Blijkbaarquote:
Wat dacht je van met een sneetje broodquote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:44 schreef Zeetakje het volgende:
[..]
BlijkbaarHoe doe je dat dan? Met een ijsschep ofzo?
[ afbeelding ]
Zoveel boter hoef ik niet op mijn boterham hoor
Met je brood door de boter ja?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:44 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Wat dacht je van met een sneetje brood
scoopenquote:
mensen die daarvoor moeten googlenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:53 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
scoopen
I scoopen werkw.Afbreekpatroon: 'scoo - pen Herkomst: «Engels Verbuigingen: scoopte (verl.tijd ) Verbuigingen: gescoopt (volt.deelw.) met je hockeystick de bal omhoog wippen sport Voorbeeld: `het junior hockeyteam wil leren scoopen'
Succes met je boter.
Boter smeren met een hockeystickquote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:53 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
scoopen
I scoopen werkw.Afbreekpatroon: 'scoo - pen Herkomst: «Engels Verbuigingen: scoopte (verl.tijd ) Verbuigingen: gescoopt (volt.deelw.) met je hockeystick de bal omhoog wippen sport Voorbeeld: `het junior hockeyteam wil leren scoopen'
Succes met je boter.
Waarschijnlijk een ijshockeystick, het blijft Zweden he. die zijn volgens mij al wat dunner en als je een groot vat boter hebt, zou je er zo een broodje mee kunnen smeren.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:55 schreef Zeetakje het volgende:
[..]
Boter smeren met een hockeystick![]()
Wat snuiven die Zweden?
Inderdaad. De kaas blijft ook wel liggen zonder boterquote:Op dinsdag 22 juli 2014 10:06 schreef mtchel112 het volgende:
Zoweiso boter op je brood snap ik al niet
Ik had ook totaal iets anders verwacht, valt toch vies tegen dan.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 11:43 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik had dat spul eens gekocht omdat ik dacht dat het een soort kruidenkaas was, is het gewoon boter.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |