Zou wel lekker zijn een bbq houden met speklappen.quote:
gefixt bedankt man mobiel zitten is niet makkelijk.quote:
Nee dat is het zeker niet.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 14:41 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
gefixt bedankt man mobiel zitten is niet makkelijk.
Is daar wat mis mee?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 14:44 schreef Deetch het volgende:
Geen achtertuin hebben, kom je uit een krachtwijk ofzo?
Ben een van de weinige met een kussen.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 14:44 schreef Totem_paal het volgende:
TS woont in een pauperwijk! Je zit zeker ook op zo wit kuipstoeltje?
Ga eens aan het werk luie flikker!
Router op balkon gezet.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 14:42 schreef Scuidward het volgende:
Zou ik ook doen als ik een voortuin had met wifi.
Fuck jouw voordeur gewoon direct tegen de straat aan? Je hebt toch wel een beetje voortuin tussen stoep en jouw deur? Daar zet je gewoon dan een kuipstoeltje.quote:
Bij TS gaan zitten.....quote:
Deze week ga ik wel met wat blikken op het balkon bivakkeren.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 14:47 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Fuck jouw voordeur gewoon direct tegen de straat aan? Je hebt toch wel een beetje voortuin tussen stoep en jouw deur? Daar zet je gewoon dan een kuipstoeltje.
TS woont niet om de hoek weet ik toevallig.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 14:48 schreef Totem_paal het volgende:
[..]
Bij TS gaan zitten.....![]()
Anders op je zolderkamer blijven zitten.
Bij jouw wil ik wel in de voortuin komen zitten... Mag dat?quote:
Je weet dat het nikonlover is hequote:Op dinsdag 22 juli 2014 14:54 schreef Totem_paal het volgende:
[..]
Bij jouw wil ik wel in de voortuin komen zitten... Mag dat?
Kan zijn dinnetje er ook bij komen zitten wat maakt mij het uit! Als er maar bier is!!!!quote:
Ze drinken daar radler.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 14:56 schreef Totem_paal het volgende:
[..]
Kan zijn dinnetje er ook bij komen zitten wat maakt mij het uit! Als er maar bier is!!!!
Geen probleem, eerst halen we bij TS ff de schultenbrau op.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |