Ja, ja nee jonge kaas, ja, ja, nee.quote:Op woensdag 23 juli 2014 10:42 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Spek, oude kaas, stroop en poedersuiker? Het liefst met biest in plaats van met melk?
Soms heb ik ook super veel zin in pannenkoeken, dan bak ik er 100 en ben na de tweede stront misselijk. #fml.quote:Op woensdag 23 juli 2014 10:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, ja nee jonge kaas, ja, ja, nee.
Ik eet de eerste altijd al op terwijl ik de tweede aan het bakken ben. Kan nooit wachten. En uiteindelijk wil je inderdaad niet meer dan twee pannenkoeken dus de rest van het beslag wordt door de gootsteen gespoeld.quote:Op woensdag 23 juli 2014 10:51 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Soms heb ik ook super veel zin in pannenkoeken, dan bak ik er 100 en ben na de tweede stront misselijk. #fml.
Ik doe dit ook, maar dan meestal 6 a 7 pannenkoeken.quote:Op woensdag 23 juli 2014 10:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik eet de eerste altijd al op terwijl ik de tweede aan het bakken ben. Kan nooit wachten. En uiteindelijk wil je inderdaad niet meer dan twee pannenkoeken dus de rest van het beslag wordt door de gootsteen gespoeld.
Als je van zeem houd, ja.quote:Op woensdag 23 juli 2014 11:01 schreef remi1986 het volgende:
zonde, koud zijn die dingen veel lekkerder
quote:
Inderdaad, pannenkoeken zijn gewoon privé.quote:Op woensdag 23 juli 2014 11:03 schreef remi1986 het volgende:
dan hebben jullie daar alsnog helemaal niks mee te maken
Soms vraag ik me af of jij wel koekoek in die bovenkamer van je bent.quote:Op woensdag 23 juli 2014 11:03 schreef remi1986 het volgende:
Wat is je hypothese?quote:Op woensdag 23 juli 2014 11:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Soms vraag ik me af of jij wel koekoek in die bovenkamer van je bent.
Dat hij paar steekjes los heeft zitten.quote:
dan hebben jullie daar alsnog helemaal niks mee te makenquote:Op woensdag 23 juli 2014 11:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat hij paar steekjes los heeft zitten.
Gezien krio en dwc is het iets surinaamsquote:Op woensdag 23 juli 2014 11:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Soms vraag ik me af of jij wel koekoek in die bovenkamer van je bent.
quote:Op woensdag 23 juli 2014 11:08 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Heb je iets tegen homo's?quote:Op woensdag 23 juli 2014 11:10 schreef remi1986 het volgende:
het interesseert me geen flikker wat jullie denken
Volgens mij is het niet zo best met 'em.quote:Op woensdag 23 juli 2014 11:12 schreef Chloroform het volgende:
R&P / Gratis tarot lezingen voor mensen met vragen. (voor zolang het duurt.)
Deze shit ook echt.
Die gast is echt in een staat van opper psychosequote:Op woensdag 23 juli 2014 11:12 schreef Chloroform het volgende:
R&P / Gratis tarot lezingen voor mensen met vragen. (voor zolang het duurt.)
Deze shit ook echt.
Hij is echt van het padje af.quote:Op woensdag 23 juli 2014 11:13 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Volgens mij is het niet zo best met 'em.
Iedereen (hier) heeft een steekje los, niets speciaals loop maar door.quote:Op woensdag 23 juli 2014 11:14 schreef remi1986 het volgende:
en dan heb ik een steekje los? Het kan altijd erger denk ik dan maar
Ja, bizarre vent is het.quote:Op woensdag 23 juli 2014 11:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die gast is echt in een staat van opper psychosewat een figuur is dat zeg om te janken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |