Yes!!!! Weer gewonnen!quote:Op maandag 21 juli 2014 19:48 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik pas. Je danst er weer omheen.
Ik zie het ook hoorquote:Op maandag 21 juli 2014 19:48 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik spreek mezelf nooit tegen.quote:Op maandag 21 juli 2014 19:51 schreef Joezi het volgende:
[..]
Hij spreekt zichzelf totaal tegen in 1 post.
Whatever is your cup of tea....quote:Op maandag 21 juli 2014 19:46 schreef Jian het volgende:
[..]Hoezo??? geen onvertogen woord valt er, zelfs die bolle probeert op zijn manier aimabel te zijn ......
Oh ..quote:Op maandag 21 juli 2014 19:51 schreef Joezi het volgende:
[..]
Hij spreekt zichzelf totaal tegen in 1 post.
Ja, dacht ik ook... Ben ik godverdomme een keer mild (terwijl gisteren m'n schoonmoeder dood in bed lag), krijg je dat weer..quote:Op maandag 21 juli 2014 19:46 schreef Jian het volgende:
[..]Hoezo??? geen onvertogen woord valt er, zelfs die bolle probeert op zijn manier aimabel te zijn ......
Las laatst jouw gebrabbel en matig verweer...dat je hier nog durft te komenquote:Op maandag 21 juli 2014 19:48 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ahh dat is kut, gecondoleerdquote:Op maandag 21 juli 2014 19:53 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ja, dacht ik ook... Ben ik godverdomme een keer mild (terwijl gisteren m'n schoonmoeder dood in bed lag), krijg je dat weer..![]()
[ afbeelding ]
Lees eens terug, eerst zeg je dat ze negatieve beeldvorming creëren door, door de paar Wilders extremisten eruit te lichten. En daarna noem je SP en PVDA antisemisch, en creëer je zelf extreem overtrokken beeldvorming.quote:
Jij schrale kloon met frustratie en drang nog steeds onrust te stoken in deze -inmiddels- vredige en fijne slowchat. Fuck offquote:
En hou je er nog wat aan over; Audi A6, 3 weken Indonesië, weekje Center Parcs, electrische BBQ? Ga me niet vertellen dat ze geen eens een begrafenisverzekering had hèquote:Op maandag 21 juli 2014 19:53 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ja, dacht ik ook... Ben ik godverdomme een keer mild (terwijl gisteren m'n schoonmoeder dood in bed lag), krijg je dat weer..![]()
[ afbeelding ]
Je komt toch zelf stoken, maar ik snap het wel. Stoom afblazen met een verlies in de familie.quote:Op maandag 21 juli 2014 19:57 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Jij schrale kloon met frustratie en drang nog steeds onrust te stoken in deze -inmiddels- vredige en fijne slowchat. Fuck off
Ja en eergisteren, en vorige week. Geef dat mens nou eens haar laatste rustplaats man, ze kan niet eeuwig bij jullie in de logeerkamer blijven liggen. Moet ik zeker op die vlekkenbank van je pitten als we weer een avondje gaan zuipen en basen.quote:Op maandag 21 juli 2014 19:53 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ja, dacht ik ook... Ben ik godverdomme een keer mild (terwijl gisteren m'n schoonmoeder dood in bed lag)
audi 80 onderdelen; midweek in de buurt van crematorium Schagen en inderdaad een rug of zes in de min voor een mdf-kist en bijkomende kosten. dat is weer on me.. Jij mag ook wel meedelen want jij hebt ook wel 'ns met me wijf liggen bonken..quote:Op maandag 21 juli 2014 19:57 schreef Jian het volgende:
[..]
En hou je er nog wat aan over; Audi A6, 3 weken Indonesië, weekje Center Parcs, electrische BBQ? Ga me niet vertellen dat ze geen eens een begrafenisverzekering had hè
lol. lekker feesten met tokkies uit Australië.quote:Op maandag 21 juli 2014 19:57 schreef Jian het volgende:
[..]
En hou je er nog wat aan over; Audi A6, 3 weken Indonesië, weekje Center Parcs, electrische BBQ? Ga me niet vertellen dat ze geen eens een begrafenisverzekering had hè
O, is Ygritte óók al Lobasca?quote:Op maandag 21 juli 2014 19:57 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Jij schrale kloon met frustratie en drang nog steeds onrust te stoken in deze -inmiddels- vredige en fijne slowchat. Fuck off
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |