abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_142605593
Voor een retourzending binnen de 14 dagen bedenktijd moet ik een pakket van circa 6 kg. met afmetingen 130x28x10cm versturen. Echter, Postnl en DHL wijzen me al de deur op hun website omdat mijn pakket te groot is. Iemand een tip hoe ik het toch kan verzenden? Het moet dus naar Duitsland toe.
pi_142606188
Ik zou het proberen via een servicepunt van DHL. Daar is er altijd één van in jouw buurt.
Ik bezorg zelf pakketten voor DHL en daar kom ik heus weleens grotere pakketten tegen, zg. volumepakketten die ik dan vanuit zo'n servicepunt meeneem naar het plaatselijke depot. Ik weet dan ook zeker dat die de maximum toelaatbare grootte overschrijden. Het gewicht is sowieso in orde, dat nemen ze aan tot 20 kg. hoewel ik ook weleens een pakket van rond 35 kg. heb gewogen.
Dus wellicht een soepel servicepunt die het wel aanneemt.
Lukt het niet, is er dan geen mogelijkheid je pakket over 2 of 3 dozen te verdelen die kleiner uitvallen.
Je verzendingskosten zijn dan wel hoger maar het komt wel op de bestemming aan.
pi_142607597
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 19:06 schreef pqrstuvw het volgende:
Daar is er altijd één van in jouw buurt.
quote:
Ik bezorg zelf pakketten voor DHL
Sluikreclame? :D
1 op de 6 mensen heeft 5 anderen om zich heen
-Harry Jekkers
pi_142616288
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 19:40 schreef Nelvalhil het volgende:

[..]

[..]

Sluikreclame? :D
Nee hoor. Ik heb geen reden reclame voor DHL te maken, zo geweldig is het nou ook allemaal niet.TS moet gewoon opdracht geven dat pakket te verzenden. Niet hebben over formaten oid. Maximumformaat bestaat op papier wel, maar ik maak elke dag mee dat pakketten veel groter en zwaarder zijn dan het zogenoemde maximum.
TS spreekt over een retourzending. Dan is die zending toch ook met dat formaat aan hem toegezonden? Dan kan het ook op deze wijze weer terug lijkt mij.
  woensdag 23 juli 2014 @ 14:54:37 #5
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_142637963
quote:
Ik zou het proberen via een servicepunt van DHL. Daar is er altijd één van in jouw buurt.
Ik bezorg zelf pakketten voor DHL en daar kom ik heus weleens grotere pakketten tegen, zg. volumepakketten die ik dan vanuit zo'n servicepunt meeneem naar het plaatselijke depot. Ik weet dan ook zeker dat die de maximum toelaatbare grootte overschrijden. Het gewicht is sowieso in orde, dat nemen ze aan tot 20 kg. hoewel ik ook weleens een pakket van rond 35 kg. heb gewogen.
Dus wellicht een soepel servicepunt die het wel aanneemt.
Lukt het niet, is er dan geen mogelijkheid je pakket over 2 of 3 dozen te verdelen die kleiner uitvallen.
Je verzendingskosten zijn dan wel hoger maar het komt wel op de bestemming aan.
Rijd je in zo'n gele bus of onder naam van :r Selectvracht :r ?
pi_142639581
Gewoon in zo'n doos:

Tschüs!
pi_142702325
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 14:54 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Rijd je in zo'n gele bus of onder naam van :r Selectvracht :r ?
Ik reed onder Selektvracht maar het naampje is veranderd in DHL (Parcel). Voor de rest (voorlopig) nog hetzelfde.
  donderdag 24 juli 2014 @ 23:28:54 #8
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_142702437
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 23:26 schreef pqrstuvw het volgende:

[..]

Ik reed onder Selektvracht maar het naampje is veranderd in DHL (Parcel). Voor de rest (voorlopig) nog hetzelfde.
Ze rijden hier nog steeds met zo'n sticker op zo'n wrak rond. Als ik online zie dat mijn bestelling via hun komt bestel ik wel in een andere winkel :P
pi_142702686
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 23:28 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Ze rijden hier nog steeds met zo'n sticker op zo'n wrak rond. Als ik online zie dat mijn bestelling via hun komt bestel ik wel in een andere winkel :P
Als het goed is mag er niemand meer met de uiting "Selektvracht" zijn route doen. Maar ik geloof je direct als er toch nog verschijnselen zijn hoor. Sommigen interesseren het geen moer. Ze hebben niet voor niets de werknaam aangepast. Wij hebben in ieder geval alle uitingen zoals kleding en autoplaten in moeten leveren in ruil voor de nieuwe kleuren. Of het allemaal een verbetering is moet je afwachten, de mensen zijn niet veranderd tenslotte.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')