We hebben 3 kratjes koud staan en ik drink het nietquote:
Jullie geloven me toch niet tot me prove dus ik ga hier niet meer op in.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 14:59 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Dat is precies wat nikonlover zou zeggen
Okquote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:00 schreef Spook500 het volgende:
[..]
Jullie geloven me toch niet tot me prove dus ik ga hier niet meer op in.
Dan kom ik ook!quote:Op dinsdag 22 juli 2014 14:40 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Zou wel lekker zijn een bbq houden met speklappen.
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:02 schreef Spongeboss het volgende:
Ga ergens anders offttopic vieze kaffers. Het gaat hier in dit topic over schultenbrau of ander bier in je voortuin drinken op een wit kuipstoeltje, en wie daar dom over doet, of dom je kant op kijken.
Hey ik wil juist schultenbrau in de voortuin drinken bij nikonlover. Op een witkuipstoeltje... Dus das harstikke ontopic!quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:02 schreef Spongeboss het volgende:
Ga ergens anders offttopic vieze kaffers. Het gaat hier in dit topic over schultenbrau of ander bier in je voortuin drinken op een wit kuipstoeltje, en wie daar dom over doet, of dom je kant op kijken.
Hou hier eens meeop.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:04 schreef Totem_paal het volgende:
[..]
Hey ik wil juist schultenbrau in de voortuin drinken bij nikonlover. Op een witkuipstoeltje... Dus das harstikke ontopic!
Als jij het bier vast koud zet... dan kom ik het tegendeel van tassendief bewijzen... Deal?quote:
Kom maar naar brabant.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:06 schreef Totem_paal het volgende:
[..]
Als jij het bier vast koud zet... dan kom ik het tegendeel van tassendief bewijzen... Deal?
Spongeboss?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:08 schreef 2NutZ het volgende:
dik, psychotisch, onzeker, geen leven, geen vrienden, veel te veel fantasie.
Jazeker.quote:
Sorry man.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:10 schreef Totem_paal het volgende:
Pffffff Brabant.....![]()
Ik ga wel in mijn eigen voortuin zitten... Heb geen witte kuipstoeltjes TS.. erg? wel blauwe.
Hmmm lekker Radler drinken.... en Uiteraard Schultenbrau.
Over wie heb jij het?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:08 schreef 2NutZ het volgende:
dik, psychotisch, onzeker, geen leven, geen vrienden, veel te veel fantasie.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |