SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Lekker vroeg beginnen dus. Ik heb al moeite met 9 uur
Al is het wel een kwestie van gewenning natuurlijk.![]()
Probleem bij mij zijn de files. Als ik om kwart over 6 vertrek, doe ik er mooi 3 kwartier over. Als ik om 7 uur vertrek, kun je daar sowieso een half uur bij optellen. Dat vind ik dus echt zonde van mijn tijd.quote:Op woensdag 23 juli 2014 09:06 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Jezus![]()
Half 8 is vroeg zat voor mij
En datzelfde geldt voor 's middags: 4 uur vertrekken, 5 uur thuis. 5 uur vertrekken, half 7 thuis
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Geen idee weet niet wanneer mensen er achter zijn gekomen dat hij niet in de transfers zit.
volgens futdb zit hij nog netjes rond de 250K.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Teringquote:Op woensdag 23 juli 2014 09:21 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Wat een stelletje respectloze mongolen op FR12.Ze schreeuwen moord en brand dat de wedstrijd vanavond misschien niet doorgaat.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die gast met argument dat voetballers er weer makkelijk vanaf komen omdat ze weer eens niet hoeven werken![]()
En die gast met zijn 99,9% procent ook____________!
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
raar volk die feyenoorders...quote:Op woensdag 23 juli 2014 09:21 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Wat een stelletje respectloze mongolen op FR12.Ze schreeuwen moord en brand dat de wedstrijd vanavond misschien niet doorgaat.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Arme Reemi, hele nacht bezig geweest die transfers in te voeren, heeft EA sommige posities verkeerd in de lijst staan...![]()
![]()
Armero blijft toch wel LB hequote:Op woensdag 23 juli 2014 09:50 schreef Zhano het volgende:
Arme Reemi, hele nacht bezig geweest die transfers in te voeren, heeft EA sommige posities verkeerd in de lijst staan...
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Volgens mij wel ja.
Tadic CAM ipv RW
Sam RW ipv RM
Pizzi CAM ipv LM
Atsu heeft ie dan wel weer als CAM ipv LW zoals op de lijst staat![]()
![]()
zag PLquote:Op woensdag 23 juli 2014 09:56 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
sssst![]()
zullen gerust een paar goede zijn, zijn alleen zo lastig te vindenPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Herzenloze? Toepasselijk welquote:Op woensdag 23 juli 2014 09:56 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
sssst
Of het is misschien wel zo'n half-Duits pratende Limburger. Herz is hart in het Duits...dan kunnen we het hem dus niet kwalijk nemen.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op woensdag 23 juli 2014 10:20 schreef Zhano het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)-door-naar-2015.html
Hardline uitgesteld naar 2015
Al een datum voor the Division?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Gelukkig hebben jullie Knack'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Volgende maand gratis als het goed is (PSN Plus).quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ben er blij meequote:Op woensdag 23 juli 2014 10:20 schreef Zhano het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)-door-naar-2015.html
Hardline uitgesteld naar 2015Rond sept/okt speel ik al fifa en destiny.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
quote:Op woensdag 23 juli 2014 10:26 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Volgende maand gratis als het goed is (PSN Plus).
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Ik vond Watch_Dogs wel tof eigenlijk. Alleen jammer dat je niet kon schieten vanuit je auto
Please sir. When moon? When Mustang?![]()
September toch? Maar als het net als die heists gaat dan duurt het wel even.quote:Op woensdag 23 juli 2014 10:38 schreef Vijf_voor het volgende:
Ik wil gta op de ps4, maar er is nog geen datum
Ik ga morgen gewoon even Battlefield 4 halen./Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Beetje rare transfers.. allemaal golds en dan een paar random bronzes (incl. een 45-rated) en veel spelers die terugkomen van loan. En FUT doet het nu niet.![]()
Uit je neus eten met een bokshandschoenquote:Op woensdag 23 juli 2014 10:52 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
neeeee wat moet je nou de hele dag doen![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
wtfquote:Op woensdag 23 juli 2014 10:53 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Uit je neus eten met een bokshandschoen![]()
![]()
![]()
Geen idee, misschien naar buiten???quote:Op woensdag 23 juli 2014 10:52 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
neeeee wat moet je nou de hele dag doen![]()
Ja sorry, dat zei ik altijd als klein jongetje als iemand me vroeg wat ik ging doen. Gewoon omdat het grappig klonkquote:
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Small step for mankind, giant step for man.quote:Op woensdag 23 juli 2014 10:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Geen idee, misschien naar buiten???NAC Breda
Rèsbaarge![]()
BanHamer incoming, stelletje smerige coinbuyersquote:
#FreeTrapz![]()
Kreeg via bol.com mijn Killzone gewoon door de brievenbus.quote:Op woensdag 23 juli 2014 10:57 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ja ff bestellen, maar wil wel ergens dat ze m zo sturen dat ie door de brievenbus kan
Even kijken hoe duur hij daar is
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op woensdag 23 juli 2014 10:58 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Small step for mankind, giant step for man.
nou nou.jpgquote:Op woensdag 23 juli 2014 10:59 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
BanHamer incoming, stelletje smerige coinbuyersNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Succes mattieboiiquote:Op woensdag 23 juli 2014 11:06 schreef Dudeweiser het volgende:
Nou even met de auto, de trein en weer de auto naar huis rijdenRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
overal dusquote:Op woensdag 23 juli 2014 10:57 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ja ff bestellen, maar wil wel ergens dat ze m zo sturen dat ie door de brievenbus kan![]()
![]()
Doen!quote:Op woensdag 23 juli 2014 10:40 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
September toch? Maar als het net als die heists gaat dan duurt het wel even.
Ik ga morgen gewoon even Battlefield 4 halen./Heb hem al een tijdje niet meer aangeraakt, maar moet BF maar weer eens opstarten. Toffe game
quote:Op woensdag 23 juli 2014 11:12 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Doen!Heb hem al een tijdje niet meer aangeraakt, maar moet BF maar weer eens opstarten. Toffe game
ben al op zoek.
Primaquote:Mocht je me online zien, mag je me altijd inviten voor een potje BF4
quote:Op woensdag 23 juli 2014 11:14 schreef Rijst het volgende:
Nee idd daar heb je geen antwoord op he. Treurig mannetje ben je dat je gelijk gaat schelden.
Laat gaan joh, die stinkfries.quote:Op woensdag 23 juli 2014 11:14 schreef Rijst het volgende:
Nee idd daar heb je geen antwoord op he. Treurig mannetje ben je dat je gelijk gaat schelden.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
tja volgens mij versturen gewoon alle webshops in nl met bubbeltjesenvolop. Snap anders sowieso niet waarom je meer zou betalen voor portokosten.quote:Op woensdag 23 juli 2014 11:15 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Laat gaan joh, die stinkfries.
Die zhano is beetje raar![]()
ze hebben zand in hun vagina, net als jij en DS2quote:
#FreeTrapz![]()
Ik heb volgens mij kiezelstenen tussen m'n voorvelletje.quote:Op woensdag 23 juli 2014 11:30 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ze hebben zand in hun vagina, net als jij en DS2Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
dan ben ik ds2 want vergeleken met zhano dan komt hij nog weleens naar buiten.quote:Op woensdag 23 juli 2014 11:30 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ze hebben zand in hun vagina, net als jij en DS2
Ooooooh![]()
Kun je extra hard swaffelenquote:Op woensdag 23 juli 2014 11:31 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij kiezelstenen tussen m'n voorvelletje.
ik heb geprobeerd dit te ontcijferen, echt waarquote:Op woensdag 23 juli 2014 11:32 schreef Rijst het volgende:
[..]
dan ben ik ds2 want vergeleken met zhano dan komt hij nog weleens naar buiten.
Ooooooh
#FreeTrapz![]()
heb jij je eigen posts soms gelezen. Is ook om te huilehhhquote:Op woensdag 23 juli 2014 11:34 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ik heb geprobeerd dit te ontcijferen, echt waar![]()
Ik was nog van plan om te gaan fietsen maar het waait veel te hard en ik ben eigenlijk veel te moe.. wel fietste ik naar het station om mijn OV op te laden en naar de C1000. En nu eerst tijd voor Assault .![]()
oehh echt zand in zijn vagina,quote:Op woensdag 23 juli 2014 11:35 schreef Rijst het volgende:
[..]
heb jij je eigen posts soms gelezen. Is ook om te huilehhh
#FreeTrapz![]()
Neem je wat kibbeling mee als je straks terugkomt?quote:Op woensdag 23 juli 2014 11:41 schreef Rijst het volgende:
[..]
ja ik ga deze sc voor altijd verlaten. Doei![]()
![]()
![]()
Godverquote:Op woensdag 23 juli 2014 11:41 schreef Rijst het volgende:
[..]
ja ik ga deze sc voor altijd verlaten. DoeiWat een impersonator
Ik ben benieuwd naar de prijzen van een paar van de transfers die net zijn uitgekomen.. misschien kan ik een paar goedkoop oppikken.![]()
"Doei" dus. Famous last word.quote:Op woensdag 23 juli 2014 11:41 schreef Rijst het volgende:
[..]
ja ik ga deze sc voor altijd verlaten. DoeiNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Hoerenquote:Op woensdag 23 juli 2014 09:55 schreef Zhano het volgende:
Volgens mij wel ja.
Tadic CAM ipv RW
Sam RW ipv RM
Pizzi CAM ipv LM
Atsu heeft ie dan wel weer als CAM ipv LW zoals op de lijst staatGeUPte spelers staan ook verkeerd in de lijst.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Die linkt wel mooi met IF Williams.quote:Op woensdag 23 juli 2014 12:05 schreef rolls-reus het volgende:
Villa is een spits gewordenOok wel vet
![]()
Daar gaan vast veel mensen blij mee zijn jaquote:Op woensdag 23 juli 2014 12:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die linkt wel mooi met IF Williams.![]()
![]()
Wie zet nou Villa met die pauper IF in de spits?quote:Op woensdag 23 juli 2014 12:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die linkt wel mooi met IF Williams.
Voor een BSG team is dat wel goed. Alleen ik zie net dat hij onbetaalbaar is geworden.quote:Op woensdag 23 juli 2014 12:08 schreef Zhano het volgende:
[..]
Daar gaan vast veel mensen blij mee zijn ja
Of je zet Heskey naast hem in de spits![]()
![]()
Bitch please.quote:Op woensdag 23 juli 2014 12:08 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Wie zet nou Villa met die pauper IF in de spits?
Het is een bronze met stats van een gold.![]()
Aussie ja.quote:Op woensdag 23 juli 2014 12:11 schreef The_Yakuza het volgende:
Die Villa is dan zeker een MLS of Australian League kaart :S![]()
Bwohh, Besiktas zullen niet weten wat hen overkomtquote:Op woensdag 23 juli 2014 11:56 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Morgen einde inschrijving wedstrijd voor Besiktas___! Te Vrede en Achabar in de spits.....
[ afbeelding ]![]()
![]()
inb4 el-blanchitoquote:Op woensdag 23 juli 2014 12:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
O ja, niet te vergeten de link met EngelaarSmile like you mean it
www.wefut.com![]()
Poepvlek please.quote:Op woensdag 23 juli 2014 12:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Bitch please.
Het is een bronze met stats van een gold.
Nee.. sorry nee..Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
En gelijk weer de vergelijking maken met Ibarbo?quote:Op woensdag 23 juli 2014 12:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
[ afbeelding ]
Betere finishing, long shots en volleys dan Ibarbo.
Waarom doe je dat altijd bij mij.. kan jij mij niet gewoon met rust laten?
Altijd dat reageren op mij met Ibarbo.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
bla blaquote:Op woensdag 23 juli 2014 12:18 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
En gelijk weer de vergelijking maken met Ibarbo?
Waarom doe je dat altijd bij mij.. kan jij mij niet gewoon met rust laten?
Altijd dat reageren op mij met Ibarbo.![]()
Ok nu moet je de volgende keer ook niet gaan huilen als ik reageer op jou. Stoere jongen.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
okquote:Op woensdag 23 juli 2014 12:20 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ok nu moet je de volgende keer ook niet gaan huilen als ik reageer op jou. Stoere jongen.
Je bent gewoon nog steeds ongelooflijk irritant.![]()
Ga aan het werk man.quote:Op woensdag 23 juli 2014 12:20 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ok nu moet je de volgende keer ook niet gaan huilen als ik reageer op jou. Stoere jongen.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Pauze.quote:
Hij blijft maar reageren op Ibarbo zelfs na de grote speech van Ozz.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ga naar de C1000 ofzo. Kalm je tietjes.quote:Op woensdag 23 juli 2014 12:20 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
ok
Je bent gewoon nog steeds ongelooflijk irritant.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Daar ben ik al geweest.quote:Op woensdag 23 juli 2014 12:23 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ga naar de C1000 ofzo. Kalm je tietjes.![]()
64 euro bij bol.comquote:![]()
51 t/mt 55 euro bij andere sites die ik niet ken. (4 tot 8 werkdagen levertijd.)
Ik postte alleen maar over die link tussen Villa en Williams. Ik had niet voorzien dat daar zulke reacties op zouden komen.quote:Op woensdag 23 juli 2014 12:24 schreef Zhano het volgende:
Moet zeggen dat ik deze keer wel vond dat DS2 het uitlokte.![]()
Dat zou best kunnen want dat is het FIFA-forum en dat spreek je hetzelfde uit als viva hehequote:Op woensdag 23 juli 2014 12:26 schreef Toefjes het volgende:
Volgens mij moet het viva forum ongeveer zijn zoals hier.![]()
Ik denk dat hier meer Lactacyd wordt gebruikt hoor.quote:Op woensdag 23 juli 2014 12:26 schreef Toefjes het volgende:
Volgens mij moet het viva forum ongeveer zijn zoals hier.![]()
tfoequote:Op woensdag 23 juli 2014 12:32 schreef DarkSonic2 het volgende:
TIF Defoe is best wel goedkoop.. ik bewaar elke MLS speler die ik nu in een pack krijg.![]()
Ik heb een zooitje keepers en CB's gekocht voor 150c. Die werden vorig jaar erg duur. De keepers rond de 2K zelfs meen ik.quote:Op woensdag 23 juli 2014 12:32 schreef DarkSonic2 het volgende:
TIF Defoe is best wel goedkoop.. ik bewaar elke MLS speler die ik nu in een pack krijg.![]()
Heb een stuk of 10 TIF Defoes gekocht. Zet ze te koop voor 30-40kquote:Op woensdag 23 juli 2014 12:32 schreef DarkSonic2 het volgende:
TIF Defoe is best wel goedkoop.. ik bewaar elke MLS speler die ik nu in een pack krijg.Als er 1 verkoopt koop ik er 2 of 3 terug. Gisteren (van de nieuwe IFs) alleen een SIF Mascherano verkocht though.
![]()
Raarrr ik moet een nieuw origin password aanmaken bij het inloggen op de EA servers, omdat het oude password te zwak zou zijn![]()
Ik heb niets teruggelezen maar kwam hier even binnenvallen en zag die twee weer eens stoer e-penisje vergelijken.quote:Op woensdag 23 juli 2014 12:24 schreef Zhano het volgende:
Moet zeggen dat ik deze keer wel vond dat DS2 het uitlokte.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Vd Wiel kan dus fluiten naar zijn stekkiequote:Op woensdag 23 juli 2014 12:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
Welliton niet in FUT15 en Aurier naar PSG. Djuricic naar Mainz. gr goal.com
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Die van DS2 is 30cm. Daar kan ik niet tegen op met mijn 4cm.quote:Op woensdag 23 juli 2014 12:37 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik heb niets teruggelezen maar kwam hier even binnenvallen en zag die twee weer eens stoer e-penisje vergelijken.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Denk dat hij minder is dan Aurier ja.quote:Op woensdag 23 juli 2014 12:42 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Vd Wiel kan dus fluiten naar zijn stekkie
Aurier was in FUT12 bronze, in FUT13 silver en in FUT14 gold en TOTS.![]()
Wat een onzin weer al die mensen die hun profielfoto veranderen in iets MH17 gerelateerds
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ds2tje, hou nou alsjeblieft eens op met doen alsof FUT de absolute en enige waarheid is voor wat betreft spelersratingsquote:Op woensdag 23 juli 2014 12:44 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Denk dat hij minder is dan Aurier ja.
Aurier was in FUT12 bronze, in FUT13 silver en in FUT14 gold en TOTS.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Gewoon geen aandacht aan schenken en een Duitse profielfoto nemen.quote:Op woensdag 23 juli 2014 12:45 schreef DuTank het volgende:
Wat een onzin weer al die mensen die hun profielfoto veranderen in iets MH17 gerelateerds
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
En wat is daar mis mee?quote:Op woensdag 23 juli 2014 12:45 schreef DuTank het volgende:
Wat een onzin weer al die mensen die hun profielfoto veranderen in iets MH17 gerelateerdsNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik denk dat het 2e deel van zijn post los staat van het 1e deel... althans, dat hoop ik.quote:Op woensdag 23 juli 2014 12:45 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ds2tje, hou nou alsjeblieft eens op met doen alsof FUT de absolute en enige waarheid is voor wat betreft spelersratings
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
Nee. Sherlock maar eens.quote:Op woensdag 23 juli 2014 12:46 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik denk dat het 2e deel van zijn post los staat van het 1e deel... althans, dat hoop ik.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Dat deed ik ook niet, daarom zette ik ook een regel ertussen.quote:Op woensdag 23 juli 2014 12:45 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ds2tje, hou nou alsjeblieft eens op met doen alsof FUT de absolute en enige waarheid is voor wat betreft spelersratings![]()
respecdquote:Op woensdag 23 juli 2014 12:45 schreef DuTank het volgende:
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Plausibelquote:Op woensdag 23 juli 2014 12:47 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat deed ik ook niet, daarom zette ik ook een regel ertussen.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Dit dus.quote:Op woensdag 23 juli 2014 12:46 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik denk dat het 2e deel van zijn post los staat van het 1e deel... althans, dat hoop ik.
Ik zei nog 'ik denk dat hij minder is dan Aurier'![]()
HASHTAG EM HAA 17 HASHTAG TAGSFORLIKES HASHTAG SUMMER HASHTAG FOLLOWFORFOLLOWquote:hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
HASHTAG INSTACRASHquote:Op woensdag 23 juli 2014 12:49 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
HASHTAG EM HAA 17 HASHTAG TAGSFORLIKES HASHTAG SUMMER HASHTAG FOLLOWFORFOLLOW"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Slap of al in volle glorie?quote:Op woensdag 23 juli 2014 12:42 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Die van DS2 is 30cm. Daar kan ik niet tegen op met mijn 4cm.![]()
Die van mij is in volle glorie 4cm.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ach, als het voor die mensen goed voelt om zo deel te nemen aan de nationale rouw, lekker laten doen. Doen er niemand kwaad meequote:Op woensdag 23 juli 2014 12:51 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Deze zie ik nu ook overal.![]()
Je hebt gelijk, de tijd van wonden likken moet na vandaag voorbij zijn. Morgen beginnen met een plan de campagne voor wraakquote:Op woensdag 23 juli 2014 12:49 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nederlandse nuchterheid vs doorslaan in nationale rouw.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Nou, ik merkte bij mezelf wel voor het eerst dat ik oorlogszuchtige gedachtes kreeg toen ik hoorde wat er gebeurd was eigenlijkquote:Op woensdag 23 juli 2014 12:52 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, de tijd van wonden likken moet na vandaag voorbij zijn. Morgen beginnen met een plan de campagne voor wraak![]()
Geen idee, zit wel in GTA San Andreas geloof ik.quote:Op woensdag 23 juli 2014 12:52 schreef Zhano het volgende:
Wie weet uit zn hoofd van welke film dit is?
Is Dudeweiser in de buurt?
The dream has come trueSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 23 juli 2014 12:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
The dream has come trueClint? Waar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Dat geldt voor mij eigenlijk ook wel. Ik ben nooit zo van het dood en verderf zaaien, maar als ik bijvoorbeeld denk aan die barbaren die lijken hebben ontdaan van allerlei kostbaarheden (zoals bijvoorbeeld trouwringen), dan krijg ik toch ook wat minder beschaafde ideeen.quote:Op woensdag 23 juli 2014 12:54 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nou, ik merkte bij mezelf wel voor het eerst dat ik oorlogszuchtige gedachtes kreeg toen ik hoorde wat er gebeurd was eigenlijkNAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op woensdag 23 juli 2014 12:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
The dream has come trueTHE AMERICAN DREAAAAAAAAAAAMSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 23 juli 2014 12:56 schreef Reemi het volgende:
[..]
http://sofifa.com/player/146243-clint-dempseyquote:
Wel een nieuwe update dus maar nog geen transfers in H2H zie ik.Dat zei ik omdat ik het las op het EA forum. Staat in deze spreadsheet: https://docs.google.com/s(...)QM-02zQ91azA/pubhtmlquote:Op woensdag 23 juli 2014 12:59 schreef Zhano het volgende:
Hoe komt Maver erbij dat Armero weer LM is dan?![]()
Ah klopt dus niet.quote:Op woensdag 23 juli 2014 13:00 schreef DarkSonic2 het volgende:
Wel een nieuwe update dus maar nog geen transfers in H2H zie ik.
[..]
Dat zei ik omdat ik het las op het EA forum. Staat in deze spreadsheet: https://docs.google.com/s(...)QM-02zQ91azA/pubhtml![]()
Atsu CAM is wel een beetje jammer. Die gaan we nog wel tegenkomen.
Hopen dat de volgende batch ook silvers heeft, Zouma bijvoorbeeld.![]()
1* WF en 2* skill ofzo tochquote:Op woensdag 23 juli 2014 13:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
Atsu CAM is wel een beetje jammer. Die gaan we nog wel tegenkomen.
Hopen dat de volgende batch ook silvers heeft, Zouma bijvoorbeeld.![]()
![]()
Boulahrouz zit zeker niet in de database?
Gaan ook niet komen. Volgens mij nog nooit gebeurd in afgelopen Fifa's, hooguit huurlingen die teruggingen naar hun oude club.quote:Op woensdag 23 juli 2014 13:00 schreef DarkSonic2 het volgende:
Wel een nieuwe update dus maar nog geen transfers in H2H zie ik.
Ratings worden ook niet meer geüpdatet. Tadic heeft bijv. een flinke downgrade gehad![]()
Jammer, was wel een leuke triple link met Mathijsen geweestquote:Op woensdag 23 juli 2014 13:03 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Boulahrouz zit zeker niet in de database?![]()
Mathijsen is wel een baas ingame.quote:Op woensdag 23 juli 2014 13:04 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Jammer, was wel een leuke triple link met Mathijsen geweest
.
.
.
.
.
.
.
.
Komt door die ene mislukte McGeady spin in de friendly voor het WK.quote:
BadonkaDonkquote:Op woensdag 23 juli 2014 13:08 schreef Vijf_voor het volgende:
Hopelijk komen Babel en Donk weer in fut 15![]()
![]()
Dat doe ik sowieso al nooit.quote:Op woensdag 23 juli 2014 13:09 schreef Toefjes het volgende:
In het kader van de nationale rouw zal ik vandaag niet juichen bij doelpunten die ik maak in Fifa.
Ik zal in het kader van de nationale rouw niet FIFA spelen.![]()
Dan mogen de Vrij en Blind ook wel 4* skills krijgen met die bazendribbels van hun.quote:Op woensdag 23 juli 2014 13:09 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Komt door die ene mislukte McGeady spin in de friendly voor het WK.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik weet eigenlijk helemaal niet wat er van mensen verwacht wordt op een dag van nationale rouw.quote:Op woensdag 23 juli 2014 13:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat doe ik sowieso al nooit.
Ik zal in het kader van de nationale rouw niet FIFA spelen.![]()
En niet ragen bij tegendoelpunten?quote:Op woensdag 23 juli 2014 13:09 schreef Toefjes het volgende:
In het kader van de nationale rouw zal ik vandaag niet juichen bij doelpunten die ik maak in Fifa.
Precies doen wat Lindgren. op twitter heeft gezet. Zoveel mogelijk likes, retweets, respects en andere positieve onzin binnenharken door "gevoelige" stukjes over de ramp neer te plempen.quote:Op woensdag 23 juli 2014 13:15 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk helemaal niet wat er van mensen verwacht wordt op een dag van nationale rouw.
Doen die Amerikanen nu ook om 4 uur een minuut stilte?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Geen idee. Ik weet wel dat de Russen fijn feest vieren omdat het WK die kant op komt.quote:Op woensdag 23 juli 2014 13:16 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Doen die Amerikanen nu ook om 4 uur een minuut stilte?hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Of shushen zodat je tegenstander ook weet dat er van hem verwacht wordt stil te zijn.quote:Op woensdag 23 juli 2014 13:09 schreef Toefjes het volgende:
In het kader van de nationale rouw zal ik vandaag niet juichen bij doelpunten die ik maak in Fifa.![]()
2001 moesten wij ook allemaal stil zijn voor die ramp in New York dus ik vraag me af of het andersom ook zo is?quote:Op woensdag 23 juli 2014 13:17 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Geen idee. Ik weet wel dat de Russen fijn feest vieren omdat het WK die kant op komt.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Net even op FB gekeken, en het lijkt er wel op. Al is dat misschien ook wel goed op zn eigen manier. Mensen kunnen ook niet veel anders eigenlijk.quote:Op woensdag 23 juli 2014 13:16 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Precies doen wat Lindgren. op twitter heeft gezet. Zoveel mogelijk likes, retweets, respects en andere positieve onzin binnenharken door "gevoelige" stukjes over de ramp neer te plempen.Sowieso boycotten.quote:Op woensdag 23 juli 2014 13:17 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Geen idee. Ik weet wel dat de Russen fijn feest vieren omdat het WK die kant op komt.![]()
Procentueel heeft deze aanslag in Nederland meer doden geëist ten opzichte van de gehele bevolking dan de aanslag op de Twin Towers. Naturlijk niet met elkaar te vergelijken, maar toch opvallend.quote:Op woensdag 23 juli 2014 13:18 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
2001 moesten wij ook allemaal stil zijn voor die ramp in New York dus ik vraag me af of het andersom ook zo is?hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Dat bedoel ik en elk jaar op 11 september worden er allerlei documentaires, films en andere herdenkingsonzin uitgezonden bij ons.quote:Op woensdag 23 juli 2014 13:20 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Procentueel heeft deze aanslag in Nederland meer doden geëist ten opzichte van de gehele bevolking dan de aanslag op de Twin Towers. Naturlijk niet met elkaar te vergelijken, maar toch opvallend.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Geflankeerd door bobo's van de FIFA gaf een stralende Poetin een speech voor een joelende menigte. Daarna plaatste hij samen met een groep zorgvuldig geselecteerde jongeren een tijdcapsule met daarin een boodschap aan de toekomstige generaties. Volgens Poetin geeft het WK Rusland de kans om een ,,schitterende erfenis" na te laten aan de wereld.
Het uitzinnige tafereel staat in schril contrast met de stemming in de rest van de wereld, waar de ontsteltenis en de rouw om de 298 doden met vlucht MH17 immens is.
Met een emotioneel bericht op Twitter riep voetbaltrainer John van 't Schip zondag nog op op tot een boycot van het WK in Rusland. Hij kreeg veel bijval. De Engelse voetbalbond FA heeft echter nog twijfels. ,,Dat is te prematuur. Zo'n beslissing kun je niet nemen op grond van gebeurtenissen in een week. We moeten hierbij toch vooral naar de lange termijn kijken”, zei voorzitter Greg Dyke dinsdag in het Britse parlement.
Ondertussen raast de FIFA-trein onder goedkeurend toezien van Poetin dus onverstoorbaar door.![]()
Een van de speerpunten van de FIFA is dat politiek en voetbal gescheiden horen te blijven. Zo'n staatshoofd mag ceremonieel lekker zo'n actie uitvoeren en het WK wordt lekker in Rusland gehouden. Als er politiek wat spanningen op staan, dan gaat het gewoon door. De FIFA is enorm hypocriet, maar dat punt laten ze denk ik niet gauw vallen...quote:Op woensdag 23 juli 2014 13:23 schreef Zhano het volgende:
Geflankeerd door bobo's van de FIFA gaf een stralende Poetin een speech voor een joelende menigte. Daarna plaatste hij samen met een groep zorgvuldig geselecteerde jongeren een tijdcapsule met daarin een boodschap aan de toekomstige generaties. Volgens Poetin geeft het WK Rusland de kans om een ,,schitterende erfenis" na te laten aan de wereld.
Het uitzinnige tafereel staat in schril contrast met de stemming in de rest van de wereld, waar de ontsteltenis en de rouw om de 298 doden met vlucht MH17 immens is.
Met een emotioneel bericht op Twitter riep voetbaltrainer John van 't Schip zondag nog op op tot een boycot van het WK in Rusland. Hij kreeg veel bijval. De Engelse voetbalbond FA heeft echter nog twijfels. ,,Dat is te prematuur. Zo'n beslissing kun je niet nemen op grond van gebeurtenissen in een week. We moeten hierbij toch vooral naar de lange termijn kijken”, zei voorzitter Greg Dyke dinsdag in het Britse parlement.
Ondertussen raast de FIFA-trein onder goedkeurend toezien van Poetin dus onverstoorbaar door."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Even een team met hem bedenken.quote:Op woensdag 23 juli 2014 13:14 schreef Lindgren. het volgende:
My fucking god. Taarabt CAM. Oh kut. Championship natuurlijk.![]()
Dit team maar eens maken.Zitten een paar van mijn lievelingsspelers van afgelopen jaar in en het is niet zo heel duur. Verder heb ik MOTM Dempsey nog steeds nooit geprobeerd...
Ik ook nog niet dus zal wel weer een ban zijn.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op woensdag 23-07-2014 om 13:38:45Our team is looking into the connectivity issues affecting #FUT on PS4/XOne and the web/companion app. Thanks for your patience. reageer retweet
![]()
doet de webapp het weer? heb ik iets gemist?
Thanks, nu welquote:Op woensdag 23 juli 2014 13:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
De UP Morrison (QPR-versie) zit nog niet in wefut.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Het is geen ban, ik zie mijn club naam gewoon staan en de datum van aanmaken, niks aan de handquote:Op woensdag 23 juli 2014 13:39 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ik ook nog niet dus zal wel weer een ban zijn.![]()
Nee, nog steeds nietquote:Op woensdag 23 juli 2014 13:42 schreef TBakkert het volgende:
doet de webapp het weer? heb ik iets gemist?En ik heb ook een ban.
![]()
quote:Op woensdag 23 juli 2014 13:42 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Het is geen ban, ik zie mijn club naam gewoon staan en de datum van aanmaken, niks aan de hand
Meestal zie je dan wel je clubnaam, maar verder kom je niet.quote:Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
ik ga het ff checken.quote:Op woensdag 23 juli 2014 13:45 schreef Reemi het volgende:
[..]
Meestal zie je dan wel je clubnaam, maar verder kom je niet.
quote:
Wat een leven...quote:Op woensdag 23 juli 2014 13:48 schreef Lindgren. het volgende:
Je zou je toch maar de hele dag druk maken over zo'n kutspel.![]()
He meid, tis wat.quote:Op woensdag 23 juli 2014 13:50 schreef Maver24 het volgende:
Xbox360 doet het wel gewoon, ben in Ultimate Team, Xbox one doet het gewoon niet
![]()
Ga eens naar buiten. Gameplay is misschien niet zó, maar de graphics zijn prima.quote:Op woensdag 23 juli 2014 13:50 schreef Maver24 het volgende:
Xbox360 doet het wel gewoon, ben in Ultimate Team, Xbox one doet het gewoon niet
Dat stond ook niet in die tweet die je zelf net postte ofzoquote:Op woensdag 23 juli 2014 13:50 schreef Maver24 het volgende:
![]()
![]()
You dont say... je post net gewoon zelf de tweet waar het instaat dan ps4 en xbox one het niet doen.quote:Op woensdag 23 juli 2014 13:50 schreef Maver24 het volgende:
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
quote:Op woensdag 23 juli 2014 13:52 schreef Maver24 het volgende:
Over naar buiten gaan, ben net 2 uur buiten geweestdus mondje dicht
![]()
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Ik bepaal zelf wel of ik mijn mond houd.quote:Op woensdag 23 juli 2014 13:52 schreef Maver24 het volgende:
Je voelt je duidelijk aangevallen, dus ik rust mijn kaas.
Normaal doen hoortwitter:ProRail twitterde op woensdag 23-07-2014 om 13:49:15NL staat vandaag stil bij de ramp met de vlucht #MH17, ook de spoorsector. Om 16.00u staan alle treinen 1 minuut stil http://t.co/VO8uZgXSGO reageer retweet
________!
![]()
Buiten je kamer? 2 uur op de plee gezeten?quote:Op woensdag 23 juli 2014 13:52 schreef Maver24 het volgende:
Boodschappen gedaan bij de Lidl en Jumbo. Best wel lekker weer buiten, voelt niet zo benauwd aan als een paar dagen terug toen het boven de 30 graden wasquote:Op woensdag 23 juli 2014 13:54 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Buiten je kamer? 2 uur op de plee gezeten?![]()
Was je op de fiets?quote:Op woensdag 23 juli 2014 13:55 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Boodschappen gedaan bij de Lidl en Jumbo. Best wel lekker weer buiten, voelt niet zo benauwd aan als een paar dagen terug toen het boven de 30 graden washallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
quote:Op woensdag 23 juli 2014 13:53 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik bepaal zelf wel of ik mijn mond houd.Je voelt je duidelijk aangevallen, dus ik rust mijn kaas.
Laat Maver nou eens met rust man. Moet jij je e-pen0r meten met hem?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Hebben ze tenminste een excuus voor de vertraging.quote:Op woensdag 23 juli 2014 13:53 schreef Zhano het volgende:
Normaal doen hoortwitter:ProRail twitterde op woensdag 23-07-2014 om 13:49:15NL staat vandaag stil bij de ramp met de vlucht #MH17, ook de spoorsector. Om 16.00u staan alle treinen 1 minuut stil http://t.co/VO8uZgXSGO reageer retweet
________!
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Maver en ik hebben buiten FOK! om een intieme seksrelatie dus wij mogen elkaar soms best een beetje plagen.quote:Op woensdag 23 juli 2014 13:57 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Laat Maver nou eens met rust man. Moet jij je e-pen0r meten met hem?hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Je moet godverdomme eens dronken Tinderen en dan zien wat je de volgende dag aan matches hebt mickey.jpghallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Echte bazen hebben 200Mb/squote:Op woensdag 23 juli 2014 14:12 schreef ThadCastle het volgende:
Hoeveel Mb/s moet je minstens hebben om fatsoenlijk te kunnen internetten en gamen etc?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik heb maar liefst 10mb en dat gaat prima.quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:12 schreef ThadCastle het volgende:
Hoeveel Mb/s moet je minstens hebben om fatsoenlijk te kunnen internetten en gamen etc?
50 is dus ruim genoeg.Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
20 moet wel meer dan zat zijn.quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:13 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja dat vraag ik niet. Minstens.
50 Mb/s genoeg?
Wel een microbaas maar toch.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:10 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Mooi.
Dit dan: http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=220152_____________!
Oke thanks. Is niet voor mij maar voor een maat.quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:13 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
20 moet wel meer dan zat zijn.
Wel een microbaas maar toch.![]()
quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:14 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Oke thanks. Is niet voor mij maar voor een maat.
Maat.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Lag aan mijn wireless driver. Is allang gefixed swabiequote:Op woensdag 23 juli 2014 14:16 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
En dan nog niet normaal kunnen skypen.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Check jullie whatsapp eens.Oké leip leip.quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:16 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Lag aan mijn wireless driver. Is allang gefixed swabiehallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Mooi hertje hoor.quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:16 schreef Lindgren. het volgende:
Check jullie whatsapp eens.
[..]
Oké leip leip.
![]()
"Ik ga me voor 24 uur lang laten opsluiten in een hondenkennel om geld op te halen voor de actie Help! Ik heb een hondenleven."hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Is dat een quote van haar?quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:18 schreef Lindgren. het volgende:
"Ik ga me voor 24 uur lang laten opsluiten in een hondenkennel om geld op te halen voor de actie Help! Ik heb een hondenleven."![]()
Ja, kijk nog eens goed.quote:Daar ging het om. In combinatie met haar stralende gezichtje.
Bij FloraHolland zullen ze haar nog geen eens veilen bij de mislukte bloemen.quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:18 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Bloemetje is rijp voor de pluk ja
Godverdommquote:Op woensdag 23 juli 2014 14:18 schreef Lindgren. het volgende:
"Ik ga me voor 24 uur lang laten opsluiten in een hondenkennel om geld op te halen voor de actie Help! Ik heb een hondenleven."![]()
Had ik nog niet gezien, want ik was al eerder afgehaakt. En dat zou jij ook moeten doen.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik klikte die foto niet open omdat ik verblind was door haar schoonheid.quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:19 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, kijk nog eens goed.Daar ging het om. In combinatie met haar stralende gezichtje.
Klopt. Rechtstreeks in het kratje " Verlepte zooi".quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:20 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Bij FloraHolland zullen ze haar nog geen eens veilen bij de mislukte bloemen.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Maken ze potpourri van.quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:21 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Klopt. Rechtstreeks in het kratje " Verlepte zooi".Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Houden jullie maver's topic in de gaten?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Dat zou jij toch doen?quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:24 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Houden jullie maver's topic in de gaten?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Het topic evolueert naar een interessante discussie, moet ik zeggen. Pareltje.quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:28 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Sorry slecht gecommuniceerd.
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2898125.pageNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Wel gunstig dat er nu minder Klose kaarten op de markt gaan komen, zo'n onderhoudsbeurt vlak voor het sluiten van het TOTT![]()
quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:32 schreef Toefjes het volgende:
Wel gunstig dat er nu minder Klose kaarten op de markt gaan komen, zo'n onderhoudsbeurt vlak voor het sluiten van het TOTThij is al 2,1 miljoen
![]()
Het lijkt ook wel of jij alleen aan jezelf denkt.quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:32 schreef Toefjes het volgende:
Wel gunstig dat er nu minder Klose kaarten op de markt gaan komen, zo'n onderhoudsbeurt vlak voor het sluiten van het TOTT
Hoe moet dat nu met al die mensen die een hele middag niks te doen hebben? Heb je wel eens gedacht aan de impact daarvan op onze maatschappij? Ik voorspel je dat de samenleving hierdoor alleen nog maar meer ontwricht raakt
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Die mensen zetten maar net als ik Nederland 1 op. Rouwen en stilstaan bij de overledenen. Respectloze mensen die alleen maar willen Fifa'enquote:Op woensdag 23 juli 2014 14:35 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Het lijkt ook wel of jij alleen aan jezelf denkt.
Hoe moet dat nu met al die mensen die een hele middag niks te doen hebben? Heb je wel eens gedacht aan de impact daarvan op onze maatschappij? Ik voorspel je dat de samenleving hierdoor alleen nog maar meer ontwricht raaktTering proleten
![]()
![]()
Zegt hij dat hij nu 5* heeft?quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:32 schreef Zhano het volgende:
Kweenie of het komt door die video van Kazooie, maar mooie 40k profit gepakt op IF Elyounoussi![]()
beter gaat FUTDB ff lekker prijzen updaten ofzo, moet weten wat 89 rodriguez kost
#FreeTrapz![]()
Haha, Maver virus verspreidt zichquote:Op woensdag 23 juli 2014 14:44 schreef FCsuarez het volgende:
beter gaat FUTDB ff lekker prijzen updaten ofzo, moet weten wat 89 rodriguez kost![]()
Maak een topic aan op het EA forum.quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:44 schreef FCsuarez het volgende:
beter gaat FUTDB ff lekker prijzen updaten ofzo, moet weten wat 89 rodriguez kostNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Goed idee even een account aanmaken.quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:46 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Maak een topic aan op het EA forum.
maver16 doen? of ZandinvaginaToX ?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:49 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Goed idee even een account aanmaken.
maver16 doen? of ZandinvaginaToX ?![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:49 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Goed idee even een account aanmaken.
maver16 doen? of ZandinvaginaToX ?![]()
![]()
Als ik dit zeg is de wereld te klein.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
En je e-pener ook.quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:59 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]![]()
![]()
Als ik dit zeg is de wereld te klein.NAC Breda
Rèsbaarge
Forum Opties Forumhop: Hop naar: