Zen deckquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:12 schreef kvd het volgende:
Oké, hallo Spongeboss, ik ben kvd. Heb een moeizame relatie met familie. Sta op een tweesprong, welke kant moet ik op?
Dan ga ik nog niks zeggen en wacht de andere kaarten af. Misschien wordt je anders beïnvloed door wat ik zegquote:Op zondag 3 augustus 2014 13:26 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Zen deck
Pentacles 5 / Zen regenboog 5 - The outsider.
Pentacles ridder - Regenboog < slowing down
10 van cups / 10 van water Harmony.
http://p3809.home.xs4all.nl/osho_/73.htm
Hoi, de eerste kaart zegt dat je je buitengesloten kan voelen of misschien dat er oude pijnen zijn? De les van deze kaart zegt dat we dat moeten loslaten, we zien vaak niet alles door de pijn van vroeger, als we daar in blijven hangen komt het niet goed. Het is aan ons om een andere cd in de platenspeler te stoppen in plaats van steeds het zelfde deuntje te beluisteren. Kwel jezelf niet langer met gedachtes over erbij te horen etc, bekijk wat jij wilt doen. Ga je zelf niet verstoppen, uiteindelijk gaan we allen onze eigen weg. We breken het contact met onze ouders slaan onze vleugels uit, dit omdat we ooit ons eigen individu moeten worden. Maar vanuit het plaatje kan het vooral zijn dat je je opgesloten buiten gesloten.
http://p3809.home.xs4all.nl/osho_/38.htm
De slowing down kaart:
Een schildpad, we komen er altijd wel, maar soms moeten we rustig aan doen. Langzaam maar met controle, hier en daar een klap incasseren. Kom tot de realiteit, en wees stabiel. Laat dingen niet liggen, misschien kan je daar lui van worden ga niet in een tunnelvisioen zitten, maar ga langzaam en met controle vooruit. Laat je ook niet van je pad brengen zodra je weet dat je pad goed is.
http://p3809.home.xs4all.nl/osho_/58.htm
10 van water:
Hier weer terug naar het pad en en naar jezelf luisteren, jij maakt jouw keuzes laat je niet beïnvloeden door andere. Kies zelf wat je wilt doen met je familie, ga je niet bemoeien met ingewikkelde ruzies binnen families etc, blijf daar gewoon buiten staan. Als andere je dan dwingen een keuze te maken is het aan jou of je daar aan mee gaat.
Iets eraan gehad? Ik ben niet zo goed met deze kaarten maar de enige die ik momenteel hier heb. Mijn andere kaarten zitten momenteel afgedekt, in een van mijn rituelen. Maar zodra ik klaar ben wil ik die ook nog wel eens raadplegen gezien ik niet zo goed ben met de osho zen.
Prima ik zal ze raadplegen maar als deze lezing goed was of compleet voor jou dan mag je het wel zeggen dan is dat niet meer nodig. Anders ga ik het gewoon alsnog doen kijk maar alvast.quote:Op zondag 3 augustus 2014 14:15 schreef kvd het volgende:
[..]
Dan ga ik nog niks zeggen en wacht de andere kaarten af. Misschien wordt je anders beïnvloed door wat ik zeg![]()
Maar voor deze alvast een gemeend Dank je wel...
Zal als ik achter de pc zit even reageren.quote:Op zondag 3 augustus 2014 14:17 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Prima ik zal ze raadplegen maar als deze lezing goed was of compleet voor jou dan mag je het wel zeggen dan is dat niet meer nodig. Anders ga ik het gewoon alsnog doen kijk maar alvast.
Prima anders zal ik nu even wat kaarten leggen en dan zal ik ze opschrijven kunnen we erna kijken als die lezing niet zo goed was. Of die beter is.quote:Op zondag 3 augustus 2014 18:57 schreef kvd het volgende:
[..]
Zal als ik achter de pc zit even reageren.
Goed, mijn reactie. Op zich zijn de kaarten heel mooi (ik moet zeggen dat ik zelfs wat geraakt word door het plaatje van het kindje voor het gesloten hek). Maar heel mooi omdat ze aangeven waar ik nu precies zit. Ik voel me inderdaad buitengesloten en heb veel oud zeer en was met langzame professionele stappen bezig uit te zoeken welk pad ik zou gaan bewandelen (het uitslaan ed heb ik een aantal jaar geleden al gedaan). Alleen is er een bom gebarsten en nu is het aan mij welk pad het wordt. Breken of een andere plaat opzetten. En moet ik het nog met de familie over de oude plaat hebben. Ofwel, ga ik ze vertellen hoe ik me voel, wat er in mijn ogen is gebeurd (met het risico dat ik nog meer shit over me heen krijg) of laat ik hen in het ongewisse van mijn gevoelens/emoties/belevingen.quote:Op zondag 3 augustus 2014 13:26 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Zen deck
Pentacles 5 / Zen regenboog 5 - The outsider.
Pentacles ridder - Regenboog < slowing down
10 van cups / 10 van water Harmony.
http://p3809.home.xs4all.nl/osho_/73.htm
Hoi, de eerste kaart zegt dat je je buitengesloten kan voelen of misschien dat er oude pijnen zijn? De les van deze kaart zegt dat we dat moeten loslaten, we zien vaak niet alles door de pijn van vroeger, als we daar in blijven hangen komt het niet goed. Het is aan ons om een andere cd in de platenspeler te stoppen in plaats van steeds het zelfde deuntje te beluisteren. Kwel jezelf niet langer met gedachtes over erbij te horen etc, bekijk wat jij wilt doen. Ga je zelf niet verstoppen, uiteindelijk gaan we allen onze eigen weg. We breken het contact met onze ouders slaan onze vleugels uit, dit omdat we ooit ons eigen individu moeten worden. Maar vanuit het plaatje kan het vooral zijn dat je je opgesloten buiten gesloten.
http://p3809.home.xs4all.nl/osho_/38.htm
De slowing down kaart:
Een schildpad, we komen er altijd wel, maar soms moeten we rustig aan doen. Langzaam maar met controle, hier en daar een klap incasseren. Kom tot de realiteit, en wees stabiel. Laat dingen niet liggen, misschien kan je daar lui van worden ga niet in een tunnelvisioen zitten, maar ga langzaam en met controle vooruit. Laat je ook niet van je pad brengen zodra je weet dat je pad goed is.
http://p3809.home.xs4all.nl/osho_/58.htm
10 van water:
Hier weer terug naar het pad en en naar jezelf luisteren, jij maakt jouw keuzes laat je niet beïnvloeden door andere. Kies zelf wat je wilt doen met je familie, ga je niet bemoeien met ingewikkelde ruzies binnen families etc, blijf daar gewoon buiten staan. Als andere je dan dwingen een keuze te maken is het aan jou of je daar aan mee gaat.
Iets eraan gehad? Ik ben niet zo goed met deze kaarten maar de enige die ik momenteel hier heb. Mijn andere kaarten zitten momenteel afgedekt, in een van mijn rituelen. Maar zodra ik klaar ben wil ik die ook nog wel eens raadplegen gezien ik niet zo goed ben met de osho zen.
Ik denk dat je vooral naar slowing down moet kijken:quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:47 schreef kvd het volgende:
[..]
Goed, mijn reactie. Op zich zijn de kaarten heel mooi (ik moet zeggen dat ik zelfs wat geraakt word door het plaatje van het kindje voor het gesloten hek). Maar heel mooi omdat ze aangeven waar ik nu precies zit. Ik voel me inderdaad buitengesloten en heb veel oud zeer en was met langzame professionele stappen bezig uit te zoeken welk pad ik zou gaan bewandelen (het uitslaan ed heb ik een aantal jaar geleden al gedaan). Alleen is er een bom gebarsten en nu is het aan mij welk pad het wordt. Breken of een andere plaat opzetten. En moet ik het nog met de familie over de oude plaat hebben. Ofwel, ga ik ze vertellen hoe ik me voel, wat er in mijn ogen is gebeurd (met het risico dat ik nog meer shit over me heen krijg) of laat ik hen in het ongewisse van mijn gevoelens/emoties/belevingen.
Ofwel, het proces waar ik me nu in bevind is de juiste manier om te komen waar ik uiteindelijk ook zal komenquote:Op zondag 3 augustus 2014 19:49 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ik denk dat je vooral naar slowing down moet kijken:
Dit is een periode waarin je bereid bent eventuele verwachtingen die je van jezelf of anderen hebt gehad, los te laten en verantwoordelijkheid te nemen voor eventuele illusies die je hebt gekoesterd. je hoeft niets anders te doen dan uitrusten in de volheid van degene die je op dit moment bent. Als je hoop, verlangens en dromen vervagen, des te beter. Door hun verdwijning ontstaat er ruimte voor een nieuw soort stilte en acceptatie van wat is. Je bent beter in staat deze ontwikkeling te verwelkomen dan ooit tevoren. Geniet van dit langzamer aan doen, van het tot rust komen en van het inzicht dat je al thuis bent.
Ik denk dat het belangrijk is het los te laten hoe jij je voelt. je kunt het ze vertellen, maar wat gaat er gebeuren gaan ze het dan wel inzien? Misschien is het aan jou om je los te snijden, zoek iemand die jou wel begrijpt maar laat het voor wat het is, dat is denk ik het beste. Maar ik ken jouw hele situatie niet je moet je hart volgen, zit het jou heel dwars kun je erover beginnen. Zolang je de plaat maar kan afzetten en verder kan voor jezelf.
Uiteindelijk wel.quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:51 schreef kvd het volgende:
[..]
Ofwel, het proces waar ik me nu in bevind is de juiste manier om te komen waar ik uiteindelijk ook zal komen
Heb de andere kaarten net ook even snel bekeken, zijn ook hele goeie voor mijn 'dillema' en mijn persoonlijkheid.quote:
Oh ja, nee geen probleem. Geen probleem daar is het voor. Gelukkig heb je er wat aan als weer eens wat is laat het weten. Veel kritiek gehad in dit topic, maar vind het altijd mooi te lezen dat mensen er wat aan hebben.quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:55 schreef kvd het volgende:
[..]
Heb de andere kaarten net ook even snel bekeken, zijn ook hele goeie voor mijn 'dillema' en mijn persoonlijkheid.
Mag ik je heel erg bedanken voor de leggingen
Ik hoef geen lezing, maar ik lees dit topic mee vanaf dat het gestart is en ik wil je alleen maar zeggen laat je niet tegenhouden door kritiek in dit topic... ik vind dat je op een interessante manier mensen advies probeert mee te geven aan wie het nodig heeft en daar is niks mis meequote:Op zondag 3 augustus 2014 20:01 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Oh ja, nee geen probleem. Geen probleem daar is het voor. Gelukkig heb je er wat aan als weer eens wat is laat het weten. Veel kritiek gehad in dit topic, maar vind het altijd mooi te lezen dat mensen er wat aan hebben.
Succes en sterkte.
Dank jequote:Op zondag 3 augustus 2014 20:01 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Oh ja, nee geen probleem. Geen probleem daar is het voor. Gelukkig heb je er wat aan als weer eens wat is laat het weten. Veel kritiek gehad in dit topic, maar vind het altijd mooi te lezen dat mensen er wat aan hebben.
Succes en sterkte.
+1quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:06 schreef andersdenkende het volgende:
[..]
Ik hoef geen lezing, maar ik lees dit topic mee vanaf dat het gestart is en ik wil je alleen maar zeggen laat je niet tegenhouden door kritiek in dit topic... ik vind dat je op een interessante manier mensen advies probeert mee te geven aan wie het nodig heeft en daar is niks mis meega zo door!
Koning der zwaarden, VIII Justice en zeven van pentacles.quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:39 schreef Crazy-p het volgende:
Hallo Spongeboss,
Ik ben Crazy-p ik ben 32 jaar oud.
Ik vind het heel lastig om een concrete vraag te stellen, maar ik snap ook dat hierdoor een legging wel lastiger word.
*edit: toch niet de juiste vraag kunnen formuleren*
maar anders maar gewoon zonder vraag
Dank je wel, ik kan hier wel wat mee.quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:23 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Koning der zwaarden, VIII Justice en zeven van pentacles.
De uitleg komt later ik ga zo eerst eten en dan kom ik erop terug.
Koning der zwaarden,
Slim man, strategist kan ook een vrouw zijn overigens. Rechtvaardig wordt soms als wreed overkomen. Goed inzicht in mensen etc. Kan ook een rol zijn op werk of een persoon in je leven of jijzelf. Het kan ook op iets anders duiden.
VII Justice,
Vooral balans, misschien een probleem met iemand onenigheid, nalatigheid van mensen om je heen of zij gaan nalatig met jou om. Teleurstelling, of een conclusie die teleurstellend was. Letterlijk genomen problemen met wet etc. Kan ook met drugs of alcohol te maken hebben.
VII Pentacles.
Geduld en geduld dat opraakt het juiste moment nemen om de oogst te plukken. Wacht je te lang is de oogst slecht, pluk je te vroeg ook. Het geduld raakt op, de boer wilt opgeven hij kan niet meer wachten hij is bang dat de oogst mislukt. Waarschuwing in deze kaart, wacht en hou geduld, ga niet te vroeg of te laat handelen maar wacht het moment af waar je je goed voelt. Maar ga zeker niet doemdenken.
Dit is heel algemeen, maar ik heb besloten het zo te doen bij lui die geen vraag hebben omdat ik anders elke mogelijkheid moet aannemen en dat is zeer vermoeiend nu kun je zelf kijken of je er iets van in herkent. Anders kun je ook zelf kaarten opzoeken bv: http://www.aeclectic.net/(...)n-of-pentacles.shtml
We gaan eens kijken, ik weet niet of ik nu de magie van eerder in de vingers heb. Vandaag een beetje slapjes maar we gaan kijken of jij er wat aan hebt wel of niet.quote:Op maandag 4 augustus 2014 22:36 schreef Panthera1984 het volgende:
Hey, zou je willen kijken wat de kaarten voor mij zeggen? Ik ben 30, net afgestudeerd, op zoek naar werk. Woon samen en ben de laatste tijd soms zoekende wat betreft vriendschappen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schildknaap van stavenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zeven van zwaarden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laten we beginnen bij het begin, heb de plaatjes in spoiler gezet dat is wel interessant en ga ik vanaf nu vaker doen denk ik.
Vijf van zwaarden:
Lugubere kaart eigenlijk, het is dan ook de enige kaart die eigenlijk nooit echt iets positiefs betekend. Een zware tijd gehad? Vernedering, machteloosheid, vernietiging, geweld, het blesseren van de onschuldige. De vernietiging van wat goed is eigenlijk, maar het kan ook duiden op machteloosheid etc. Deze kaart zegt echter niet of wij slachtoffer of dader zijn.
Schildknaap der staven,
Zoals je op het plaatje ziet tuurt hij over een muurtje naar voren. Deze kaar vraagt ons om onze nieuwsgierigheid te cultiveren. Openminded te zijn, en een attitude die vrij is van vooroordelen. Dan doen zich ook nieuwe kansen voor of nieuwe deuren die openen en inspiraties waar we iets mee kunnen doen. (want we moeten ze wel kunnen herkennen en accepteren.
De zeven der zwaarden:
Een kaart van bedriegen stelen etc. Het kan van alles zijn zelfs letterlijk plagiaat etc. Maar ook meer de emotionele richting, daar kun je ook in de rug gestoken worden etc. Hypocrisie en leugens etc. Net zoals de 5 van zwaarden zegt het niet of wij de dader of slachtoffers zijn.
Conclusie: Wow ik zet je nu een beetje weg als een boeman of iemand die misbruikt wordt, maar laten we even naar de kaarten kijken in jouw situatie en terwijl ik dat probeer besef ik me dat het erg moeilijk is. De 5 van zwaarden misschien moeite gehad met de opleiding of vervelende samenwerk groepjes? Ouders die het niet ermee eens zijn dat je gaat samenwonen met een zeker iemand? Geen idee... Of misschien ben jij eens gemeen geweest?![]()
De schildknaap van staven spreekt voor zich, open blijven en vooral openstaan. Nieuwsgierig zijn etc.
De zeven van zwaarden wie weet? Misschien dat een baan voor je ogen wordt weggekapt geen idee, maar ik ken jou niet zo goed en de informatie die je geeft is niet zo zwaar beladen dus je zult daar zelf even over moeten nadenken dat kan je het me altijd laten weten en dan kijken we.
Was de lezing ruk en heb je er niets aan gehad laat het me weten, want deze feedback is belangrijk. Dan weet ik dat ik geen lezingen moet doen in de status waarin ik nu verkeer als ik zo'n soort lam gevoel heb zeg maar.Het leven is een vijand die je niet met een uppercut kan slaan.
Kapotte topics van een kapotte jongen - Spongeboss
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.![]()
Mooie vraag en wat gemakkelijker, laten we het doen.quote:Op maandag 4 augustus 2014 23:55 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
Dank je wel, ik kan hier wel wat mee.
Denk toch nog wel een vraag, ga ik nu goed met mijn verleden om? Bewandel ik nu de juiste weg om verder te kunnen komen? Om de rust in mezelf te kunnen vinden.
Ook voor jou geldt ik ben nogal lam vandaag dus geen idee of je hier iets aan hebt laat het me gewoon eerlijk weten.
We beginnen met de zon:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zon is vooral warmte, een goeie kaart positief, misschien dat je even vrede ermee kon vinden of even een goed moment had? Of iemand ontmoet die jouw zon is een radiant iemand een warm iemand, een liefde of zo? In ieder geval de zon is positief en er moet dus iets geweest zijn?
Daarna gaan we naar de twee van staven:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kaart spreekt al voor zich op zich een verward iemand die alle kanten op kan en maar niet weet waarheen. Daarom vraag je vast nu ook deze vraag je weet het zelf misschien even niet? De kaart betekend vooral een beetje verdoemd voelen niet weten waarheen, of niet kunnen kiezen tussen paden of wegen. Veel druk voelen, beetje moe beetje negatief. Niet echt de vastbeslotenheid beschikken iets te doen, of dit pad in te slaan. Het kan ook beteken dat je soms jezelf voor de gek houdt iets maar half doet met de Franse slag, of jezelf wat wijsmaakt. Misschien kun je geen houding aannemen in iets, en blijf je neutraal?
De koning der kopjes:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De zachste koning die er is, koningen zijn vuur, staven zijn vuur dus koning van staven is dubbel de kracht, dit is echter de koning der water. Overigens hadden we hiervoor de zon en de 2 van staven wat beide vuur is. Water en vuur verzwakken elkaar. Kan beteken dat de zon niet zo zwaar weegt als hij zou moeten wegen dankzij de koning van water. Maar deze koning is de vader waar iedereen op rekent. De gezellige man die gebak meeneemt die aan tafel het vlees snijdt en populair is in de familie. Hij leest verhaaltjes voor als hij de kinderen naar bed doet, hij plakt de pleisters en geeft het vaderlijke advies. Hij offert veel op en doet veel voor zijn gezin.
Hij is goed met emoties en houdt van vrede dat iedereen verantwoordelijkheid neemt etc, maar hij is ook gevoelig en kan zichzelf goed in de schoenen van een ander zetten. Hij kan ook zacht zijn en heel sentimenteel soms heb je dan zo'n vader die zijn kind een hand boven het hoofd blijft houden maakt niet uit wat die doet. En met hem kun je dan ook niet erover praten dan krijg je alleen maar meer ruzie. Hij kan richting alocholisme of depressief hangen/leunen. Maar op zijn best is hij de gene in de buurt die iedereen als 'pa' ziet.
Hopelijk had je er wat aan. Wat in jouw situatie betekend dit:
Je zat op het goeie pad wellicht zon? Raakte ontmoedigd of verward en weet het niet meer de 2 van staven. Maar op zich die koning dat betekend dat je nu een probleem hebt gehad met misschien een ouder die een ander voortrok, of misschien komt er zo'n koning in je leven iemand die advies kan geven goed vaderlijk advies? Wie weet? Ook jij zult zelf even moeten kijken wat je eraan hebt de woorden laten bezinken en dan eens zien... Wat je zou kunnen doen. Laat het me maar weten allemaal!Het leven is een vijand die je niet met een uppercut kan slaan.
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.![]()
Wow idd heftige kaarten. Specifieke vriendschappen waar het over ging hebben al wel hobbels gekend in het verleden, maar niets dramatisch zoals de kaart lijkt te suggereren.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 13:49 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
We gaan eens kijken, ik weet niet of ik nu de magie van eerder in de vingers heb. Vandaag een beetje slapjes maar we gaan kijken of jij er wat aan hebt wel of niet.
...
Conclusie: Wow ik zet je nu een beetje weg als een boeman of iemand die misbruikt wordt, maar laten we even naar de kaarten kijken in jouw situatie en terwijl ik dat probeer besef ik me dat het erg moeilijk is. De 5 van zwaarden misschien moeite gehad met de opleiding of vervelende samenwerk groepjes? Ouders die het niet ermee eens zijn dat je gaat samenwonen met een zeker iemand? Geen idee... Of misschien ben jij eens gemeen geweest?![]()
De schildknaap van staven spreekt voor zich, open blijven en vooral openstaan. Nieuwsgierig zijn etc.
De zeven van zwaarden wie weet? Misschien dat een baan voor je ogen wordt weggekapt geen idee, maar ik ken jou niet zo goed en de informatie die je geeft is niet zo zwaar beladen dus je zult daar zelf even over moeten nadenken dat kan je het me altijd laten weten en dan kijken we.
Was de lezing ruk en heb je er niets aan gehad laat het me weten, want deze feedback is belangrijk. Dan weet ik dat ik geen lezingen moet doen in de status waarin ik nu verkeer als ik zo'n soort lam gevoel heb zeg maar.
Open blijven staan, ja dat is dus moeilijk, wilde me eigenlijk iets meer afsluiten om 'drama' te voorkomen. Blijkbaar is dat toch niet mijn pad.
Jammer dat de zeven van zwaarden wel lijkt te zeggen dat ik weer op mijn bek zal gaan. Het zal wel iets zijn wat niet te voorkomen valt.And the druids turn to stone...![]()
De toekomst staat nooit vast, dus die zeven hoeft niet te zeggen dat het gaat gebeuren. Het is een mogelijkheid zoals altijd.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 14:24 schreef Panthera1984 het volgende:
[..]
Wow idd heftige kaarten. Specifieke vriendschappen waar het over ging hebben al wel hobbels gekend in het verleden, maar niets dramatisch zoals de kaart lijkt te suggereren.
Open blijven staan, ja dat is dus moeilijk, wilde me eigenlijk iets meer afsluiten om 'drama' te voorkomen. Blijkbaar is dat toch niet mijn pad.
Jammer dat de zeven van zwaarden wel lijkt te zeggen dat ik weer op mijn bek zal gaan. Het zal wel iets zijn wat niet te voorkomen valt.![]()
Qua het openstaan geen idee, ik zal tegen de avond nog eens een lezing doen. Dan heb ik lekker gegeten en voel ik me wat beter, kaarten kunnen denk ik ook wel invloed hebben op mij als lezer. De negatieve kaarten kunnen zeker ook komen doordat ik nu redelijk lam en negatief ben. Ik ga het nog eens proberen later.Het leven is een vijand die je niet met een uppercut kan slaan.
Mocht je tijd en zin hebben ;
Op korte termijn iets van innerlijke rust te verwachten?
Of waar moet ik zoeken om een begin te maken met het vinden hiervan ?
Merci.See I'd like to share your point of view
As long as it's my view too![]()
Hoi ik wil het graag doen maar wil je jezelf eerst even kort voorstellen dat hoeft niet lang, maar gewoon even kort. Daarna kan ik je vraag wel in behandeling nemen ja.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 15:43 schreef nofuelleft het volgende:
Mocht je tijd en zin hebben ;
Op korte termijn iets van innerlijke rust te verwachten?
Of waar moet ik zoeken om een begin te maken met het vinden hiervan ?
Merci.Het leven is een vijand die je niet met een uppercut kan slaan.
Sorry, eerste keer, nieuw voor me .quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 16:09 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Hoi ik wil het graag doen maar wil je jezelf eerst even kort voorstellen dat hoeft niet lang, maar gewoon even kort. Daarna kan ik je vraag wel in behandeling nemen ja.
Effe kijken ; Danielle, 38, gevoel vast te zitten .
En dat vast zitten heeft betrekking op relatie , werk , locatie ed.
Alles hangt natuurlijk samen ; werk met locatie , locatie met vriend en dat levert stress op in relatie.
Alles bij elkaar heel hoop onrust in mijn lijf.
Ik weet even niet waar te beginnen qua vinden van rust ...
Alvast bedankt , meer info nodig geef je een gil
See I'd like to share your point of view
As long as it's my view too
Gratis tarot lezingen voor mensen met vragen. (voor zolang het duurt.)![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: