abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_142618446
quote:
9s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 23:09 schreef Hallojo het volgende:
Hoi Spongeboss. Ik ben heel erg verliefd op een meisje, maar zij niet op mij. Wat moet ik doen?
Weer met je actiefiguren gaan spelen.
pi_142618515
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 23:15 schreef Imrhien het volgende:

[..]

Weer met je actiefiguren gaan spelen.
Heb ik jou iets gevraagd? :{w
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_142618711
Spongeboss _O_
  dinsdag 22 juli 2014 @ 23:37:01 #54
423474 Jhovall
Adversor et Admorsus.
pi_142619526
En ik maar denken dat elke fokker een rationele zolderkamernerd was....
Through the gates of hell, as we make our way to heaven.
Destiny is only for those who don't have the inner strength to fullfill their wishes.
pi_142621059
Ja ik ben ook benieuwd! Ben 20 jaar, net klaar met m'n opleiding en eigenlijk zoekend naar werk. Heb na 4 jaar een klote relatie toch weer redelijk een sociale krijg opgebouwd nadat ik bijna iedereen kwijt was. En d'r is een nieuwe vlam O+ Ben benieuwd Spongeboss! *)
hee hallo
  woensdag 23 juli 2014 @ 08:30:04 #56
428251 IfImJamesDean
You're Audrey Hepburn
pi_142626114
Euhm... Hallo, ik ben IfImJamesDean, ik luister naar metal en draag jurkjes. Verder geloof ik hier niet in, maar verras me maar haha. Wie weet verander ik wel van mening.

1). Ik heb "ruzie" met een goede vriendin van me, en dat zit me niet echt lekker.
2). Ik vind het jammer dat m'n ex geen vrienden met me wil blijven.

Dus... Je tarotkaarten zullen betrekking hebben op vriendschap
Op dinsdag 15 september 2015 @ 16:45 schreef Toto69 het volgende;
Er is maar één user hier die nooit werk van IfImJamesDean zou maken en dat is deadprez. Die jongen en werk gaat niet samen
pi_142628426
Na (weer) een jaar lurken hier op Fok! Vind ik dit wel een boeiend topic om in te posten.

Ik ben Hugo (goh nooit verwacht met die username) ben 27, ben net verhuisd. Langzaam het leven van een kantoorslaaf aan het accepteren na een jaar en sinds een half jaar weer in een relatie.

Nu heb ik op een vraag:

Er zijn wat puntjes in mijn leven (uitstelgedrag, vluchtgedrag, leven met een fuck it all instelling),
hoe gaat dit alles zich ontplooien.

Ik sluit graag aan achter in de rij en hoop dat een lezing wat uitsluitsel biedt.
Mocht je geen tijd/energie hebben don't sweat it.
  woensdag 23 juli 2014 @ 11:07:34 #58
419250 Spongeboss
Middelpunt van de wereld.
pi_142629906
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 22:42 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Doe het wanneer jij goede energie hebt. Ik houd het topic in de gaten :)
Geloof het of niet, maar ik probeer steeds maar er zit of steeds de toren erbij of steeds de 7 van cups. De kans dat ik dezelfde kaarten meerdere malen trek is erg klein daar er 78 inzitten. Ik ga gewoon proberen totdat ik wat krijg waarbij ik mij goed voel. Nou deze keer voel ik me er wel wat beter bij. Geen idee waarom die twee kaarten steeds bleven komen, ik ga daar eens iemand wat over vragen.

III of wands / III van de staven.
De drie van staven en dat zie je aan de kaart al.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De man staat aan de horizon en kijkt verder weg, in de verte is een zee hij wacht op een schip of misschien op iets anders? Deze kaart gaat er vooral om op het punt te staan om te reizen of verder te gaan met je leven, misschien een passie laten uitkomen. Nu heb je gedeeld met mij dat je verhuist bent, dus is dit meer een inkoppertje. Maar dankzij dit voel ik me nu wel goed bij de lezing.

II of cups/ II van kelken.
Twee mensen die samen met een kelk tegen over elkaar staan. Deze kaart is vaak een kaart van liefde, iets romantisch tegengekomen, maar het kan ook gewoon een goeie vriendschap zijn. Of misschien iets goeds dat je zelf hebt gedaan voor een goed doel etc. Ik gok nu maar wat, maar deze kaart gaat vooral om liefde en sympathie met iets of iemand. Het kan ook gewoon betekenen dat je zo iemand bent tegen gekomen maar uiteindelijk je eigen weg bent gegaan. Of dat je misschien aan het settlen bent daar waarmee je bezig bent.

III de keizerin.
De Keizerin is vooral van de vrouwelijke energie vaak gelinkt aan Venus deze kaart volgt eigenlijk op aan de magiër die ik eerder had, alleen hier is het vaak gedaan en komt het echt tot leven. Dit is tegelijkertijd een goeie kaart voor de aardse dingen, de keizerin zit er goed bij. Echter kan ze ook haar kracht misbruiken om de aarde dor en dood te houden, als ze boos is of iets niet naar haar zin gaat.

Hopelijk had je hier wat aan, voor jou kaarten trekken is erg lastig ik denk dat het misschien lastig is zonder specifieke vraag, maar op zich tja even goeie vrienden het is gewoon om de tijd te doden, en misschien waren die van de eerste keer wel die wat het bij het juiste eind hadden alleen was kaart 1 vaag. De keizerin is echter beter dan de toren, en de toren hoeft niet slecht te zijn. Maar goed succes ermee.
Het leven is een vijand die je niet met een uppercut kan slaan.
Kapotte topics van een kapotte jongen - Spongeboss
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.
pi_142629907
Hoi! Ik hoop dat je een keer tjid hebt voor een lezing voor mij. Ik heb alleen geen specifieke vraag.

Welke methode gebruik je eigenlijk? en welke kaarten?
  woensdag 23 juli 2014 @ 11:09:54 #60
419250 Spongeboss
pi_142629972
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 11:07 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Hoi! Ik hoop dat je een keer tjid hebt voor een lezing voor mij. Ik heb alleen geen specifieke vraag.

Hmm ik ben vooral aan het oefenen dus geen super lezingen, momenteel doe ik het voor oefening en de tijd te doden, ik zal kijken hoe ver ik kom misschien dat ik jou ook nog zo kan doen. Mijn methode is de intuïtieve methode daarom moet ik heel veel oefenen. Het kan lastig zijn de beste symbolen allemaal goed te interpreten en te zien daarom ga ik ook nog vaak terug naar mechanisch, dat wil ik eruit werken. Als je geen specifieke vraag hebt zal ik het gewoon proberen maar ik kan niets garanderen maar goed het is gewoon voor de fun toch? :)
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.
pi_142630095
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 11:09 schreef Spongeboss het volgende:

[..]

Hmm ik ben vooral aan het oefenen dus geen super lezingen, momenteel doe ik het voor oefening en de tijd te doden, ik zal kijken hoe ver ik kom misschien dat ik jou ook nog zo kan doen. Mijn methode is de intuïtieve methode daarom moet ik heel veel oefenen. Het kan lastig zijn de beste symbolen allemaal goed te interpreten en te zien daarom ga ik ook nog vaak terug naar mechanisch, dat wil ik eruit werken. Als je geen specifieke vraag hebt zal ik het gewoon proberen maar ik kan niets garanderen maar goed het is gewoon voor de fun toch? :)
ja lijkt me lachen! Wat bedoel je eigenlijk met 'mechanisch'? En je legt het keltische kruis?
(Ik hou me er zelf ook mee bezig, maar het is vooral een hobby)
TRU / Leggingen, lezingen, dobbelen, enz. voor iemand anders. #28
  woensdag 23 juli 2014 @ 11:18:29 #62
419250 Spongeboss
pi_142630261
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 11:13 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

ja lijkt me lachen! Wat bedoel je eigenlijk met 'mechanisch'? En je legt het keltische kruis?
(Ik hou me er zelf ook mee bezig, maar het is vooral een hobby)
TRU / Leggingen, lezingen, dobbelen, enz. voor iemand anders. #28
Ik zag het je bent een stuk beter dan mij ik doe hier gewoon simpele drie kaart leggingen, past present future. Of nouja future is geen leuke term meer vooruitzicht of advies voor dan, en het ligt misschien een week verder bij een keuze waar iemand stil staat opleiding etc.

Ik moet zeggen dat ik onder de indruk ben van wat jij legt, maar jij bent een stuk beter en verder dan mij dat staat wel vast. Maar goed ik ben niet zo van de ik kijk in de toekomst ik wil vooral in het hier en nu kijken. Mijn favoriete deck is Osho zen, maar ik gebruik momenteel of RWD of Anna K tarot.
pi_142630444
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 11:18 schreef Spongeboss het volgende:

[..]

Ik zag het je bent een stuk beter dan mij ik doe hier gewoon simpele drie kaart leggingen, past present future. Of nouja future is geen leuke term meer vooruitzicht of advies voor dan, en het ligt misschien een week verder bij een keuze waar iemand stil staat opleiding etc.

Ik moet zeggen dat ik onder de indruk ben van wat jij legt, maar jij bent een stuk beter en verder dan mij dat staat wel vast. Maar goed ik ben niet zo van de ik kijk in de toekomst ik wil vooral in het hier en nu kijken. Mijn favoriete deck is Osho zen, maar ik gebruik momenteel of RWD of Anna K tarot.
Dank je wel! Ik vind het ook heel leuk om te doen, maar doe het alleen hobbymatig :P
  woensdag 23 juli 2014 @ 11:31:21 #64
419250 Spongeboss
pi_142630716
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 23:13 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Hoi, Gewoonmezelf87, ben 27 jaar, wat zeggen de kaarten over de aankomende grote verandering?
Normaal doe ik dit niet zo maar ik zal gewoon voor je trekken om te kijken wat er misschien nu speelt bij jou.

Vrij interessante kaarten,
The fool 0 / De sukkel 0
De sukkel is vooral een naïef figuur die zich klaarmaakt om te gaan reizen en zijn levenslessen begint. Hij staat er sterk met een knapzak en roos in zijn hand, erg naïef dit kan betekenen dat hij misschien alles onderschat, of dat hij totaal geen weet heeft van waar hij zich in gaat mengen. Het kan ook een nieuw begin betekenen, iets nieuws dat staat te geboren is gebeurt of moet gebeuren. In deze legging ligt hij echter voor het verleden dus hoogst waarschijnlijk iets in het verleden. Iets waar je besloot een nieuwe uitdaging aan te gaan een baan of een studie of iets anders waar je misschien nog in het onbekende was?

XVIII star/ de ster.
De ster is vooral een goeie positieve hoop, de star is dat wat in de bijbel de koningen de geboorte van Jezus laat zien. De sterren hebben mensen veel bezig gehouden en als je verdwaald bent kun je soms aan de hand van een ster je positie bepalen. De ster is een kaart van bescherming en onderdak, shelter zoals men in het Engels zegt. Misschien is er een moeilijke tijd nu maar is alles aan de betere hand. De ster kan ook een hoopvol vooruitzicht betekenen het kan iets positiefs zijn dat staat te gebeuren. Deze kaart is in ieder geval erg positief en staat in deze legging in het nu.

X of wands. X van staven.
Ok deze kaart is iets minder maar niet het einde van de wereld. Hij staat in deze legging voor wat staat te gebeuren wat gaat gebeuren. Het kan betekenen dat er een zwaardere lading gaat komen een zware rugzak die je moet dragen het kan overweldigend voelen. Je kunt misschien in de stress schieten als je hulp kan krijgen met problemen zul je die het best gewoon accepteren. Het kan ook betekenen in de situatie dat je zwaar hebt moeten werken aan iets en je bijna daar bent waar je wilt zijn iemand die bijvoorbeeld met de zware oogst van het jaar zit te sjouwen en bijna bij zijn dorp is.

Hopelijk had je er wat aan of heb je er wat aan. Laat me weten als het een beetje overeenstemt alles wat ik zei feedback is altijd welkom je kan dat in dit topic doen maar misschien komt er een slotje op dan mag het ook via dm of pm maar dat mag eigenlijk altijd wel.

succes!
pi_142631698
Naa vergeet die me nou gewoon :'(
hee hallo
  woensdag 23 juli 2014 @ 12:04:55 #66
419250 Spongeboss
pi_142631727
quote:
1s.gif Op woensdag 23 juli 2014 12:04 schreef Scootermuisje het volgende:
Naa vergeet die me nou gewoon :'(
Ik was bezig, maar ik kan niet vliegen, overigens was de persoon boven die lezing zij was eerder geloof ik zij stond op het eind van pagina 2 jij begin 3? :P

quote:
1s.gif Op woensdag 23 juli 2014 00:12 schreef Scootermuisje het volgende:
Ja ik ben ook benieuwd! Ben 20 jaar, net klaar met m'n opleiding en eigenlijk zoekend naar werk. Heb na 4 jaar een klote relatie toch weer redelijk een sociale krijg opgebouwd nadat ik bijna iedereen kwijt was. En d'r is een nieuwe vlam O+ Ben benieuwd Spongeboss! *)
Hoi scootermuisje, normaal doe ik nie veel met springers, deze keer wel.

XIII Death/Dood (maak je geen zorgen. :P )
Kaart klinkt eng, maar is het niet vooral dat deze kaart in het verleden steekt. De dood is hier meer het voorbijgaan van een fase en het naar een nieuwe fase gaan of een transformatie van jezelf. Het is een kaart van iets leren laten gaan, loslaten. En zodra we iets loslaten beseffen we ons misschien dat er nu plaats is voor iets nieuws, iets moois, ook al was het pijnlijk dat we nu iets kwijt zijn. Deze kaart duidt vooral op een nieuwe fase in je leven. En zit in deze legging in het verleden.

Kracht deze sprong er me 3x uit dus ik doe hem maar.
Kracht is een jonge vrouw die samen met een leeuw staat ze heeft de leeuw getemd. De jonge vrouw is zoals altijd met middeleeuwse symbolen een jonge maagd die voor puur staat. Deze kaart kan dus gezien worden als een jonge vrouw die haar passies onder controle houdt, natuurlijk hoeft dat niet. Want de leeuw moeten we niet uit heg oog verliezen een fiere leeuw dan denk ik aan passies en aan kracht.

Deze kaart voor mij betekend het vooral het combineren van twee krachten waar de vrouw zwak is helpt de leeuw, waar de leeuw wijsheid en directie nodig heeft is er de jonge vrouw. De kaart zou ook nog eens kunnen duidden op een goeie vriend die je misschien nooit bent kwijtgeraakt, het is een lastige kaart je kan zelfs eens opzoeken VIII/8 strength googlen of op de link in de op kijken.

De laatste kaart is een aas der staven. Oftewel ace of wands.
Deze aas van staven is altijd iets dat te doen heeft met passie of iets, de staven zijn namelijk vuur. Het zwaard is lucht de kelken zijn water en de munten/pentacles zijn aarde. Kracht is ook een kaart van vuur en ze leggen zo wel accent op elkaar. Dit kan dus een nieuw begin zijn met passie misschien dat je iets nieuws wilt leren een boek wilt schrijven of misschien zelfs een nieuwe vlam die zo losbarst dat lust vrij komt en wie weet?

Hopelijk heb je er wat aan het is een moeilijke lezing kracht sprong er 3 of 4 keer uit en dan kan ik er niet omheen. Maar ik had meerdere springers. Een springer die uit mijn oog viel maar waar ik niets mee gedaan heb. Misschien dat die beter paste, maar ik hoop dat je er wat aan hebt.
pi_142631768
hoi,
Bedankt voor je legging! Grappig om te zien dat het toch allemaal om een grote verandering draait, die ook als zwaar ervaren kan worden... (tenminste dat is wat ik eruit haal)
De grote gebeurtenis waar ik het over had is de geboorte van mn eerste kindje..

De zwaardere tijd zou kunnen duiden op mn reintegratietraject en de keuzes die ik daarbij moet maken.

kan t dus wel redelijk thuis brengen....
S. 2014
J. 2016
  woensdag 23 juli 2014 @ 12:07:53 #68
419250 Spongeboss
pi_142631804
quote:
1s.gif Op woensdag 23 juli 2014 12:06 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
hoi,
Bedankt voor je legging! Grappig om te zien dat het toch allemaal om een grote verandering draait, die ook als zwaar ervaren kan worden... (tenminste dat is wat ik eruit haal)
De grote gebeurtenis waar ik het over had is de geboorte van mn eerste kindje..

De zwaardere tijd zou kunnen duiden op mn reintegratietraject en de keuzes die ik daarbij moet maken.

kan t dus wel redelijk thuis brengen....
:) Leuk om te horen, ik wens je veel succes met het zijn van mamma, en ook met de rest. De zwaardere tijden de boodschap daar is vooral dat je gewoon op hulp van andere moet rekenen en beter kunt accepteren. Ik wens je veel succes met alles. Sterkte!
pi_142632247
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 12:04 schreef Spongeboss het volgende:

[..]

Ik was bezig, maar ik kan niet vliegen, overigens was de persoon boven die lezing zij was eerder geloof ik zij stond op het eind van pagina 2 jij begin 3? :P

[..]

Hoi scootermuisje, normaal doe ik nie veel met springers, deze keer wel.

XIII Death/Dood (maak je geen zorgen. :P )
Kaart klinkt eng, maar is het niet vooral dat deze kaart in het verleden steekt. De dood is hier meer het voorbijgaan van een fase en het naar een nieuwe fase gaan of een transformatie van jezelf. Het is een kaart van iets leren laten gaan, loslaten. En zodra we iets loslaten beseffen we ons misschien dat er nu plaats is voor iets nieuws, iets moois, ook al was het pijnlijk dat we nu iets kwijt zijn. Deze kaart duidt vooral op een nieuwe fase in je leven. En zit in deze legging in het verleden.

Kracht deze sprong er me 3x uit dus ik doe hem maar.
Kracht is een jonge vrouw die samen met een leeuw staat ze heeft de leeuw getemd. De jonge vrouw is zoals altijd met middeleeuwse symbolen een jonge maagd die voor puur staat. Deze kaart kan dus gezien worden als een jonge vrouw die haar passies onder controle houdt, natuurlijk hoeft dat niet. Want de leeuw moeten we niet uit heg oog verliezen een fiere leeuw dan denk ik aan passies en aan kracht.

Deze kaart voor mij betekend het vooral het combineren van twee krachten waar de vrouw zwak is helpt de leeuw, waar de leeuw wijsheid en directie nodig heeft is er de jonge vrouw. De kaart zou ook nog eens kunnen duidden op een goeie vriend die je misschien nooit bent kwijtgeraakt, het is een lastige kaart je kan zelfs eens opzoeken VIII/8 strength googlen of op de link in de op kijken.

De laatste kaart is een aas der staven. Oftewel ace of wands.
Deze aas van staven is altijd iets dat te doen heeft met passie of iets, de staven zijn namelijk vuur. Het zwaard is lucht de kelken zijn water en de munten/pentacles zijn aarde. Kracht is ook een kaart van vuur en ze leggen zo wel accent op elkaar. Dit kan dus een nieuw begin zijn met passie misschien dat je iets nieuws wilt leren een boek wilt schrijven of misschien zelfs een nieuwe vlam die zo losbarst dat lust vrij komt en wie weet?

Hopelijk heb je er wat aan het is een moeilijke lezing kracht sprong er 3 of 4 keer uit en dan kan ik er niet omheen. Maar ik had meerdere springers. Een springer die uit mijn oog viel maar waar ik niets mee gedaan heb. Misschien dat die beter paste, maar ik hoop dat je er wat aan hebt.
Aah sorry ik was gewoon hartstikke benieuwd, en terecht, dit is zo creepy...'De kaart zou ook nog eens kunnen duidden op een goeie vriend die je misschien nooit bent kwijtgeraakt,' heb je deze verzonnen of wat? Die hele lezing klopt zo erg :{
hee hallo
  woensdag 23 juli 2014 @ 12:27:31 #70
419250 Spongeboss
pi_142632386
quote:
1s.gif Op woensdag 23 juli 2014 12:22 schreef Scootermuisje het volgende:

[..]

Aah sorry ik was gewoon hartstikke benieuwd, en terecht, dit is zo creepy...'De kaart zou ook nog eens kunnen duidden op een goeie vriend die je misschien nooit bent kwijtgeraakt,' heb je deze verzonnen of wat? Die hele lezing klopt zo erg :{
Nee verzinnen doe ik niet, ik leg kaarten en kijk naar mogelijkheden, dat je de vriend nooit kwijt bent geraakt heeft te maken met de kaart kracht:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De leeuw zal de vrouw in de kaart niet verlaten en de vrouw de leeuw niet, ze werken samen. Ze houden van elkaar als vrienden de vrouw behandeld de leeuw als een vriend en niet een wild beest de leeuw ziet dat in de vrouw en is haar dankbaar. Je ziet ook bij deze kaart toevallig twee mensen verderop die een beetje praten en fluisteren zo van 'die vrouw moet wel gek zijn dat ze bij hem blijft.'

Maar het kan ook te maken hebben met het inhouden van verlangens, dat ligt er allemaal net aan. Ik heb echter gewoon de kaarten getrokken de dood is eruit gesprongen en kracht is er 4x uitgesprongen de laatste kaart heb ik gewoon getrokken, dit terwijl er meerdere waren uitgesprongen. Maar met uitspringers soms pak ik ze soms niet ligt eraan hoe ik me voel.
  woensdag 23 juli 2014 @ 12:36:42 #71
419250 Spongeboss
pi_142632678
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 08:30 schreef IfImJamesDean het volgende:
Euhm... Hallo, ik ben IfImJamesDean, ik luister naar metal en draag jurkjes. Verder geloof ik hier niet in, maar verras me maar haha. Wie weet verander ik wel van mening.

1). Ik heb "ruzie" met een goede vriendin van me, en dat zit me niet echt lekker.
2). Ik vind het jammer dat m'n ex geen vrienden met me wil blijven.

Dus... Je tarotkaarten zullen betrekking hebben op vriendschap
Hoi, we gaan eens aan de slag. Qua geloven tja, het kan zijn dat de kaarten er 100% naast zitten en je er niets van kan thuisbrengen dan heb ik of een slechte dag of is in mijn concentratie weg of wie weet wat er is. Tarot kaarten kunnen van alles aanhalen we zullen eens kijken.

1 De keizerin.
Ok dit gaat een hele lastige worden voor mij 1 is de keizerin, die heb ik zo straks nog gehad. Dit is in deze kwestie een hele moeilijke kaart, maar ik ga mijn best doen. Waarom is er ruzie deed de een de ander bemoederen of waarom wilt je ex geen vrienden blijven misschien ben je nog te dicht bij mij en moet je wat afstand nemen? De keizerin is vooral de moeder kaart, met alle vrouwelijke energieën die daarbij horen. Dat kan ook betekenen dat de moeder boos kan worden en het hele huis op zijn kop kan zetten in tarot taal laat ze dan de velden uitdrogen en stopt ze met het geven van leven aan de natuur etc (moeder natuur.) In deze kwestie is het vrij moeilijk deze kaart te pakken het zou zelfs kunnen beteken dat iemand als een keizerin behandeld wilde worden en daardoor in een aanvaring kwam. Het kan zoveel betekenen, erg lastig je kan het zelf eens opzoeken en ook eens zelf erover nadenken of iets jou hier sense maakt. Het is voor mij erg lastig daar ik geen directe vragen kan stellen etc.

Koning van zwaarden.
De koning van zwaarden is een slim man een abstracte denker, een goeie schaker bijvoorbeeld. Hij is rechtvaardig en werkt hard de strenge autoritaire vader die het goed bedoelt. Trekt niemand voor etc... Het enige minpuntje is dat onze koning van zwaarden niet altijd even goed is in het uiten van zijn emoties en daar ligt zijn zwakte. Hij zou je zo helpen met moeilijke problemen maar hij kan ook heel koud overkomen. Hij kan zelfs weigeren om het te proberen zich open te stellen zeg maar, hij kan perfectionistisch zijn hij kan kritiek uiten die niet echt gepast is. Hij kan dus zeg maar mensen pijn doen zonder goed na te denken voor wat hij zegt of door het totaal niet te realiseren dat hij dat doet met wat hij zegt. Natuurlijk is de kaart de koning van zwaarden maar het kan iedereen zijn, iemand in je leven je baas, een vriendin een vriend, jezelf? Ik ken je niet en dit is ook weer zo'n lastige kaart maar vooral hieraan moeten we denken zulke kwaliteiten vooral als het met mensen en relaties te maken heeft. De koning van zwaarden kan ook gewoon te maken hebben met het soort opleiding of werk dat je doet. http://www.aeclectic.net/(...)king-of-swords.shtml je kunt dat ook eens doorlezen.

De laatste is een VIII of pentacles of 8 van munten.
Dit kan betekenen dat jij of andere te gefocust met hun werk zijn, of misschien ga je zelf veel energie in iets steken. Misschien overschat je jezelf, wie weet? Deze kaart heeft duidelijk te maken met werk ergens aan werken of ergens in de leer gaan. Wie weet? Het kan ook een nieuwe investering zijn.

Hopelijk heb je er wat aan, maar het was een hele lastige lezing en ik ben zelf wel een beetje teleurgesteld met mijn onkunde dat het lastig is voor mij de kaarten juist te behandelen, heb je er niets aan even goeie vrienden heb je er een beetje aan ik hoop van wel! Maar goed het is aan jou.
  woensdag 23 juli 2014 @ 12:56:19 #72
419250 Spongeboss
pi_142633284
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 10:25 schreef hugo2409 het volgende:
Na (weer) een jaar lurken hier op Fok! Vind ik dit wel een boeiend topic om in te posten.

Ik ben Hugo (goh nooit verwacht met die username) ben 27, ben net verhuisd. Langzaam het leven van een kantoorslaaf aan het accepteren na een jaar en sinds een half jaar weer in een relatie.

Nu heb ik op een vraag:

Er zijn wat puntjes in mijn leven (uitstelgedrag, vluchtgedrag, leven met een fuck it all instelling),
hoe gaat dit alles zich ontplooien.

Ik sluit graag aan achter in de rij en hoop dat een lezing wat uitsluitsel biedt.
Mocht je geen tijd/energie hebben don't sweat it.
Beste Hugo, ik ben hier zowat kapot aan het gaan, maar ik ga eens voor je kijken.

Eindelijk eens een relaxte lezing, maar ook weer een aparte ik trek kaarten gewoon at random. Dat wil zeggen ik ga door de stapel en pak er die drie uit waarvan ik denk ja daar voel ik me goed bij, ik heb twee keer een VII en een keer een VIII. Dus 2x7 1x8

VIII van zwaarden daar beginnen we mee. Deze heeft meerdere betekenissen ik zal deze daarom wat meer informatie geven:

SPOILER
Een beetje een aparte kaart, het kan betekenen dat er iets zit in onszelf dat we weg hebben gedrukt, of een gevoel. Het gaat hier vooral om onszelf niet te laten zijn wie we zijn we houden een deel weg, van onszelf dat is jammer, want hierdoor kunnen we niet echt voelen wie we echt zijn of het gevoel hebben dat we echt leven. Heel soms is er iets in ons dat we zo moeten wegsluiten omdat het negatief is en schaden kan aanrichten.

De kaart kan ook een oncomfortabel gevoel weergeven misschien bang zijn voor dat wat anderen van ons denken en of voelen. Misschien onvrede met onszelf, of misschien denken we te negatief over onszelf. Het is dan ook een waarschuwing om eens te gaan nadenken over alles hoe we onszelf zien of over onszelf denken. Misschien te negatief? Deze kaart zegt ook dat we moed moeten hebben op moeten staan en moedig moeten zijn, of dat we ons los moeten snijden van negativiteit en er voor eens en altijd mee moeten afrekenen. Deze kaart ligt in het verleden dus misschien is zoiets gebeurd? Of misschien worstel je er nog mee? Dit is vooral een kaart over zorgen maken of iets van onszelf opsluiten.

SPOILER
VIII Pentacles toen jij zei uitstellen en vluchten vond ik de kaarten die ik trok wel grappig ik zal de plaatjes even toevoegen voor de eerste twee.

We zien hier een man die een beetje denkend voor zich uit kijkt. Hij is niet hard aan het werken hij staat eerder stil te kijken, te kijken of het fruit/oogst al rijp is kan hij hem nu plukken of is dat te vroeg? Als hij te lang wacht kunnen de vogels het echter opeten of wordt het te rijp wanneer pluk je? Hij staat zich daar dus te wachten te ergeren, hij heeft geen geduld meer. Hij wilt opgeven het is allemaal gefaald wilt hij roepen, het maakt allemaal niet meer uit. En deze kaart waarschuwt voor deze gedachte, heb geduld laat iets groeien of het een persoon is waar je ongeduldig mee bent op de werkvloer of in een groepje of dat het iets is waar je zelf tijd en moeite in steekt. Er is tegenslag en soms moeten we geduld hebben en blijven zorgen voor wat we doen het is te makkelijk om maar te zeggen het is gefaald ik geef het op.
Ga ook niets ondernemen omdat je gefrustreerd bent dan gaat het falen en wordt het een self fulfilling prophecy. Lees ook eens hier: http://www.aeclectic.net/(...)n-of-pentacles.shtml

De laatste is een VII van cups oftewel kelken:
Deze heeft vooral te doen met dagdromen of dingen te willen bereiken waarvan we weten dat ze niet mogelijk zijn. Waar we onszelf misschien voor de gek houden en liever dagdromen over villa's mooie vrouwen etc. Het is vooral een tijd om rustig te blijven ons te concentreren op het hier en nu stil staan bij wat we willen en daar energie in te steken. Op een volwassen manier. Maar omdat je zegt dat je vaak vlucht denk ik wat hier de les is het volgende is: Once again, the message is to stand fast. Don't let your emotions carry you off into fantasies and daydreams. Stay in reality, focus on making a decision. This card can also indicate a person who is living in dreams, preferring fantasy to reality, or someone lost in "their cups." Meaning using alcohol or drugs to escape reality.
pi_142634069
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 12:56 schreef Spongeboss het volgende:
Tarrot lezing
Hartstikke bedankt voor de snelle reactie. Ik vind het leuk te lezen en grappig hoe het klopt toch (al kan het net zoals meerderen zeggen zijn omdat het zo globaal is).

Harstikke bedankt Spongeboss!!
  woensdag 23 juli 2014 @ 13:21:07 #74
419250 Spongeboss
pi_142634194
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 11:07 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

Zo daar jij ook Tarot leest ga ik gewoon mijn interpretaties in spoiler zetten, en dan kan jij kijken wat jij er van had gemaakt en eens zien of we verschillen.

3 kaarten 1 past schildknaap van zwaarden 2 present V van kelken, toekomst/vooruitzicht VIII van munten. (die komt vaak langs verdomme zeg.) Daar ik geen vraag had was het wel moeilijk dus ik ga het gewoon in de brede zin zoeken.

schildknaap van zwaarden:
SPOILER
V van kelken:
SPOILER
VIII van munten.
SPOILER
Het is lastig zonder vraag en een aanknopingspunt misschien heb ik de plank finaal mis geslagen dan is dit ook het teken dat ik moet stoppen want had volgens mij wel goeie lezingen. Als het totaal niets is geworden dan geef je me een vraag en probeer ik het na mijn pauze, op zijn minst heb je wel eens kunnen zien hoe jij ze zou interpreteren en wat ik zou zeggen. :)
  woensdag 23 juli 2014 @ 13:23:22 #75
419250 Spongeboss
pi_142634297
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 13:17 schreef hugo2409 het volgende:

[..]

Hartstikke bedankt voor de snelle reactie. Ik vind het leuk te lezen en grappig hoe het klopt toch (al kan het net zoals meerderen zeggen zijn omdat het zo globaal is).

Harstikke bedankt Spongeboss!!
Ja maar goed het is dan ook niet om dingen te voorspellen maar om adviezen te geven ook al zijn ze globaal ze geven nog allemaal een advies of stof tot nadenken zo gebruik ik de kaarten dan ook. Ook kun je kaarten trekken die heel positief zijn terwijl de persoon in een hele kut situatie zit of negatieve kaarten voor iemand die echt een gouden jaar heeft. Op dat moment zit je er compleet naast er zijn 78 kaarten waarvan sommige globaler zijn en andere specifiek het ligt er maar aan.

Hopelijk had je er wat aan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')