Je druk maken over zoiets als een quotequote:
Dubbele tosti kaas ftwquote:Op maandag 21 juli 2014 23:42 schreef gargamelnl het volgende:
[..]
Je druk maken over zoiets als een quoteWanneer heb jij voor het laatst nog geneukt? Wordt weer eens tijd geloof ik, zo te horen sta je alweer een tijdje droog.
Tja. Er staat toch echt geen endquote in wat ik quote.quote:
Jij weer!quote:Op maandag 21 juli 2014 23:44 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Jullie kunnen er gewoon niet mee omgaan.
We zouden dat niet eens willen.quote:Op maandag 21 juli 2014 23:44 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Jullie kunnen er gewoon niet mee omgaan.
Ja soort normale vogel meets pimp vogel met zonnebril en sieraden en veel meer issues.quote:Op maandag 21 juli 2014 23:11 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Op welk gebied is dat dan precies een vooruitgang? Functioneel doet het nog precies hetzelfde als windows 95, alleen met meer securitypatches, 100 keer zo hoge systeemeisen en een veel kuttere interface.
Hetzelfde geldt voor office 97. Dat kan inhoudelijk precies hetzelfde als office 2013, als je de exploits en functionaliteit die toch niemand gebruikt niet meerekent.
Oh dan is het goed. En dan nu het weer. Lokaal verwachten wij in KLB standaard bullshits voorzien van een incidenteel slotje met af en toe een baggertopic.quote:Op maandag 21 juli 2014 23:50 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ja soort normale vogel meets pimp vogel met zonnebril en sieraden en veel meer issues.
Terug naar jou Guus.quote:Op maandag 21 juli 2014 23:52 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Oh dan is het goed. En dan nu het weer. Lokaal verwachten wij in KLB standaard bullshits voorzien van een incidenteel slotje met af en toe een baggertopic.
quote:
FL Studioquote:Op maandag 21 juli 2014 22:45 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Hier zaten mensen 7 jaar om te janken, overigens kan je ook instellen dat je gelijk naar de programma's gaat.
[ afbeelding ]
Kom maar op met die soundcloud.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:39 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Maakte daar vroeger wel bazerige beats in.
Mah, ik nog nooit wat afgemaakt, ik heb allemaal nutteloze snips, derhalve een lege soundcloud, en geen FLStudio meerquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |