Wel een toffe camper van.quote:
quote:
Geen hiphop maar wel mijn favo zomer plaat.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 17:52 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
sowieso een van mn favo zomer hiphop platen
WWE is voor de VS wat de TV-kantine voor Nederland is.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 17:59 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
En de WWE is weer zo ontactvol als het kan, om een heat voor een heel te creeren.
De worstelaar waar zij de manager van is uit Bulgarije, maarja voor de Amerikanen die het actief volgen maakt dat ws niks uit.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:01 schreef Baconbus het volgende:
[..]
WWE is voor de VS wat de TV-kantine voor Nederland is.
Verbaasd me eerlijk gezegd niks, vinden die Amerikanen heerlijk, een toneelstukje met Russisch gevaar.
lol. Je weet toch hoe de VS tegen buitenlanders aankijken, is allemaal één pot nat voor hun.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:03 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
De worstelaar waar zij de manager van is uit Bulgarije, maarja voor de Amerikanen die het actief volgen maakt dat ws niks uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wooblabalurg
Ik ben niet echt iemand die veel comics leest, en de 'slechte' films waar ik over het algemeen naar kijk hebben over het algemeen niks met superhelden te maken, want dan kijk ik liever naar 'slechte' films uit de tijden dat ze nog 'hip en groovy' waren.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:04 schreef Baconbus het volgende:
[..]
lol. Je weet toch hoe de VS tegen buitenlanders aankijken, is allemaal één pot nat voor hun.
Maar ben je blij met The Rock als Shazam?
Oh okay.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:07 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik ben niet echt iemand die veel comics leest, en de 'slechte' films waar ik over het algemeen naar kijk hebben over het algemeen niks met superhelden te maken, want dan kijk ik liever naar 'slechte' films uit de tijden dat ze nog 'hip en groovy' waren.
Wanneer komt ie uit? Is denk ik wel een film die ik leuk ga vinden.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:09 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Oh okay.
Shazam is een superheld met ongeveer dezelfde krachten als Superman.
Verder is het een kleine jongen die in de superheld Shazam veranderd zodra die naam zegt.
Denk dat The Rock wel het komisch talent heeft om daar wat van te maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |