SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Die 2e hands zijn vaak nog best duur imho. Behalve Fifa 11 enzo voor 1 euroquote:Op maandag 21 juli 2014 11:13 schreef DutchSL het volgende: Ik koop alleen soms 2e hands spellen bij GameMania. Maar soms zijn ze daar 2e hands nog steeds duurder dan je ze nieuw online kan bestellen.
![]()
![]()
![]()
GM is gewoon duur, op ieder front.![]()
Alleen heb ik geregeld echt geen zin om online m'n meuk te bestellen en betaal ik alsnog teveel in de winkel voor m'n games.![]()
Ps4 spellen zijn sowieso erg duur, deed best een beetje pijn om weer 60 euro neer te tellen voor Fifa 14 met nog 3 maanden te gaan![]()
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Ja alleen kut dat paypal dan niet werkt.quote:Op maandag 21 juli 2014 11:22 schreef Lastpost het volgende:
Ik haal de meeste games trouwens uit de US store, nodige koopjes vandaan gehaald.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ik had daar bv. de Mass Effect Trilogy gehaald, omdat je die (voor de PS3) vrijwel nergens meer kon krijgen. Op sites als amazon vroegen ze er toen gerust 120 pond voor ofzoen op marktplaats alleen schimmige figuren die ook woekerprijzen vroegen. Ik had er 20 of 30 euro volgens mij voor betaald bij GM (2e hands).
Darksiders ooit gekocht voor een tientje, hele leuke game.
Maar nieuwe en/of hele populaire spellen moet je daar zeker niet kopen nee.![]()
Ja dat is een minpuntje. Bestel gewoon PSN cards via Amerikaanse webwinkels, kost je net iets meer, maar altijd nog een stuk goedkoper.quote:Op maandag 21 juli 2014 11:23 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja alleen kut dat paypal dan niet werkt.![]()
![]()
Klopt. Zo heb ik UFC gekocht.quote:Op maandag 21 juli 2014 11:24 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Ja dat is een minpuntje. Bestel gewoon PSN cards via Amerikaanse webwinkels, kost je net iets meer, maar altijd nog een stuk goedkoper.Scheelde 15 euro of zo.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
speel je die nog?quote:Op maandag 21 juli 2014 11:25 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Klopt. Zo heb ik UFC gekocht.Scheelde 15 euro of zo.
![]()
mijn fav gamesquote:Op maandag 21 juli 2014 11:24 schreef DutchSL het volgende:
Ik had daar bv. de Mass Effect Trilogy gehaald, omdat je die (voor de PS3) vrijwel nergens meer kon krijgen. Op sites als amazon vroegen ze er toen gerust 120 pond voor ofzoen op marktplaats alleen schimmige figuren die ook woekerprijzen vroegen. Ik had er 20 of 30 euro volgens mij voor betaald bij GM (2e hands).
Darksiders ooit gekocht voor een tientje, hele leuke game.
Maar nieuwe en/of hele populaire spellen moet je daar zeker niet kopen nee.![]()
Soms. Als er vrienden bij me zijn spelen we wel eens wat potjes tegen elkaar.quote:Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
ja en dan lekker romancen met wrexquote:Op maandag 21 juli 2014 11:35 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Jij speelt zeker met een asian female Shepard.![]()
Rubberen RutteWat een faalhaas is die vent zeg.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Huh, wat is er dan?quote:Op maandag 21 juli 2014 12:16 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Rubberen RutteWat een faalhaas is die vent zeg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 21 juli 2014 12:21 schreef Zhano het volgende:
[..]
Huh, wat is er dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Het is allemaal de schuld van de rabobank.quote:Op maandag 21 juli 2014 12:29 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Zelfs dit soort fratsen gaan we krijgenPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Die spanningen zijn er altijd al want het is gewoon smerig volk.quote:Op maandag 21 juli 2014 12:29 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Zelfs dit soort fratsen gaan we krijgen
What up broski's.hier regent het ook. Gelukkig werk ik binnen en tussen 12 en 13 helemaal niet.
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Is het dan de schuld van die Russen of juist de andere mensen?quote:Op maandag 21 juli 2014 12:29 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Zelfs dit soort fratsen gaan we krijgen![]()
Beide.quote:Op maandag 21 juli 2014 12:34 schreef Zhano het volgende:
[..]
Is het dan de schuld van die Russen of juist de andere mensen?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Volgens het artikel de schuld van beide. Maar het is ook onuitstaanbaar volk trouwens hoor, die Russen op vakantiequote:Op maandag 21 juli 2014 12:34 schreef Zhano het volgende:
[..]
Is het dan de schuld van die Russen of juist de andere mensen?Maar denk dat ik nu wel nog negatiever naar ze zal kijken dan bijvoorbeeld vorig jaar door wat er allemaal gebeurd is, dus ik deel in de beeldvorming.
![]()
ook zo bizar dat de onderzoekers gewoon niet overal mogen komen op de rampplekquote:Op maandag 21 juli 2014 12:37 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Volgens het artikel de schuld van beide. Maar het is ook onuitstaanbaar volk trouwens hoor, die Russen op vakantieMaar denk dat ik nu wel nog negatiever naar ze zal kijken dan bijvoorbeeld vorig jaar door wat er allemaal gebeurd is, dus ik deel in de beeldvorming.
![]()
mag je russisch seperatist zijn maar wat heb jij daar over te vertellenkrijg steeds meer het idee dat er smerige streken uitgehaald worden daar.
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Dat idee komt wel erg traag dan, worden al maanden smerige spelletjes gespeeld daar. Seperatistenquote:Op maandag 21 juli 2014 12:41 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ook zo bizar dat de onderzoekers gewoon niet overal mogen komen op de rampplek![]()
mag je russisch seperatist zijn maar wat heb jij daar over te vertellenkrijg steeds meer het idee dat er smerige streken uitgehaald worden daar.
T is een compleet leger met professioneel materiaal en kennis hoe met dat materiaal omgegaan moet worden. En die kennis en militairen komen gewoon uit Rusland.
Onder Poetin gaat het niet meer goed komen tussen Rusland en de rest van de wereld.![]()
Ik heb sowieso sterk mijn twijfels of het goedkomt tussen Rusland en de rest van de wereld. Poetin is in eigen land populairder dan ooit (onderzoek kort voor de ramp, maar dat terzijde), en dat zegt wel iets over de manier van denken en de mentaliteit in dat land. En ik geloof dat de manier waarop Russen zich gedragen als ze op vakantie zijn alleen maar bevestigend werkt.quote:Op maandag 21 juli 2014 12:49 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat idee komt wel erg traag dan, worden al maanden smerige spelletjes gespeeld daar. SeperatistenT is een compleet leger met professioneel materiaal en kennis hoe met dat materiaal omgegaan moet worden. En die kennis en militairen komen gewoon uit Rusland.
Onder Poetin gaat het niet meer goed komen tussen Rusland en de rest van de wereld.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik had op vakantie wel 1 Russische mattie.Baasje dat het was.
Hey toef! Hoe was het? Ik ben naar Tomorrowland geweest. Kon kaartjes overnemen van een kameraad.quote:Op maandag 21 juli 2014 12:49 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat idee komt wel erg traag dan, worden al maanden smerige spelletjes gespeeld daar. SeperatistenT is een compleet leger met professioneel materiaal en kennis hoe met dat materiaal omgegaan moet worden. En die kennis en militairen komen gewoon uit Rusland.
Onder Poetin gaat het niet meer goed komen tussen Rusland en de rest van de wereld.
Niet normaal wat ik daar allemaal heb gezien. Ook echt niet te vergelijken met een ander festival.
De aankleding is echt waanzinnig, alsof je een andere wereld binnenloopt.![]()
Ik zag een bazig filmpje van Netsky voorbij komen. Gaaf was dat zegquote:Op maandag 21 juli 2014 13:00 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Hey toef! Hoe was het? Ik ben naar Tomorrowland geweest. Kon kaartjes overnemen van een kameraad.
Niet normaal wat ik daar allemaal heb gezien. Ook echt niet te vergelijken met een ander festival.
De aankleding is echt waanzinnig, alsof je een andere wereld binnenloopt.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Hoe kan dat nou? Russen moet helemaal niks hebben van homo's hoorquote:Op maandag 21 juli 2014 12:59 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ik had op vakantie wel 1 Russische mattie.Baasje dat het was.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Die sit-down? Ja dat was wel tof. Maar hij draaide niet zoals ik hem de week ervoor had gezien op Extrema. Veel meer housie dan de dubstep.quote:Op maandag 21 juli 2014 13:01 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik zag een bazig filmpje van Netsky voorbij komen. Gaaf was dat zeg![]()
Ja die...overigens vond niet alleen die actie heel gaaf, maar ook de begeleidende klanken. Maar smaken verschillen hequote:Op maandag 21 juli 2014 13:02 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Die sit-down? Ja dat was wel tof. Maar hij draaide niet zoals ik hem de week ervoor had gezien op Extrema. Veel meer housie dan de dubstep.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Daarom waren wij juist grootste matties. Beetje homo's belachelijk maken.quote:Op maandag 21 juli 2014 13:02 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou? Russen moet helemaal niks hebben van homo's hoorRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op maandag 21 juli 2014 13:03 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Daarom waren wij juist grootste matties. Beetje homo's belachelijk maken.
En samen voordringen in de rij voor het buffet zeker?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ja klopt. Die kerel heeft wel een toffe stem.quote:Op maandag 21 juli 2014 13:03 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ja die...overigens vond niet alleen die actie heel gaaf, maar ook de begeleidende klanken. Maar smaken verschillen he![]()
Jup en bij het bijvullen gelijk de bakken weghalen en bij ons op tafel zetten.quote:Op maandag 21 juli 2014 13:05 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En samen voordringen in de rij voor het buffet zeker?
Ik had jou toch ingeschat als iemand die gewoon netjes met mes en vork eet. Een mens kan zich vergissenquote:Op maandag 21 juli 2014 13:05 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Jup en bij het bijvullen gelijk de bakken weghalen en bij ons op tafel zetten.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Met mes en vork uit die bakken eten natuurlijk. En als je klaar bent een hele kwak ketchup erover heen gooien zodat niemand anders het kan opeten.quote:Op maandag 21 juli 2014 13:08 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik had jou toch ingeschat als iemand die gewoon netjes met mes en vork eet. Een mens kan zich vergissenRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Heb een goede tijd gehad welquote:Op maandag 21 juli 2014 13:00 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Hey toef! Hoe was het? Ik ben naar Tomorrowland geweest. Kon kaartjes overnemen van een kameraad.
De aankleding is echt waanzinnig, alsof je een andere wereld binnenloopt.Waren opzettelijk rond 17:00 pas daar, om de hitte te ontlopen een beetje. Maar was toch erg klam hoor, zorgde wel voor een soort van remming op het los gaan, maar de laatste uurtjes wel ingehaald. Vrouwelijk schoon viel tegen, zelfs ik vond dat er veel oudere mensen waren.
Een maat stelde voor om dat van het vrouwelijke schoon in te halen op Dance Valley. Ben jij daar wel eens geweest?![]()
Nee, maar staat dit keer wel op de planning. Vrienden van mij zijn wel geweest en vonden het wel tof. Niet heel speciaal.quote:Op maandag 21 juli 2014 13:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Heb een goede tijd gehad welWaren opzettelijk rond 17:00 pas daar, om de hitte te ontlopen een beetje. Maar was toch erg klam hoor, zorgde wel voor een soort van remming op het los gaan, maar de laatste uurtjes wel ingehaald. Vrouwelijk schoon viel tegen, zelfs ik vond dat er veel oudere mensen waren.
Een maat stelde voor om dat van het vrouwelijke schoon in te halen op Dance Valley. Ben jij daar wel eens geweest?![]()
quote:Op maandag 21 juli 2014 13:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Heb een goede tijd gehad welWaren opzettelijk rond 17:00 pas daar, om de hitte te ontlopen een beetje. Maar was toch erg klam hoor, zorgde wel voor een soort van remming op het los gaan, maar de laatste uurtjes wel ingehaald. Vrouwelijk schoon viel tegen, zelfs ik vond dat er veel oudere mensen waren.
Een maat stelde voor om dat van het vrouwelijke schoon in te halen op Dance Valley. Ben jij daar wel eens geweest?
Weet niet of het nog steeds zo is maar was eerst altijd vaak gezeik.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
ASOT was wel een stuk vetter. Ook zoveel gasten gezien die dan zonder shirt rondliepen. Terwijl ze een lijf hebben dat echt zo geschikt is om te bedekken met een t-shirt. Of vrouwen met grijs haar in een bikiniquote:Op maandag 21 juli 2014 13:13 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Nee, maar staat dit keer wel op de planning. Vrienden van mij zijn wel geweest en vonden het wel tof. Niet heel speciaal.![]()
![]()
quote:Op maandag 21 juli 2014 13:15 schreef Toefjes het volgende:
[..]
ASOT was wel een stuk vetter. Ook zoveel gasten gezien die dan zonder shirt rondliepen. Terwijl ze een lijf hebben dat echt zo geschikt is om te bedekken met een t-shirt. Of vrouwen met grijs haar in een bikini
Is het trouwens Netskie of Netskaai? Dat laatste hoorde ik op TV laatst, ik dacht altijd -ie...quote:Op maandag 21 juli 2014 13:01 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik zag een bazig filmpje van Netsky voorbij komen. Gaaf was dat zeg![]()
En dan zeggen dat Brabanders boeren zijnquote:Op maandag 21 juli 2014 13:10 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Met mes en vork uit die bakken eten natuurlijk. En als je klaar bent een hele kwak ketchup erover heen gooien zodat niemand anders het kan opeten.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Zo spreken wij (=mijn vrienden en ik) het ook altijd uit...maar geen idee of dat de goede uitspraak isquote:Op maandag 21 juli 2014 13:16 schreef Zhano het volgende:
[..]
Is het trouwens Netskie of Netskaai? Dat laatste hoorde ik op TV laatst, ik dacht altijd -ie...
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Heb het 1 keer met Emporium meegemaakt een massale knokpartij, was niet helemaal helder toen zeg maar, dan is dat best een angstige ervaringquote:Op maandag 21 juli 2014 13:15 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Weet niet of het nog steeds zo is maar was eerst altijd vaak gezeik.![]()
En dat mensen zo'n vreselijk duur kaartje kopen om er zo'n tyfes zooitje van te maken![]()
![]()
Thanks. In Thad we trust.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Welke?quote:Op maandag 21 juli 2014 13:17 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zo spreken wij (=mijn vrienden en ik) het ook altijd uit...maar geen idee of dat de goede uitspraak is![]()
![]()
Ja best triest. Op Decibel gebeurde het ook vaak.quote:Op maandag 21 juli 2014 13:18 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Heb het 1 keer met Emporium meegemaakt een massale knokpartij, was niet helemaal helder toen zeg maar, dan is dat best een angstige ervaring![]()
En dat mensen zo'n vreselijk duur kaartje kopen om er zo'n tyfes zooitje van te makenRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
'We' hebben gewoon een verdediging in NL bestaande uit Manchester United, Aston Villa, Porto en Newcastle. Wat zeikt iedereen toch altijdquote:Op maandag 21 juli 2014 13:00 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Harde voetbalsokken nieuws![]()
![]()
Toevallig of niet, maar je vergeet Ajax.quote:Op maandag 21 juli 2014 13:32 schreef Kiid het volgende:
[..]
'We' hebben gewoon een verdediging in NL bestaande uit Manchester United, Aston Villa, Porto en Newcastle. Wat zeikt iedereen toch altijdNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Eredivisie /care.quote:Op maandag 21 juli 2014 13:33 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Toevallig of niet, maar je vergeet Ajax.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Zou jij Ajax tussen dat rijtje clubs willen scharen dan?quote:Op maandag 21 juli 2014 13:33 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Toevallig of niet, maar je vergeet Ajax.![]()
Al die andere clubs werden geen kampioen idd. Ajax hoort daar dus ver boven te staan.quote:Op maandag 21 juli 2014 13:33 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zou jij Ajax tussen dat rijtje clubs willen scharen dan?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Laten we het feitelijk houden: Daley Blind stond toch in de verdediging in een aantal wedstrijden afgelopen WK?quote:Op maandag 21 juli 2014 13:33 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zou jij Ajax tussen dat rijtje clubs willen scharen dan?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ja.quote:Op maandag 21 juli 2014 13:33 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zou jij Ajax tussen dat rijtje clubs willen scharen dan?![]()
Ja, dat klopt, maar ik bedoelde gewoon dat we nu verdedigers hebben in grote competities ipv alleen de Eredivisie. Daarom liet ik BlindGOD erbuitenquote:Op maandag 21 juli 2014 13:34 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Laten we het feitelijk houden: Daley Blind stond toch in de verdediging in een aantal wedstrijden afgelopen WK?![]()
Pas maar op nu zijn ze ineens butthurtquote:Op maandag 21 juli 2014 13:35 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ja, dat klopt, maar ik bedoelde gewoon dat we nu verdedigers hebben in grote competities ipv alleen de Eredivisie. Daarom liet ik BlindGOD erbuiten![]()
Hij heeft het over de discussie van voor het WK dat er alleen maar Eredivisie verdedigers meegaan.quote:Op maandag 21 juli 2014 13:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Al die andere clubs werden geen kampioen idd. Ajax hoort daar dus ver boven te staan.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Jou neem ik al helemaal niet serieus.quote:
Dance valley is echt wel een leuk feest. Was er twee jaar terug alleen toen was het heel regenachtig dat was wat minder. Op gegeven moment kwam de zon een beetje door en kwam er een helicopter over het terrein vliegen en gooide allemaal gekleurde koppen van bloemen naar beneden. Echt vet op dat moment die bloemen regen. Weer eens wat anders dan lampen enzo.quote:Op maandag 21 juli 2014 13:15 schreef Toefjes het volgende:
[..]
ASOT was wel een stuk vetter. Ook zoveel gasten gezien die dan zonder shirt rondliepen. Terwijl ze een lijf hebben dat echt zo geschikt is om te bedekken met een t-shirt. Of vrouwen met grijs haar in een bikini🍆![]()
Daar heb je een punt. Als we dan toch alleen de grote competities benoemen (en speciaal voor Ozz): ik mis Fenerbahce.quote:Op maandag 21 juli 2014 13:35 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ja, dat klopt, maar ik bedoelde gewoon dat we nu verdedigers hebben in grote competities ipv alleen de Eredivisie. Daarom liet ik BlindGOD erbuitenNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik had de hoop dat die vakantie je goed had gedaan. Maar nee hoor, je gaat gewoon weer op dezelfde toer verder.quote:Op maandag 21 juli 2014 13:37 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Jou neem ik al helemaal niet serieus.![]()
We hebben het over top competities en niet over de Mickey Mouse league in die zandbak.quote:Op maandag 21 juli 2014 13:37 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Daar heb je een punt. Als we dan toch alleen de grote competities benoemen (en speciaal voor Ozz): ik mis Fenerbahce.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Welke vakantie?quote:Op maandag 21 juli 2014 13:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik had de hoop dat die vakantie je goed had gedaan. Maar nee hoor, je gaat gewoon weer op dezelfde toer verder.
Ik moet nog 2 maanden wachten op de volgende vakantie.
Trapz is toch niet weggeweest? Volgens mij heeft hij gewoon weekend gehad, net als ieder ander...quote:Op maandag 21 juli 2014 13:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik had de hoop dat die vakantie je goed had gedaan. Maar nee hoor, je gaat gewoon weer op dezelfde toer verder.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ozz is toch op vakantie, die leest dit nietquote:Op maandag 21 juli 2014 13:37 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Daar heb je een punt. Als we dan toch alleen de grote competities benoemen (en speciaal voor Ozz): ik mis Fenerbahce.![]()
Fittie is aan?quote:Het Kremlin meldt dat Poetin dinsdag zijn nationale veiligheidsraad bijeen roept om te praten over de 'soevereiniteit en de territoriale integriteit' van de Russische Federatie. Of de bijeenkomst iets te maken heeft met de vliegramp is onduidelijk, maar de timing van de bekendmaking is opmerkelijk.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Dan nog hoeft hij niet zo te reageren op een post van 1 woord.quote:Op maandag 21 juli 2014 13:39 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Trapz is toch niet weggeweest? Volgens mij heeft hij gewoon weekend gehad, net als ieder ander...![]()
Ik denk (en ik hoop) dat hij gaat ingerijpen in dat gebied en die sepetaristen eruit knalt.quote:
Gelijk een goede smoes om zijn leger daar te laten en langzaam Oekraine bezetten.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
De muziek is wel een belangrijk element, maar de sfeer maakt zo'n feest vooral. Ik denk dat ik de weersverwachtingen nog eventjes afwacht en dan een keuze maakquote:Op maandag 21 juli 2014 13:37 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Dance valley is echt wel een leuk feest. Was er twee jaar terug alleen toen was het heel regenachtig dat was wat minder. Op gegeven moment kwam de zon een beetje door en kwam er een helicopter over het terrein vliegen en gooide allemaal gekleurde koppen van bloemen naar beneden. Echt vet op dat moment die bloemen regen. Weer eens wat anders dan lampen enzo.![]()
![]()
quote:Op maandag 21 juli 2014 13:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dan nog hoeft hij niet zo te reageren op een post van 1 woord.
Poetin is de Kiid van de wereldleiders, net zo lang domme dingen blijven schreeuwen en eigenwijs doen tot ze happen.quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
quote:Op maandag 21 juli 2014 13:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Stoer hoor plaatjes posten.
Ga nu maar weer weg
Nu blijf ik hier posten tot mijn pensioen.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
FUT Fifa 55quote:Op maandag 21 juli 2014 13:46 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nu blijf ik hier posten tot mijn pensioen.![]()
![]()
Iets met boer en kiespijn.quote:Op maandag 21 juli 2014 13:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
Als het hier zo moet dan ga ik zelf wel weg1 iemand verpest de hele sfeer hier.
quote:Op maandag 21 juli 2014 13:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
![]()
![]()
Laat je niet zo kennen, ouwe reus. Alsof je je gaat laten wegjagen omdat iemand zegt dat hij je niet serieus neemtquote:Op maandag 21 juli 2014 13:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Dit.quote:Op maandag 21 juli 2014 13:50 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Laat je niet zo kennen, ouwe reus. Alsof je je gaat laten wegjagen omdat iemand zegt dat hij je niet serieus neemtRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Hier kun je het werkwoord Maveren ook op toepassen denk ik.quote:Op maandag 21 juli 2014 13:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
![]()
Ds2erenquote:Op maandag 21 juli 2014 13:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hier kun je het werkwoord Maveren ook op toepassen denk ik.![]()
Nee, het nemen van afscheid met als oogmerk gewoon dezelfde dag, of een dag later terug te komen alsof er niks gebeurd is. Dat heeft Maver uitgevonden, dus aan hem de eerquote:![]()
![]()
DS2en: ` D - S - twee - enquote:
(Altijd aangevallen voelen, huilen om niets, gedag zeggen maar altijd terugkomen Zie maver-en)Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik heb geDs2'd klinkt echt alsof je op een of andere hyper moderne gameconsole heb gezetenquote:
#FreeTrapz![]()
Door die provider dacht ik eerst dat het een screenshot van jouzelf wasquote:Op maandag 21 juli 2014 13:41 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
FUT op de PC![]()
FUT in het Italiaans
TIM als provider
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Alsof dat alles is. Ik heb gewoon geen zin om te posten als hij hier is.quote:Op maandag 21 juli 2014 13:50 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Laat je niet zo kennen, ouwe reus. Alsof je je gaat laten wegjagen omdat iemand zegt dat hij je niet serieus neemt![]()
Hoe is Klose trouwens? Heb hem ook gekochtquote:Op maandag 21 juli 2014 12:41 schreef Toefjes het volgende:
Na wat puzzelen zijn dit de teams geworden. Erg benieuwd naar 89 Muller en Sanchez
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij was al iets goedkoper geworden zag ik.![]()
Ben je al bijna weg?quote:Op maandag 21 juli 2014 13:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Alsof dat alles is. Ik heb gewoon geen zin om te posten als hij hier is.![]()
FUT op de Androidquote:Op maandag 21 juli 2014 13:58 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Wat bedoelen ze met android coins?![]()
![]()
+quote:Op maandag 21 juli 2014 14:00 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee. Ik blijf gewoon het topic in de gaten houden.Het moet zo... kun je nu stoppen met knipperlichten en je traantjes drogen...?quote:Op maandag 21 juli 2014 13:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
![]()
Gr gr.quote:Op maandag 21 juli 2014 13:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Alsof dat alles is. Ik heb gewoon geen zin om te posten als hij hier is.Arme meid boehoe.quote:Op maandag 21 juli 2014 14:00 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee. Ik blijf gewoon het topic in de gaten houden.
Ik huil helemaal niet ja? En ik vind het niet leuk als mensen dat steeds zeggen omdat ik vroeger heel vaak huilde door mijn PDDNOS en nu niet meer dus mond dicht.quote:Op maandag 21 juli 2014 14:01 schreef Grandesco het volgende:
[..]
+
[..]
Het moet zo... kun je nu stoppen met knipperlichten en je traantjes drogen...?![]()
Nou, de laatste week lukt er helemaal niks meer online. Is waarschijnlijk iets mis met de internet verbinding, want offline draait wel alles soepel. Ik kan er niet een heel helder oordeel over vellen, maar ondanks de online ellende scoort hij nog wel af en toe. Dodelijk schot, snel, sterk en met de perfecte heading stats is elke voorzet levensgevaarlijk voor de tegenstander.quote:Op maandag 21 juli 2014 13:59 schreef Kiid het volgende:
[..]
Hoe is Klose trouwens? Heb hem ook gekocht
Hij was al iets goedkoper geworden zag ik.![]()
Ik ga hem denk ik naast Ibra zetten, maar dan doe ik Ibra wel als wissel. Ben benieuwd, zijn heading stats zijn gruwelijk, maar hij is wel maar 6''0 en de meeste verdedigers zijn minimaal 6''2. Maar goed, misschien vanwege zijn snelheid/positioning dat hij daar minder last van hebt.quote:Op maandag 21 juli 2014 14:06 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nou, de laatste week lukt er helemaal niks meer online. Is waarschijnlijk iets mis met de internet verbinding, want offline draait wel alles soepel. Ik kan er niet een heel helder oordeel over vellen, maar ondanks de online ellende scoort hij nog wel af en toe. Dodelijk schot, snel, sterk en met de perfecte heading stats is elke voorzet levensgevaarlijk voor de tegenstander.
Op Fifa worldcup vond ik hem erg sterk. Vooral vroege voorzetten.![]()
kutbuurvrouwquote:Op maandag 21 juli 2014 14:06 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nou, de laatste week lukt er helemaal niks meer online. Is waarschijnlijk iets mis met de internet verbinding, want offline draait wel alles soepel. Ik kan er niet een heel helder oordeel over vellen, maar ondanks de online ellende scoort hij nog wel af en toe. Dodelijk schot, snel, sterk en met de perfecte heading stats is elke voorzet levensgevaarlijk voor de tegenstander.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dagelijkse DS2-uurtje is weer geweest. Ben benieuwd wanneer Maver zich meldt.Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Hoe kan ik nou ruiken dat je vroeger vaak huilde.quote:Op maandag 21 juli 2014 14:05 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik huil helemaal niet ja? En ik vind het niet leuk als mensen dat steeds zeggen omdat ik vroeger heel vaak huilde door mijn PDDNOS en nu niet meer dus mond dicht.Er mag dus eigenlijk niks tegen je gezegd worden en jij mag op iedereen commentaar hebben? Zo werkt het niet in de echte wereld, vriend.
Oke DS2.quote:Op maandag 21 juli 2014 14:05 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik huil helemaal niet ja? En ik vind het niet leuk als mensen dat steeds zeggen omdat ik vroeger heel vaak huilde door mijn PDDNOS en nu niet meer dus mond dicht.![]()
QOS aanzetten op je router.quote:Op maandag 21 juli 2014 14:06 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nou, de laatste week lukt er helemaal niks meer online. Is waarschijnlijk iets mis met de internet verbinding, want offline draait wel alles soepel. Ik kan er niet een heel helder oordeel over vellen, maar ondanks de online ellende scoort hij nog wel af en toe. Dodelijk schot, snel, sterk en met de perfecte heading stats is elke voorzet levensgevaarlijk voor de tegenstander.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Is ook hele nieuwe info volgens mijquote:Op maandag 21 juli 2014 14:08 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Hoe kan ik nou ruiken dat je vroeger vaak huilde.Er mag dus eigenlijk niks tegen je gezegd worden en jij mag op iedereen commentaar hebben? Zo werkt het niet in de echte wereld, vriend.
![]()
Wat doet dat?quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Gewoon niks zeggen. En ik heb niet 'op iedereen commentaar' zoals jij al heel vaak vertelt. En nee, niet gaan sherlocken nu.quote:Op maandag 21 juli 2014 14:08 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Hoe kan ik nou ruiken dat je vroeger vaak huilde.Er mag dus eigenlijk niks tegen je gezegd worden en jij mag op iedereen commentaar hebben? Zo werkt het niet in de echte wereld, vriend.
![]()
Ik ga er vanavond eens naar kijken met iemand, volgende week ergens komt er een nieuwe modem als het goed is. Ga lekker over op Horizonquote:![]()
![]()
Kan je de bandbreedte aanpassen per IP. Aangezien hij zijn internet deelt met zijn buurvrouw zou ik haar gewoon 15% gevenquote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Gewoon overgaan op Google Fiber.quote:Op maandag 21 juli 2014 14:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ga er vanavond eens naar kijken met iemand, volgende week ergens komt er een nieuwe modem als het goed is. Ga lekker over op Horizon![]()
Heb je haar ondertussen de Toef gegeven?quote:Op maandag 21 juli 2014 14:11 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Kan je de bandbreedte aanpassen per IP. Aangezien hij zijn internet deelt met zijn buurvrouw zou ik haar gewoon 15% geven![]()
Beetje bij beetje kom je meer te weten als men door blijft pushen ja, maar ik snap niet waarom het steeds zo ver moet komen. Ik maak ook graag een geintje en ga ook weleens te ver, maar dat continu bashen terwijl je aan alles iets merkt dat het hem echt iets doet is gewoon sneu. Wat de achterliggende oorzaak ook is. Dat er zulke dingen spelen lijkt me voor iedereen wel duidelijk..dat hoef je niet letterlijk uit te leggen zou je zeggen. Net zoals bij het gebeuren mbt de moeder van maver. Als je het dan nog niet doorhebt..quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik maak zelf wel uit wat ik zeg.quote:Op maandag 21 juli 2014 14:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Gewoon niks zeggen. En ik heb niet 'op iedereen commentaar' zoals jij al heel vaak vertelt. En nee, niet gaan sherlocken nu.
Oke DS2.quote:Op maandag 21 juli 2014 14:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Gewoon niks zeggen. En ik heb niet 'op iedereen commentaar' zoals jij al heel vaak vertelt. En nee, niet gaan sherlocken nu.![]()
En Fuszy dan?quote:Op maandag 21 juli 2014 13:52 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee, het nemen van afscheid met als oogmerk gewoon dezelfde dag, of een dag later terug te komen alsof er niks gebeurd is. Dat heeft Maver uitgevonden, dus aan hem de eer![]()
![]()
Oh, dat moet ik hier dan ook maar eens fixen. Even mijn huisgenoten 80mbit laten delen en de overige 100 naar mij.quote:Op maandag 21 juli 2014 14:11 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Kan je de bandbreedte aanpassen per IP. Aangezien hij zijn internet deelt met zijn buurvrouw zou ik haar gewoon 15% geven
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Enige wat ik zei dat ik hem niet serieus neem en hij gaat gelijk over de zeik.quote:Op maandag 21 juli 2014 14:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Beetje bij beetje kom je meer te weten als men door blijft pushen ja, maar ik snap niet waarom het steeds zo ver moet komen. Ik maak ook graag een geintje en ga ook weleens te ver, maar dat continu bashen terwijl je aan alles iets merkt dat het hem echt iets doet is gewoon sneu. Wat de achterliggende oorzaak ook is. Dat er zulke dingen spelen lijkt me voor iedereen wel duidelijk..dat hoef je niet letterlijk uit te leggen zou je zeggen. Net zoals bij het gebeuren mbt de moeder van maver. Als je het dan nog niet doorhebt..
Dat is ook een optelsom natuurlijk hè lieverdquote:Op maandag 21 juli 2014 14:13 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Enige wat ik zei dat ik hem niet serieus neem en hij gaat gelijk over de zeik.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Heb ik ook met de laptop van mijn vriendin gedaan.quote:Op maandag 21 juli 2014 14:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Oh, dat moet ik hier dan ook maar eens fixen. Even mijn huisgenoten 80mbit laten delen en de overige 100 naar mij.
[ afbeelding ]Al dat kut RTL XL en uitzending gemist.
Kom op zegquote:Op maandag 21 juli 2014 14:13 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Enige wat ik zei dat ik hem niet serieus neem en hij gaat gelijk over de zeik.http://fok.nl/sherlock/?b(...)ksonic2¬intopic=0
![]()
Die hebben toch streams van baggerkwaliteitquote:Op maandag 21 juli 2014 14:14 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Heb ik ook met de laptop van mijn vriendin gedaan.Al dat kut RTL XL en uitzending gemist.
![]()
Vooral uitzending gemist
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Is geen bashing. Gewoon een beetje huiliehuilie van hem.quote:Op maandag 21 juli 2014 14:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat is ook een optelsom natuurlijk hè lieverdRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Jup omdat hij altijd dikke onzin uitkraamt.quote:Op maandag 21 juli 2014 14:14 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Kom op zeghttp://fok.nl/sherlock/?b(...)ksonic2¬intopic=0
Iedereen neukt mekaar hier als ze de kans krijgen....quote:Op maandag 21 juli 2014 14:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Beetje bij beetje kom je meer te weten als men door blijft pushen ja, maar ik snap niet waarom het steeds zo ver moet komen. Ik maak ook graag een geintje en ga ook weleens te ver, maar dat continu bashen terwijl je aan alles iets merkt dat het hem echt iets doet is gewoon sneu. Wat de achterliggende oorzaak ook is. Dat er zulke dingen spelen lijkt me voor iedereen wel duidelijk..dat hoef je niet letterlijk uit te leggen zou je zeggen. Net zoals bij het gebeuren mbt de moeder van maver. Als je het dan nog niet doorhebt..
Beetje huid ontwikkelen is ook niet slecht.![]()
Kom op nou ouwe reus, we willen allemaal serieus worden genomen. Ook DS2quote:Op maandag 21 juli 2014 14:13 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Enige wat ik zei dat ik hem niet serieus neem en hij gaat gelijk over de zeik.![]()
Hou op met dat woord.quote:Op maandag 21 juli 2014 14:15 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Is geen bashing. Gewoon een beetje huiliehuilie van hem.![]()
Hij ervaart het in ieder geval wel zo en het valt mij als buitenstaander ook op, maar goed dat heb ik al vaker gezegd. Ik vind je verder een topkerel, maar dit gedoe met DS2 altijd vind ik gewoon echt te ver gaan. Je weet ook dat hij dingen nou eenmaal wat heftiger ervaart dan veel andere mensen wellicht doen, dat heb je ook wel gemerkt lijkt me.quote:Op maandag 21 juli 2014 14:15 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Is geen bashing. Gewoon een beetje huiliehuilie van hem.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Feyenoord. Je weet hoe sterk dat woord is. Heb zelfs ooit gehoord dat er niets sterker is dan dat ene woord.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Deze man weet.quote:Op maandag 21 juli 2014 14:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Feyenoord. Je weet hoe sterk dat woord is. Heb zelfs ooit gehoord dat er niets sterker is dan dat ene woord.![]()
Ik reageer gewoon op alles hier maar als hij zich aangevallen voelt omdat ik zeg dat ik hem niet serieus neem (mede door Serero, Choupo en zijn haat voor Ibarbo) en hij gelijk een river gaat cry-en is het niet mijn probleem.quote:Op maandag 21 juli 2014 14:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hij ervaart het in ieder geval wel zo en het valt mij als buitenstaander ook op, maar goed dat heb ik al vaker gezegd. Ik vind je verder een topkerel, maar dit gedoe met DS2 altijd vind ik gewoon echt te ver gaan. Je weet ook dat hij dingen nou eenmaal wat heftiger ervaart dan veel andere mensen wellicht doen, dat heb je ook wel gemerkt lijkt me.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Dan neem ik jou ook niet meer serieus.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
In '43 probeerden de Duitsers er bommen op te gooien en de meesten vlogen gewoon naar andere wijken, moet je nagaanquote:Op maandag 21 juli 2014 14:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Feyenoord. Je weet hoe sterk dat woord is. Heb zelfs ooit gehoord dat er niets sterker is dan dat ene woord.
Please sir. When moon? When Mustang?![]()
Moet je een potje tegen mij spelen brutale vlegel, dan trap ik die Ibarbo van je de wedstrijd uitquote:Op maandag 21 juli 2014 14:20 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Dan neem ik jou ook niet meer serieus.![]()
![]()
Je gaat nu steeds in op dit ene moment, maar zoals ik al zei is dat natuurlijk een optelsom van maandenlang met 2 man op iedere post reageren van die kerel.quote:Op maandag 21 juli 2014 14:19 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik reageer gewoon op alles hier maar als hij zich aangevallen voelt omdat ik zeg dat ik hem niet serieus neem (mede door Serero, Choupo en zijn haat voor Ibarbo) en hij gelijk een river gaat cry-en is het niet mijn probleem.
Dat is verder je goed recht hoor, maar ik vind het wat ver gaan. Lekker een makkelijk doelwit eruit pikken en doorgaan tot hij breekt.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hij moet zich gewoon niet zo aangevallen voelen. En als Kiid iets dwaas zegt reageer ik daar ook op. Ibarbo haten.quote:Op maandag 21 juli 2014 14:21 schreef Tim86 het volgende:
Je gaat nu steeds in op dit ene moment, maar zoals ik al zei is dat natuurlijk een optelsom van maandenlang met 2 man op iedere post reageren van die kerel.
Dat is verder je goed recht hoor, maar ik vind het wat ver gaan. Lekker een makkelijk doelwit eruit pikken en doorgaan tot hij breekt.
Ibrabarbo tegenwoordig.quote:Op maandag 21 juli 2014 14:21 schreef Kiid het volgende:
[..]
Moet je een potje tegen mij spelen brutale vlegel, dan trap ik die Ibarbo van je de wedstrijd uit
Denk dat als 2 mensen elkaar niet mogen dat het voor iedereen het prettigste is als ze dan gewoon niet op elkaar reageren. Dat gebeuren met POTS vorig jaar heeft ook niet geleid tot dagelijks modder gooien waar de rest getuige van hoeft te zijn.quote:Op maandag 21 juli 2014 14:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hij ervaart het in ieder geval wel zo en het valt mij als buitenstaander ook op, maar goed dat heb ik al vaker gezegd. Ik vind je verder een topkerel, maar dit gedoe met DS2 altijd vind ik gewoon echt te ver gaan. Je weet ook dat hij dingen nou eenmaal wat heftiger ervaart dan veel andere mensen wellicht doen, dat heb je ook wel gemerkt lijkt me.
Maar heb het al een keer voor DS2 opgenomen, en geloof dezelfde dag kreeg ik van hem ongelooflijk de wind van voren, zelfs met een screen van een skype gesprek en al, dus ben zelf ook wel een beetje klaar met het opnemen voor iemand die zwakker lijkt te zijn.![]()
En deze:quote:
Alleen nog 2 hunter kaartjes kopen.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
NPO Plus heeft wel iets beter beeld, maar nog steeds niet geweldig.quote:Op maandag 21 juli 2014 14:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die hebben toch streams van baggerkwaliteit![]()
Vooral uitzending gemist
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Te weinig Hámèsquote:Op maandag 21 juli 2014 14:24 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
En deze:
[ afbeelding ]
Alleen nog 2 hunter kaartjes kopen.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Te weinig coinosquote:
Moet even 300k zien te regelen waar geen paypal voor nodig is.
Voor dit beestje:
Heb je geen moneybookers/skrill toevallig?quote:Op maandag 21 juli 2014 14:25 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Te weinig coinos
En draai je CB's ekkes om voor mij :$Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Skrill wel volgens mijquote:Op maandag 21 juli 2014 14:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Heb je geen moneybookers/skrill toevallig?
En draai je CB's ekkes om voor mij :$
Moeten weer ff een re-re-match doen binnenkortquote:Op maandag 21 juli 2014 14:24 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
En deze:
[ afbeelding ]
Alleen nog 2 hunter kaartjes kopen.![]()
Komt gucci. Anale vernederingquote:Op maandag 21 juli 2014 14:27 schreef Kiid het volgende:
[..]
Moeten weer ff een re-re-match doen binnenkortRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Toefjesquote:Op maandag 21 juli 2014 14:23 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Denk dat als 2 mensen elkaar niet mogen dat het voor iedereen het prettigste is als ze dan gewoon niet op elkaar reageren. Dat gebeuren met POTS vorig jaar heeft ook niet geleid tot dagelijks modder gooien waar de rest getuige van hoeft te zijn.
Maar heb het al een keer voor DS2 opgenomen, en geloof dezelfde dag kreeg ik van hem ongelooflijk de wind van voren, zelfs met een screen van een skype gesprek en al, dus ben zelf ook wel een beetje klaar met het opnemen voor iemand die zwakker lijkt te zijn.![]()
![]()
bohhh, dat is zeker een mooi beestjequote:Op maandag 21 juli 2014 14:25 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Te weinig coinos
Voor dit beestje:
[ afbeelding ]Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hoerenkots, mijn controller kan alleen onder begeleiding nog leven.
Moet hem naar buiten buigen dan krijgt hij verbinding. Helaas ben ik niet zo sterk dat ik een heel potje dat kan doen
Gister even uit elkaar gehaald. Moet ik dus dat boardje buigen voor connectie, echt heel minimaal. Vanavond even kijken of ik hem in die stand kan houden en weer in elkaar kan zetten tegelijkertijd..![]()
Tegen 3-5-2 spelen is echt wereldsquote:Op maandag 21 juli 2014 14:29 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Alleen jammer dat 352 gewoon kut speelt.![]()
![]()
Ik begin nu met Ibarbo he.quote:Op maandag 21 juli 2014 14:29 schreef Kiid het volgende:
[..]
Neem aan dat het weer lekker strak is bij jou na de laatste keer?
Waar ken je dat dan met Skrill betalen?quote:Op maandag 21 juli 2014 14:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Heb je geen moneybookers/skrill toevallig?
En draai je CB's ekkes om voor mij :$Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik vind het nog steeds een erg lastige formatie om tegen te spelen eigenlijk. Enige voordeel is dat je vleugels wat meer ruimte hebben, maar als je buitenste CB's 80+ pace hebben en je wingers 90+ dan is dat makkelijk te compenseren. Door het midden kom ik er sowieso amper doorheen bij die formatie, dus dan wordt het vaak gedwongen meer crossen dan ik wil. Zijn zelden leuke wedstrijden in ieder geval. Schaken en crossen.quote:Op maandag 21 juli 2014 14:29 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Alleen jammer dat 352 gewoon kut speelt.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Volgens mij gewoon bij dat vipcoinsfifa.quote:Op maandag 21 juli 2014 14:31 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Waar ken je dat dan met Skrill betalen?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik kreeg als jonge Kiid op de basisschool schaakles, zou dat de reden zijn waarom het crossen me zo goed ligt?quote:Op maandag 21 juli 2014 14:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds een erg lastige formatie om tegen te spelen eigenlijk. Enige voordeel is dat je vleugels wat meer ruimte hebben, maar als je buitenste CB's 80+ pace hebben en je wingers 90+ dan is dat makkelijk te compenseren. Door het midden kom ik er sowieso amper doorheen bij die formatie, dus dan wordt het vaak gedwongen meer crossen dan ik wil. Zijn zelden leuke wedstrijden in ieder geval. Schaken en crossen.![]()
Oh ik zie het jaquote:Op maandag 21 juli 2014 14:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Volgens mij gewoon bij dat vipcoinsfifa.
Communicatieproblemen zijn ook al weer terug je kunt overdag nauwelijks normaal handelenquote:Op maandag 21 juli 2014 14:32 schreef Toefjes het volgende:
In elke modus de melding dat er geen tegenstanders gevonden zijn. Het is ook elke dag watblablablabla![]()
quote:Op maandag 21 juli 2014 14:31 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Waar ken je dat dan met Skrill betalen?
Moneybookers = skrill
300k kost je Total: ¤3.83 zie ik
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik kreeg verplicht een bridgecursus...anders had ik dus beter tegen 352 kunnen leren spelenquote:Op maandag 21 juli 2014 14:32 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik kreeg als jonge Kiid op de basisschool schaakles, zou dat de reden zijn waarom het crossen me zo goed ligt?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op maandag 21 juli 2014 14:34 schreef Kiid het volgende:
Boohhhh, weer een SIF Ibra met 150k winst verkocht. Gewoon 3 euro verdiend
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Gelukt! Thanks.quote:Op maandag 21 juli 2014 14:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Moneybookers = skrill
300k kost je Total: ¤3.83 zie ikRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Die prijzenquote:Op maandag 21 juli 2014 14:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Moneybookers = skrill
300k kost je Total: ¤3.83 zie ikVorig jaar rond deze tijd verkocht ik alles voor 10 euro per 100k
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Daar mag je de Chinezen en hun glitch voor bedanken. Die Trapz nu financieel gaat steunenquote:Op maandag 21 juli 2014 14:38 schreef Reemi het volgende:
[..]
Die prijzenVorig jaar rond deze tijd verkocht ik alles voor 10 euro per 100k
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
De hele tijd? Hoeveel heb je al gekocht dan?quote:Op maandag 21 juli 2014 14:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
Vorig jaar had ik meer dan 5 miljoen verkocht.. en nu koop ik zelf de hele tijd coins.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Same, al heb ik dit jaar ook wel 2/3 miljoen verkocht aan het begin. Nu koop ik ze zelf ook, maar voor 12/13 euro heb je een miljoen en dan vind ik het niet zo ergquote:Op maandag 21 juli 2014 14:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
Vorig jaar had ik meer dan 5 miljoen verkocht.. en nu koop ik zelf de hele tijd coins.![]()
Geen idee, heb ik niet bijgehouden.quote:Op maandag 21 juli 2014 14:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
De hele tijd? Hoeveel heb je al gekocht dan?![]()
Wat moet je bij vipcoinsfifa invullen bij coupon?heb er totaal geen verstand van
ook de eerste keer dat ik 200k probeer te kopen
![]()
kortingscode lijkt me? Als die er is.quote:Op maandag 21 juli 2014 14:42 schreef rolls-reus het volgende:
Wat moet je bij vipcoinsfifa invullen bij coupon?heb er totaal geen verstand van
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
SWAG1quote:Op maandag 21 juli 2014 14:43 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Is dat wat die youtubers altijd zeggen voor 5% korting?![]()
Ja, krijg je gewoon 10 cent korting. Ik zeg doen!quote:Op maandag 21 juli 2014 14:43 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Is dat wat die youtubers altijd zeggen voor 5% korting?![]()
Jepquote:Op maandag 21 juli 2014 14:43 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Is dat wat die youtubers altijd zeggen voor 5% korting?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik had voor februari voor ongeveer 300 euro verkocht. Nu in totaal voor 30 euro terug gekocht. Vaak om op een avondje als ik me verveel een zooi WC packs te openen en daarna de free packs.quote:Op maandag 21 juli 2014 14:39 schreef Kiid het volgende:
[..]
Same, al heb ik dit jaar ook wel 2/3 miljoen verkocht aan het begin. Nu koop ik ze zelf ook, maar voor 12/13 euro heb je een miljoen en dan vind ik het niet zo ergLeuk toch? Nu gaat het geld in elk geval niet naar EA die 20 euro rekent voor 14 rare gold packs. Hadden ze dit aan het begin van FUT gedaan, dan had Maver een mooie fiets kunnen kopen.quote:Op maandag 21 juli 2014 14:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Daar mag je de Chinezen en hun glitch voor bedanken. Die Trapz nu financieel gaat steunen![]()
Beetje honger kweken voor het avondmaal ?quote:Op maandag 21 juli 2014 14:46 schreef Rijst het volgende:
ik wil geinige gifjes zien
insert hieronder plz![]()
quote:Op maandag 21 juli 2014 14:46 schreef Rijst het volgende:
insert hieronder plz![]()
![]()
Netjes. Ik had toen al mijn coins te danken aan die duplication glitch met chem kaarten. Hunter kaartjes voor 500 coinsquote:Op maandag 21 juli 2014 14:44 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik had voor februari voor ongeveer 300 euro verkocht. Nu in totaal voor 30 euro terug gekocht. Vaak om op een avondje als ik me verveel een zooi WC packs te openen en daarna de free packs.
[..]
Leuk toch? Nu gaat het geld in elk geval niet naar EA die 20 euro rekent voor 14 rare gold packs. Hadden ze dit aan het begin van FUT gedaan, dan had Maver een mooie fiets kunnen kopen.![]()
![]()
Ach, het werkt 2 kanten op. Als het volgend jaar van begin af aan zo is dan moet je ook wel coins kopen om topspelers te kunnen betalen. Dan zijn gasten als Toure gewoon van begin af aan 500k+ bij wijze van spreken. Match coins zijn dan nog minder waard. En de coinprijzen dalen minder hard dan de spelersprijzen stijgen momenteel volgens mij, dus er is alsnog een soort van inflatie.quote:Op maandag 21 juli 2014 14:44 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik had voor februari voor ongeveer 300 euro verkocht. Nu in totaal voor 30 euro terug gekocht. Vaak om op een avondje als ik me verveel een zooi WC packs te openen en daarna de free packs.
[..]
Leuk toch? Nu gaat het geld in elk geval niet naar EA die 20 euro rekent voor 14 rare gold packs. Hadden ze dit aan het begin van FUT gedaan, dan had Maver een mooie fiets kunnen kopen.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
insert hieronder plz
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik heb me al 9 minuten stilgehouden.quote:Op maandag 21 juli 2014 14:48 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Kun je DS2 een kauwgompje voor kopen zodat hij ook even 15 minuten zijn muil houd![]()
quote:Op maandag 21 juli 2014 14:48 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Kun je DS2 een kauwgompje voor kopen zodat hij ook even 15 minuten zijn muil houdleave ds2 alone!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 21 juli 2014 14:50 schreef rolls-reus het volgende:
[..]leave ds2 alone!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
insert hieronder plz
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Niksquote:Op maandag 21 juli 2014 14:42 schreef rolls-reus het volgende:
e: o je hebt dus toch een coupon gevonden
quote:Op maandag 21 juli 2014 14:48 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Kun je DS2 een kauwgompje voor kopen zodat hij ook even 15 minuten zijn muil houd
quote:Op maandag 21 juli 2014 14:58 schreef Rijst het volgende:
oke we doen het nu per thema
up next-----> HONDJES![]()
![]()
Rijke tata koopt van de rijke en deelt uit aan de armequote:Op maandag 21 juli 2014 14:58 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Bohhh hames kom er maar in![]()
quote:Op maandag 21 juli 2014 14:58 schreef Rijst het volgende:
oke we doen het nu per thema
up next-----> HONDJES![]()
![]()
Soort van Robin Hood.quote:Op maandag 21 juli 2014 14:59 schreef Kiid het volgende:
[..]
Rijke tata koopt van de rijke en deelt uit aan de arme
Not yet maar 1x duurde het al 12 uur voordat ik ze kreeg en de andere keer binnen 15 minuten.. dus hoop dat ik ze nu op tijd krijg.quote:
Haha oke. Welke site was dat?quote:Op maandag 21 juli 2014 15:01 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Not yet maar 1x duurde het al 12 uur voordat ik ze kreeg en de andere keer binnen 15 minuten.. dus hoop dat ik ze nu op tijd krijg.![]()
Bij mij staat er pendingquote:Op maandag 21 juli 2014 14:58 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Bohhh hames kom er maar inmoet je nog ergens wat bevestigen ofzo?
![]()
vipcoinsfifa.com maar ik heb ook goede ervaring met fifa4coins.comquote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Kreeg je ze daar meteen?quote:Op maandag 21 juli 2014 15:03 schreef Kiid het volgende:
Ik vond/vind www.buyfifacoins4u.com een goede site.![]()
Mwah, niet meteen, maar wel heel snel. Ik had daar anderhalf mil gekocht, maar na 2 uur had ik nog niets. Toen ging ik naar de chatbox en bleek dat ik die van de Xbox had aangeklikt. Toen had hij dat veranderd en kreeg ik het binnen 5 minutenquote:![]()
Chinezen.quote:Op maandag 21 juli 2014 15:06 schreef Kiid het volgende:
[..]
Mwah, niet meteen, maar wel heel snel. Ik had daar anderhalf mil gekocht, maar na 2 uur had ik nog niets. Toen ging ik naar de chatbox en bleek dat ik die van de Xbox had aangeklikt. Toen had hij dat veranderd en kreeg ik het binnen 5 minuten
als ik
TOTS vidal TOTS chiellini TOTS de rossi iMOTM fellaini iMOTM shaqiri
de deur uit zou doen, kan ik net aan 91 robben kopen... twijfel
#FreeTrapz![]()
Ik wil hem ook graag hebben.quote:Op maandag 21 juli 2014 15:10 schreef FCsuarez het volgende:
als ik
TOTS vidal TOTS chiellini TOTS de rossi iMOTM fellaini iMOTM shaqiri
de deur uit zou doen, kan ik net aan 91 robben kopen... twijfel
Misschien nadat ik mijn Ibra team zat ben.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
heb een beter plan, koop vanavond voor 4 euro 300K en hoop dat ik wat goeds hitquote:Op maandag 21 juli 2014 15:11 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik wil hem ook graag hebben.
Misschien nadat ik mijn Ibra team zat ben.
#FreeTrapz![]()
Dit zal denk ik het laatste moment zijn dat je nog value kan halen uit packs. Naast de Ibra's en Ronaldo's danquote:Op maandag 21 juli 2014 15:13 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
heb een beter plan, koop vanavond voor 4 euro 300K en hoop dat ik wat goeds hit![]()
3 dagenquote:Op maandag 21 juli 2014 15:13 schreef rolls-reus het volgende:
Maakt het nog uit voor hoelang je je kaartje op de markt zet eigenlijk?
Komen er vanavond packos dan?quote:Op maandag 21 juli 2014 15:13 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
heb een beter plan, koop vanavond voor 4 euro 300K en hoop dat ik wat goeds hitRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Er is wat speculatie over 100k packsquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
gewoon de 7.5k tjes maar danquote:leuk stukje vermaak
meer consumables, MEER MEER !!!!Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
quote:Op maandag 21 juli 2014 15:15 schreef Tim86 het volgende:
Tom, is er al nieuws over de packs vanavond?
[ afbeelding ]
Nee.
Jij bent tevreden over Kluivert? Bergkamp ook geprobeerd?quote:Op maandag 21 juli 2014 15:15 schreef Tim86 het volgende:
Tom, is er al nieuws over de packs vanavond?
[ afbeelding ]
Nee.![]()
Kluivert is te goed.quote:Op maandag 21 juli 2014 15:16 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Jij bent tevreden over Kluivert? Bergkamp ook geprobeerd?
Helaas is mijn controller kaduuk
7 games 15 goals bij mij nu![]()
![]()
In wat voor team heb je hem?quote:Op maandag 21 juli 2014 15:17 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Kluivert is te goed.
Helaas is mijn controller kaduuk
7 games 15 goals bij mij nu![]()
Ja, zijn allebei geniaal. Kluivert is wel echt de beste en meest complete spits die ik in al die jaren FUT heb gehad.quote:Op maandag 21 juli 2014 15:16 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Jij bent tevreden over Kluivert? Bergkamp ook geprobeerd?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
toch hoop ik stiekem dat de legends volgend jaar ook naar PS komen.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
De "Legends: Xbox exclusive" stickers op FIFA 15 verraden wel dat dit niet zo gaat zijn.quote:Op maandag 21 juli 2014 15:18 schreef FCsuarez het volgende:
toch hoop ik stiekem dat de legends volgend jaar ook naar PS komen.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:
Ingame wissel ik 88 Sneijder voor Ginkel en switch ik naar 433 met 2 CDMs.
Depay loopt ook 1op1, Narsingh is assist monster![]()
quote:Op maandag 21 juli 2014 15:19 schreef Tim86 het volgende:
[..]
De "Legends: Xbox exclusive" stickers op FIFA 15 verraden wel dat dit niet zo gaat zijn.
#FreeTrapz![]()
Bij mij bakte die iMOTM Depay er echt niks van. Misschien maar eens een herkansing geven.quote:Op maandag 21 juli 2014 15:19 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Depay loopt ook 1op1, Narsingh is assist monsterAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
http://img444.imageshack.us/img444/8241/1282118489317.gif (copy/paste deze link)Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wie op cdm dan?quote:Op maandag 21 juli 2014 15:19 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Depay loopt ook 1op1, Narsingh is assist monster![]()
Vergeet het maar gerust. Deal was voor minimaal 2 jaarquote:Op maandag 21 juli 2014 15:18 schreef FCsuarez het volgende:
toch hoop ik stiekem dat de legends volgend jaar ook naar PS komen.![]()
Tja eerste twee potjes vond ik hem ook niet echt goed. Toen even Hawk chem style gegeven en dat was al wat beter, maar vooral gewoon niet denken dat hij 90 pace heeft werkt het bestequote:Op maandag 21 juli 2014 15:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Bij mij bakte die iMOTM Depay er echt niks van. Misschien maar eens een herkansing geven.
Start heel traag maar aan de bal is hij wel zo sterk. En scoort erg makkelijk.Ferrie en Matic. Fer is echt goed, zeker voor een 76 rated.quote:![]()
En Lb? en Cb?quote:Op maandag 21 juli 2014 15:24 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Tja eerste twee potjes vond ik hem ook niet echt goed. Toen even Hawk chem style gegeven en dat was al wat beter, maar vooral gewoon niet denken dat hij 90 pace heeft werkt het beste
Start heel traag maar aan de bal is hij wel zo sterk. En scoort erg makkelijk.
[..]
Ferrie en Matic. Fer is echt goed, zeker voor een 76 rated.![]()
Heb nog steeds geen vergelijkbare speler gevonden die het net zo goed doet als Fer eigenlijk..ieder jaar weer een FUT fenomeenquote:Op maandag 21 juli 2014 15:24 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Tja eerste twee potjes vond ik hem ook niet echt goed. Toen even Hawk chem style gegeven en dat was al wat beter, maar vooral gewoon niet denken dat hij 90 pace heeft werkt het beste
Start heel traag maar aan de bal is hij wel zo sterk. En scoort erg makkelijk.
[..]
Ferrie en Matic. Fer is echt goed, zeker voor een 76 rated.
Alleen Pogba is redelijk vergelijkbaar, maar ik vind Fer voor het doel een stuk beter nog.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Hij post toch net zijn team... limboquote:Op maandag 21 juli 2014 15:19 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Depay loopt ook 1op1, Narsingh is assist monsterAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Azpi klopt niet. Heb ik Baines maar ingame verandert er dus niet veel behalve Sneijder erin ipv Ginkel en Fer en Matic samen als CDMs.quote:Mijn Fer is een hunter hihiquote:Op maandag 21 juli 2014 15:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Heb nog steeds geen vergelijkbare speler gevonden die het net zo goed doet als Fer eigenlijk..ieder jaar weer een FUT fenomeen
Alleen Pogba is redelijk vergelijkbaar, maar ik vind Fer voor het doel een stuk beter nog.![]()
quote:Op maandag 21 juli 2014 15:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[..]
Hij post toch net zijn team... limboSorry had de afbeelding niet gezienquote:Op maandag 21 juli 2014 15:27 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Azpi klopt niet. Heb ik Baines maar ingame verandert er dus niet veel behalve Sneijder erin ipv Ginkel en Fer en Matic samen als CDMs.![]()
![]()
Is dat niet ongelooflijk kut om elke keer te moeten doen?quote:Op maandag 21 juli 2014 15:27 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Azpi klopt niet. Heb ik Baines maar ingame verandert er dus niet veel behalve Sneijder erin ipv Ginkel en Fer en Matic samen als CDMs.![]()
Gladiator bij mij. Ingame heeft hij toch overal 99..chemstyle boeit niet. Die 99 pace liet hij toen nog een keer tegen jou zienquote:Op maandag 21 juli 2014 15:27 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Azpi klopt niet. Heb ik Baines maar ingame verandert er dus niet veel behalve Sneijder erin ipv Ginkel en Fer en Matic samen als CDMs.
[..]
Mijn Fer is een hunter hihi
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Nee, heb Ginkel ook wel eens laten staan maar merk gewoon dat hij teveel verneuktquote:Op maandag 21 juli 2014 15:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Is dat niet ongelooflijk kut om elke keer te moeten doen?
Formatie wisselen is zo gedaan en 1 wissel doorvoeren ook. 20 sec op een potje van +- 14 min. En Sneijder is echt goed![]()
Vond ik wel. Had het laatst voor het eerst eens geprobeerd maar ik werd er echt gek van om te moeten wisselen steeds.quote:Op maandag 21 juli 2014 15:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Is dat niet ongelooflijk kut om elke keer te moeten doen?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
In welk team heb jij hem?quote:Op maandag 21 juli 2014 15:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Vond ik wel. Had het laatst voor het eerst eens geprobeerd maar ik werd er echt gek van om te moeten wisselen steeds.![]()
![]()
Hugh zoiets zou ik maken, hoef je alleen de formatie te veranderen zodat Bergkamp CAM of CM (in 433(3) wordt.Baines gehad?quote:Op maandag 21 juli 2014 15:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kluif? In een NLteam en in
[ afbeelding ]![]()
nopequote:Op maandag 21 juli 2014 15:32 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Hugh zoiets zou ik maken, hoef je alleen de formatie te veranderen zodat Bergkamp CAM of CM (in 433(3) wordt.
[..]
Baines gehad?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dit ziet er wel ziek uit. Maar dan Robben voor Narsingh.quote:Op maandag 21 juli 2014 15:32 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Hugh zoiets zou ik maken, hoef je alleen de formatie te veranderen zodat Bergkamp CAM of CM (in 433(3) wordt.
[..]
Baines gehad?![]()
Misschien nog maar eens doen ja. Al vind ik med/med of high/high backs wel echt fijner dan high/med maarja..de vijver om uit te vissen is een stuk kleiner.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Nog niet gekregen maar komt welquote:Op maandag 21 juli 2014 15:41 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Watskeburt? Coins gekocht van site maar niet gekregen? :/
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
Forum Opties Forumhop: Hop naar: