SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ah jij bent er zo eenquote:Op maandag 21 juli 2014 18:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
Op elke veldspeler een chemistry style die pace verhoogt![]()
DS2 is nogal strikt in de leer ja.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op maandag 21 juli 2014 18:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik niet.
Ik had zelfs sniper op een 63 pace LW.dat dit kan in nederland
![]()
Volgens mij zijn het gewoon opgedroogde restanten die je uit je puddingbuks hebt geschoten.quote:Op maandag 21 juli 2014 18:47 schreef Kiid het volgende:
Haten op mijn mad stucadoor skills. Het moet niet gekker wordenAlex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
quote:Op maandag 21 juli 2014 18:48 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
DS2 is nogal strikt in de leer ja.Ik zie dat hij nogal gepikeerd reageert jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Eerlijk is eerlijk...dit heeft niks met een stucadoor te maken.quote:Op maandag 21 juli 2014 18:47 schreef Kiid het volgende:
Haten op mijn mad stucadoor skills. Het moet niet gekker wordenNAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op maandag 21 juli 2014 18:48 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
DS2 is nogal strikt in de leer ja.De laatste tijd niet meer maar dit is wel heel extreem.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat iemand hunter op een speler met 86 of meer pace doet kan, maar het hele team heeft hunter/catalyst/anchor/engine/shadow.![]()
En intussen blijf jij gewoon braaf sniperen met je 63 pace LWquote:Op maandag 21 juli 2014 18:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
De laatste tijd niet meer maar dit is wel heel extreem.
Dat iemand hunter op een speler met 86 of meer pace doet kan, maar het hele team heeft hunter/catalyst/anchor/engine/shadow.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op maandag 21 juli 2014 18:53 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En intussen blijf jij gewoon braaf sniperen met je 63 pace LW![]()
![]()
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
Net alsof je verschil merktquote:Op maandag 21 juli 2014 18:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat iemand hunter op een speler met 86 of meer pace doet kan, maar het hele team heeft hunter/catalyst/anchor/engine/shadow.![]()
![]()
Dat was een paar wedstrijden leuk ja.quote:Op maandag 21 juli 2014 18:53 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En intussen blijf jij gewoon braaf sniperen met je 63 pace LW![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Vertaling? Mijn Duits is wat roestig.quote:Op maandag 21 juli 2014 18:56 schreef Tim86 het volgende:
http://m.rp-online.de/spo(...)ssball-aid-1.4398278
Sneu![]()
Zelfmoordquote:Op maandag 21 juli 2014 18:57 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Vertaling? Mijn Duits is wat roestig.![]()
Kerel die na de dood van Enke al een oproep deed om meer aandacht te besteden aan depressies en het omgaan met druk bij topsporters ook.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Die kunnen allemaal ver ingooienquote:Op maandag 21 juli 2014 18:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wat een heerlijk leven moet je toch hebben als je je druk kunt maken om dit soort dingen. Hier, pak aanquote:Op maandag 21 juli 2014 18:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
Op elke veldspeler een chemistry style die pace verhoogt![]()
![]()
Heel erg jammer.quote:Op maandag 21 juli 2014 19:00 schreef Tim86 het volgende:
Kerel die na de dood van Enke al een oproep deed om meer aandacht te besteden aan depressies en het omgaan met druk bij topsporters ook.![]()
![]()
Je bent autist of je bent het niet hèquote:Op maandag 21 juli 2014 19:03 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wat een heerlijk leven moet je toch hebben als je je druk kunt maken om dit soort dingen. Hier, pak aan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Dat zal hem lerenquote:Op maandag 21 juli 2014 19:03 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wat een heerlijk leven moet je toch hebben als je je druk kunt maken om dit soort dingen. Hier, pak aan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Zoveel coins en dan niet eens CM>CDM gebruikt hebben.quote:Op maandag 21 juli 2014 19:03 schreef Toefjes het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Waarom zou ik dat doen? Hij heeft gewoon 10 chemquote:Op maandag 21 juli 2014 19:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Zoveel coins en dan niet eens CM>CDM gebruikt hebben.![]()
It's all about the aestheticsquote:Op maandag 21 juli 2014 19:07 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat doen? Hij heeft gewoon 10 chem![]()
Dat lijkt mooier.quote:Op maandag 21 juli 2014 19:07 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat doen? Hij heeft gewoon 10 chem![]()
quote:
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Verkopen die wel eens?quote:Op maandag 21 juli 2014 19:12 schreef appelen het volgende:
1500 contracten verkopen : 50 per uur = 30 keer![]()
Met 200 BIN verkopen ze wel hoor. Soms voor 150, soms voor 200, soms moet je ze nog een keertje er op zetten.quote:Op maandag 21 juli 2014 19:13 schreef appelen het volgende:
[..]
Geen idee ik zal die nonrares eens voor 150 eropzetten![]()
Altijd commentaar op anderequote:Op maandag 21 juli 2014 18:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat iemand hunter op een speler met 86 of meer pace doet kan, maar het hele team heeft hunter/catalyst/anchor/engine/shadow.als het over fifa gaat ben jij echt een ontzettend irritant ventje.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Heb ook nog iets van 900 contracten, 400 fitness, 50 squad fitness en 200 van die chem styles.quote:Op maandag 21 juli 2014 19:13 schreef appelen het volgende:
[..]
Geen idee ik zal die nonrares eens voor 150 eropzetten![]()
![]()
Dat is dan toch weer 300kquote:Op maandag 21 juli 2014 19:15 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Met 200 BIN verkopen ze wel hoor. Soms voor 150, soms voor 200, soms moet je ze nog een keertje er op zetten.
Te verkopen voor 1,20![]()
![]()
Ik heb alles al verkocht, alleen die contracten nogquote:Op maandag 21 juli 2014 19:16 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Heb ook nog iets van 900 contracten, 400 fitness, 50 squad fitness en 200 van die chem styles.![]()
![]()
Verkoopt die andere zooi wel dan?quote:Op maandag 21 juli 2014 19:17 schreef appelen het volgende:
[..]
Ik heb alles al verkocht, alleen die contracten nog![]()
chemstyles wel, squad fitness ook, heb er vorige week een stuk of 50 voor 1700 verkocht, gewone fitness heb ik maar gequickselledquote:![]()
![]()
Tom, zijn er nog 100k packs gesignaleerd?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Controller gemaakt.
ThadCastle-repair voor al uw controller problemen
![]()
Mede mogelijk gemaakt door stoelpoot plakkersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 21 juli 2014 19:26 schreef ThadCastle het volgende:
Controller gemaakt.
ThadCastle-repair voor al uw controller problemen
![]()
Mede mogelijk gemaakt door stoelpoot plakkersMijne is halfdood na een goal in de 90e minuutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
What the F is pcm 2014 ?quote:Op maandag 21 juli 2014 19:23 schreef appelen het volgende:
Wel jammer dat er nog geen pcm 2014 download isPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Wel verleidelijk met die coinssites. Nog geen 3 euro dokken en ik kan vanavond al met 91 Robben aan de slag![]()
Yolo tog toef, yoloquote:Op maandag 21 juli 2014 19:37 schreef Toefjes het volgende:
Wel verleidelijk met die coinssites. Nog geen 3 euro dokken en ik kan vanavond al met 91 Robben aan de slag![]()
Ik merk wel echt verschil tussen chem styles want iMotM Perisic heeft met sniper duidelijk betere dribbling. Ik had Feulner ook weer eens opgesteld.. helemaal geen bijzondere stats maar gek genoeg is hij echt goed.![]()
Okequote:Op maandag 21 juli 2014 19:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik merk wel echt verschil tussen chem styles want iMotM Perisic heeft met sniper duidelijk betere dribbling. Ik had Feulner ook weer eens opgesteld.. helemaal geen bijzondere stats maar gek genoeg is hij echt goed.![]()
quote:![]()
Patje says noooooooooAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Welke coinsite is dat dan?quote:Op maandag 21 juli 2014 19:37 schreef Toefjes het volgende:
Ja geen legends is wel jammerquote:
Jij hebt je keuze toch ook niet gemaakt? Je wacht natuurlijk op mij![]()
![]()
Click on the link in the description below.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Jp flathead zijn pc account is gebanned op fut. Geen pc prijzen meer op ultimatedb.nl. Hij gebruikt ook een autobuyer![]()
Ik ben er nog niet uit neequote:Op maandag 21 juli 2014 19:54 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja geen legends is wel jammer
Jij hebt je keuze toch ook niet gemaakt? Je wacht natuurlijk op mij
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
wat erggggquote:Op maandag 21 juli 2014 19:55 schreef Maver24 het volgende:
Jp flathead zijn pc account is gebanned op fut. Geen pc prijzen meer op ultimatedb.nl. Hij gebruikt ook een autobuyer![]()
Wie?quote:Op maandag 21 juli 2014 19:55 schreef Maver24 het volgende:
Alex Pastoor:quote:Op maandag 21 juli 2014 19:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Click on the link in the description below.
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Geen link, wel quotes.![]()
Nr3 op leaderboards in fut met hoogste club value en de maker van ultimatedb.nl tevens ook Nederlanderquote:![]()
tell me more please doquote:Op maandag 21 juli 2014 19:59 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Nr3 op leaderboards in fut met hoogste club value en de maker van ultimatedb.nl tevens ook Nederlander![]()
Bedankt Hansquote:Op maandag 21 juli 2014 19:59 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Nr3 op leaderboards in fut met hoogste club value en de maker van ultimatedb.nl tevens ook Nederlander![]()
Wat zegt je boi Robb hierover? Neem aan dat het hot topic is op het EA forumquote:Op maandag 21 juli 2014 19:59 schreef Maver24 het volgende:
[..]
http://www.se7ensins.com/(...)ead.1103593/page-104
Zal wel een ban 'wave' zijn
Zou idd zomaar kunnen zijn dat ze die completing shit expres deden.![]()
Dat verklaard een hoopquote:Op maandag 21 juli 2014 20:06 schreef ThadCastle het volgende:
Zal wel een ban 'wave' zijn![]()
Alsof ze ook maar iets expres doen daar.quote:Op maandag 21 juli 2014 20:06 schreef ThadCastle het volgende:
Zou idd zomaar kunnen zijn dat ze die completing shit expres deden.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Een logisch gevolg van ipv expresquote:Op maandag 21 juli 2014 20:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Alsof ze ook maar iets expres doen daar.
Beter?![]()
![]()
het is EA, moet puur toeval zijn ditquote:Op maandag 21 juli 2014 20:13 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Een logisch gevolg van ipv expres
Beter?
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
En web app trading zo lang offline doen ze ook expres.quote:Op maandag 21 juli 2014 20:06 schreef ThadCastle het volgende:
Zou idd zomaar kunnen zijn dat ze die completing shit expres deden.![]()
Finale gewonnen na penalties tegen een team met 2 legends (Pauleta en Shevchenko) en voor de rest Bundesliga. Neuer tegen Neuer dus maar 2 goals in 120 minuten.![]()
Het is niet ondenkbaar dat wanneer ze in de portemonnee geraakt worden ze wel in actie komen eigenlijk.quote:Op maandag 21 juli 2014 20:18 schreef FCsuarez het volgende:
Maar ik heb laatst coins gekocht straks kan ik dat klote spel niet meer spelen
[ afbeelding ]![]()
als de community zo verneukt is moet je altijd in actie komen anders is het een kwestie van tijd tot je in de portemonnee geraakt gaat worden.quote:Op maandag 21 juli 2014 20:19 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het is niet ondenkbaar dat wanneer ze in de portemonnee geraakt worden ze wel in actie komen eigenlijk.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Die gasten verdienen zo godsgruwelijk veel hieraanquote:Op maandag 21 juli 2014 20:19 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het is niet ondenkbaar dat wanneer ze in de portemonnee geraakt worden ze wel in actie komen eigenlijk.![]()
![]()
ik ken mensen, die hebben er echt al zoveel in gestopt. kan je gewoon bijna 2 PS4's van kopen.quote:Op maandag 21 juli 2014 20:20 schreef Kiid het volgende:
[..]
Die gasten verdienen zo godsgruwelijk veel hieraanPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
coins prijzen omhoog = spelers prijzen omlaag,quote:Op maandag 21 juli 2014 20:23 schreef ThadCastle het volgende:
ABs bans = coins prijzen omhoog?
Ben benieuwd
Ben benieuwd
#FreeTrapz![]()
Echt?quote:Op maandag 21 juli 2014 20:23 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ik ken mensen, die hebben er echt al zoveel in gestopt. kan je gewoon bijna 2 PS4's van kopen.![]()
![]()
Maar de mavertjes waar ze zoveel geld aan verdienen kopen nu geen fifa points meer, maar die gaan allemaal naar die sites. Dat gaan ze echt wel merken in de maandelijkse cijfers hoor. Denk je dat ze hun schouders ophalen en accepteren dat de inkomstenbron opdroogt?quote:Op maandag 21 juli 2014 20:20 schreef Kiid het volgende:
[..]
Die gasten verdienen zo godsgruwelijk veel hieraan![]()
jij kent hem ookquote:
hou je maar niet van de domme.
waarom hebben ze geen verwijder alle verkochte items knop gemaakt
#FreeTrapz![]()
Dat merken ze wel, maar het is niets nieuws denk ik. Al zijn de prijzen van de coins wel extreem laag. Dat is ook de enige reden waarom ik er wat heb gekocht. Maar +- 10 euro per 100k? Nooit.quote:Op maandag 21 juli 2014 20:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Maar de mavertjes waar ze zoveel geld aan verdienen kopen nu geen fifa points meer, maar die gaan allemaal naar die sites. Dat gaan ze echt wel merken in de maandelijkse cijfers hoor. Denk je dat ze hun schouders ophalen en accepteren dat de inkomstenbron opdroogt?![]()
Het slaat ook nergens op wat er nu gebeurt.quote:Op maandag 21 juli 2014 20:29 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat merken ze wel, maar het is niets nieuws denk ik. Al zijn de prijzen van de coins wel extreem laag. Dat is ook de enige reden waarom ik er wat heb gekocht. Maar +- 10 euro per 100k? Nooit.
Probleem: autobuyers
Oplossing: Sluiten de webapp
Met als gevolg dat jij en ik niet op de webapp kunnen en de coins worden alleen maar goedkoper![]()
![]()
Denk je echt dat hij voor 800 euro erin heeft gepompt? Zou echt ziek zijnquote:Op maandag 21 juli 2014 20:26 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
jij kent hem ook
hou je maar niet van de domme.
waarom hebben ze geen verwijder alle verkochte items knop gemaakt![]()
![]()
![]()
Je vergeet de glitchersquote:Op maandag 21 juli 2014 20:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het slaat ook nergens op wat er nu gebeurt.
Met als gevolg dat jij en ik niet op de webapp kunnen en de coins worden alleen maar goedkoper![]()
Ik heb vorig jaar coins verkocht aan iemand die een soortgelijk bedrag in FUT investeerde, die winstcijfers moeten echt van dat soort figuren vandaan komen. Een beetje als cocaine dealers die het van de echte verslaafden moeten hebben.quote:Op maandag 21 juli 2014 20:31 schreef Kiid het volgende:
[..]
Denk je echt dat hij voor 800 euro erin heeft gepompt? Zou echt ziek zijn![]()
Minstens.quote:Op maandag 21 juli 2014 20:31 schreef Kiid het volgende:
[..]
Denk je echt dat hij voor 800 euro erin heeft gepompt? Zou echt ziek zijnNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik ben er wel een voorstander van. Ik gebruikte de web app altijd voor traden, maar daar is zoveel gezeik mee dit jaar dat ik nu wel zonder kan. Maar dan moet hij echt compleet uit de lucht want AB's zijm er nog altijd.quote:Op maandag 21 juli 2014 20:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het slaat ook nergens op wat er nu gebeurt.
Met als gevolg dat jij en ik niet op de webapp kunnen en de coins worden alleen maar goedkoper
Als er helemaal geen AB's meer zijn kan je zo ziek goed traden.![]()
Ik had vorig jaar aan 1 iemand voor 425 euro verkocht. Dat was 5 miljoen en het gekke was dat hij het in 1x overmaakte. De meeste op MP raakte al in paniek als ze twee tientjes moesten overmakenquote:Op maandag 21 juli 2014 20:32 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb vorig jaar coins verkocht aan iemand die een soortgelijk bedrag in FUT investeerde, die winstcijfers moeten echt van dat soort figuren vandaan komen. Een beetje als cocaine dealers die het van de echte verslaafden moeten hebben.![]()
![]()
De Autobuyers klagen over glitchers die de coins zo cheap maken. Weet verder ook niet hoe dat zit maar zou mij niet verbazen als er een of andere match coins glitch is, of een manier om constant tegen elkaar te komen bij WC om zo binnen no time die 30k te hebben. Hacken/glitchen zoiets zal het wel zijnquote:Op maandag 21 juli 2014 20:33 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb me niet in heel het fenomeen verdiept, maar waren er weer glitches dan?Nee lijkt me ook niet. Ze bannen er een aantal maar dat lost weinig opquote:Op maandag 21 juli 2014 20:34 schreef Maver24 het volgende:
Benieuwd wat er nu allemaal gaat gebeuren. Ik denk eigenlijk niet dat het heel wat uit gaat maken.![]()
![]()
twitter:jpflathead twitterde op maandag 21-07-2014 om 20:18:39Apparently a lot of autobuyer accounts have been hit with a ban too today. At least there's a positive side to this. reageer retweet
![]()
De echt serieuze werken met heel veel accounts. Op diezelfde websites geven ze je 25k/30k per account. Dat doen ze echt niet zonder reden![]()
Vorig jaar was wel mooi, was ik bijna door mn coins heen, kwam er iemand hier die 2.8 miljoen kwijt wilde voor 5 of 6 euro per 100K, als ik ze allemaal in 1 keer zou kopen. Die coins weer voor 3 euro per 100K winst doorverkochtquote:Op maandag 21 juli 2014 20:34 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik had vorig jaar aan 1 iemand voor 425 euro verkocht. Dat was 5 miljoen en het gekke was dat hij het in 1x overmaakte. De meeste op MP raakte al in paniek als ze twee tientjes moesten overmakenBeste deal was dat
![]()
Ben vandaag naar Safari Park Beeksebergen geweest met me vriendin. Leuk dagje. Wel jammer van de regen later op de dag. Vind dit toch het leuke dierenpark omdat het anders is dan een dierentuin![]()
wat is je lievelingsdier ?quote:Op maandag 21 juli 2014 20:39 schreef Maver24 het volgende:
Ben vandaag naar Safari Park Beeksebergen geweest met me vriendin. Leuk dagje. Wel jammer van de regen later op de dag. Vind dit toch het leuke dierenpark omdat het anders is dan een dierentuinAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Je kan schijnbaar een console zo modden dat hij nonstop signalen naar EA stuurt die hetzelfde zijn als een afgeronde wedstrijd. Eindeloos en automatisch coins farmen.quote:Op maandag 21 juli 2014 20:34 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
De Autobuyers klagen over glitchers die de coins zo cheap maken. Weet verder ook niet hoe dat zit maar zou mij niet verbazen als er een of andere match coins glitch is, of een manier om constant tegen elkaar te komen bij WC om zo binnen no time die 30k te hebben. Hacken/glitchen zoiets zal het wel zijn
[..]
Nee lijkt me ook niet. Ze bannen er een aantal maar dat lost weinig opAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:
Deze is ook leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Roofvogels zijn tof. Vanmiddag ook bij zo'n show geweest in het park. Begon het te regenen en je mag je paraplu niet opzetten want dat zou voor de vogels een landingsplek kunnen zijn. helemaal verzopen maar het was het waard. Zeearendquote:![]()
![]()
Serieus?quote:Op maandag 21 juli 2014 20:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je kan schijnbaar een console zo modden dat hij nonstop signalen naar EA stuurt die hetzelfde zijn als een afgeronde wedstrijd. Eindeloos en automatisch coins farmen.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Ook zo'n gier over je heen laten lopen?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Die signalen zouden dan ook bij EA te traceren moeten zijn. Hebben ze het ook gewoon aan zichzelf te wijten. Net als een vrouw die aangerand wordt omdat ze zicht te uitdagend aangekleed had.quote:Op maandag 21 juli 2014 20:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je kan schijnbaar een console zo modden dat hij nonstop signalen naar EA stuurt die hetzelfde zijn als een afgeronde wedstrijd. Eindeloos en automatisch coins farmen.![]()
Maar goed dat ik die 2 mil niet gekocht heb. Net 2 potjes gespeeld en weer de grootste bullshit tegen.![]()
Oh, maar dat hoort bij de dagelijkse routine. Opstaan, douchen, tanden poetsen, koffie drinken, de grootste bullshit tegen krijgen met Fifa.quote:Op maandag 21 juli 2014 21:10 schreef HugoohAFCA het volgende:
Maar goed dat ik die 2 mil niet gekocht heb. Net 2 potjes gespeeld en weer de grootste bullshit tegen.
Net nog verloren door in de laatste minuut een afstandsschot te incasseren van Marcelo. Met rechts.![]()
echt die adler waar ik nu tegen speel gaat een 11 halennog erger dan cech
#FreeTrapz![]()
Jep, maar dit is wel voor de echte hardcore mensen (de coinsellers). Gaat wat verder dan een autobuyer van wat ik zo hoor. Maar ik heb er ook geen verstand van, misschien is het wel een broodje aap verhaal. Kwam het een paar keer tegen op EA forum. Schijnt dat ze dit lek gefixed hadden tot een maand of 2 geleden en het ineens weer lukte, zoals vaker met EA bugs/glitchesquote:Op maandag 21 juli 2014 21:05 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Die signalen zouden dan ook bij EA te traceren moeten zijn. Hebben ze het ook gewoon aan zichzelf te wijten. Net als een vrouw die aangerand wordt omdat ze zicht te uitdagend aangekleed had.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
is EA van microsoft?quote:Op maandag 21 juli 2014 21:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jep, maar dit is wel voor de echte hardcore mensen (de coinsellers). Gaat wat verder dan een autobuyer van wat ik zo hoor. Maar ik heb er ook geen verstand van, misschien is het wel een broodje aap verhaal. Kwam het een paar keer tegen op EA forum. Schijnt dat ze dit lek gefixed hadden tot een maand of 2 geleden en het ineens weer lukte, zoals vaker met EA bugs/glitchesPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik vind het eigenlijk wel best. Door op tijd alles te verkopen heb ik een uitstekend FUT jaar gedraaid financieel gezien.quote:Op maandag 21 juli 2014 21:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jep, maar dit is wel voor de echte hardcore mensen (de coinsellers). Gaat wat verder dan een autobuyer van wat ik zo hoor. Maar ik heb er ook geen verstand van, misschien is het wel een broodje aap verhaal. Kwam het een paar keer tegen op EA forum. Schijnt dat ze dit lek gefixed hadden tot een maand of 2 geleden en het ineens weer lukte, zoals vaker met EA bugs/glitches![]()
heb het spel er uitquote:Op maandag 21 juli 2014 21:17 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk wel best. Door op tijd alles te verkopen heb ik een uitstekend FUT jaar gedraaid financieel gezien.kleine beetje winst wat ik had nu wel weer op aan coins kopen denk ik
#FreeTrapz![]()
Ik zeg ook console, niet Xbox.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
bedoelde meer dat altijd dezelfde bugs weer terug komenquote:
#FreeTrapz![]()
Jakhals Erik die Cavendish vraagt naar de vergelijking tussen hem en Luis Suarez...en Cavendish doet of hij de vraag niet snapt
Waarna Erik door de persvoorlichter van OPQS wordt afgevoerd![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Stiekem is het allemaal hetzelfde bedrijf. Net als Bart Smit en Intertoys.quote:Op maandag 21 juli 2014 21:23 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
bedoelde meer dat altijd dezelfde bugs weer terug komenAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Kijk maar naar de leaderboards.. dan weet je genoeg.quote:Op maandag 21 juli 2014 20:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je kan schijnbaar een console zo modden dat hij nonstop signalen naar EA stuurt die hetzelfde zijn als een afgeronde wedstrijd. Eindeloos en automatisch coins farmen.Heel veel in die top 100 hebben dit soort random namen en de hele tijd dezelfde teamnamen.
![]()
Ben sinds een paar dagen achter FUT gekomen. Wat gaaf
En wat een baas is die pirlo, die passes zijn echt ongelofelijk.Helaas wel helemaal een BBVA team op hem na dus maximaal 4 + 1 van coach =5 indiv. chemistry toch? Vind iniesta en xavi toch niet helemaal hetzelfde
Moo![]()
Hij is echt een baasquote:Op maandag 21 juli 2014 21:24 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Jakhals Erik die Cavendish vraagt naar de vergelijking tussen hem en Luis Suarez...en Cavendish doet of hij de vraag niet snapt
Waarna Erik door de persvoorlichter van OPQS wordt afgevoerd![]()
De Slimste Mens spoiler:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
je ziet het aantal transfers wel gestaag afnemen
al denk ik dat de AB van vipcoins ook gesneuveld isnog steeds me spelert niet gekocht.
#FreeTrapz![]()
quote:Op maandag 21 juli 2014 21:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hij is echt een baas
De Slimste Mens spoiler:De enige ook die kritische vragen durfde te stellen. Zegt die perschef: 'ja hallo, dat is geen aardige vraag'. Pleur op manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
niks random naamquote:Op maandag 21 juli 2014 21:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Kijk maar naar de leaderboards.. dan weet je genoeg.
[ afbeelding ] Heel veel in die top 100 hebben dit soort random namen en de hele tijd dezelfde teamnamen.
Valar dohaeris means "all men must serve" in High Valyrian
Game of Thrones
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Die naam komt heel vaak voor, net als een paar anderen. Allemaal clubs die in juli 2014 zijn opgericht en 0-0-0 hebben en bijna 7 miljoen match coins.![]()
Wow. So many thanksquote:Op maandag 21 juli 2014 21:33 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
niks random naam
Game of Thrones
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op maandag 21 juli 2014 21:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hij is echt een baas
De Slimste Mens spoiler:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op maandag 21 juli 2014 21:33 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
niks random naam
Game of Thrones
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:
Welkom hierquote:Op maandag 21 juli 2014 21:27 schreef Zuivelkoe het volgende:
Ben sinds een paar dagen achter FUT gekomen. Wat gaaf
En wat een baas is die pirlo, die passes zijn echt ongelofelijk.Helaas wel helemaal een BBVA team op hem na dus maximaal 4 + 1 van coach =5 indiv. chemistry toch? Vind iniesta en xavi toch niet helemaal hetzelfde
De individuele chemistry kun je gewoon zien in de webapp
Aan te raden is uiteraard om iedereen op 10 individuele chemistry te krijgen. Wellicht een leuk serie A team erbij nemen?![]()
Koscielny rood?quote:Op maandag 21 juli 2014 21:43 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Welkom hierDe individuele chemistry kun je gewoon zien in de webapp
[ afbeelding ]
Aan te raden is uiteraard om iedereen op 10 individuele chemistry te krijgen. Wellicht een leuk serie A team erbij nemen?![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ja, dat sloeg echt nergens opquote:Tegenstander was doorgebroken, maar toen hij wilde schieten kon ik door een tackle voorkomen dat hij schoot, ik kwam met de voet voor de bal, tegenstander verloor zijn evenwicht en ik kreeg rood. Zoals Hugo al zei: dagelijkse portie bull shit. Wel 2-0 gewonnen uiteindelijk gelukkig.
![]()
Ah, dat verklaart een hoop. Ik kon me al niet herinneren dat jij in het wilde weg slidings maakt (oorzaak van 75% van de rode kaarten die ik meemaak).quote:Op maandag 21 juli 2014 21:49 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, dat sloeg echt nergens opTegenstander was doorgebroken, maar toen hij wilde schieten kon ik door een tackle voorkomen dat hij schoot, ik kwam met de voet voor de bal, tegenstander verloor zijn evenwicht en ik kreeg rood. Zoals Hugo al zei: dagelijkse portie bull shit. Wel 2-0 gewonnen uiteindelijk gelukkig.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Als tegenstanders boos worden gaan ze sliden.. maar vaak levert dat niet eens kaarten opquote:Op maandag 21 juli 2014 21:56 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ah, dat verklaart een hoop. Ik kon me al niet herinneren dat jij in het wilde weg slidings maakt (oorzaak van 75% van de rode kaarten die ik meemaak).![]()
![]()
Tegen fokkers doe ik dat inderdaad nooit, maar net als van de week dat het helemaal niet lukte, probeer ik er gewoon zoveel mogelijk van de tegenstander te blesseren als ze irritant doen.quote:Op maandag 21 juli 2014 21:56 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ah, dat verklaart een hoop. Ik kon me al niet herinneren dat jij in het wilde weg slidings maakt (oorzaak van 75% van de rode kaarten die ik meemaak).![]()
Die eerste FUT-editie, waarbij kaartjes kon gebruiken waardoor de scheids een oogje dichtkneepquote:Op maandag 21 juli 2014 21:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Als tegenstanders boos worden gaan ze sliden.. maar vaak levert dat niet eens kaarten op![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik vind het juist wel grappig als mijn tegenstander "raget". Niet dat ik er op aanstuur, maar als het dan toch zover komt, kan ik er wel om lachen. En dat is de enige reden waarom ik me tot het laatste fluitsignaal probeer in het houden. Ik gun mijn tegenstander die pret niet...quote:Op maandag 21 juli 2014 22:10 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Tegen fokkers doe ik dat inderdaad nooit, maar net als van de week dat het helemaal niet lukte, probeer ik er gewoon zoveel mogelijk van de tegenstander te blesseren als ze irritant doen.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik heb precies hetzelfde.. ik pak ook zelden rood.quote:Op maandag 21 juli 2014 22:13 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik vind het juist wel grappig als mijn tegenstander "raget". Niet dat ik er op aanstuur, maar als het dan toch zover komt, kan ik er wel om lachen. En dat is de enige reden waarom ik me tot het laatste fluitsignaal probeer in het houden. Ik gun mijn tegenstander die pret niet...![]()
Het slaat ook nergens op eigenlijk, maar ben geen agressief persoon. Alleen dat spel haalt het onderste in me naar boven.quote:Op maandag 21 juli 2014 22:13 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik vind het juist wel grappig als mijn tegenstander "raget". Niet dat ik er op aanstuur, maar als het dan toch zover komt, kan ik er wel om lachen. En dat is de enige reden waarom ik me tot het laatste fluitsignaal probeer in het houden. Ik gun mijn tegenstander die pret niet...
Ik heb net een paar potjes gespeeld met het spitsenduo Muller (89) en Klose, en moet toch tot de pijnlijke conclusie komen dat Muller een stuk beter is. Die schoten van hem![]()
![]()
Geen probleem met zijn high/high?quote:Op maandag 21 juli 2014 22:15 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het slaat ook nergens op eigenlijk, maar ben geen agressief persoon. Alleen dat spel haalt het onderste in me naar boven.
Ik heb net een paar potjes gespeeld met het spitsenduo Muller (89) en Klose, en moet toch tot de pijnlijke conclusie komen dat Muller een stuk beter is. Die schoten van hem
Klinkt als Klose eruit, Robben erin?quote:Op maandag 21 juli 2014 22:15 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het slaat ook nergens op eigenlijk, maar ben geen agressief persoon. Alleen dat spel haalt het onderste in me naar boven.
Ik heb net een paar potjes gespeeld met het spitsenduo Muller (89) en Klose, en moet toch tot de pijnlijke conclusie komen dat Muller een stuk beter is. Die schoten van hem
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Hij zou inderdaad nog beter renderen als zijn workrates anders zouden zijn. Maar het scheelt wel dat als hij er niet is, er altijd dreiging van de vleugels komt, of van Draxler, of van Klose. Misschien dat ik hem daarom niet zo erg mis als hij ergens anders loopt.quote:Ik laat het voorlopig lekker staan zo, begin weer wedstrijdjes te winnen, dus ik koester vooralsnog deze elftallen (plus Klose staat in de spits in mijn andere team)quote:Op maandag 21 juli 2014 22:16 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Klinkt als Klose eruit, Robben erin?![]()
Gg kidddat team van het eerste potje is pure aids, klose en ibra beide onzichtbaar
tweede potje was ook kut
de passing liep niet goed. Heb me ook kostelijk vermaakt met schurrle
was een jostie is dat zeg
![]()
We hebben maar 1 potje gespeeld hoor? Je was wel bijzonder effectief voorin.quote:Op maandag 21 juli 2014 22:28 schreef rolls-reus het volgende:
Gg kidddat team van het eerste potje is pure aids, klose en ibra beide onzichtbaar
tweede potje was ook kut
de passing liep niet goed. Heb me ook kostelijk vermaakt met schurrle
was een jostie is dat zeg
![]()
Twee potjes toch? Eerst in de goldcup 2-1 voor jou en daarna friendly 4-3 voor mijquote:Op maandag 21 juli 2014 22:35 schreef Kiid het volgende:
[..]
We hebben maar 1 potje gespeeld hoor? Je was wel bijzonder effectief voorin.![]()
![]()
Oh, zou best kunnen. Ik heb geen gamertags erboven staan, maar de namen van spelers.quote:Op maandag 21 juli 2014 22:42 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Twee potjes toch? Eerst in de goldcup 2-1 voor jou en daarna friendly 4-3 voor mij![]()
Wij kunnen altijd weken wachten als er iets mis istwitter:jpflathead twitterde op maandag 21-07-2014 om 22:27:21The PC tracking account is back in business! Thanks to @DarthEsso and everyone at EA for quickly fixing this. reageer retweet
![]()
okequote:Op maandag 21 juli 2014 22:44 schreef Maver24 het volgende:
Wij kunnen altijd weken wachten als er iets mis istwitter:jpflathead twitterde op maandag 21-07-2014 om 22:27:21The PC tracking account is back in business! Thanks to @DarthEsso and everyone at EA for quickly fixing this. reageer retweet
![]()
...Je hebt record-breaker Klose?quote:Op maandag 21 juli 2014 21:43 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Welkom hierDe individuele chemistry kun je gewoon zien in de webapp
[ afbeelding ]
Aan te raden is uiteraard om iedereen op 10 individuele chemistry te krijgen. Wellicht een leuk serie A team erbij nemen?:)![]()
Ik, ik moet het doen met de standaard "BEAST FC" teams en de Serie A teams met Ibarbo en Cuadrado.quote::)![]()
koop hem voor 20 euroquote:Op maandag 21 juli 2014 22:47 schreef mvdk_ het volgende:
[..]
Ik, ik moet het doen met de standaard "BEAST FC" teams en de Serie A teams met Ibarbo en Cuadrado.![]()
quote:Op maandag 21 juli 2014 22:47 schreef mvdk_ het volgende:
[..]
Ik, ik moet het doen met de standaard "BEAST FC" teams en de Serie A teams met Ibarbo en Cuadrado.
Trapz ga je naar Feyenoord - Besiktas? Op twitter zitten er allemaal turken te dreigen en foto's van messen te plaatsen![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 21 juli 2014 22:51 schreef Freire het volgende:
Trapz ga je naar Feyenoord - Besiktas? Op twitter zitten er allemaal turken te dreigen en foto's van messen te plaatsen![]()
![]()
:)![]()
Tuurlijk die zit inbegrepen bij je seizoenskaart. Gaat wat worden dan.quote:Op maandag 21 juli 2014 22:51 schreef Freire het volgende:
Denk persoonlijk dat het wel mee zal vallen.
Ik heb niet nog 20 euro meer over voor een kaartje waar ik over 2-3 maanden niks meer aan heb, besteed dat liever aan andere spellenquote:
Die zijn waarschijnlijk een stuk effectiever, verlies heel vaak van dat soort teamsquote:Op maandag 21 juli 2014 22:47 schreef mvdk_ het volgende:
[..]
Ik, ik moet het doen met de standaard "BEAST FC" teams en de Serie A teams met Ibarbo en Cuadrado.![]()
![]()
Dan vinden ze je hier vast geweldig.quote:Op maandag 21 juli 2014 22:47 schreef mvdk_ het volgende:
[..]
Dat is jouw goed recht natuurlijkquote:Op maandag 21 juli 2014 22:54 schreef mvdk_ het volgende:
[..]
Ik heb niet nog 20 euro meer over voor een kaartje waar ik over 2-3 maanden niks meer aan heb, besteed dat liever aan andere spellen![]()
![]()
Oh ik dacht ergens gelezen te hebben dat je geen scc meer hadquote:Op maandag 21 juli 2014 22:53 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Tuurlijk die zit inbegrepen bij je seizoenskaart. Gaat wat worden dan.Denk persoonlijk dat het wel mee zal vallen.
![]()
![]()
Ik denk dat er wel een hoop incidenten buiten het stadion plaats gaan vinden![]()
![]()
Geen Feyenoorder die die dag een kapsalon mag kopen natuurlijkquote:Op maandag 21 juli 2014 22:55 schreef Freire het volgende:
[..]
Oh ik dacht ergens gelezen te hebben dat je geen scc meer had![]()
![]()
Ik denk dat er wel een hoop incidenten buiten het stadion plaats gaan vinden![]()
Ik vind FUT ook niet echt leuk meer, veel bullshit enzo, teams als een "BEAST FC" die beter zijn dan volledige TOTS-teams, coinsellers etcquote::)![]()
Ik heb wel een paar hybrids maar die zijn vooral van FUThead geplukt.quote:Op maandag 21 juli 2014 22:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dan vinden ze je hier vast geweldig.:)![]()
Aardig wat Turken in Rotterdam dus je hebt daar best kans op.quote:Op maandag 21 juli 2014 22:55 schreef Freire het volgende:
[..]
Oh ik dacht ergens gelezen te hebben dat je geen scc meer had![]()
![]()
Ik denk dat er wel een hoop incidenten buiten het stadion plaats gaan vinden
De zuurgraad is weer hoog vandaag geloof ikquote:Op maandag 21 juli 2014 22:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dan vinden ze je hier vast geweldig.![]()
Lekker boeiend man.quote:Op maandag 21 juli 2014 22:56 schreef mvdk_ het volgende:
[..]
Ik heb wel een paar hybrids maar die zijn vooral van FUThead geplukt.Speel gewoon met het team wat je lekker vind spelen. Negeer hem want hij is gewoon een azijnzeiker.
Haha, maakt mij toch niet echt uit.quote:Op maandag 21 juli 2014 22:58 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Lekker boeiend man.Speel gewoon met het team wat je lekker vind spelen. Negeer hem want hij is gewoon een azijnzeiker.
Ik wil wel skiller-teams gaan proberen![]()
maar ik kan niet skillen
dan moet je zoetstofwisselingtherapie bij dokter Theodoor van Essenquote:Op maandag 21 juli 2014 22:57 schreef Toefjes het volgende:
[..]
De zuurgraad is weer hoog vandaag geloof ik.
![]()
Wat is je budget dan?quote:Op maandag 21 juli 2014 22:58 schreef mvdk_ het volgende:
[..]
Haha, maakt mij toch niet echt uit.
Ik wil wel skiller-teams gaan proberen![]()
maar ik kan niet skillenRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Beast FC iddquote:Op maandag 21 juli 2014 22:56 schreef mvdk_ het volgende:
[..]
Ik vind FUT ook niet echt leuk meer, veel bullshit enzo, teams als een "BEAST FC" die beter zijn dan volledige TOTS-teams, coinsellers etc![]()
![]()
![]()
Nee. Ik zeg niks over wat ik er zelf van vind.quote:Op maandag 21 juli 2014 22:57 schreef Toefjes het volgende:
[..]
De zuurgraad is weer hoog vandaag geloof ik![]()
Waar heb jij het nou weer overquote:Op maandag 21 juli 2014 22:59 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dan moet je zoetstofwisselingtherapie bij dokter Theodoor van Essen.
![]()
![]()
Morenoquote:Op maandag 21 juli 2014 23:00 schreef mvdk_ het volgende:
[..]
15k dus eigenlijk kan ook alleen maar Jadson, Ben Arfa en McGeady kopen.kost maar 500c
En Moreno, Nani, Boussoufa, Taarabt, Bernard, D'Alessandro, Alex, Elia, Carlos Eduardo, Valdivia, Assaidi en nog wat silvers.quote:Op maandag 21 juli 2014 23:00 schreef mvdk_ het volgende:
[..]
15k dus eigenlijk kan ook alleen maar Jadson, Ben Arfa en McGeady kopen.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Masuku, Mutumba, Al Fraidi, Torres, en nog een paar die ik ben vergeten.quote:Op maandag 21 juli 2014 23:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
En Moreno, Nani, Boussoufa, Taarabt, Bernard, D'Alessandro, Alex, Elia, Carlos Eduardo, Valdivia, Assaidi en nog wat silvers.
[ afbeelding ]![]()
Ik denk niet dat hij het verkeerd zal gaan doen maar ze zijn alleen een beetje bang voor zijn gedrag volgens mij.quote:Op maandag 21 juli 2014 23:08 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Royston Ricky terug naar Feyenoord zou mooi zijnRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Dit probeert hij ieder jaarquote:Op maandag 21 juli 2014 23:08 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Royston Ricky terug naar Feyenoord zou mooi zijn![]()
![]()
![]()
En zijn overgewicht.quote:Op maandag 21 juli 2014 23:10 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij het verkeerd zal gaan doen maar ze zijn alleen een beetje bang voor zijn gedrag volgens mij.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hij zal iig sneller zijn dan Jhonny van de Burgerkingquote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Moesten jullie trouwens niet naar roze maandag?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Hij kan alleen al 10 kilo afvallen in zijn gezicht johquote:Op maandag 21 juli 2014 23:11 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Hij zal iig sneller zijn dan Jhonny van de Burgerking
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Die baardquote:Op maandag 21 juli 2014 23:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hij kan alleen al 10 kilo afvallen in zijn gezicht joh
[ afbeelding ]_!
Mensen ik heb blijkbaar BEAST FC al verkocht...dus wat vinden jullie van deze squads?:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die vond ik nooit grappigquote:Op maandag 21 juli 2014 23:09 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
je kent Kooten en de Bie dus nietis toch wel jouw jeugd ongeveer
Mensen met zulke baarden blazen zichzelf nog wel eens op. Kan een riskante investering zijn.quote:Op maandag 21 juli 2014 23:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hij kan alleen al 10 kilo afvallen in zijn gezicht joh
[ afbeelding ]![]()
Thanksquote:Op maandag 21 juli 2014 23:33 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Nif udinese armero staat nog niet op wefut
http://wefut.com/en/player/15475Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
quote:Op maandag 21 juli 2014 23:36 schreef Reemi het volgende:
[..]
Thanks
http://wefut.com/en/player/15475![]()
![]()
![]()
Voor 12 miljoen naar SpursAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Nog wel mee gespeeld?quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Nee dan moest ik verdediging veranderen etc.quote:
Ga nu kijken hoe mijn Frankenstein controller het doet![]()
potje? Doe er evt maar eentje, daarna ga ik pittenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:00 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Nee dan moest ik verdediging veranderen etc.
Ga nu kijken hoe mijn Frankenstein controller het doetAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
![]()
die prijzenmaar even wat te koop zetten denk ik
#FreeTrapz![]()
Komende 4 weken Gullit in bruikleen, Eindelijk mijn dreamteam compleet![]()
Al kon hij net tegen Thad nog niet echt potten breken. Is ook lastig op de plek van CM/CDM op rechts, maar ach...hij kan alles en merkte net al dat hij puur met zijn kracht ook zoveel van mijn eigen faalmomenten kan compenseren
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hoe zien je teams er nu uit?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 01:07 schreef Tim86 het volgende:
Al kon hij net tegen Thad nog niet echt potten breken. Is ook lastig op de plek van CM/CDM op rechts, maar ach...hij kan alles en merkte net al dat hij puur met zijn kracht ook zoveel van mijn eigen faalmomenten kan compenseren![]()
post ik morgen wel ff. Lig al in mijn nestquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Willian kwam totaal niet voor in het spel. Elke keer als hij de bal had kwam Rudi aangestormdquote:Op dinsdag 22 juli 2014 01:07 schreef Tim86 het volgende:
Al kon hij net tegen Thad nog niet echt potten breken. Is ook lastig op de plek van CM/CDM op rechts, maar ach...hij kan alles en merkte net al dat hij puur met zijn kracht ook zoveel van mijn eigen faalmomenten kan compenseren![]()
![]()
Told ya!quote:Op maandag 21 juli 2014 23:36 schreef Reemi het volgende:
[..]
Thanks
http://wefut.com/en/player/15475![]()
![]()
Zolang mensen packs kopen?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 01:49 schreef Elan het volgende:
Tot wanneer is de FUT worldcup eigenlijk open?![]()
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 01:52 schreef Rijst het volgende:
[..]
hoeveel packs zou maver al geopend hebben?![]()
![]()
Lijkt me hoor.. Zo lang de inkomsten van de packs opwegen tegen de kosten dan zie ik geen reden om de boel offline te halen...quote:![]()
Jep zit wat in.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 01:54 schreef Zhano het volgende:
[..]
Lijkt me hoor.. Zo lang de inkomsten van de packs opwegen tegen de kosten dan zie ik geen reden om de boel offline te halen...
Dacht dat er gewoon een vaste sluitingsdatum op zou zitten net als bijvoorbeeld de MLS-toernooitjes in FUT maar kon er niks over vinden dus denk dat je gelijk hebt.blablablabla![]()
Zijn 100k packs beschikbaar ?Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
Net iMOTM Mascherano gekregen
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
Ik dacht ik probeer FUT ook een keer gisteren, dus ik wil packs openen... store unavailable
NOU DAN NIET HE![]()
Dan maar gewoon pro clubs
Please sir. When moon? When Mustang?![]()
Het is je gewoon niet gegundquote:Op dinsdag 22 juli 2014 08:26 schreef Rossdale het volgende:
Ik dacht ik probeer FUT ook een keer gisteren, dus ik wil packs openen... store unavailable
NOU DAN NIET HE![]()
Dan maar gewoon pro clubs
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Who?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 08:37 schreef Rijst het volgende:
[..]
ieamand heeft de store leeggekocht. Guess whoNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Maver!!!quote:Op dinsdag 22 juli 2014 08:37 schreef Rijst het volgende:
[..]
ieamand heeft de store leeggekocht. Guess who![]()
![]()
Packs openen kan via je telefoon toch?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 08:41 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nee, want die was gisteren de hele dag naar het Safari Park.![]()
dat gelooft nieamand. Hele lulverhaal over die roofvogels haha yeah rightquote:Op dinsdag 22 juli 2014 08:41 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nee, want die was gisteren de hele dag naar het Safari Park.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 08:43 schreef Rijst het volgende:
[..]
dat gelooft nieamand. Hele lulverhaal over die roofvogels haha yeah right![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 08:26 schreef Rossdale het volgende:
NOU DAN NIET HE![]()
Dan maar gewoon pro clubsGewoon daarna nog 2 keer proberen en je zit gewoon in de store
![]()
jullie probleem van gister lijkt ook verholpen te zijn, ook de laatste eredivisie verdediger uit het NL elftal gaat vertrekken.
http://www.nusport.nl/voe(...)den-daley-blind.html
al vind ik persoonlijk 21 miljoen wel wat veel. ik zou hem persoonlijk met een strik er om komen brengen
#FreeTrapz![]()
Nee nu hoeft het al niet meerquote:Op dinsdag 22 juli 2014 09:05 schreef Toefjes het volgende:
[..]Gewoon daarna nog 2 keer proberen en je zit gewoon in de store
Please sir. When moon? When Mustang?![]()
21 miljoen?? Dat is echt een absurd bedragquote:Op dinsdag 22 juli 2014 09:07 schreef FCsuarez het volgende:
jullie probleem van gister lijkt ook verholpen te zijn, ook de laatste eredivisie verdediger uit het NL elftal gaat vertrekken.
http://www.nusport.nl/voe(...)den-daley-blind.html
al vind ik persoonlijk 21 miljoen wel wat veel. ik zou hem persoonlijk met een strik er om komen brengen
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Met die 6 miljoen van suarez, moeten we toch iets leuks kunnen kopen. goede spits is genoegquote:Op dinsdag 22 juli 2014 09:18 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
21 miljoen?? Dat is echt een absurd bedrag
#FreeTrapz![]()
Ik geloof echt niet dat United 2x de vraagprijs voor Blind gaat neertellen, gewoon omdat ze hem zo graag willen hebben. Kom op, als Ajax 11 miljoen voor die gast krijgt mogen ze dik tevreden zijnquote:Op dinsdag 22 juli 2014 09:20 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Met die 6 miljoen van suarez, moeten we toch iets leuks kunnen kopen. goede spits is genoeg
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
vind 21 miljoen voor blind wat weinigquote:Op dinsdag 22 juli 2014 09:22 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik geloof echt niet dat United 2x de vraagprijs voor Blind gaat neertellen, gewoon omdat ze hem zo graag willen hebben. Kom op, als Ajax 11 miljoen voor die gast krijgt mogen ze dik tevreden zijn![]()
#kiidmode
11 miljoen mogen ze m ook hebben hoorook al een bizar bedrag voor een verdediger.
#FreeTrapz![]()
Jammer voor Ajax, kon met aardig wat ervaring van het WK terug komen. En van het geld zie je verder nooit echt wat terug. Hoop dus eigenlijk niet dat die weggaat.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 09:25 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
vind 21 miljoen voor blind wat weinig![]()
#kiidmode
11 miljoen mogen ze m ook hebben hoorook al een bizar bedrag voor een verdediger.
🍆![]()
![]()
Bohhhhhhhhhhhhh.
Daar heb ik er nog 80 van
ervaring of niet, voor een back is hij gewoon te traag. misschien op de CDM positie maar daar hebben ze voor dat bedrag toch ook nog wel wat leuks rond lopen?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 09:27 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Jammer voor Ajax, kon met aardig wat ervaring van het WK terug komen. En van het geld zie je verder nooit echt wat terug. Hoop dus eigenlijk niet dat die weggaat.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Alleen jammer dat de tijd dat spelers graag in de eredivisie speelden ver achter ons ligt. Een speler van meer dan 10 miljoen gaat m niet worden, spelers in die categorie spelen liever in andere landen.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 09:20 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Met die 6 miljoen van suarez, moeten we toch iets leuks kunnen kopen. goede spits is genoeg![]()
Tenzij je ze een riant salaris biedt, dan kom je een eind bij Emenikequote:Op dinsdag 22 juli 2014 09:35 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Alleen jammer dat de tijd dat spelers graag in de eredivisie speelden ver achter ons ligt. Een speler van meer dan 10 miljoen gaat m niet worden, spelers in die categorie spelen liever in andere landen.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
daarom moet het scouting apparaat gewoon weer eens goed gaan werken in plaats van standaard de beste speler bij AZ of heerenveen weg te kopen. het team dat de CL won, waren ook allemaal geen top aankopen hoor.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 09:35 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Alleen jammer dat de tijd dat spelers graag in de eredivisie speelden ver achter ons ligt. Een speler van meer dan 10 miljoen gaat m niet worden, spelers in die categorie spelen liever in andere landen.
waar is de tijd dat NL clubs romario en ronaldo nog konden scouten.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Nou, inderdaadquote:Op dinsdag 22 juli 2014 09:39 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
waar is de tijd dat NL clubs romario en ronaldo nog konden scouten.
En Julio Cruz, en Ivan Gabrich.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Iets voor de tijd dat de pareltjes Magrao, Gibbs, Leonard en Ostlund werden gescout.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 09:39 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
daarom moet het scouting apparaat gewoon weer eens goed gaan werken in plaats van standaard de beste speler bij AZ of heerenveen weg te kopen. het team dat de CL won, waren ook allemaal geen top aankopen hoor.
waar is de tijd dat NL clubs romario en ronaldo nog konden scouten.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Was dat voor, of na Bastos?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 09:43 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Iets voor de tijd dat de pareltjes Magrao, Gibbs, Leonard en Ostlund werden gescout.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
volgens mij was het voor luquequote:
#FreeTrapz![]()
quote:![]()
Magrao vonden ze een beter talent dan Fred
True, alleen de persoonlijkheid Blind mag ik wel. Vind ik persoonlijk jammer als die weg gaat. Maar Nicolai Boilesen is wel een beter alternatief op de LB positie.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 09:33 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ervaring of niet, voor een back is hij gewoon te traag. misschien op de CDM positie maar daar hebben ze voor dat bedrag toch ook nog wel wat leuks rond lopen?🍆![]()
Misschien had hij wel meer talent. Maar het is er dan toch nooit uitgekomenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 09:48 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]![]()
Magrao vonden ze een beter talent dan Fred
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ostluns was een baas, nog nooit een linksback gezien met zo weinig finesse en controle![]()
wat is een lach als je van binnen huilt![]()
Boilesen LB en een bazoer o.i.d doorstromen als CDM, al heb je dan wel weer dat je in Europa geen hoge ogen gaat gooien. maar daar moeten we ons maar bij neerleggen.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 09:48 schreef Johnbon het volgende:
[..]
True, alleen de persoonlijkheid Blind mag ik wel. Vind ik persoonlijk jammer als die weg gaat. Maar Nicolai Boilesen is wel een beter alternatief op de LB positie.
denk trouwens echt dat ze iets aan AB's o.i.d. hebben gedaan, hunter bijna weer op 6KPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ja, het gebruik van Ab's is inderdaad gekoppeld aan de prijs van hunterkaartjes.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 09:55 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Boilesen LB en een bazoer o.i.d doorstromen als CDM, al heb je dan wel weer dat je in Europa geen hoge ogen gaat gooien. maar daar moeten we ons maar bij neerleggen.
denk trouwens echt dat ze iets aan AB's o.i.d. hebben gedaan, hunter bijna weer op 6K![]()
#DareToKiidquote:Op dinsdag 22 juli 2014 09:25 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
vind 21 miljoen voor blind wat weinig![]()
#kiidmode
![]()
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 09:55 schreef Revontulet het volgende:
Ostluns was een baas, nog nooit een linksback gezien met zo weinig finesse en controle![]()
![]()
![]()
over het algemeen zijn dat de dingen waar je het t eerst aan kunt merken mister wiseguyquote:Op dinsdag 22 juli 2014 10:01 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, het gebruik van Ab's is inderdaad gekoppeld aan de prijs van hunterkaartjes.
#FreeTrapz
Forum Opties Forumhop: Hop naar: