SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
er zullen er vast nog een heleboel draaien, maar als de eerste 10% maar down is volgt die andere 90 vanzelf wel![]()
en dan lopen janken dat het de schuld van glitchers isiets met pot ketel en zwart.
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Wie lopen er te janken?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 10:15 schreef FCsuarez het volgende:
er zullen er vast nog een heleboel draaien, maar als de eerste 10% maar down is volgt die andere 90 vanzelf wel![]()
en dan lopen janken dat het de schuld van glitchers isiets met pot ketel en zwart.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Het zijn gewoon ratten die het spel verziekenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 10:15 schreef FCsuarez het volgende:
Als er geen AB's zouden zijn dan zou je heel makkelijk coins kunnen verdienen.![]()
Die 13 euro voor een miljoen vind ik wel te doen hoor.
Mensen met een ABquote:dat forum dat tim gister postte sommige hebben gewoon echt 100en accounts
40 miljoen op een dag dat soort fratsen.
en dan met droge ogen kunnen beweren dat glitchers het grote probleem zijn van EA en ze die maar eens aan moeten pakken. want die hebben het verziekt.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
hola supermercado telebancos por aqui, Let's get Spanish, get Spanish. Get Spanish on em, get Spanish on em.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Derpiesquote:Op dinsdag 22 juli 2014 10:20 schreef FCsuarez het volgende:
nsen met een AB dat forum dat tim gister postte sommige hebben gewoon echt 100en accounts 40 miljoen op een dag dat soort fratsen.
en dan met droge ogen kunnen beweren dat glitchers het grote probleem zijn van EA en ze die maar eens aan moeten pakken. want die hebben het verziekt.![]()
Dat zijn van die mongolen die na het verkrachten van een vrouw zeggen ja maar ze was uitdagend gekleed.
Ik laat ze altijd eerst een formulier invullen dat het op vrijwillige basis was. Dat werkt beterquote:Op dinsdag 22 juli 2014 10:22 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Derpies![]()
Dat zijn van die mongolen die na het verkrachten van een vrouw zeggen ja maar ze was uitdagend gekleed.
![]()
Goed idee ja.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 10:25 schreef Kiid het volgende:
Ik laat ze altijd eerst een formulier invullen dat het op vrijwillige basis wa
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 10:22 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Derpies![]()
![]()
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
Het is allemaal de schuld van Djeetje. Maar ze gaan hun gang maar, ik snap trouwens niet waarom het "verziekt" zou zijn. Volgens mij vermaken we ons nu uitermate goed. En dat is niet vaak voorgekomen deze editie van FUT.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 10:20 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Mensen met een ABdat forum dat tim gister postte sommige hebben gewoon echt 100en accounts
40 miljoen op een dag dat soort fratsen.
en dan met droge ogen kunnen beweren dat glitchers het grote probleem zijn van EA en ze die maar eens aan moeten pakken. want die hebben het verziekt.![]()
Preciesquote:Op dinsdag 22 juli 2014 10:30 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het is allemaal de schuld van Djeetje. Maar ze gaan hun gang maar, ik snap trouwens niet waarom het "verziekt" zou zijn. Volgens mij vermaken we ons nu uitermate goed. En dat is niet vaak voorgekomen deze editie van FUT.
Nog nooit zo'n leuk team gehad voor zo goedkoop
Ja joh. Als je hier nog over kunt zeuren is het tijd voor gedwongen opname.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 10:30 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Precies
Nog nooit zo'n leuk team gehad voor zo goedkoop![]()
Heb je iMOTM Robben al geprobeerd? Wil hem graag in een team met Ibra hebben.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 10:32 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja joh. Als je hier nog over kunt zeuren is het tijd voor gedwongen opname.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Maar dat is met dank aan de glitchers en niet de AB's.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 10:30 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het is allemaal de schuld van Djeetje. Maar ze gaan hun gang maar, ik snap trouwens niet waarom het "verziekt" zou zijn. Volgens mij vermaken we ons nu uitermate goed. En dat is niet vaak voorgekomen deze editie van FUT.![]()
Nee, niet gekocht ook eigenlijk nog. Ik blijf hopen op een prijsdaling door 100K packs. Maar de hunter kaarten worden duurder, dus misschien gaan de prijzen nu ook wel naar beneden.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 10:34 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Heb je iMOTM Robben al geprobeerd? Wil hem graag in een team met Ibra hebben.![]()
Lijkt mij wel een uberbaas.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 10:38 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee, niet gekocht ook eigenlijk nog. Ik blijf hopen op een prijsdaling door 100K packs. Maar de hunter kaarten worden duurder, dus misschien gaan de prijzen nu ook wel naar beneden.
Ik ga voor een Ibra - Robben spitsenduo in een 4-4-2 formatie.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 11:02 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Twijfel nog of ik hem als CAM of ST zal gaan gebruiken, jij gaat echt voor de ST positie?
Thnx nog voor de tips Toetjes en POTS; het heeft gisteren mooi geholpen
#negeermodusGRAAG VERWIJDEREN![]()
Neger is met 1 'e'quote:Op dinsdag 22 juli 2014 11:10 schreef The_Yakuza het volgende:
Thnx nog voor de tips Toetjes en POTS; het heeft gisteren mooi geholpen
#negeermodus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |