Waarom? Blue Band is lekker.quote:Op maandag 21 juli 2014 17:10 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Mensen die margarine in huis hebben/gebruiken
Eindelijk een toffe user die zoiets moois waar arme studenten wat aan kunnen hebben gratis aanbiedtquote:
Wat een super idee! Nooit aan gedacht joh!quote:Op maandag 21 juli 2014 21:32 schreef looneytune het volgende:
Nope, maar als er hier niemand komt kan je op mp ook gratis kwijt, beter dan weggooien toch
Nee, lekker sarcastisch doen. Daar kweek je goodwill mee.quote:Op maandag 21 juli 2014 22:27 schreef Oognip het volgende:
[..]
Wat een super idee! Nooit aan gedacht joh!
Wat voor goodwill moet je precies kweken als je iets gratis weggeeft?quote:Op maandag 21 juli 2014 22:35 schreef Astasha het volgende:
[..]
Nee, lekker sarcastisch doen. Daar kweek je goodwill mee.![]()
Dat geen ene drol dat ding meer wil hebben.quote:Op maandag 21 juli 2014 22:38 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
Wat voor goodwill moet je precies kweken als je iets gratis weggeeft?
Wat Mord_Sith zegt. Ik probeer niet iets te verkopen, ik geef iets gratis weg en als niemand het wil hebben dan breng ik het naar Het Goed. Ook prima.quote:Op maandag 21 juli 2014 22:35 schreef Astasha het volgende:
[..]
Nee, lekker sarcastisch doen. Daar kweek je goodwill mee.![]()
Ja, dat vind ik ook prima! Ik kom regelmatig bij Het Goed/Kringloopwinkel om een beetje rond te neuzen of er nog leuke dingen te koop zijn. Die gasten bestaan alleen omdat mensen oude/overbodige spullen aanleveren.quote:Op maandag 21 juli 2014 23:22 schreef Oognip het volgende:
[..]
Wat Mord_Sith zegt. Ik probeer niet iets te verkopen, ik geef iets gratis weg en als niemand het wil hebben dan breng ik het naar Het Goed. Ook prima.
Vind je het goed als dit topic nog even open blijft?quote:Op maandag 21 juli 2014 23:35 schreef Astasha het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook prima! Ik kom regelmatig bij Het Goed/Kringloopwinkel om een beetje rond te neuzen of er nog leuke dingen te koop zijn. Die gasten bestaan alleen omdat mensen oude/overbodige spullen aanleveren.![]()
Breng het daarheen en je maakt mensen blij.![]()
Ja hoor.quote:Op maandag 21 juli 2014 23:43 schreef Oognip het volgende:
[..]
Vind je het goed als dit topic nog even open blijft?
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:10 schreef Oognip het volgende:
Dit stormlooptopic mag dicht. Via ander medium vergeven.
Nice. Is Twitter toch nog ergens goed voor.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |