abonnement Unibet Coolblue
  maandag 23 oktober 2000 @ 20:18:32 #1
5853 alba
Ik lijd niet... ik leef!!
pi_410714
Ik las net in een ander topic dat Koen 'prettig' gestoord was... na het zien van de uitzending van vandaag (en eerdere uitzendingen overigens) ben ik overtuigd:

Koen is gewoon een ordinaire psychopaat

En eerlijk: ik vind dat de producenten/regiseurs/makers enz. van de Bus in moeten grijpen. Hier worden mensen daadwerkelijk beschadigd...

Als je het vergelijkt met vorig jaar is het absoluut erger nog dan sjekkie. En ik herinner me het gedwongen vertrek van Jop. Jop was niet mijn favoriet maar de reden van zijn gedwongen vertrek haaaaaalt het niet bij het gedrag van Koen.

En schijnbaar moeten we allemaal denken dat het zo ontzettend grappig is wat ie doet, hij speelt een spelletje enzovoorts... Nee echt... het kan niet.

het is een rare wereld.. met name die waarin wij leven..
pi_410740
Je hebt gelijk, Koen is inderdaad een psychopaat.
Ik denk dat de bus in kost wat het koste het amusement erin wil houden en daar denken ze Koen voor te hebben. Hij speelt wel een spelletjes met die zogenaamde ruzies.
En inderdaad zo'n labiel meisje als Mariska stinkt daarin en wordt dus beschadigt.
Wie gelijk heeft, hoeft dat nog niet te krijgen, en wie gelijk krijgt, hoeft dat nog niet te hebben.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')