ik kiek morgen wel. nu al geen zin meerquote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:40 schreef Thormodo het volgende:
Even wachten gok ik. Duurt soms wel een minuut voordat hij alles laadt.
yessirquote:Op woensdag 23 juli 2014 00:46 schreef Drankster het volgende:
wow wow wow is Naxxramas al online ofzo?
Ja, klopt.quote:Op woensdag 23 juli 2014 01:09 schreef Drankster het volgende:
[..]
Ik zie het ja, gevechten gaan wel tergend langzaam.
[ afbeelding ]
Inderdaad. Bedankt voor het herhaaldelijk webben van mijn Keeper of the Grove, Maexxna.quote:
Niet iedereen heeft legendary kaartenquote:Op woensdag 23 juli 2014 09:14 schreef Flammie het volgende:
Maexxna is easy als je weet hoe. Gewoon wat battlecry minions die je healen en hem afmaken met alexstrasza en gg
Ik heb amper legendary kaarten en zelfs met heal kaarten lukt het niet.quote:Op woensdag 23 juli 2014 11:59 schreef Thormodo het volgende:
Heroic ook uitgespeeld. Maexxna uiteindelijk verslagen, zonder laffe heal minions, met een Warrior. Alexstrasza is wel (bijna) verplicht en dat was dit potje de een na laatste kaart in mijn deck -,-.
Ik weet niet wat je wel hebt, maar Leeroy was de enige Legendary die ik nodig had. Decklist en tactics onder de spoiler.quote:Op woensdag 23 juli 2014 12:09 schreef Solo14 het volgende:
[..]
Ik heb amper legendary kaarten en zelfs met heal kaarten lukt het niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Friendship is like wetting your pants. Everyone can see it, but only you can feel its warmth."
quote:Op woensdag 23 juli 2014 12:27 schreef Omentuva het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je wel hebt, maar Leeroy was de enige Legendary die ik nodig had. Decklist en tactics onder de spoiler.Bloodmage thalnos dan haha.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb zo weinig kaarten voor mage, normaal speel ik op warlock.
Basic card decks ownen Maexxna nogquote:Op woensdag 23 juli 2014 11:40 schreef Solo14 het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft legendary kaarten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |