Lettertype in Firefox is onduidelijk. Er zit een startknop, maar dan kom je op dat metroscherm dat je ook kunt bereiken met de Windows-knop... het is geen vooruitgang.quote:Op maandag 21 juli 2014 22:40 schreef RetRy32 het volgende:
Hoezo is het trager? Hoezo lelijker?
Daar heb ik niets van gemerkt.
Overigens zat het bomvol met belangrijke fixes en de Metro UI is verder in te stellen dan eerst.
Niks mis mee.
quote:Op maandag 21 juli 2014 22:42 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Lettertype in Firefox is onduidelijk. Er zit een startknop, maar dan kom je op dat metroscherm dat je ook kunt bereiken met de Windows-knop... het is geen vooruitgang.
Die startknop zat er al en als je Firefox gebruikt moet je sowieso al een paar jaar aan het huilen zijn.quote:Op maandag 21 juli 2014 22:42 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Lettertype in Firefox is onduidelijk. Er zit een startknop, maar dan kom je op dat metroscherm dat je ook kunt bereiken met de Windows-knop... het is geen vooruitgang.
quote:Op maandag 21 juli 2014 22:43 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Die startknop zat er al en als je Firefox gebruikt moet je sowieso al een paar jaar aan het huilen zijn.
Dit dus, en elke keer switch ik terug naar Firefox zonder enige reden.quote:Op maandag 21 juli 2014 22:43 schreef LompeHork het volgende:
Firefox gebruikt moet je sowieso al een paar jaar aan het huilen zijn.
Ik vind Chrome wel fijn de laatste jaren. Hoewel tegenwoordig zelfs IE best redelijk is (op die time-outs na dan, compleet kut als je een script wil draaien wat meer dan een minuut duurt).quote:Op maandag 21 juli 2014 22:44 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Dit dus, en elke keer switch ik terug naar Firefox zonder enige reden.
Hier zaten mensen 7 jaar om te janken, overigens kan je ook instellen dat je gelijk naar de programma's gaat.quote:Op maandag 21 juli 2014 22:42 schreef Copthorne het volgende:
Er zit een startknop, maar dan kom je op dat metroscherm dat je ook kunt bereiken met de Windows-knop
Nu pas?quote:Op maandag 21 juli 2014 22:38 schreef Copthorne het volgende:
Ik had een upgrade gedaan van Windows 8 naar Windows 8.1.
Weet ik, als dat er niet zou zijn zou ik IE gebruiken.quote:Op maandag 21 juli 2014 22:45 schreef LompeHork het volgende:
Hoewel tegenwoordig zelfs IE best redelijk is (op die time-outs na dan, compleet kut als je een script wil draaien wat meer dan een minuut duurt).
Heel windows 8.x is geen vooruitgangquote:Op maandag 21 juli 2014 22:42 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Ik had vooral een nieuwe laptop nodig, want mijn vorige had ik laten vallen toen ik dronken was thuisgekomen na het uitgaan.quote:Op maandag 21 juli 2014 22:49 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Heel windows 8.x is geen vooruitgang
Maar kopen mensen, kopen kopen kopen want het is nieuw! Nieuw is beter! Kopen!
Windows 8.x is zeker wel een vooruitgang, waarom is dit volgens jou geen vooruitgang? Werkt prima, net als Server 2012.quote:Op maandag 21 juli 2014 22:49 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Heel windows 8.x is geen vooruitgang
Maar kopen mensen, kopen kopen kopen want het is nieuw! Nieuw is beter! Kopen!
2012 r2quote:Op maandag 21 juli 2014 22:51 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Windows 8.x is zeker wel een vooruitgang, waarom is dit volgens jou geen vooruitgang? Werkt prima, net als Server 2012.
Dat is waar. Maar ga maar eens met frisse moed naar je upgrade examen van mcitp 2008 administrator naar 2012 en microsoft heeft net zonder duidelijke aankondiging het examen aangepast met 25% 2012 r2 vragen.quote:Op maandag 21 juli 2014 22:54 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oh, ja, dat. Ook prima, we hadden over x.x natuurlijk.
Je kan FOK ook als uitzondering toevoegen.quote:Op maandag 21 juli 2014 22:47 schreef Copthorne het volgende:
Ik gebruik SRWare Iron (zelfde als Chrome), maar bij die browser heb ik een adblock geïnstalleerd, dus voor FOK! gebruik ik Firefox.
Ik heb nog MCSE, dus ik ga die uitdaging sowieso niet aan zonder voorbereidingquote:Op maandag 21 juli 2014 22:57 schreef gargamelnl het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar ga maar eens met frisse moed naar je upgrade examen van mcitp 2008 administrator naar 2012 en microsoft heeft net zonder duidelijke aankondiging het examen aangepast met 25% 2012 r2 vragen.
Totaal nieuwe functies en onderdelen die ze uiteraard volgens de "microsoft logica" in de vragen verwerken.quote:Op maandag 21 juli 2014 22:58 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik heb nog MCSE, dus ik ga die uitdaging sowieso niet aan zonder voorbereiding
Das wel kut dan, zit je met al die menu's die ze hebben lopen aanpassen
Nice jobquote:Op maandag 21 juli 2014 23:01 schreef gargamelnl het volgende:
[..]
Totaal nieuwe functies en onderdelen die ze uiteraard volgens de "microsoft logica" in de vragen verwerken.![]()
2e keer trouwens wel gehaald met 980 /1000 score.
Goed idee. Even op Google kijken hoe dat moet.quote:Op maandag 21 juli 2014 22:57 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Je kan FOK ook als uitzondering toevoegen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |