Zo deed ik het ook en vervolgens de halve kaart vol met je eigen bedrijf xD .quote:
Mickey bijna alles staat stil door dat rubber-overlaadstation.quote:Op donderdag 4 december 2014 13:28 schreef mickeyD het volgende:
leuk!![]()
allemaal nieuwe spelers dr bij op de server.. beetje laat, maar dr is nog zat te halen als je een beetje crea bent
thanks, aanleveringen waren wat verminderd, ben dr mee bezigquote:Op vrijdag 5 december 2014 01:44 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Mickey bijna alles staat stil door dat rubber-overlaadstation.
Of gewoon geen AI's geïnstalleerd?quote:Op zaterdag 6 december 2014 02:51 schreef mickeyD het volgende:
zou na een jaar of 4 al moeten komen, misschien is de ai (artificial intelligence) generator stuk?
https://wiki.openttd.org/AI_settings
jep trein lengte mag dan ook wel 16 kuch*quote:Op zaterdag 6 december 2014 18:32 schreef mickeyD het volgende:
@bart: we willen graag wat meer perrons.. 16 ofzo?
nop je kan ook instellen 25 station lengte en trein lengte 20 bijvquote:Op zondag 7 december 2014 01:34 schreef mickeyD het volgende:
ja dat wordt het dan vanzelf he, 16x16 wordt het dan.. stationsomvang: 16 tegels noemen ze dat in t spel
ik vind een reset nog niet nodig gaat lekker zo alleen die stations we kunnen niet eens meer uitbreidenquote:Op zondag 7 december 2014 14:32 schreef Bart het volgende:
Ik kan de instellingen wijzigen, maar zal ik dat gelijk met een reset doen?
Dankje, het rijdt nu weerquote:Op maandag 8 december 2014 10:35 schreef mickeyD het volgende:
houtenbeen (bruin) gaat vandaag ook falliet als tie niet meer komt, want dr rijd niks meer, een en al files.
Niet meer, want trein 94 staat stil.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |