No prob.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:25 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
O oke, bedankt voor het corrigeren
Ik gaf antwoord.quote:
Dit is in ieder geval zeker Semafoor.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik weet niet zeker of dit een metafoor is.
He, daar heb je Semafoor.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:30 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dit is in ieder geval zeker Semafoor.
[ afbeelding ]
Complimenteus dit.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:31 schreef MMGYMCMB het volgende:
HAHAHAH KRIO LIJKT OP SWIZZ BEATZ, DJ DRAMA, MR. POTATOEHEAD ÉN SEMAFOOR![]()
![]()
.
Ik hoor het intro nu.quote:
Nee, je ontwijkt de vraag door met nutteloze opmerkingen van anderen te komen.quote:
Potatoe.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:31 schreef MMGYMCMB het volgende:
HAHAHAH KRIO LIJKT OP SWIZZ BEATZ, DJ DRAMA, MR. POTATOEHEAD ÉN SEMAFOOR![]()
![]()
.
Klopt !quote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:32 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, je ontwijkt de vraag door met nutteloze opmerkingen van anderen te komen.
Met z'n vriendje Do-ho-melquote:
Dat is juist de grap, trut.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OMGquote:
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:33 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Met z'n vriendje Do-ho-mel.
[ afbeelding ].
[..]
Dat is juist de grap, trut.En maken heel wat RO-OH-OH-MEL!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.With my pack on my back, down the road I will stray.
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:33 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dat is juist de grap, trut.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wist niet zeker of jij dat de vorige keer was of niet.
!
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
Vriend van me heeft eens een 10 gehaald in de 2e of 3e klas dat telde als een SO om dat voor de klas te zingenquote:
Waarom ontwijk je de vraag?quote:
Ik vond het juist altijd leuk om bij spreekbeurten of presentaties de meest gare onderwerpen te zoeken.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:35 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Vriend van me heeft eens een 10 gehaald in de 2e of 3e klas dat telde als een SO om dat voor de klas te zingen. De challenge lag eerst bij mij, maar ik durfde niet
.
Zou je me slaan als ik een pets op je billen gafquote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Waarom ontwijk je de vraag?
Waarom negeer je me?
Wat.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:37 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zou je me slaan als ik een pets op je billen gaf?
Ik deed mijn spreekbeurt over cavia's..quote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:37 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik vond het juist altijd leuk om bij spreekbeurten of presentaties de meest gare onderwerpen te zoeken.
Omdat ik mysterieus wil blijvenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Waarom ontwijk je de vraag?
Waarom negeer je me?
Ik de mijne over huurmoordenaars, haaien en de Amerikaanse Burgeroorlog.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik deed mijn spreekbeurt over cavia's..
Goh
WHIEP!quote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik deed mijn spreekbeurt over cavia's..
Goh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |