Joh dat ding van mij is een tank. Ik had medelijden met die gozer.quote:Op maandag 21 juli 2014 18:38 schreef Jian het volgende:
[..]
Softie, je lijkt wel een moedertje, je had moeten gaan huilen en hem uit moeten persen als een citroen
Ahhhh, coulant! (weet niet of ik dat gedaan had)quote:Op maandag 21 juli 2014 18:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik had laatst ook een deuk, die gast reed hard achteruit en zag me niet ik kon niet sneller reageren dan op mijn claxon te drukken. Ik had een deukje en hij reed in een gloed nieuwe BMW die niet van hem was. De tranen stonden in zijn ogen. Ik heb het er maar bij gelaten
Het was amper te zien, hij had wat meer ellendequote:Op maandag 21 juli 2014 18:42 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ahhhh, coulant! (weet niet of ik dat gedaan had)
Dat bedoel ik, je wordt soft op je oude dag, ik merk het ook in de cos er zitten daar tegenwoordige gewoon mensen die je aardig vinden ......quote:Op maandag 21 juli 2014 18:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Joh dat ding van mij is een tank. Ik had medelijden met die gozer.
Waar rijd jij in dan? Saab met van die megabumpers?quote:Op maandag 21 juli 2014 18:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Joh dat ding van mij is een tank. Ik had medelijden met die gozer.
Wie danquote:Op maandag 21 juli 2014 18:44 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, je wordt soft op je oude dag, ik merk het ook in de cos er zitten daar tegenwoordige gewoon mensen die je aardig vinden ......
Een mazda 323 uit 1996quote:Op maandag 21 juli 2014 18:44 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Waar rijd jij in dan? Saab met van die megabumpers?
Gewoon een paar, diegenen die als jij binnenkomt zwaaien en naar wie jij dan weer terug zwaait, je weet heus wel wie ik bedoel ...quote:
Neem de NOS. Onlangs bij het pro-Palestijns protest liepen mensen met hakenkruizen.Dit was geen uitzondering, bij voorgaande pro-Palestijnen protesten kwam dit ook heel vaak voor. Wat doet de NOS? Die knipt dat er gewoon uit en laat het niet zien. Terwijl wanneer Wilders een bijeenkomst heeft en iemand heeft een hakenkruis 5 cm diep in zijn anus getatoeëerd dan weet de NOS hem te vinden en wordt er melding van gemaakt in het journaal.quote:Op maandag 21 juli 2014 18:24 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ja zoals jij die alleen de Telegraaf leest
Ik zeg doenquote:Op maandag 21 juli 2014 18:47 schreef Baconbus het volgende:
Ik heb mezelf per ongeluk gesneden, ben aan 't twijfelen of ik erover zal gaan bitchen in de SC.
Gevaarlijk, dat ding heeft me nog nooit in de steek gelaten. Echt nooit !!! Ja bandjes en uitlaat.quote:Op maandag 21 juli 2014 18:47 schreef Baconbus het volgende:
[..]
323, gevaarlijk!
Met of zonder spoiler?
quote:Op maandag 21 juli 2014 18:48 schreef Jian het volgende:
[..]
Gewoon een paar, diegenen die als jij binnenkomt zwaaien en naar wie jij dan weer terug zwaait, je weet heus wel wie ik bedoel ...
Nee geen Fquote:
Tuurlijkquote:Op maandag 21 juli 2014 18:47 schreef Baconbus het volgende:
Ik heb mezelf per ongeluk gesneden, ben aan 't twijfelen of ik erover zal gaan bitchen in de SC.
Dit is wel waar,quote:Op maandag 21 juli 2014 18:48 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Neem de NOS. Onlangs bij het pro-Palestijns protest liepen mensen met hakenkruizen.Dit was geen uitzondering, bij voorgaande pro-Palestijnen protesten kwam dit ook heel vaak voor. Wat doet de NOS? Die knipt dat er gewoon uit en laat het niet zien. Terwijl wanneer Wilders een bijeenkomst heeft en iemand heeft een hakenkruis 5 cm diep in zijn anus getatoeëerd dan weet de NOS hem te vinden en wordt er melding van gemaakt in het journaal.
quote:
Dus de paprika kwam net uit de oven, en toen moest het gesneden worden maar glad want olijfolie dus ik glij uit en ja hoor, het bloed spuit in de rondte, hele keuken onder.quote:
* sararaats stuurt een plakkertje (lees: pleistertje)quote:Op maandag 21 juli 2014 18:52 schreef Baconbus het volgende:
Dus de paprika kwam net uit de oven, en toen moest het gesneden worden maar glad want olijfolie dus ik glij uit en ja hoor, het bloed spuit in de rondte, hele keuken onder.
Voel mijn pijn.
Rode paprika ? Valt het niet op. Oh en sterktequote:Op maandag 21 juli 2014 18:52 schreef Baconbus het volgende:
[..]
[..]
Dus de paprika kwam net uit de oven, en toen moest het gesneden worden maar glad want olijfolie dus ik glij uit en ja hoor, het bloed spuit in de rondte, hele keuken onder.
Voel mijn pijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |