Wat is de klacht? Je hoeft niet te kijken.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:58 schreef Fokker101 het volgende:
Kut programma, nutteloze mensen die het continu volgen. En het elke avond kijken terwijl het 35 graden is.
Klacht: Nutteloos kut programma.
DOEI.
Nee maar het is gewoon irritant mensen op werk/school hebben het erover ja ene ruud dit dat vreselijk gvdquote:Op dinsdag 22 juli 2014 14:00 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Wat is de klacht? Je hoeft niet te kijken.
ja blijkbaar welquote:Op dinsdag 22 juli 2014 14:08 schreef TARDIS. het volgende:
Ik dacht dat dit programma al lang afgelopen was man. Kijken mensen het nog steeds?
er zijn nog maar 10 afleveringen hoor....zo erg veel kan je vrouw er dus niet naar kijken.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 14:18 schreef Totem_paal het volgende:
Terechte klacht!
Hier in huis word er door de vrouw ook naar gekeken!![]()
Dus soms krijg ik er teveel van mee wanneer ik achter mijn pceetje zit![]()
Toch heb ik medelijden.........quote:Op dinsdag 22 juli 2014 14:18 schreef Totem_paal het volgende:
Terechte klacht!
Hier in huis word er door de vrouw ook naar gekeken!![]()
Dus soms krijg ik er teveel van mee wanneer ik achter mijn pceetje zit![]()
Keek ze maar naar die serie dan was het ff uitzingen...quote:Op dinsdag 22 juli 2014 14:26 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
er zijn nog maar 10 afleveringen hoor....zo erg veel kan je vrouw er dus niet naar kijken.
En als ik dan zit te gamen met vrienden (headset op de hasses) dan krijg ik ook nog eens een klap in de nek van de vrouw, omdat ik stil moet zijn... Want dan hoort ze die kut zwerver niet ruzie maken met dat verlepte wijf die vernoemt is naar zo ikea kastje Billy.... Pfff echt he.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 14:28 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Toch heb ik medelijden.........Sterkte gozert.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |