quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:10 schreef bokje het volgende:
iemand ervaring met de
Fingerprint Waterproof HDC S5 SV I9600 Phone 2GB RAM 32GB ROM MTK6592 Octa core MTK6582 Smart Mobile Phone 5.1" 16MP 1920*1080
http://www.aliexpress.com(...)nsor/1774297500.html
Voor mij zijn de volgende specs belangrijk, en die heeft dit toestel wel.
• Dual sim
• android 4.4
• 2 gb ram
• waterproof
• goede camera in donker
• goede accu
Regelrechte kloon van de Samsung galaxy S5 uiteraard. Kan je in de problemen brengen met de douane, is gewoon strafbaar.quote:Het bespreken van producten waarvan het erg aannemelijk is dat ze nep zijn is in dit topic tevens niet toegestaan.
Fixedquote:Op woensdag 23 juli 2014 15:10 schreef bokje het volgende:
iemand ervaring met de
Fingerprint Waterproof HDC S5 SV I9600 Phone 2GB RAM 32GB ROM MTK6592 Octa core MTK6582 Smart Mobile Phone 5.1" 16MP 1920*1080
http://www.aliexpress.com(...)nsor/1774297500.html
Voor mij zijn de volgende specs belangrijk, en die heeft dit toestel wel.
• Dual sim
• android 4.4
• 2 gb ram
• waterproof
Helaas...ik heb te snel gejuigd... Het is de hele dag goed gegaan en nu weer niet. Whatsapp bericht van ruim 5 min geleden nog steeds niet aangekomen totdat ik de app opstart...quote:Op woensdag 23 juli 2014 11:38 schreef Blast het volgende:
Bij mij lijkt het probleem nu opgelost na de ROM update, krijg alle berichtjes tot nu toe binnen een minuut binnen (was bij mijn Iphone ook zo), ook als WhatsApp afgesloten is.
Maar ik juig nog niet te snel, ik kijk het nog even aan en geef later wel een update. Hopelijk blijft het zo
mooi ding man!quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:11 schreef Joosie200 het volgende:
OnePlusOne 64GB sandstone black is onderweg vanuit Opo warehouse in UK.
Nee hoor, kan nu ook zonder.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:54 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
mooi ding man!
invite pls. (Je kunt dat ding alleen kopen op invitation)
Er is een FOK! Wachtlijst voor de originele invites. Je kan je bij mij aanmelden of zoals Sitting Duck aangeeft: Kopen.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:54 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
mooi ding man!
invite pls. (Je kunt dat ding alleen kopen op invitation)
Mocht je in de toekomst een donatie willen doen met invite (als je er één of meerdere over hebt) dan is dat welkom bij het topic hierboven.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:11 schreef Joosie200 het volgende:
OnePlusOne 64GB sandstone black is onderweg vanuit Opo warehouse in UK.
Er staat tenminste geen Logo op. Dan is het pas echt een probleem. Je kan gewoon zeggen: Dat wist ik niet!quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:46 schreef Dasjonny het volgende:
[..]
[..]
Regelrechte kloon van de Samsung galaxy S5 uiteraard. Kan je in de problemen brengen met de douane, is gewoon strafbaar.
Waar dan?quote:Op woensdag 23 juli 2014 21:26 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Er is een FOK! Wachtlijst voor de originele invites. Je kan je bij mij aanmelden of zoals Sitting Duck aangeeft: Kopen.
[..]
Mocht je in de toekomst een donatie willen doen met invite (als je er één of meerdere over hebt) dan is dat welkom bij het topic hierboven.
[..]
Er staat tenminste geen Logo op. Dan is het pas echt een probleem. Je kan gewoon zeggen: Dat wist ik niet!
Link is niet geplaatst? DIG / OnePlus One #3 - ze komen er aanquote:Op woensdag 23 juli 2014 21:44 schreef JaqenHghar het volgende:
Er is een FOK! Wachtlijst voor de originele invites. Je kan je bij mij aanmelden of zoals Sitting Duck aangeeft: Kopen.
Sign me up pls.quote:Op woensdag 23 juli 2014 21:26 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
[..]
Mocht je in de toekomst een donatie willen doen met invite (als je er één of meerdere over hebt) dan is dat welkom bij het topic hierboven.
[..]
Er staat tenminste geen Logo op. Dan is het pas echt een probleem. Je kan gewoon zeggen: Dat wist ik niet!
Newman K1s vanavond dus nog wel in huisquote:17 Zending bij koerier voor aflevering AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 12:56
outlook app werkt op stock rom(4.2.2) hier prima..quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:39 schreef Elvander het volgende:
1 dag onderweg met de g4s icm Teamforce 4.4 moet ik zeggen dat ik er helemaal blij mee ben.
De gps heb ik nog niet gebruikt maar verder werkt alles perfect. Voelt allemaal lekker vlot aan en beeld is prima.
Wel is het zo dat de outlook-app niet werkend te krijgen is. Helaas dus maar de gewone mail-app voor hotmail gebruiken.
Probeer eens cloudmagic. Geweldige mailapp.quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:39 schreef Elvander het volgende:
1 dag onderweg met de g4s icm Teamforce 4.4 moet ik zeggen dat ik er helemaal blij mee ben.
De gps heb ik nog niet gebruikt maar verder werkt alles perfect. Voelt allemaal lekker vlot aan en beeld is prima.
Wel is het zo dat de outlook-app niet werkend te krijgen is. Helaas dus maar de gewone mail-app voor hotmail gebruiken.
Ik heb exact dezelfde vraagquote:Op donderdag 24 juli 2014 13:45 schreef funky_fart het volgende:
[..]
Probeer eens cloudmagic. Geweldige mailapp.
Ik ben qua rom nog niet gewisseld naar kitkat. Eigenlijk vraag ik me af wat ik ermee opschiet. Heb met mobileuncle alle chinese meuk eraf gehaald, origineel draait ie echt prima.
Dus eenieder, help me, zijn er substantiële redenen om over te stappen?
Rom developer in de dop gespot.quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:23 schreef dud0r het volgende:
Ik heb een custom rom geïnstalleerd omdat ik niet wilde flashen via flash tools maar via cwm.![]()
Plus dat de custom rom gedeodexed en zip alignment enzo had. Geen idee wat dat doet maar dat heeft die. En geen chinese meuk. Plus flashen is leuk. Heb al 4 verschillende roms erop gehad.![]()
Nope. Mijn programeertijd heb ik achter me gelaten. Af en toe nog een beetje kloten in php vind ik wel leuk om te doen en dan vooral crm gericht maar roms devven is niet mijn ding.quote:
Ik heb er met behulp van mobile uncle zo'n 300mb afgehaald, inclusief apps zoals gmail en de standaard android browser, Googles Text to Speech en andere. Voor de chinameuk geldt: vaak verraadt de volledige bestandslocatie/naam die mobileuncle meldt al wel om wat voor appje of bestand het gaat. Verder gewoon Google geraadpleegd om te kijken als ik twijfels had. Geen klachten so far :-))quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:48 schreef Elvander het volgende:
Ik wist niet dat mobileuncle die chinese meuk eraf kon halen, dat was mijn grootste issue.
Teamforce is een cleane install zonder bloatware en er zijn updates beschikbaar die zonder dataverlies gedraaid kunnen worden.
Daarbij was het achteraf ook wel leuk om te doen, je phone een beetje meer persoonlijk maken.
You had me at Geen idee wat dat doet maar dat heeft ie hahaha!quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:23 schreef dud0r het volgende:
Ik heb een custom rom geïnstalleerd omdat ik niet wilde flashen via flash tools maar via cwm.![]()
Plus dat de custom rom gedeodexed en zip alignment enzo had. Geen idee wat dat doet maar dat heeft die. En geen chinese meuk. Plus flashen is leuk. Heb al 4 verschillende roms erop gehad.![]()
Yep, same here.quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:35 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nope. Mijn programeertijd heb ik achter me gelaten. Af en toe nog een beetje kloten in php vind ik wel leuk om te doen en dan vooral crm gericht maar roms devven is niet mijn ding.
Heb er wel naar zitten kijken laatst om cyanogen te porten maar na het inlezen werd ik al moe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |