Ja, dat is wel echt een extreem voorbeeld van het communisme ja.quote:Op maandag 21 juli 2014 22:33 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Kroatië is echt supergeweldige natuur en mooie steden
![]()
Wel echt communistisch geweest. Bij de grens. 1 man controleert je paspoort, dan rij je verder en een tweede geeft je een stempel
Omg ja echt he ze zijn stuk voor stuk echt kanker lekker.quote:Op maandag 21 juli 2014 22:47 schreef Kapsalon het volgende:
lokale kroatische dames![]()
veel plezier vanavond
quote:Op maandag 21 juli 2014 22:30 schreef maily het volgende:
Waarom neem je een zeefje mee in de douche?
Dit vroeg ik mij ook al af.quote:Op maandag 21 juli 2014 22:30 schreef maily het volgende:
Waarom neem je een zeefje mee in de douche?
ah, TS gaat opzoek naar een bruidsmeisje.quote:Op maandag 21 juli 2014 22:29 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Dank je. Is het. Ik ga zelfs naar Bosnië Herzegovina
quote:Op maandag 21 juli 2014 22:28 schreef cabe0002 het volgende:
DIT IS EEN VAL. MORGEN BEN JE DOOD. KIJK MAAR NAAR DE FILM HOSTEL HAHA
Nou neequote:Op dinsdag 22 juli 2014 07:23 schreef VarkensHart het volgende:
Ts heeft fantasieën over zeepjes laten vallen en oude super lieve mannetjes die zijn kontje bewerken
Dan ga je ze toch hosselen. Zeg erbij dat je een Fokker bent en ze vallen als een blok voor jequote:Op dinsdag 22 juli 2014 09:20 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Nou nee![]()
Wel echt een enorm seks tekort. En die schaars geklede chicks hier maken het alleen maar pijnlijker
TS prostitueert zich om geld te sparen voor de reis terug.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 10:00 schreef Spongeboss het volgende:
Lijkt me tof zon hostel maar hoe kom je terug zonder geld of heb je retour ticket want als je met auto gaat dan uhm benzine niet gratis.
hosselen jijquote:Op dinsdag 22 juli 2014 09:20 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Nou nee![]()
Wel echt een enorm seks tekort. En die schaars geklede chicks hier maken het alleen maar pijnlijker
Hey scherlock, dat was waar iedereen in het alleenreizen topic je voor waarschuwde he? Well playedquote:Op maandag 21 juli 2014 22:25 schreef NieuweNier het volgende:
Beste fokkers,
Ik zou een low budget kampeer vakantie houden. Dat is een beetje misgegaan en nu heb ik geen geld meer
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |