SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Die 2e hands zijn vaak nog best duur imho. Behalve Fifa 11 enzo voor 1 euroquote:Op maandag 21 juli 2014 11:13 schreef DutchSL het volgende: Ik koop alleen soms 2e hands spellen bij GameMania. Maar soms zijn ze daar 2e hands nog steeds duurder dan je ze nieuw online kan bestellen.
![]()
![]()
![]()
GM is gewoon duur, op ieder front.![]()
Alleen heb ik geregeld echt geen zin om online m'n meuk te bestellen en betaal ik alsnog teveel in de winkel voor m'n games.![]()
Ps4 spellen zijn sowieso erg duur, deed best een beetje pijn om weer 60 euro neer te tellen voor Fifa 14 met nog 3 maanden te gaan![]()
![]()
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Ja alleen kut dat paypal dan niet werkt.quote:Op maandag 21 juli 2014 11:22 schreef Lastpost het volgende:
Ik haal de meeste games trouwens uit de US store, nodige koopjes vandaan gehaald.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ik had daar bv. de Mass Effect Trilogy gehaald, omdat je die (voor de PS3) vrijwel nergens meer kon krijgen. Op sites als amazon vroegen ze er toen gerust 120 pond voor ofzoen op marktplaats alleen schimmige figuren die ook woekerprijzen vroegen. Ik had er 20 of 30 euro volgens mij voor betaald bij GM (2e hands).
Darksiders ooit gekocht voor een tientje, hele leuke game.
Maar nieuwe en/of hele populaire spellen moet je daar zeker niet kopen nee.![]()
Ja dat is een minpuntje. Bestel gewoon PSN cards via Amerikaanse webwinkels, kost je net iets meer, maar altijd nog een stuk goedkoper.quote:Op maandag 21 juli 2014 11:23 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja alleen kut dat paypal dan niet werkt.![]()
![]()
Klopt. Zo heb ik UFC gekocht.quote:Op maandag 21 juli 2014 11:24 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Ja dat is een minpuntje. Bestel gewoon PSN cards via Amerikaanse webwinkels, kost je net iets meer, maar altijd nog een stuk goedkoper.Scheelde 15 euro of zo.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
speel je die nog?quote:Op maandag 21 juli 2014 11:25 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Klopt. Zo heb ik UFC gekocht.Scheelde 15 euro of zo.
![]()
mijn fav gamesquote:Op maandag 21 juli 2014 11:24 schreef DutchSL het volgende:
Ik had daar bv. de Mass Effect Trilogy gehaald, omdat je die (voor de PS3) vrijwel nergens meer kon krijgen. Op sites als amazon vroegen ze er toen gerust 120 pond voor ofzoen op marktplaats alleen schimmige figuren die ook woekerprijzen vroegen. Ik had er 20 of 30 euro volgens mij voor betaald bij GM (2e hands).
Darksiders ooit gekocht voor een tientje, hele leuke game.
Maar nieuwe en/of hele populaire spellen moet je daar zeker niet kopen nee.![]()
Soms. Als er vrienden bij me zijn spelen we wel eens wat potjes tegen elkaar.quote:Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
ja en dan lekker romancen met wrexquote:Op maandag 21 juli 2014 11:35 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Jij speelt zeker met een asian female Shepard.![]()
Rubberen RutteWat een faalhaas is die vent zeg.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Huh, wat is er dan?quote:Op maandag 21 juli 2014 12:16 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Rubberen RutteWat een faalhaas is die vent zeg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 21 juli 2014 12:21 schreef Zhano het volgende:
[..]
Huh, wat is er dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Het is allemaal de schuld van de rabobank.quote:Op maandag 21 juli 2014 12:29 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Zelfs dit soort fratsen gaan we krijgenPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Die spanningen zijn er altijd al want het is gewoon smerig volk.quote:Op maandag 21 juli 2014 12:29 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Zelfs dit soort fratsen gaan we krijgen
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
What up broski's.hier regent het ook. Gelukkig werk ik binnen en tussen 12 en 13 helemaal niet.
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Is het dan de schuld van die Russen of juist de andere mensen?quote:Op maandag 21 juli 2014 12:29 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Zelfs dit soort fratsen gaan we krijgen![]()
Beide.quote:Op maandag 21 juli 2014 12:34 schreef Zhano het volgende:
[..]
Is het dan de schuld van die Russen of juist de andere mensen?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
Forum Opties Forumhop: Hop naar: