & shit, weet de laatste opdracht nog. Had een dikke face-off met een of andere random nerd, kregen allebei een beschuitje, moest je opeten en diegene die als eerste kon fluiten wonquote:Op woensdag 23 juli 2014 16:55 schreef MMGYMCMB het volgende:
Nee.
Eén van de keren dat ik erheen was gegaan was er een week daarna een ridder overleden tijdens zo'n gevecht in die arena.
Alleen omdat ze blank is, vuile racist.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:56 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[..]
Sorry hoor, dat ik gewoon totaal niet val op Chai-like average girls.
[ afbeelding ]
Fuck off man, ze is kk lelijk.
Nee, haar stuitend gebrek aan swag i.c.m. een bek alsof ze een beroerte heeft gehad = definitieve afnapper.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:57 schreef 2NutZ het volgende:
Kijk maar eens een show van haar... denk dat je dan op sommige momenten best aroused kan zijn
Die detailsquote:Op woensdag 23 juli 2014 16:59 schreef Gridlok het volgende:
[..]
was in groep 2 van basisschool, was een soort van afval race waar je opdrachten moest doen & shit, weet de laatste opdracht nog. Had een dikke face-off met een of andere random nerd, kregen allebei een beschuitje, moest je opeten en diegene die als eerste kon fluiten won.
Daarna mocht ik mee naar dat kasteel, werd geridderd door een of andere infantiele zak met een zwaard, en ik kreeg een doosje ( MET NIKS ERIN ) wat ze erbij vertelde was " als je ooit droevig bent moest je dat doosje open maken en dan zou de kus van de prinses die in dat doosje zat je blij maken ". That day, magic died for me.
Haha I like it, vrouwen met humor > vrouwen met tanned bubblebutt.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:57 schreef 2NutZ het volgende:
Kijk maar eens een show van haar... denk dat je dan op sommige momenten best aroused kan zijn
Haha die serie, alleen maar leugens, fucking paard dat niet terug praatte tegen je, all these lies. Heb volgens mij nog ergens foto's van die dag, full Henry the fifth attire aan.quote:Op woensdag 23 juli 2014 17:02 schreef MMGYMCMB het volgende:
Die details. Vond de serie op TV altijd veel vetter dan het park zelf, Drievliet was mijn favo park
.
quote:Op woensdag 23 juli 2014 17:02 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Haha I like it, vrouwen met humor > vrouwen met tanned bubblebutt.
HAHA, gear allesquote:Op woensdag 23 juli 2014 17:04 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Haha die serie, alleen maar leugens, fucking paard dat niet terug praatte tegen je, all these lies. Heb volgens mij nog ergens foto's van die dag, full Henry the fifth attire aan.
Drievliet ben ik nog nooit geweest, bestaat dat überhaupt nog?
I know dat feel, durfde vroeger ook nooit in achtbanen. Was toen met familie naar een of andere moffrikaans pretpark, vuile huichelaars trickte me een achtbaan in, zeiden dat het een gewone attractie was, maar was zo'n indoors achtbaan, kon dus ook niet meer terug omdat er een horde duitsters in die rij stond. Kwam eruit fucking happy sinds dien altijd achtbanen gedaan.quote:Op woensdag 23 juli 2014 17:07 schreef MMGYMCMB het volgende:
HAHA, gear alles![]()
!
Ja volgens mij wel, moest niks van achtbanen hebben, dus er waren genoeg alternatieven daar.
quote:Op woensdag 23 juli 2014 17:07 schreef MMGYMCMB het volgende:
Al had ze de humor van een plak runderrookvlees, boeiend.
Meldpunt huiselijk geweld is hier niet.quote:Op woensdag 23 juli 2014 17:18 schreef niels0 het volgende:
Meldt zich. Ik had net een telefoongesprek met een vrouw over 'r kind.
Gisteren ook al, een andere vrouw of hoe moet ik het noemen.quote:Op woensdag 23 juli 2014 17:19 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Meldpunt huiselijk geweld is hier niet.
Sexlijn?quote:Op woensdag 23 juli 2014 17:20 schreef niels0 het volgende:
[..]
Gisteren ook al, een andere vrouw of hoe moet ik het noemen.
Ooit dacht ik ook zo over mannen, maar de neiging om hem een stomp in zijn prachtige gezicht te geven werd met elke uiting van zijn gebrek aan humor sterkerquote:Op woensdag 23 juli 2014 17:07 schreef MMGYMCMB het volgende:
Al had ze de humor van een plak runderrookvlees, boeiend.
terwijl iedereen bij jouw blijken van leuke humor liefdevol over je vlassige snorretje wil strijkenquote:Op woensdag 23 juli 2014 17:22 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ooit dacht ik ook zo over mannen, maar de neiging om hem een stomp in zijn prachtige gezicht te geven werd met elke uiting van zijn gebrek aan humor sterker
Neeh, in het wild zegmaar. Die van gister had tattoos tot in 'r gezicht.quote:
Ik weet niet zeker of dit een Turkengrapje is of dat je denkt dat ik een man benquote:Op woensdag 23 juli 2014 17:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
terwijl iedereen bij jouw blijken van leuke humor liefdevos over je vlassige snorretje wil strijken
Sprekend idd, vooral die laatste twee.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:31 schreef MMGYMCMB het volgende:
HAHAHAH KRIO LIJKT OP SWIZZ BEATZ, DJ DRAMA, MR. POTATOEHEAD ÉN SEMAFOOR![]()
![]()
.
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:33 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dat is juist de grap, trut.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
full stops and exclamation marks
turkengrapquote:Op woensdag 23 juli 2014 17:26 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik weet niet zeker of dit een Turkengrapje is of dat je denkt dat ik een man ben
Het leven laten door een stuntshow in het Land van fucking Ooit.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:55 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]Nee.
Eén van de keren dat ik erheen was gegaan was er een week daarna een ridder overleden tijdens zo'n gevecht in die arena.
[..]
'99, mi gado.
De middeleeuwen nog meegemaakt, damn, you old.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:55 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |