SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
goede TT."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
Misschien maar goed ook dat er geen coins meer in stock zijn, als ik zie wat voor rommel er allemaal uit komt.![]()
Ibrabo.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:04 schreef Kiid het volgende:
Muahahaha, ik heb Ibarbo in de basis die meteen het veld moet ruimen voor Ibra"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
Het gaat over Ibrabo.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:03 schreef HugoohAFCA het volgende:
Niet teveel over Ibarbo praten, dadelijk krijgt ds2 nachtmerries![]()
Ferquote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:05 schreef HugoohAFCA het volgende:
Tim? NIF yaya of Imotm Fellaini? op cdm![]()
Baas. Zijn IF is nu 3 miljoenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:11 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik heb zijn SIF 2x gekocht en verkocht met winst. Zelfs na de 150k aftrek aan tax![]()
3.7
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Zijn SIF kocht ik twee keer voor 3 miljoen. 1x echt 3 miljoen rond en de 2e was iets van 3.060.000. Allebei voor 3.5 de deur uitgedaan.quote:
Zijn TIF is wel heel erg gestegen. Die is van 3.5 naar 4.5 gegaan![]()
Precies daar ga ik me niet aan wagen. Ik haal gewoon zijn NIF terugquote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:20 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Zo'n minimale upgrade kan gewoon niet 2 miljoen extra waard zijnkoop dan +10 kaartjes ofzo
Zijn SIF vond ik slechter dan zijn NIFquote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:21 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Precies daar ga ik me niet aan wagen. Ik haal gewoon zijn NIF terug![]()
![]()
Wie kan er een leuk team met Ibra en Jackson Martinez verzinnen? Ik kom echt alleen op pauper teams uit.
#ToefjesStylequote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:20 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Zo'n minimale upgrade kan gewoon niet 2 miljoen extra waard zijnkoop dan +10 kaartjes ofzo
wat is een lach als je van binnen huilt![]()
Koevermans, rest MLSquote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:23 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Wie kan er een leuk team met Ibra en Jackson Martinez verzinnen? Ik kom echt alleen op pauper teams uit.wat is een lach als je van binnen huilt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |