Niet per se.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:10 schreef Copthorne het volgende:
Antiklacht: Mensen met AIDS hebben tenminste nog seks gehad.
Oké, dan zullen wij in ieder geval nooit seks hebben.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:13 schreef PeterRudolfDeVries2016 het volgende:
Moet je het niet met een aap doen
next
Ja, sorry. De OP is vrij ongenuanceerd.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:13 schreef blek het volgende:
Je weet helemaal niet of het mensen in de bloei van hun leven met mooie toekomstplannen zijn.
Er zullen ook wel depressieve oude gekken tussen zitten en baby's met geen enkel besef.
Daarnaast is het vaak natuurlijk simpel te voorkomen,
Onterechte klacht dus.
Eigen schuld van al die baby's die het hebben zeker.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:18 schreef BabeWatcher het volgende:
onterechte klacht, het is je eigen schuld als je aids krijgt.
dat is minder dan 1%quote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:21 schreef integraalformule het volgende:
[..]
Eigen schuld van al die baby's die het hebben zeker.
Maar ze zijn er wel.quote:
ja, en nu?quote:
Ja, en jouw toekomstige vrouw baart crackbaby's, maar dan ineens wel roepen dat het niet jouw schuld is zekerquote:
Had je dus ongelijk of oordeelde je te snel.quote:
Hey hey hey, ik heb nooit wat onbeleefds gezegd..quote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:24 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, en jouw toekomstige vrouw baart crackbaby's, maar dan ineens wel roepen dat het niet jouw schuld is zeker
99% van de aidspatienten is hommoquote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:24 schreef integraalformule het volgende:
[..]
Had je dus ongelijk of oordeelde je te snel.
Oké, dan neem ik het terug, crackbaby's zijn bij deze niet jouw schuldquote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:24 schreef integraalformule het volgende:
[..]
Hey hey hey, ik heb nooit wat onbeleefds gezegd..
Het is afgenomen, en ik stimuleer die afname ook, maar dat betekent niet dat je ze moet negeren. Daar leek het iig wel op.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:25 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
99% van de aidspatienten is hommo
99% van de overige aidspatienten is polygaam
jammer van die paar baby's, maar je moet je beleid niet op 0,01% bepalen.
Yeah.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:26 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oké, dan neem ik het terug, crackbaby's zijn bij deze niet jouw schuld
Klinkt vrij bot, maar ik vrees dat je niet heel ver van de waarheid zit.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:25 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
99% van de aidspatienten is hommo
99% van de overige aidspatienten is polygaam
jammer van die paar baby's, maar je moet je beleid niet op 0,01% bepalen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |