quote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Omdat ik mysterieus wil blijven
Had een 10 gegevenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:41 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik de mijne over huurmoordenaars, haaien en de Amerikaanse Burgeroorlog.
En vuurwapens.
Inderdaad.. "En nu doe ik een cavia-geluid na."quote:
Vroeg ik me ineens af. Stel nou dat, dan heb ik deze post altijd uitgeprint in m'n portemonnee zitten als disclaimerquote:
ik deed een speekbeurt over slavernij en begon met de opmerking dat het een donkere bladzijde uit onze geschiedenis was....quote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Inderdaad.. "En nu doe ik een cavia-geluid na."
Kreeg ik ook voor mijn spreekbeurt over vuurwapens.quote:
Baas.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:45 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik deed een speekbeurt over slavernij en begon met de opmerking dat het een donkere bladzijde uit onze geschiedenis was....
Mishandeling is niet tof.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:45 schreef remi1986 het volgende:
gewoon zo hard slaan dat een week later nog steeds je handafdruk in haar bil staat
De docent had al een donkerbruin vermoeden dat het die kant op zou gaan?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:45 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik deed een speekbeurt over slavernij en begon met de opmerking dat het een donkere bladzijde uit onze geschiedenis was....
daar ging hij denk ik wel van uit ja...quote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De docent had al een donkerbruin vermoeden dat het die kant op zou gaan?
Ik kreeg een 6,5 voor mijn eerste topo repetitiequote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:45 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Kreeg ik ook voor mijn spreekbeurt over vuurwapens.
Hoeveel disclaimers heb je inmiddels in je portemonnee zitten?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:43 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Vroeg ik me ineens af. Stel nou dat, dan heb ik deze post altijd uitgeprint in m'n portemonnee zitten als disclaimer.
Ik had een dikke 8 volgens mij, ik moest alle hoofdsteden en hoofdstaf van de hoofdsteed weten...quote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik kreeg een 6,5 voor mijn eerste topo repetitie
Topografie is als schieten voor open doel, vind ik dan.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik kreeg een 6,5 voor mijn eerste topo repetitie
Wat.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:50 schreef DieselTank het volgende:
[..]
Ik had een dikke 8 volgens mij, ik moest alle hoofdsteden en hoofdstaf van de hoofdsteed weten...
I see what you did there.quote:
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:50 schreef remi1986 het volgende:
Er zijn na 150 jaar eindelijk excuses geweest voor de slavernij. Beetje laat, maar kunnen wij Surinamers wel waarderen
quote:
quote:
Door fok heb ik alle hoofdsteden van de Amerikaanse staten uit mijn hoofd geleerd. "Alsof jij alle hoofdsteden van de staten weet."quote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:50 schreef DieselTank het volgende:
[..]
Ik had een dikke 8 volgens mij, ik moest alle hoofdsteden en hoofdstaf van de hoofdsteed weten...
Vast meer dan er geld inzit.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:49 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hoeveel disclaimers heb je inmiddels in je portemonnee zitten?
Zou niet eens de 50 staten kunnen opnoemen denk ikquote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:52 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Door fok heb ik alle hoofdsteden van de Amerikaanse staten uit mijn hoofd geleerd. "Alsof jij alle hoofdsteden van de staten weet."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |