SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
goede TT."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
Misschien maar goed ook dat er geen coins meer in stock zijn, als ik zie wat voor rommel er allemaal uit komt.![]()
Ibrabo.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:04 schreef Kiid het volgende:
Muahahaha, ik heb Ibarbo in de basis die meteen het veld moet ruimen voor Ibra"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
Het gaat over Ibrabo.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:03 schreef HugoohAFCA het volgende:
Niet teveel over Ibarbo praten, dadelijk krijgt ds2 nachtmerries![]()
Ferquote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:05 schreef HugoohAFCA het volgende:
Tim? NIF yaya of Imotm Fellaini? op cdm![]()
Baas. Zijn IF is nu 3 miljoenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:11 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik heb zijn SIF 2x gekocht en verkocht met winst. Zelfs na de 150k aftrek aan tax![]()
3.7
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Zijn SIF kocht ik twee keer voor 3 miljoen. 1x echt 3 miljoen rond en de 2e was iets van 3.060.000. Allebei voor 3.5 de deur uitgedaan.quote:
Zijn TIF is wel heel erg gestegen. Die is van 3.5 naar 4.5 gegaan![]()
Precies daar ga ik me niet aan wagen. Ik haal gewoon zijn NIF terugquote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:20 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Zo'n minimale upgrade kan gewoon niet 2 miljoen extra waard zijnkoop dan +10 kaartjes ofzo
Zijn SIF vond ik slechter dan zijn NIFquote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:21 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Precies daar ga ik me niet aan wagen. Ik haal gewoon zijn NIF terug![]()
![]()
Wie kan er een leuk team met Ibra en Jackson Martinez verzinnen? Ik kom echt alleen op pauper teams uit.
#ToefjesStylequote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:20 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Zo'n minimale upgrade kan gewoon niet 2 miljoen extra waard zijnkoop dan +10 kaartjes ofzo
wat is een lach als je van binnen huilt![]()
Koevermans, rest MLSquote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:23 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Wie kan er een leuk team met Ibra en Jackson Martinez verzinnen? Ik kom echt alleen op pauper teams uit.wat is een lach als je van binnen huilt![]()
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:25 schreef Lindgren. het volgende:
iBrabo? Wordt dat een Hugo die je in je zak meeneemt?![]()
En hij heeft een Limburgs besturingssysteem.![]()
Hugo? Die mongol zou wille da ie unne brabo wasquote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:25 schreef Lindgren. het volgende:
iBrabo? Wordt dat een Hugo die je in je zak meeneemt?![]()
Doe gewoon 3-5-2 met Kelvin op RM, Mangala CB en Ferando CDMquote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:23 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Wie kan er een leuk team met Ibra en Jackson Martinez verzinnen? Ik kom echt alleen op pauper teams uit.![]()
Oude garp.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:25 schreef Lindgren. het volgende:
iBrabo? Wordt dat een Hugo die je in je zak meeneemt?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:27 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Hugo? Die mongol zou wille da ie unne brabo was![]()
![]()
Screenshot van de Ibrabo:quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:29 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Jij bent oud. Ga kinderen baren ofzo.
Ik ookquote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:23 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Wie kan er een leuk team met Ibra en Jackson Martinez verzinnen? Ik kom echt alleen op pauper teams uit.![]()
![]()
Exact dezelfde team die ik had verzonnen.quote:
Dan waren je verwachtingen misschien te hoog maar een speler met betere stats kan nooit slechter zijn dan zijn NIFquote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:29 schreef Kiid het volgende:
[..]
Gelukkig kan jij voor mij bepalen wat ik vond van SIF Ibra![]()
de teamquote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:30 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Exact dezelfde team die ik had verzonnen.![]()
Hetzelfde*quote:
Thanks Thad, much help such skill wowRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:29 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Screenshot van de Ibrabo:
[ afbeelding ]!
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Godver, mn Paletta is verkocht voor 600c SP omdat ik dacht dat die coinhoer m wel zou kopen binnen een uurNu moet ik een fucking Paletta kopen
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:34 schreef Zhano het volgende:
Godver, mn Paletta is verkocht voor 600c SP omdat ik dacht dat die coinhoer m wel zou kopen binnen een uurNu moet ik een fucking Paletta kopen
Piept jouw PS4 controller ook zo erg?
Je kan hem dan wel met winst verkopenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:34 schreef Zhano het volgende:
![]()
Ja, hehe. Daarom zeg ik ook 'ik vond hem beter' en niet 'hij is beter'.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dan waren je verwachtingen misschien te hoog maar een speler met betere stats kan nooit slechter zijn dan zijn NIF![]()
Trapz!quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:34 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Piept jouw PS4 controller ook zo erg?![]()
![]()
![]()
Bohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhquote:Hoef ik alleen maar Verrati en Ibra te kopen
Verrati ipv motta?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:47 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
BohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhHoef ik alleen maar Verrati en Ibra te kopen
motta is een baas man, wat moet je met twee midgets op cdm?
![]()
Godver ik dacht dat daar Verrati stondquote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:48 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Verrati ipv motta?motta is een baas man, wat moet je met twee midgets op cdm?
moet meer wortels gaan eten.
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:50 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Godver ik dacht dat daar Verrati stondmoet meer wortels gaan eten.
![]()
dan is het goed.
![]()
Een giraffe die een andere giraffe eet.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:58 schreef Maver24 het volgende:
gemaakte foto van gister. die onderste steekt zn tong uit
[ afbeelding ]
Leuke foto's!quote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:03 schreef Maver24 het volgende:
Hij kwam ook even hallo zeggen
[ afbeelding ]🍆![]()
Een mooie gans.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:03 schreef Maver24 het volgende:
Hij kwam ook even hallo zeggen
[ afbeelding ]
Trapz, 2 wedstrijden gespeeld met Robben. Ik moet vooral aan het idee wennen om met hem in de spits te spelen. Maar goed, 2 goals in 2 wedstrijden, waarvan 1 fraaie volley met zn rechterGematigd positief. Jij al gespeeld met Robben in de spits?
![]()
Big Momma's House 2 op Veronica, mijn favoriete film!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nu net 1 potje gedaan maar wat je zegt ik moet wel aan hem wennen. Zijn weakfoot merk je echt heel goed nu in de spitsquote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:04 schreef Toefjes het volgende:
Trapz, 2 wedstrijden gespeeld met Robben. Ik moet vooral aan het idee wennen om met hem in de spits te spelen. Maar goed, 2 goals in 2 wedstrijden, waarvan 1 fraaie volley met zn rechterGematigd positief. Jij al gespeeld met Robben in de spits?
Ik heb Falcao ipv Ibra (tijdelijke oplossing) maar die bevalt me heel erg goed
Klose ga ik toch maar verkopen. Beetje het idee van de ongemotiveerde collega krijg ik bij hem.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:07 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Nu net 1 potje gedaan maar wat je zegt ik moet wel aan hem wennen. Zijn weakfoot merk je echt heel goed nu in de spitsIk heb Falcao ipv Ibra (tijdelijke oplossing) maar die bevalt me heel erg goed
![]()
Heb er teveel. maar ik ga stoppen met spammen van foto'squote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:09 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Ik ga er net lekker voor zitten Maver. Heb je er niet meer?![]()
1 om het af te leren!quote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:10 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Heb er teveel. maar ik ga stoppen met spammen van foto's🍆![]()
fypquote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:10 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Heb er teveel. maar ik ga stoppen met spammen van foto'sPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Maak een album aanquote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:10 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Heb er teveel. maar ik ga stoppen met spammen van foto'skunnen we allemaal meegenieten van de avonturen die je beleefd hebt
![]()
Waarom?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:10 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Heb er teveel. maar ik ga stoppen met spammen van foto'sIk zie dit liever dan dat gehuil van een andere user.
Stiekem foto's maken van die geile verzorgster he, ouwe reus.quote:
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Koop gewoon Ibra daar voor terug en maak een mooi team met Robben en Ibra.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:08 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Klose ga ik toch maar verkopen. Beetje het idee van de ongemotiveerde collega krijg ik bij hem.
Geef klose nog de tijd tot het weekendquote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:08 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Klose ga ik toch maar verkopen. Beetje het idee van de ongemotiveerde collega krijg ik bij hem.Als hij eenmaal uit packs is gaat ie hard stijgen, dat zie je nu al tussen de special packs door
![]()
![]()
Pfffquote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:10 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Waarom?Ik zie dit liever dan dat gehuil van een andere user.
![]()
![]()
haha, er waren er 2 bij de roofvogelshowquote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:11 schreef Reemi het volgende:
[..]
Stiekem foto's maken van die geile verzorgster he, ouwe reus.![]()
Dat is ook wel weer zo eigenlijk. Ik speel gewoon geen ballen meer naar hem.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:12 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Geef klose nog de tijd tot het weekendAls hij eenmaal uit packs is gaat ie hard stijgen, dat zie je nu al tussen de special packs door
![]()
daar issie dan weer een beetje duur voor denk ik :pquote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:16 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat is ook wel weer zo eigenlijk. Ik speel gewoon geen ballen meer naar hem.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Of bij de aftrap wisselen, muller spitta en een goede cam erinquote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:16 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat is ook wel weer zo eigenlijk. Ik speel gewoon geen ballen meer naar hem.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:23 schreef Zhano het volgende:
[..]
Hou nou eens op joh. Maver is niet lui, hij heeft een beperkingOjaquote:
nee dat niet maar heb wel een goede camera blijkbaarquote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:22 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Zien er erg goed uit de foto's. Heb je een cursus gevolgd?![]()
Shirt zou er al heel wat beter uit gezien hebben als ze die foto wat beter hadden geshopt op een paar negers hadden laten modellerenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:24 schreef Freire het volgende:
[ afbeelding ]
Bohh die chinees van The Walking Dead in een Man U shirt
Dat shirt trouwensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Alleen dat logo is veuls te groot.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:27 schreef rolls-reus het volgende:
Ik ben volgens mij de enige die man-united thuis shirt mooi vind![]()
Mooi geluk dat je er 1 hebt zien lopen!quote:🍆![]()
Beekse Bergen is wel een tof park.quote:
Ik wil ook nog steeds iets doen met een Pi. Dit ziet er wel vet uitquote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:35 schreef Zhano het volgende:
http://imgur.com/a/mVLxp
Zoiets maar ff bouwenAlleen zonder de fancy retro radio wss.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Ik zit altijd te kutten met mn telefoon of laptop aan een setje speakers, maar dat is echt onhandig. Ik heb dat ding toch al dus ff kijken of dat wil. Eerste challenge is die bestanden op dat kaartje te krijgen, mijn laptop heeft daar geen slot voor.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:36 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ik wil ook nog steeds iets doen met een Pi. Dit ziet er wel vet uit![]()
Kut, ik dacht dat dat op die microSD moest. Mijn SD is maar 32GBquote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:38 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik zit altijd te kutten met mn telefoon of laptop aan een setje speakers, maar dat is echt onhandig. Ik heb dat ding toch al dus ff kijken of dat wil. Eerste challenge is die bestanden op dat kaartje te krijgen, mijn laptop heeft daar geen slot voor.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:38 schreef Freire het volgende:
Door dat filmpje van Maver ook deze weer tegen gekomen
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
Zo´n USB adapter kost vast geen drolquote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:38 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik zit altijd te kutten met mn telefoon of laptop aan een setje speakers, maar dat is echt onhandig. Ik heb dat ding toch al dus ff kijken of dat wil. Eerste challenge is die bestanden op dat kaartje te krijgen, mijn laptop heeft daar geen slot voor.Heb je al een PI?
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Ik weet ook in een klap waar Maver woont
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
"7" blijven drukken.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:38 schreef Freire het volgende:
Door dat filmpje van Maver ook deze weer tegen gekomen
Schiet me neer iemandMinimale grootte van die SD moet 1GB zijn en ik heb 32GB en ik dacht dat dat niet genoeg was.
![]()
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:46 schreef Zhano het volgende:
Schiet me neer iemandMinimale grootte van die SD moet 1GB zijn en ik heb 32GB en ik dacht dat dat niet genoeg was.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
macquote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:50 schreef Rijst het volgende:
godver wat irritant
DIG / Itunes blijft openen en speelt volgetnesdans af
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
iemand als met 89 chames gespeeld ?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Als Rotterdammer zal hij je balkon filmpjes misschien herkennenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:53 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Rotterdam-Zuidof heb je ook adresgegevens dan? dat lijkt me stug
Heb je dit shirt ?![]()
![]()
Wat een bazenshirt.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:55 schreef Freire het volgende:
[..]
Als Rotterdammer zal hij je balkon filmpjes misschien herkennen
Heb je dit shirt ?
[ afbeelding ]
Speelde net tegen iemand waarbij bij corners het beeld even twee seconde zwart wordt en al zijn spelers opeens in mijn goal staan. Wat is deze?Moo![]()
Dat kan je zelf ook makenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:57 schreef Zuivelkoe het volgende:
Speelde net tegen iemand waarbij bij corners het beeld even twee seconde zwart wordt en al zijn spelers opeens in mijn goal staan. Wat is deze?Snap alleen niet dat mensen daar tijd aan besteden
![]()
Tof, waar kan je zo'n shirt bestellenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:55 schreef Freire het volgende:
[..]
Als Rotterdammer zal hij je balkon filmpjes misschien herkennen
Heb je dit shirt ?
[ afbeelding ]![]()
Zou zomaar kunnen kloppen, de TOTS is inmiddels namelijk geüpgraded. Zal hem ff aanpassen.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:58 schreef FCsuarez het volgende:
[ afbeelding ]
foutje van reemi of klopt dit echtSmile like you mean it
www.wefut.com![]()
www.1908.nuquote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:59 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Tof, waar kan je zo'n shirt bestellen
e: hij is uitverkocht/niet meer te koop![]()
![]()
ah oke niet eens over nagedacht. in ieder geval niet de 400K coins extra waardquote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:00 schreef Reemi het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen kloppen, de TOTS is inmiddels namelijk geüpgraded. Zal hem ff aanpassen.
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Stats kloppen nuquote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:01 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ah oke niet eens over nagedacht. in ieder geval niet de 400K coins extra waardSmile like you mean it
www.wefut.com![]()
Als je onweer uit je raam gaat filmen hoef je er geen Sherlock voor te zijnquote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:53 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Rotterdam-Zuidof heb je ook adresgegevens dan? dat lijkt me stug
Hala Madrid !
Is een custom set piece. In het hoofdmenu van Fifa kun je via de Arena naar training en daar kun je je spelers bij vrije trappen en corners looplijnen meegeven. Die twee seconden zwart die je ziet is na het selecteren van zijn custom set piece.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:57 schreef Zuivelkoe het volgende:
Speelde net tegen iemand waarbij bij corners het beeld even twee seconde zwart wordt en al zijn spelers opeens in mijn goal staan. Wat is deze?
Zelf de video niet gezien, maar hierin wordt het vast uitgelegd:
Heb 'm dit jaar nog niet geïmplementeerd. Mede doordat corners dit jaar zonder set piece al bijna zo effectief zijn als Lindgren.-corners.quote:
2e 100K pack nog best goed![]()
![]()
RvP, lucas, luiz, ibarbaas, BoatengPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Neejohquote:
Hala Madrid !
Dat was toch die kut film dat ze een nacht vrijuit mochten moorden? Suffe film vond ik dat, maar het idee heeft wel potentiequote:![]()
Het einde was weak, rest wel ok.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:46 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat was toch die kut film dat ze een nacht vrijuit mochten moorden? Suffe film vond ik dat, maar het idee heeft wel potentie![]()
Is allang al bekend my friendquote:Hala Madrid !
watquote:Ik vind Yaya niet zo fijn dit jaar eigenlijk..dus Fellaini.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:05 schreef HugoohAFCA het volgende:
Tim? NIF yaya of Imotm Fellaini? op cdmAlex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
RW denk ik.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:59 schreef Maver24 het volgende:
Zal de transfer Sanchez na morgen ook als spits zijn of gewoon een 82 RW. Wat denken jullie ?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Dan maar even de ST versie kopen zometeen. hij is al onder de 300k gezakt zojuist. 89 Muller heb ik weer wel op het goede moment gekocht vanavond voor 250k, nu al weer 280kquote:![]()
Ik heb niet echt iets in de aanbieding momenteelquote:Op woensdag 23 juli 2014 00:02 schreef The_Yakuza het volgende:
Tim, heb je nog relatief onbekende pareltjes/tips qua films/torrents?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Zijn de servers inmiddels weer stabiel eigenlijk?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
ben toch vandaag 300k rijker geworden en heb er niet eens veel voor hoeven doen. beetje op het goede moment spelers verkopen en weer kopen![]()
Zijn ze dat ooit geweest?quote:Op woensdag 23 juli 2014 00:04 schreef Tim86 het volgende:
Zijn de servers inmiddels weer stabiel eigenlijk?Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Instabieler dan eerder vandaag zal niet lukken denk ik.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Mooi man 15 cent gemaaktquote:Op woensdag 23 juli 2014 00:02 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Dan maar even de ST versie kopen zometeen. hij is al onder de 300k gezakt zojuist. 89 Muller heb ik weer wel op het goede moment gekocht vanavond voor 250k, nu al weer 280k
Hala Madrid !
Ik zit nu een naar Sanchez te kijken en ik zie hem per minuut 5k goedkoper worden, nou weet ik nog niet wanneer ik hem moet kopen![]()
raid 2 was ziekkquote:Op woensdag 23 juli 2014 00:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik heb niet echt iets in de aanbieding momenteel
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Ik vond 1 wel toffer eigenlijk. Camerawerk was wel een stuk beter.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
NFS was ook een heul stuk beter dan ik had verwacht btw. Wel een aantal neppe dingen en voorspelbaar.![]()
Huidige waarde / 5k = aantal minuten dat je moet wachten danquote:Op woensdag 23 juli 2014 00:09 schreef Maver24 het volgende:
Ik zit nu een naar Sanchez te kijken en ik zie hem per minuut 5k goedkoper worden, nou weet ik nog niet wanneer ik hem moet kopenGRAAG VERWIJDEREN![]()
Laatste film die ik heb gezien was wel een pareltje.quote:Op woensdag 23 juli 2014 00:12 schreef Zhano het volgende:
NFS was ook een heul stuk beter dan ik had verwacht btw. Wel een aantal neppe dingen en voorspelbaar.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dit soort meuk sla ik tegenwoordig overquote:Op woensdag 23 juli 2014 00:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Laatste film die ik heb gezien was wel een pareltje.![]()
![]()
Ik ben afgehaakt na 10 min....quote:Hala Madrid !
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Repost gok ik. Net als Bojan naar Stoketwitter:QPRFC twitterde op dinsdag 22-07-2014 om 18:42:05Welcome to #QPR, @Caulker4 #StevenSigns http://t.co/tU9nmNDhE7 reageer retweet
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Vind ik dat biertje toch beterquote:Op woensdag 23 juli 2014 00:20 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Snazzy - Spanish Segunda B side Cultural Leonesa have unveiled their new tuxedo-inspired kit!!![]()
![]()
Zatoquote:Lijkt op Zatox hehe
Caulker nog in de BPL is wel goed nieuwsquote:Op woensdag 23 juli 2014 00:21 schreef Tim86 het volgende:
Repost gok ik. Net als Bojan naar Stoketwitter:QPRFC twitterde op dinsdag 22-07-2014 om 18:42:05Welcome to #QPR, @Caulker4 #StevenSigns http://t.co/tU9nmNDhE7 reageer retweet
![]()
![]()
![]()
LolAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Waren er vast een paar die niet helemaal achterlijk warenquote:Op woensdag 23 juli 2014 00:28 schreef Reemi het volgende:
[..]
Gelijkwaardig aan hoe Ajacieden reageerden vorig jaar![]()
Veel meer scepsis toen ook al hoorquote:Op woensdag 23 juli 2014 00:28 schreef Reemi het volgende:
[..]
Gelijkwaardig aan hoe Ajacieden reageerden vorig jaar
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Potje FUT?quote:Op woensdag 23 juli 2014 00:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
ZatoLijkt op Zatox hehe
[..]
Caulker nog in de BPL is wel goed nieuws
Je speelt seasons zie ik
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Muy bien. Dat andere versta ik niet, no hablo Espanolquote:![]()
Maar toffe stad, veel te zien, lekkere stranden.![]()
quote:Op woensdag 23 juli 2014 00:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, en ik heb er nu al spijt van. En ik begin net een potje in div 5.Daarna?quote:Op woensdag 23 juli 2014 00:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, en ik heb er nu al spijt van. En ik begin net een potje in div 5.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
need for speedquote:'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
tok tok tok tokquote:Op woensdag 23 juli 2014 00:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik ben wel een beetje moe na al die potjes.![]()
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
GG DS2, zwaar geflatteerde win voor mij. Longshotje van Hernanes kwam uit het niets.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik had die ene rebound moeten scoren.. geen idee hoe ik die miste. Neuer ziet er de laatste tijd niet zo goed meer uit bij afstandsschoten. O ja en Feulnerquote:Op woensdag 23 juli 2014 01:07 schreef Tim86 het volgende:
GG DS2, zwaar geflatteerde win voor mij. Longshotje van Hernanes kwam uit het niets.![]()
![]()
oja klopt, maar niet alles zit in een team atm. Dit zijn nu even de main teams iig. Gullit is niet van mij overigens, die heb ik even in bruikleenquote:Op woensdag 23 juli 2014 01:05 schreef Alovenac het volgende:
Tim, jij zou toch nog screens van je teams posten? Of heb ik wat gemist.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
In alle divisions wel maar dan zijn de tegenstanders zo slecht dat je ondanks scripting nog kan winnenquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Neuer matig ja. Die andere rebound bij een long van Guarin gaf hij ook cadeau, maar daar kon ik net niet lekker bij met de rechter van James. Sirigu was wel weer lekker bezig. Verder liep het niet zo bij mij. Echt een wonder dat je niet scoorde.quote:Op woensdag 23 juli 2014 01:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik had die ene rebound moeten scoren.. geen idee hoe ik die miste. Neuer ziet er de laatste tijd niet zo goed meer uit bij afstandsschoten. O ja en FeulnerAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
2-0 voor. Tweede helft begin en kan geen aanval opbouwen, bal verlies. Hij LB Y (deed hij non stop) Cech komt uit en bokst de bal randje 16 weg over Walcott. Bal komt in het middenveld terecht, sliding Fer op de bal. Penalty, foul Cech. Echt een wtf momentje.quote:Op woensdag 23 juli 2014 01:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
In alle divisions wel maar dan zijn de tegenstanders zo slecht dat je ondanks scripting nog kan winnen![]()
neequote:Op woensdag 23 juli 2014 00:58 schreef Zhano het volgende:
http://wefut.com/en/player/10240
Spreek je zijn naam uit als meikie?Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Varela bij jou ook nog steeds zo fucking goed?quote:Op woensdag 23 juli 2014 01:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
oja klopt, maar niet alles zit in een team atm. Dit zijn nu even de main teams iig. Gullit is niet van mij overigens, die heb ik even in bruikleen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Mooi omgeturnd trouwens zo, met James
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Je hebt niks meer met pogba of fer?quote:Op woensdag 23 juli 2014 01:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
oja klopt, maar niet alles zit in een team atm. Dit zijn nu even de main teams iig. Gullit is niet van mij overigens, die heb ik even in bruikleen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]dacht dat je veel meer teams had joh
En in je james team niet veeeel te aanvallend?![]()
Amper met hem gespeeld de laatste tijd. Nu eens kijken hoe hij het in seasons doet. Gebruikte hem vooral in de tijd dat ik nog cups kon spelen. Heb echt lang zitten puzzelen om iets met James, Jackson, Cuadrado en Guarin te krijgen wat me wel iets leek..ben benieuwd of het werkt. Team is qua workrates erg aanvallend, maar heb er nog weinig last van gehad in die paar potjes. Middenveld is het sterkste deel van het team juist. Allemaal prima strength ook en geniale longshots.quote:Op woensdag 23 juli 2014 01:21 schreef Reemi het volgende:
[..]
Varela bij jou ook nog steeds zo fucking goed?Mooi omgeturnd trouwens zo, met James
Pogba heb ik nu even nergens in nee. Die stond op de plek van Gullit (met Kos en Konko erbij). Fer past amper in teams..dat is altijd wel lastig. Heb nog wel een NL team, maar daar speel ik eigenlijk nooit mee.quote:Op woensdag 23 juli 2014 01:23 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Je hebt niks meer met pogba of fer?dacht dat je veel meer teams had joh
En in je james team niet veeeel te aanvallend?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Gewoon al 18 wedstrijden met Dijks op LBMorgen maar ff Retro terughalen.
88 Sneijder speelt daar minder lekker dan Wijnaldum![]()
![]()
en kindsoldaatquote:Op woensdag 23 juli 2014 01:33 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
88 Sneijder speelt daar minder lekker dan Wijnaldum
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Tiid foar in ronde Fryske feiten:
Yn it Frysk sprekt men Mickey út as 'Meikie'.Zo speel ik met Sneijder ingame. Hij is een god johquote:Op woensdag 23 juli 2014 01:33 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
88 Sneijder speelt daar minder lekker dan Wijnaldum![]()
![]()
Eigenlijk zijn beide teams erg aavallendquote:Op woensdag 23 juli 2014 01:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Amper met hem gespeeld de laatste tijd. Nu eens kijken hoe hij het in seasons doet. Gebruikte hem vooral in de tijd dat ik nog cups kon spelen. Heb echt lang zitten puzzelen om iets met James, Jackson, Cuadrado en Guarin te krijgen wat me wel iets leek..ben benieuwd of het werkt. Team is qua workrates erg aanvallend, maar heb er nog weinig last van gehad in die paar potjes. Middenveld is het sterkste deel van het team juist. Allemaal prima strength ook en geniale longshots.
[..]
Pogba heb ik nu even nergens in nee. Die stond op de plek van Gullit (met Kos en Konko erbij). Fer past amper in teams..dat is altijd wel lastig. Heb nog wel een NL team, maar daar speel ik eigenlijk nooit mee.je hebt nergens een high def workrate, maar lijkt me niet dat je daar last van hebt met fella en gullit op het middenveld
![]()
![]()
Ik had het zo staan altijd: Wijnaldum - Fer - Sneijder (433 oldskool). Speelde wel chill. Sneijder had daar wat meer ruimte om het spel te maken. In de as in 433(3) waren er veel te veel fysieke duels bij mij.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ja klopt, maar ik heb liever strength en high/med dan geen strength en high/high of med/high zoals bijvoorbeeld een Moutinho ofzo. Zou overigens liever 433(4) spelen met dat team, maar kan qua chem niet hier.quote:Op woensdag 23 juli 2014 01:37 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn beide teams erg aavallendje hebt nergens een high def workrate, maar lijkt me niet dat je daar last van hebt met fella en gullit op het middenveld
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Cross abusen op Locadia werkt ook wel. Castaignos is ook degelijk, maar lang niet zo goed als vorig jaar en jij was al geen fan van hem geloof ik. False 9 proberen met Wijnaldum wellicht?quote:Op woensdag 23 juli 2014 01:39 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Kan het eens zo proberen... Emnes ben ik ook niet weg van, maar Huntelaar en RvP zijn nog kutter.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Mijn teams, wat zouden jullie per team veranderen/verbeteren?
Wil liever geen spelers in meerdere teams.
Ingame is dit 433(3) met Sneijder![]()
![]()
Pogba voor Guarinquote:Op woensdag 23 juli 2014 01:41 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Werkt nogquote:Op woensdag 23 juli 2014 01:41 schreef zerokil het volgende:
Back from Sunny Beack, werkt WC nog? Er waren geruchten dat EA WC stop ging zetten na het WK?Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op woensdag 23-07-2014 om 01:38:24Due to licensing restrictions Romario will no longer be available in packs. Existing Romarios will remain available. http://t.co/jCFeRMKpLB reageer retweet
__!
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
quote:Op woensdag 23 juli 2014 01:42 schreef Reemi het volgende:
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op woensdag 23-07-2014 om 01:38:24Due to licensing restrictions Romario will no longer be available in packs. Existing Romarios will remain available. http://t.co/jCFeRMKpLB reageer retweet
__!
![]()
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hehe, ziet er wel goed uit. Wel twee dure teams obvquote:Op woensdag 23 juli 2014 01:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ].
![]()
El kabir geprobeerd? Baasje is datquote:Op woensdag 23 juli 2014 01:39 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Kan het eens zo proberen... Emnes ben ik ook niet weg van, maar Huntelaar en RvP zijn nog kutter.![]()
![]()
1 zou ik zo houden (incl je wissel dan)quote:Op woensdag 23 juli 2014 01:41 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Ingame is dit 433(3) met Sneijder
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
2 Pogba ipv Vidal en Benatia of Chiellini ipv Caceres. En Varela en TOTS Cuadrado evt als vleugels
3 Hoe bevalt Rodriguez? Gundogan wellicht erbij op het midden? En iMOTM Hummels ofzo?
4: Vertonghen ipv Smalling en Gibbs ipv AzpiAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Nee nog niet, stond wel op mn lijstje. Morgen maar ff doen dan.quote:Op woensdag 23 juli 2014 01:44 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
El kabir geprobeerd? Baasje is dat
Ga misschien iMotM Depay inwisselen voor de NIF. Ziet er minder tof uit maar jammer dan..![]()
Wtf RvP kut? Die is juist mega Chill dit jaar. Alles op het linkerpootje en knallen maarquote:Op woensdag 23 juli 2014 01:39 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Kan het eens zo proberen... Emnes ben ik ook niet weg van, maar Huntelaar en RvP zijn nog kutter.![]()
Links?quote:Op woensdag 23 juli 2014 01:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wtf RvP kut? Die is juist mega Chill dit jaar. Alles op het linkerpootje en knallen maar![]()
![]()
Pogba heb ik de 85 versie dus die kan ik er wel in plempen ja. Had een nieuwe team met hem verzonnen maar dan speel ik helemaal nooit met die teamsquote:Op woensdag 23 juli 2014 01:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
1 zou ik zo houden (incl je wissel dan)
2 Pogba ipv Vidal en Benatia of Chiellini ipv Caceres. En Varela en TOTS Cuadrado evt als vleugels
3 Hoe bevalt Rodriguez? Gundogan wellicht erbij op het midden? En iMOTM Hummels ofzo?
4: Vertonghen ipv Smalling en Gibbs ipv Azpi![]()
MOTM Rodriguez is echt chill.
Gundogan zou evt als RCM kunnen ja, maar ik vind Firmino wel lief en blauw. Ben een beetje bang voor die high att work rates bij CBsVertonghen zal ik wel proberen want Smalling is poep.
Eens even aanpassen nu, thanks.
Had gewoon 6-12 miljoen kunnen verdienen als ik op het moment 4 mil had voor Romario
Pogba goeie suggestie ja. Alleen ga ik Vidal vervangen. Guarin vind ik wel chill.quote:
[ Bericht 11% gewijzigd door ThadCastle op 23-07-2014 01:56:32 ]![]()
Niet iets met een 1 striker formatie in ieder gevalquote:Op woensdag 23 juli 2014 01:52 schreef Zhano het volgende:
Wat is nou een tof team met Sanchez ST (http://wefut.com/en/player/11886) dan?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
samequote:Op woensdag 23 juli 2014 01:59 schreef Zhano het volgende:
Strong Links/League Links dropdown dingetje werkt hier niet goed... Meer mensen last van?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Nee dacht zelf aan 352 (Isla lijkt me een goede RM) of 4222 ofzo.quote:Op woensdag 23 juli 2014 02:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Niet iets met een 1 striker formatie in ieder geval![]()
Met silvers ook?quote:Op woensdag 23 juli 2014 02:00 schreef Zhano het volgende:
[..]
Nee dacht zelf aan 352 (Isla lijkt me een goede RM) of 4222 ofzo.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hoeft niet per se maar mag evt wel als het goede zijn. Ben alleen geen fan van Neymar en Xavi/Iniesta dus daar gaan de dubbellinksquote:Rakitic Barca versie zou tof zijn
maar dat kan nog wel ff duren voor die er is + betaalbaar.
![]()
quote:Op woensdag 23 juli 2014 01:59 schreef Zhano het volgende:
Strong Links/League Links dropdown dingetje werkt hier niet goed... Meer mensen last van?
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Had net iets met Trochowski maar Rakitic kan ook op die plek. Misschien hier iets omheen? Alleen Mbia heeft nog wel een linkje nodig.quote:Op woensdag 23 juli 2014 02:06 schreef Zhano het volgende:
[..]
Hoeft niet per se maar mag evt wel als het goede zijn. Ben alleen geen fan van Neymar en Xavi/Iniesta dus daar gaan de dubbellinksRakitic Barca versie zou tof zijn
maar dat kan nog wel ff duren voor die er is + betaalbaar.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
![]()
Rabello kan weg als je wil. En dan een Barca CAM. Dan kan je ook links wat veranderen.
Bijv:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Standaard paceteams die alles meekrijgen en alle schoten op doel die erin gaan, daar zou EA eens wat aan moeten doen..
Mijn spelers kunnen ineens niet meer koppen of hun positie aanhouden.
![]()
M'Bia had toch ook een MOTM ?quote:Op woensdag 23 juli 2014 02:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Had net iets met Trochowski maar Rakitic kan ook op die plek. Misschien hier iets omheen? Alleen Mbia heeft nog wel een linkje nodig.
[ afbeelding ]Hala Madrid !
Zo even drie topics doorgescrolled.. over de helft van juli, prachtig weer en er wordt hier plots meer ontopic gepost dan ooit tevoren![]()
![]()
Ik ben erquote:Op woensdag 23 juli 2014 03:02 schreef DutchSL het volgende:
Zo even drie topics doorgescrolled.. over de helft van juli, prachtig weer en er wordt hier plots meer ontopic gepost dan ooit tevoren
Hala Madrid !
Prijzen lijken toch wel wat te dalen volgens mij. Met name een Pogba MOTM en Cuadrado TOTS.
Met het verkopen van dit team zou ik +- 2.6 miljoen hebben voor een team met Zlatan, nahh dat gaat hem niet worden vrees ik![]()
![]()
Ja, maar hij is skeer geloof ik.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ze waren aangekondigd voor deze week, dus kan bestquote:Op woensdag 23 juli 2014 02:59 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Blijkbaar ja.. Vast weer een fout
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:
Hala Madrid !
In div1 tegen een 60 chem bronze team..dan weet je al dat er bullshit komt. Uiteindelijk tik ik zo door zijn verdediging bij mijn eerste aanval en quit hij een halve sec voor de bal over de lijn gaat. Zo triest is dat he..ga je expres degraderen en dan toch nog onderweg even je tegenstander naaien.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ben spelers aan het discarden van mijn vorige pack opening , zit nu al op de 50k![]()
Hala Madrid !
jaquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
net de mooiste longshot uit mijn leven gescoord met Neymar![]()
Wauw
![]()
Hoe upload je iets op de PS4![]()
Hala Madrid !
voor de ekte verzamelaarquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik beland zeker wel in top 5 van KSI
Hala Madrid !
quote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Stoke Diouf zie ik nu pas. Die zullen we wel vaker tegen komen denk ik
Vaag dat Lallana RM is..
Milan Menez is wel aardig hybridvoer.
Alessandrini bij Marseille
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Sam Schalke
Hala Madrid !
Nederlands elftal maar eens te koop zetten morgen, als je zie wat ik nu voor een Hunter Motm, Robben NIF, Krul Motm krijg
.
![]()
![]()
Hala Madrid !
Uberbaasquote:Op woensdag 23 juli 2014 04:16 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Hoe speelt Neymar? Zit eraan te denken hem in een hybrid achter Ibra te zetten op CAM.Met je weakfoot en buitenkant voet de bal in een tegenovergestelde hoek krullen met snelheid = gewoon kopen
Hala Madrid !
Lekker goaltje, maar ik kan me niet voorstellen dat zoiets een top 5 haaltquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik heb wel vaker alleen longshots op nummer 2 en zelfs 1 gezienquote:Op woensdag 23 juli 2014 04:19 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Lekker goaltje, maar ik kan me niet voorstellen dat zoiets een top 5 haalt
quote:Op woensdag 23 juli 2014 04:19 schreef BDIL het volgende:
[..]
UberbaasMet je weakfoot en buitenkant voet de bal in een tegenovergestelde hoek krullen met snelheid = gewoon kopen
Hala Madrid !
Lekker een uur langer in mijn bed blijven liggen vanochtend. Gewoon omdat het kan
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
#MaverStyle. Thuiswerken vandaag, of vakantie?quote:Op woensdag 23 juli 2014 07:29 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Lekker een uur langer in mijn bed blijven liggen vanochtend. Gewoon omdat het kanwat is een lach als je van binnen huilt![]()
Nee, gewoon werken. Maar mijn vrouw was gisteren jarig, dus het was een latertje met visite enzo. Gewoon een uurtje later naar kantoor gereden vanochtend. Dat is trouwens nog vroeg genoeg: 8 uur begonnen.quote:Op woensdag 23 juli 2014 08:20 schreef Revontulet het volgende:
[..]
#MaverStyle. Thuiswerken vandaag, of vakantie?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ah chill, voordeel van eerder beginnenquote:Op woensdag 23 juli 2014 08:22 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nee, gewoon werken. Maar mijn vrouw was gisteren jarig, dus het was een latertje met visite enzo. Gewoon een uurtje later naar kantoor gereden vanochtend. Dat is trouwens nog vroeg genoeg: 8 uur begonnen.en nog gefeliciteerd
wat is een lach als je van binnen huilt![]()
Ja thanks. Ideaal weer ook om tot laat in de avond Weizeners te drinken met familie en vrienden in de tuinquote:Op woensdag 23 juli 2014 08:27 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Ah chill, voordeel van eerder beginnenen nog gefeliciteerd
...en dan is een uurtje langer doorslapen 's ochtends geen overbodige luxe. Het nadeel daarvan is natuurlijk wat later eindigen vanmiddag, maar die neem ik op de koop toe. En veel mensen zijn op vakantie, dat scheelt me deze weken gewoon dagelijks bijna een uur reistijd
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Morrie![]()
geen Sanchez bij de transfers jongens, als je de centjes heb zou ik een paar groene kaartjes inslaan
gr gr.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
console kon je er ook niet in komen, ze moeten nog even met de hamer slingeren.quote:
dacht nog even een 89 Rodriguez op te pikken.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Zo vroeg joh, ik werk iedere dag van 9 tot 5quote:Op woensdag 23 juli 2014 08:22 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nee, gewoon werken. Maar mijn vrouw was gisteren jarig, dus het was een latertje met visite enzo. Gewoon een uurtje later naar kantoor gereden vanochtend. Dat is trouwens nog vroeg genoeg: 8 uur begonnen.![]()
![]()
Die is wel jizz ja.quote:Op woensdag 23 juli 2014 09:00 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
console kon je er ook niet in komen, ze moeten nog even met de hamer slingeren.
dacht nog even een 89 Rodriguezop te pikken.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik begin iedere dag (normaal gesproken) om 7 uur. En dan hou ik er rond 4 uur mee op (als ik geen afspraken heb, anders wordt het ook wel eens 6 uur). Meestal lukt het me wel om vrijdag wat uurtjes terug te pakken, en eerder weekend te gaan vierenquote:Op woensdag 23 juli 2014 09:01 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zo vroeg joh, ik werk iedere dag van 9 tot 5
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Jezusquote:Op woensdag 23 juli 2014 09:05 schreef PrideoftheSouth het volgende:
egin iedere dag (normaal gesproken) om 7 uur. En dan hou ik er rond 4 uur mee op (als ik geen afspraken heb, anders wordt het ook wel eens 6 uur). Meestal lukt het me wel om vrijdag wat uurtjes terug te pakken, en eerder weekend te gaan vieren![]()
Half 8 is vroeg zat voor mijRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Zijn die groene kaartjes gisteravond al niet massaal ingekocht? Dat zou best logisch zijn...quote:Op woensdag 23 juli 2014 08:50 schreef FCsuarez het volgende:
Morrie![]()
geen Sanchez bij de transfers jongens, als je de centjes heb zou ik een paar groene kaartjes inslaan
gr gr.NAC Breda
Rèsbaarge
Forum Opties Forumhop: Hop naar: