abonnement Unibet Coolblue
pi_142570469
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 16:12 schreef PyramidSong het volgende:
Vroeger kreeg ik behoorlijk wat aandacht van mannen. Leuke mannen, die serieuze plannen met me hadden en niet alleen maar uit waren op een avondje seks. Ik heb vrij jong twee lange, serieuze relaties gehad en heb zelfs samen gewoond. Drie jaar lang! Sinds dat uit is ben ik echter enorm onzeker. Ik ben het daten geloof ik een beetje verleerd, want het gaat niet meer zo goed. Zelf ben ik niet heel erg veranderd. Ik ben iets ouder geworden en ik ben vijf kilo aangekomen. Ik zie er eigenlijk niet heel anders uit dan toen. Toch krijg ik nu alleen maar aandacht van mensen waar ik niks mee wil. Dat zijn ofwel de types die op elk feestje alle aanwezige vrouwen af gaan in de hoop dat iemand toegeeft, of het type "nice guy", inclusief fedora. De leuke, intelligente, stabiele mannen lijken me niet meer te willen. Ik ben al twee keer afgewezen door zo'n man, wat me enorm pijn heeft gedaan.

Nu begin ik steeds meer te denken dat het vanwege mijn geloens is. Ik heb al jaren een lui oog en de laatste tijd lijkt het meer mensen op te vallen. Ik word er naar gevraagd bij sollicitaties. Soms is dat nuttig (bijvoorbeeld als ik moet presenteren voor een groep), maar bij bijbanen ben ik er ook wel vrij grof op gewezen. Recruiters stellen de raarste vragen: of ik wat op heb, of ik uberhaupt wel zie, enzovoort. Nu ken ik zelf legio mensen die scheel kijken, dus ik vraag me af waarom ze dat mij wel vragen en hen niet. Zou het dan zo extreem zijn? Ik heb zat foto's van mezelf en daar valt het niet enorm op. Je ziet het wel, maar het is niet alsof mijn oog permanent naar buiten staat. Ik ben er zo onzeker door geworden dat ik laatst naar het ziekenhuis ben gegaan in verband met een mogelijke operatie. Als kind heb ik die ook gehad maar het is weer erger geworden. Echter duurt het maanden voor dit uberhaupt rond is.Mijn volgende gesprek heb ik pas over 8 weken...

Ik begin me er steeds meer bewust van te worden en in mijn hoofd heb ik het beeld gecreeerd dat ik gewoon niet datebaar ben. Ik ben niet mij, maar "dat schele mormel". Mijn vrienden zeggen dat het meevalt en dat iedereen wel wat heeft, maar er zijn ook mannen in mijn omgeving die zeggen dat sommigen er over kunnen struikelen. Zelf heb ik meermaals iemand gedate waar wat "mis" mee was. Mijn ex had een pigmentstoornis waardoor hij vlekken op zijn lichaam had. Een ander vriendjes loenste ook. Weer een ander was al jong kalend. Maar bij mannen lijkt het veel minder erg te zijn als je een handicap heb. Vrouwen letten er niet heel erg op zolang de man zelfverzekerd en leuk in de omgang is. Maar als vrouw moet je er bijna altijd tiptop uitzien volgens de media. En hoe erg ik probeer (ik sport elke dag, heb altijd make up op, zal nooit zo maar naar buiten gaan in sweatpants), ik heb gewoon het idee dat ik qua uiterlijk niet goed genoeg ben. Ik zat gisteren er over na te denken om gewoon niet meer te daten tot die operatie. Maar stel dat het niet door gaat (ze weten niet zeker of ze het kunnen fixen in dit stadium), wat moet ik dan? Altijd alleen blijven...?
Hier verder met het oplossen van bovenstaand vraagstuk.
pi_142570680
Ik maak fouten in het Nederlands omdat de enige keer dat ik in het Nederlands typ dit op sociale media en fora is. Ik schrijf al jaren alles in het Engels. Sinds de 6e klas heb ik niet meer ABN getypt. Ik zou er eigenlijk wel wat mee moeten doen, maar meh. Niet nodig.
pi_142570732
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 20:52 schreef PyramidSong het volgende:
Ik maak fouten in het Nederlands omdat de enige keer dat ik in het Nederlands typ dit op sociale media en fora is. Ik schrijf al jaren alles in het Engels. Sinds de 6e klas heb ik niet meer ABN getypt. Ik zou er eigenlijk wel wat mee moeten doen, maar meh. Niet nodig.
Gelukkig ben je toch niet zo perfectionistisch als je doet voorkomen. :)
  maandag 21 juli 2014 @ 20:54:19 #4
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_142570801
Een tweede deel? Is dat nou nodig? Ik dacht dat we er wel uit waren...
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_142570971
quote:
3s.gif Op maandag 21 juli 2014 20:54 schreef Abbadon het volgende:
Een tweede deel? Is dat nou nodig? Ik dacht dat we er wel uit waren...
300 posts was op een haar na niet toereikend.
  maandag 21 juli 2014 @ 21:03:05 #6
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_142571315
quote:
14s.gif Op maandag 21 juli 2014 20:56 schreef UncleFunk het volgende:

[..]

300 posts was op een haar na niet toereikend.
Arrogant, onaardig, oppervlakkig, onzeker, perfectionistisch, scheel, hangt erg aan de mening van haar familie, wil zo snel mogelijk samenwonen...mis ik nog iets?
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_142571376
quote:
12s.gif Op maandag 21 juli 2014 21:03 schreef Abbadon het volgende:

[..]

Arrogant, onaardig, oppervlakkig, onzeker, perfectionistisch, scheel, hangt erg aan de mening van haar familie, wil zo snel mogelijk samenwonen...mis ik nog iets?
Het ligt toch juist aan de mannen?

:')
  maandag 21 juli 2014 @ 21:19:07 #8
236046 NotYou
tigerblood
pi_142572155
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 20:52 schreef PyramidSong het volgende:
Ik maak fouten in het Nederlands omdat de enige keer dat ik in het Nederlands typ dit op sociale media en fora is. Ik schrijf al jaren alles in het Engels. Sinds de 6e klas heb ik niet meer ABN getypt. Ik zou er eigenlijk wel wat mee moeten doen, maar meh. Niet nodig.
"Ick let daar gwn nooit so op, is mr internet toggg." :')

quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 19:47 schreef PyramidSong het volgende:
Ik vind middelmatig zijn gewoon zoiets vreselijks. Ik weet hoe het is om uit te blinken en ik trek het niet om het niet te doen.
Juist. :D

quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 17:09 schreef PyramidSong het volgende:

[..]

Ik wil mijn studie afmaken, weer op mezelf (ben vanwege financieen weer terug bij mijn ouders).
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 20:01 schreef PyramidSong het volgende:
Bijvoorbeeld: ik date alleen maar mannen met hbo of hoger, omdat ik dat voor mezelf belangrijk vind. En daardoor vinden sommige mensen die niet gestudeerd hebben mij arrogant.
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 20:28 schreef PyramidSong het volgende:
Mijn familie zou het in ieder geval niet accepteren en ik neem hun mening enorm mee.
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 19:51 schreef PyramidSong het volgende:

[..]

Dat ja. En het is nog erger als je familie net zo veeleisend is. En mensen je mijden omdat ze denken dat je op ze neer kijkt omdat je die enorme eisen die je aan jezelf stelt vast ook aan hen zal stellen.
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 17:45 schreef PyramidSong het volgende:

[..]

Ik ben content als ik alleen ben, zodra ik in een groep ben ga ik piekeren en vergelijken.
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 16:38 schreef PyramidSong het volgende:
Maar ik ben sowieso nooit echt iemand geweest die zichzelf "leuk" vond. Ik ben gepest als kind en was enorm verlegen totdat ik vriendinnen kreeg die "cool" waren. Vanaf toen ben ik mezelf enorm gaan overschreeuwen, nam ik een bitchy, eigenwijs persona aan en dat is toen altijd wel gebleven. Ik kan nog steeds heel gevoelig zijn maar dat weten alleen vrienden.
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 16:53 schreef PyramidSong het volgende:

[..]

"Nice Guys' heten zo omdat ze altijd roepen dat ze zelf zo aardig en galant zijn en andere mannen horken zijn. Dat maakt ze afstotelijk.

Ik vind mezelf wel iemand met inhoud. Ik heb gestudeerd, ben geinteresseerd in wetenschap, kunst en cultuur en ben echt niet alleen zo'n popje dat constant bezig is met welke kleur lipgloss bij haar outfit past. Wel heb ik het idee dat ik er vanwege mijn loensen voor de rest tiptop moet uitzien om uberhaupt in de smaak te vallen. Ik ben erg onzeker wat dat betreft.
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 21:25 schreef PyramidSong het volgende:
Misschien ben ik te serieus, misschien ben ik te open over mijn verleden (samengewoond, enz.) misschien is mijn humor niets, misschien misschien. Ik zou het niet weten. Ik zoek iemand met een zelfde achtergrond als ik, hoogopgeleid, iemand met humor, iemand met ambitie en doelen in het leven en dan het liefst in een kunstzinnig pakket. Dat ben ik zelf namelijk.
Je bent volgens mij vooral enorm statusgericht, stelt heel veel eisen waaraan je ook zelf niet lijkt te kunnen voldoen en komt tergend onzeker over. ^O^

quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 03:14 schreef PyramidSong het volgende:
Jong van geest blijven is goed. Ik zelf ben dol op mensen die niets geven om wat anderen van hen vinden en gewoon lekker cartoons kijken als ze daar zin in hebben, of een hele zak snoep leegeten. Wat ik wel vreselijk vind zijn 25+ -ers die eeuwig 15 zijn. Inclusief niets uitvoeren, nog bij mama wonen (en geen plannen hebben om daar weg te gaan), boos zijn op de wereld, iedereen de schuld geven behalve zichzelf en nooit van hun fouten leren.

Mijn broertje heeft een kennis die net zo is. Die gozer is mijn leeftijd maar woont nog steeds thuis, heeft de middelbare school niet afgemaakt, is aan een mbo begonnen en weer gestopt en het enige waar hij tijd aan besteed is zijn bandje waar hij eens in de honderd jaar mee optreedt. In the middle of nowhere, voor een man of 10. Ooit gaat hij een opleiding doen, echt waar, maar nu kan hij het nog niet aan, hij moet eerst aan zichzelf werken, zijn gevoelens op een rij krijgen en oh, nog wat reflecteren op het leven. Een uitkering heeft hij ook niet, zijn moeder betaalt alles. Zijn enige vrienden zijn mensen van 21 - (broertje is 21) en die zijn, op mijn broertje na, allemaal net zulke lowlifes als hij is. Laatst was die gozer op een barbecue en ik heb me aan een stuk door lopen ergeren aan hoe puberaal hij was. Toen ik hem vroeg waarom zijn moeder alles voor hem betaalde zei hij dat hij het erg moeilijk had met de scheiding van zijn ouders 10 (!!!!) jaar geleden en zij zich schuldig voelde. Ik weet niet wat ik erger vind, hem of zijn moeder die hem volledig verpest. Over 10 jaar is hij waarschijnlijk Chris Chan.

[ afbeelding ]
Hé kijk, iemand waarvan je gemakkelijk kunt stellen dat hij er nog minder van terecht heeft gebracht dan jij! Schoppen! *O* w/ o|O :') Gelukkig maar dat je bij je eigen situatie vermeldt dat je lange tijd samen hebt gewoond, we zouden maar eens gaan denken dat je nóg thuis woont zoals bovengenoemde droeftoeter. Kerel houdt vast niet eens van kunst. :{w
Je suis Charlie Sheen
  maandag 21 juli 2014 @ 21:29:40 #9
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_142572761
quote:
10s.gif Op maandag 21 juli 2014 21:19 schreef NotYou het volgende:

[..]

"Ick let daar gwn nooit so op, is mr internet toggg." :')

[..]

Juist. :D

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

Je bent volgens mij vooral enorm statusgericht, stelt heel veel eisen waaraan je ook zelf niet lijkt te kunnen voldoen en komt tergend onzeker over. ^O^

[..]

Hé kijk, iemand waarvan je gemakkelijk kunt stellen dat hij er nog minder van terecht heeft gebracht dan jij! Schoppen! *O* w/ o|O :') Gelukkig maar dat je bij je eigen situatie vermeldt dat je lange tijd samen hebt gewoond, we zouden maar eens gaan denken dat je nóg thuis woont zoals bovengenoemde droeftoeter. Kerel houdt vast niet eens van kunst. :{w
_O-

Pyramid...het daten mag dan niet zo lukken, maar je hebt je eerste stalker binnen ;)
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
  maandag 21 juli 2014 @ 21:33:07 #10
236046 NotYou
tigerblood
pi_142572945
quote:
15s.gif Op maandag 21 juli 2014 21:29 schreef Abbadon het volgende:

[..]

_O-

Pyramid...het daten mag dan niet zo lukken, maar je hebt je eerste stalker binnen ;)
Als je 't maar bij genoeg Fok!sters probeert hapt er vast wel één toe toch. :7 En wat een catch zou deze zijn. *;
Je suis Charlie Sheen
  maandag 21 juli 2014 @ 21:37:53 #11
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_142573232
Een beetje loensen klinkt wel geil. Gewoon aan het begin van de date vertellen dat je loenst en dat daar verder niets achter zit.
pi_142573602
quote:
10s.gif Op maandag 21 juli 2014 21:19 schreef NotYou het volgende:

[..]

"Ick let daar gwn nooit so op, is mr internet toggg." :')

[..]

Juist. :D

[..]


[..]


[..]


[..]


[..]


[..]


[..]


[..]

Je bent volgens mij vooral enorm statusgericht, stelt heel veel eisen waaraan je ook zelf niet lijkt te kunnen voldoen en komt tergend onzeker over. ^O^

[..]

Hé kijk, iemand waarvan je gemakkelijk kunt stellen dat hij er nog minder van terecht heeft gebracht dan jij! Schoppen! *O* w/ o|O :') Gelukkig maar dat je bij je eigen situatie vermeldt dat je lange tijd samen hebt gewoond, we zouden maar eens gaan denken dat je nóg thuis woont zoals bovengenoemde droeftoeter. Kerel houdt vast niet eens van kunst. :{w
Moest stiekem lachen :@
pi_142574461
Ik krijg wel 100en pms binnen idd...
pi_142574478
quote:
12s.gif Op maandag 21 juli 2014 21:03 schreef Abbadon het volgende:

[..]

Arrogant, onaardig, oppervlakkig, onzeker, perfectionistisch, scheel, hangt erg aan de mening van haar familie, wil zo snel mogelijk samenwonen...mis ik nog iets?
Ik wil niet samenwonen, maar de rest klopt wel.
pi_142574672
Joh niet zo druk maken, heb het gewoon eens leuk
  maandag 21 juli 2014 @ 22:06:34 #16
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_142574792
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 22:00 schreef PyramidSong het volgende:
Ik krijg wel 100en pms binnen idd...
Hahaha...Maar natuurlijk...Fok! :')

mannen die loenzen wel geil vinden....arrogantie wel geil vinden...je wel kunnen helpen met je onzekerheid...white knights...wannabe players...lucky you!
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
  maandag 21 juli 2014 @ 22:07:00 #17
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_142574818
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 22:00 schreef PyramidSong het volgende:

[..]

Ik wil niet samenwonen, maar de rest klopt wel.
Uiteraard :) ...je bent een open boek! :*
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_142574931
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 22:06 schreef Abbadon het volgende:

[..]

Hahaha...Maar natuurlijk...Fok! :')

mannen die loenzen wel geil vinden....arrogantie wel geil vinden...je wel kunnen helpen met je onzekerheid...white knights...wannabe players...lucky you!
Jij DMde toch ook?
  maandag 21 juli 2014 @ 22:10:41 #19
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_142574975
Het is een feit dat er in Nederland een overschot is aan hoger opgeleide vrouwen.

Als je 35+ bent en nog single, heb je alleen nog een kans op de tweedehands-markt.
  maandag 21 juli 2014 @ 22:15:46 #20
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_142575280
quote:
1s.gif Op maandag 21 juli 2014 22:09 schreef Dehelerambam het volgende:

[..]

Jij DMde toch ook?
1 DM, alleen maar om me te verontschuldigen voor een bepaalde opmerking...had geen zin om daarmee het topic te vervuilen...

*O* ik heb ook een stalker!!
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_142575389
quote:
10s.gif Op maandag 21 juli 2014 22:15 schreef Abbadon het volgende:

*O* ik heb ook een stalker!!
You wish :D
  maandag 21 juli 2014 @ 22:19:24 #22
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_142575484
quote:
1s.gif Op maandag 21 juli 2014 22:17 schreef Dehelerambam het volgende:

[..]

You wish :D
Uiteraard! Je mag me best een DM sturen hoor :7
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
  maandag 21 juli 2014 @ 22:19:44 #23
236046 NotYou
tigerblood
pi_142575508
quote:
10s.gif Op maandag 21 juli 2014 22:15 schreef Abbadon het volgende:

[..]

1 DM, alleen maar om me te verontschuldigen voor een bepaalde opmerking...had geen zin om daarmee het topic te vervuilen...

*O* ik heb ook een stalker!!
quote:
15s.gif Op maandag 21 juli 2014 21:29 schreef Abbadon het volgende:

[..]

_O-

Pyramid...het daten mag dan niet zo lukken, maar je hebt je eerste stalker binnen ;)
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 22:06 schreef Abbadon het volgende:

[..]

Hahaha...Maar natuurlijk...Fok! :')

mannen die loenzen wel geil vinden....arrogantie wel geil vinden...je wel kunnen helpen met je onzekerheid...white knights...wannabe players...lucky you!
Introspectie, probeer het eens. :D
Je suis Charlie Sheen
  maandag 21 juli 2014 @ 22:20:36 #24
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_142575560
quote:
17s.gif Op maandag 21 juli 2014 22:19 schreef NotYou het volgende:

Introspectie, probeer het eens. :D
Die zat er aan te komen...maar nee, geen interesse ;)

maar...White knight? echt? Heb je mijn posts wel gelezen? :D
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_142575845
quote:
10s.gif Op maandag 21 juli 2014 22:19 schreef Abbadon het volgende:

Uiteraard! Je mag me best een DM sturen hoor :7
Aardig, maar nee
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')