Nog niet, ben wel van plan om hem naar de dierenarts te brengen. Alleen mijn kennis over kittens is vrij laag, dus misschien is er niets aan de hand en breng ik hem onterecht naar dierenarts.quote:
Je kan beter sowieso naar de dierenarts; het kitten na laten kijken en laten inenten en ontwormen.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:46 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
[..]
Nog niet, ben wel van plan om hem naar de dierenarts te brengen. Alleen mijn kennis over kittens is vrij laag, dus misschien is er niets aan de hand en breng ik hem onterecht naar dierenarts.
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:47 schreef Lienekien het volgende:
Hij moet sowieso naar de dierenarts, o.a. voor inentingen en ontwormen en ontvlooien. Dan kan de dierenarts gelijk kijken of er iets met zijn neus is.
Is goed zal contact opnemen met de plaatselijke dierenarts. Andere tips?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:47 schreef maily het volgende:
[..]
Je kan beter sowieso naar de dierenarts; het kitten na laten kijken en laten inenten en ontwormen.
En dan kan je meteen vragen wat dat zwarte is ...
Ontvlooien zoals Lienekien schreef.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:49 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
[..]
Is goed zal contact opnemen met de plaatselijke dierenarts. Andere tips?
Verdiep je een beetje in verzorging en 'opvoeding'.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:49 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
[..]
Is goed zal contact opnemen met de plaatselijke dierenarts. Andere tips?
Dat had de vorige eigenaar al gedaan met een of andere crème in zijn nek. Ik kan niet echt vlooien op hem vinden.quote:
Ben ik mee bezig(Eigenlijk moet mijn broertje dat doen want het is zijn kat).quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:52 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Verdiep je een beetje in verzorging en 'opvoeding'.
Met een vlooienkam kun je dat beter controleren. Eentje aanschaffen, dus. Mee kammen op de rug tot aan de staart. Als je vlooien ziet of zwarte spikkels (vlooienpoep) moet je er wat aan doen.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:53 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
[..]
Dat had de vorige eigenaar al gedaan met een of andere crème in zijn nek. Ik kan niet echt vlooien op hem vinden.
Als je iemand kent met katten, zou je die eens kunnen vragen als die langskomt. Dan komen de adviezen waarschijnlijk vanzelf.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:53 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
[..]
Ben ik mee bezig(Eigenlijk moet mijn broertje dat doen want het is zijn kat).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |