quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:08 schreef deadprez het volgende:
Je kindprostituee is waarschijnlijk gewoon niet langs de douane gekomen.
Het gaat hier om een mooie yogabroek waar je u tegen zegt. En ik heb gewoon een woonplek.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:10 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
Dat krijg je als je geen vast woon en verblijfplaats hebt
Ja maar wat zit er in je mooie yogabroekquote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:10 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
[..]
Het gaat hier om een mooie yogabroek waar je u tegen zegt. En ik heb gewoon een woonplek.
Niets want hij is nu terug naar Thailand... verdomme.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:11 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
Ja maar wat zit er in je mooie yogabroek
Reden staat op pakket kunnen ze niet geven boelerts. ;')quote:
Wat was je postorderbedrijf?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:16 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Reden staat op pakket kunnen ze niet geven boelerts. ;')
Kein ahnung Ebay, hij kwam vanuit Thailand post airmail. Ik ben bang dat hij met MH17 retour is gegaan die yoga broek.quote:
Volgens mij ben je gewoon opgelicht door een stel thaiziaaten jongquote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:18 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Kein ahnung Ebay, hij kwam vanuit Thailand post airmail. Ik ben bang dat hij met MH17 retour is gegaan die yoga broek.
sukkolsquote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:16 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Reden staat op pakket kunnen ze niet geven boelerts. ;')
Nee eerder daar besteld kreeg ik mijn broek gewoon, en een makker bestelde hem ook daar en kreeg hem ook gewoon.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:18 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
Volgens mij ben je gewoon opgelicht door een stel thaiziaaten jong
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |