Zeker weten. Wat moet ik dan doen? Met mijn opgemaakte pakje terug naar de Appie en klagen dat er te weinig zaadjes op zit? Dan ben ik pas een Hollanderquote:Op maandag 21 juli 2014 09:32 schreef de_boswachter het volgende:
Maar wel opgevreten zeker ? Hollander !!! Klagen maar wel vreten.
Niet doorhebben dat het appel met peren vergelijk isquote:Op maandag 21 juli 2014 10:32 schreef FrankUnderwood het volgende:
De werkelijke klacht is dat jij die troep koopt
Bastogne
Had al om me heen gekeken maar kon niks vinden dus nee.quote:Op maandag 21 juli 2014 10:34 schreef Fenini het volgende:
Zijn ze niet gewoon van je cracker af gevallen?
Ik bedoel in de verpakking.quote:Op maandag 21 juli 2014 10:36 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
Had al om me heen gekeken maar kon niks vinden dus nee.
Die zijn nu druk in crisis overleg over de nieuwe miniatuurtreincollectie van Socios, die is zo mooi dat het bijna crimineel is.quote:
Hihi je zei zaad!quote:Op maandag 21 juli 2014 10:43 schreef Fenini het volgende:
[..]
Dan sprenkel je er zelf maar wat zaad op. Ik heb thuis nog wel een flesje staan.
Goede tip. Ik spuit er gewoon zelf wat zaad opquote:Op maandag 21 juli 2014 10:43 schreef Fenini het volgende:
[..]
Dan sprenkel je er zelf maar wat zaad op. Ik heb thuis nog wel een flesje staan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |