Ik ga toch maar kinderen nemen, krijg ik wat gevoel in mijn donder.quote:Op maandag 21 juli 2014 18:13 schreef Jian het volgende:
"Zoek altijd de goedkeuring van anderen en je wordt hun slaaf"
Ik zet 'm gewoon neer als mijn wijsheid van/voor vandaag....
Tijd van de maand.quote:Op maandag 21 juli 2014 18:20 schreef Joezi het volgende:
Wat is er aan de handjes? SC fight, zoals het hoort?
hoog niveautje he?quote:Op maandag 21 juli 2014 18:20 schreef Joezi het volgende:
Wat is er aan de handjes? SC fight, zoals het hoort?
Heb je een punt of drang gehad in je leven dat je het hebt overwogen?quote:Op maandag 21 juli 2014 18:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ga toch maar kinderen nemen, krijg ik wat gevoel in mijn donder.
Was je rooie poes blij om je te zienquote:
Net zoals wij geloven wat wij voorgeschoteld krijgen.quote:Op maandag 21 juli 2014 18:19 schreef Joezi het volgende:
Another disgusting cowardly smoke screen from the mass murderer Putler and his obedient servants in RT.
Nearly every silly Russian bastard on here believe Putler because he controls their media.
Ja zoals jij die alleen de Telegraaf leestquote:Op maandag 21 juli 2014 18:22 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Net zoals wij geloven wat wij voorgeschoteld krijgen.
Nee nooit, wel soms een relatie gehad waar we zoiets hadden als ik toch zwanger zou worden zien we wel en is het welkom, een abortus lijkt me qua gevoel erg naar. Het is nooit gebeurd.quote:Op maandag 21 juli 2014 18:21 schreef Joezi het volgende:
[..]
Heb je een punt of drang gehad in je leven dat je het hebt overwogen?
Oei vertel.quote:Op maandag 21 juli 2014 18:26 schreef Ygritte het volgende:
Grote gore tyfus kut... heb een deuk in mijn auto gereden![]()
En het ergste nog, 't was mijn eigen schuld
Ik wil hier natuurlijk geen clichés gaan zitten oprakelen, maar ja, vrouwen achter het stuur .........quote:Op maandag 21 juli 2014 18:26 schreef Ygritte het volgende:
Grote gore tyfus kut... heb een deuk in mijn auto gereden![]()
En het ergste nog, 't was mijn eigen schuld
Zolang je niet alles wat je leest als DE Waarheid beschouwt is er niks mis met De Telegraaf.quote:Op maandag 21 juli 2014 18:24 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ja zoals jij die alleen de Telegraaf leest
Ik was gewoon dom, achteruit het parkeervak tegen de kont van een ander aan.... hoofd bij wat anders, irriterend aan iemand die zo kut geparkeerd had dat ik er eigenlijk niet in kon, eigenlijk al te laat en toen boem.....quote:
Tja.. dat was mijn punchline ook altijd, (want dat gold namelijk niet voor mijquote:Op maandag 21 juli 2014 18:29 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik wil hier natuurlijk geen clichés gaan zitten oprakelen, maar ja, vrouwen achter het stuur .........
Ik had laatst ook een deuk, die gast reed hard achteruit en zag me niet ik kon niet sneller reageren dan op mijn claxon te drukken. Ik had een deukje en hij reed in een gloed nieuwe BMW die niet van hem was. De tranen stonden in zijn ogen. Ik heb het er maar bij gelatenquote:Op maandag 21 juli 2014 18:29 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik wil hier natuurlijk geen clichés gaan zitten oprakelen, maar ja, vrouwen achter het stuur .........
Wij mannen kunnen dat wel handelenquote:Op maandag 21 juli 2014 18:33 schreef Jian het volgende:
Waarom doen Brain en Joezi onaardig tegen elkaar, dit is een liev topic
Softie, je lijkt wel een moedertje, je had moeten gaan huilen en hem uit moeten persen als een citroenquote:Op maandag 21 juli 2014 18:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik had laatst ook een deuk, die gast reed hard achteruit en zag me niet ik kon niet sneller reageren dan op mijn claxon te drukken. Ik had een deukje en hij reed in een gloed nieuwe BMW die niet van hem was. De tranen stonden in zijn ogen. Ik heb het er maar bij gelaten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |