http://www.vpro.nl/nederland-van-boven/quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:25 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Die zijn er volgens mij wel, in full HD.
Keer iets over gelezen dat het op Nederland 2 kwam ofzoiets.
Ja, het is een serie: http://www.vpro.nl/nederland-van-boven/quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:25 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Die zijn er volgens mij wel, in full HD.
Keer iets over gelezen dat het op Nederland 2 kwam ofzoiets.
Niet heel erg mee gekregen maar die black humor shit is sws altijd vet mooiquote:Op woensdag 23 juli 2014 19:25 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Doet me denken aan die Daquan meme.
wowquote:Op woensdag 23 juli 2014 19:24 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Laatste tijd fantaseer ik meer over 2nutz tho :$
Zo straks op de radio ook zo een.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:24 schreef Chloroform het volgende:
God nu weer zo'n ouwe kut die over zichzelf moet vertellen dat zij die en die is verloren blabla, mensen die helemaal niet bij het ongeluk betrokken waren.
Mens, het gaat niet om jou.
Wow wow wowwww :squote:
Nee, ben wel toe aan wat genegenheid. :$quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:27 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Lieg niet, jij denkt alleen maar aan die bekkensloper van krio ;s
Weet je op wie jij lijkt trouwensquote:Op woensdag 23 juli 2014 19:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wow wow wowwww :s
Is het de bril? Of mijn symmetrische wenkbrauwen?
Wow.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:32 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Weet je op wie jij lijkt trouwens.
[ afbeelding ]
Vooral door die neusgaten van je.
quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:32 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als? Hoezo als?! Dude, je drinkt zoete wijn, Canei, bent bang voor achtbanen, je hebt meer hand- en gezichtscrèmes dan ik, durfde niet te vechten tegen Panzie.. Nigguh, you better get your nails done and your hair did cuz you a chick.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:29 schreef MMGYMCMB het volgende:
Als ik een chick was zat ik nu te janken door die muziek op CNN/Ned 2.
nee manquote:Op woensdag 23 juli 2014 19:32 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
vage kennis van de buurjongen van een jeugdvriend van de achternicht van mijn buurman zat in dat vliegtuig.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:24 schreef Chloroform het volgende:
God nu weer zo'n ouwe kut die over zichzelf moet vertellen dat zij die en die is verloren blabla, mensen die helemaal niet bij het ongeluk betrokken waren.
Mens, het gaat niet om jou.
FB privilegesquote:Op woensdag 23 juli 2014 19:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
nee man
Neusgaten wel![]()
Had je pic van tli gezien btw?
Wow.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:32 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
hahahaquote:Op woensdag 23 juli 2014 19:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Als? Hoezo als?! Dude, je drinkt zoete wijn, Canei, bent bang voor achtbanen, je hebt meer hand- en gezichtscrèmes dan ik, durfde niet te vechten tegen Panzie.. Nigguh, you better get your nails done and your hair did cuz you a chick.
quote:
quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
you better get your nails done and your hair did
M'n reaction gif zei genoegquote:
#saladekkcondoekoeslowtrainquote:Op woensdag 23 juli 2014 19:33 schreef Salatrel het volgende:
[..]
vage kennis van de buurjongen van een jeugdvriend van de achternicht van mijn buurman zat in dat vliegtuig.
Het heeft me echt diep geraakt
Adder die je bent ;s die jongen laat zijn echte zelf zien en jij spuugt erop, walgelijk.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Als? Hoezo als?! Dude, je drinkt zoete wijn, Canei, bent bang voor achtbanen, je hebt meer hand- en gezichtscrèmes dan ik, durfde niet te vechten tegen Panzie.. Nigguh, you better get your nails done and your hair did cuz you a chick.
Ja doei, heb nog heel wat in te halen met al die shit die hij mij flikt altijd.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:35 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Adder die je bent ;s die jongen laat zijn echte zelf zien en jij spuugt erop, walgelijk.
quoted directly from random Carry Slee boek.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja doei, heb nog heel wat in te halen met al die shit die hij mij flikt altijd.
quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja doei, heb nog heel wat in te halen met al die shit die hij mij flikt altijd.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |