SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ah jij bent er zo eenquote:Op maandag 21 juli 2014 18:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
Op elke veldspeler een chemistry style die pace verhoogt![]()
DS2 is nogal strikt in de leer ja.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op maandag 21 juli 2014 18:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik niet.
Ik had zelfs sniper op een 63 pace LW.dat dit kan in nederland
![]()
Volgens mij zijn het gewoon opgedroogde restanten die je uit je puddingbuks hebt geschoten.quote:Op maandag 21 juli 2014 18:47 schreef Kiid het volgende:
Haten op mijn mad stucadoor skills. Het moet niet gekker wordenAlex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
quote:Op maandag 21 juli 2014 18:48 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
DS2 is nogal strikt in de leer ja.Ik zie dat hij nogal gepikeerd reageert jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Eerlijk is eerlijk...dit heeft niks met een stucadoor te maken.quote:Op maandag 21 juli 2014 18:47 schreef Kiid het volgende:
Haten op mijn mad stucadoor skills. Het moet niet gekker wordenNAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op maandag 21 juli 2014 18:48 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
DS2 is nogal strikt in de leer ja.De laatste tijd niet meer maar dit is wel heel extreem.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat iemand hunter op een speler met 86 of meer pace doet kan, maar het hele team heeft hunter/catalyst/anchor/engine/shadow.![]()
En intussen blijf jij gewoon braaf sniperen met je 63 pace LWquote:Op maandag 21 juli 2014 18:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
De laatste tijd niet meer maar dit is wel heel extreem.
Dat iemand hunter op een speler met 86 of meer pace doet kan, maar het hele team heeft hunter/catalyst/anchor/engine/shadow.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op maandag 21 juli 2014 18:53 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En intussen blijf jij gewoon braaf sniperen met je 63 pace LW![]()
![]()
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
Net alsof je verschil merktquote:Op maandag 21 juli 2014 18:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat iemand hunter op een speler met 86 of meer pace doet kan, maar het hele team heeft hunter/catalyst/anchor/engine/shadow.![]()
![]()
Dat was een paar wedstrijden leuk ja.quote:Op maandag 21 juli 2014 18:53 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En intussen blijf jij gewoon braaf sniperen met je 63 pace LW![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Vertaling? Mijn Duits is wat roestig.quote:Op maandag 21 juli 2014 18:56 schreef Tim86 het volgende:
http://m.rp-online.de/spo(...)ssball-aid-1.4398278
Sneu![]()
Zelfmoordquote:Op maandag 21 juli 2014 18:57 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Vertaling? Mijn Duits is wat roestig.![]()
Kerel die na de dood van Enke al een oproep deed om meer aandacht te besteden aan depressies en het omgaan met druk bij topsporters ook.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Die kunnen allemaal ver ingooienquote:Op maandag 21 juli 2014 18:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat iemand hunter op een speler met 86 of meer pace doet kan, maar het hele team heeft hunter/catalyst/anchor/engine/shadow.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: