Dialect niet waarderenquote:Op maandag 21 juli 2014 14:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
Best een leuke provincie hoor, buiten het feit dat het merendeel PVV stemt, maar dat taaltje klinkt echt debiel.
Spreek gewoon Nederlands.quote:
Klinkt debiel, klinkt is net zo'n woord als lijkt. Het is niet vastgesteld, en slechts een subjectieve mening. En jouw subjectieve mening mag je wat mij betreft in je aars steken, no homo.quote:Op maandag 21 juli 2014 14:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
Best een leuke provincie hoor, buiten het feit dat het merendeel PVV stemt, maar dat taaltje klinkt echt debiel.
Is idd mijn mening.quote:Op maandag 21 juli 2014 14:20 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Klinkt debiel, klinkt is net zo'n woord als lijkt. Het is niet vastgesteld, en slechts een subjectieve mening. En jouw subjectieve mening mag je wat mij betreft in je aars steken, no homo.
Ja beetje meedoen met de rest, laat mij maar anders zijn.quote:Op maandag 21 juli 2014 14:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Meedoen met het westen van het land
Wij hebben overigens wel veel pvv stemmers maar er zijn overal ook heel veel VVD stemmers en SGP stemmers.quote:
Niet Groenlinks stemmenquote:Op maandag 21 juli 2014 14:22 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Wij hebben overigens wel veel pvv stemmers maar er zijn overal ook heel veel VVD stemmers en SP stemmers.
Nou fucking fantastisch.quote:Op maandag 21 juli 2014 14:22 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ja beetje meedoen met de rest, laat mij maar anders zijn.
[..]
Wij hebben overigens wel veel pvv stemmers maar er zijn overal ook heel veel VVD stemmers en SP stemmers.
Mijn dorp is CDA.quote:
Deadprez woont nu in Maastricht? Wtf doe jij in Limburg opflikkeren als je het dialect niet tof vind, ps Maastrichts dialect is dan ook een van de minste.quote:Op maandag 21 juli 2014 14:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nou fucking fantastisch.Hier in Maastricht heeft de Senioren Partij godverdomme de gemeenteraadsverkiezingen gewonnen.
_!
Dan was Eindhoven toch beter.
Ja man. Ja klopt, Maastrichts valt nog wel mee. Richting het noorden wordt het wat erger allemaal.quote:Op maandag 21 juli 2014 14:24 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Mijn dorp is CDA.
[..]
Deadprez woont nu in Maastricht? Wtf doe jij in Limburg opflikkeren als je het dialect niet tof vind, ps Maastrichts dialect is dan ook een van de minste.
Wonen in Eindhoven en Maastricht en dan zeuren op dialect. Apart wel.quote:Op maandag 21 juli 2014 14:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nou fucking fantastisch.Hier in Maastricht heeft de Senioren Partij godverdomme de gemeenteraadsverkiezingen gewonnen.
_!
Dan was Eindhoven toch beter.
Ja vast.quote:Zijn enige vrienden zijn mensen van 21 - (broertje is 21) en die zijn, op mijn broertje na, allemaal net zulke lowlifes als hij is.
Zachte gquote:Op maandag 21 juli 2014 14:24 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Mijn dorp is CDA.
[..]
Deadprez woont nu in Maastricht? Wtf doe jij in Limburg opflikkeren als je het dialect niet tof vind, ps Maastrichts dialect is dan ook een van de minste.
Ach, zo'n big deal vind ik het niet hoor, maar hoor liever gewoon Nederlands.quote:Op maandag 21 juli 2014 14:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Wonen in Eindhoven en Maastricht en dan zeuren op dialect. Apart wel.
quote:
Dialect sterft zo langzaam aan toch uit.. Als ik al die koters van 8 zo hoor praten is het Drents vergaande gloriequote:Op maandag 21 juli 2014 14:26 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ach, zo'n big deal vind ik het niet hoor, maar hoor liever gewoon Nederlands.
Harde of zachte g?quote:Op maandag 21 juli 2014 14:26 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ach, zo'n big deal vind ik het niet hoor, maar hoor liever gewoon Nederlands.
Zachte g. inb4 dat is geen normaal Nederlands.quote:Op maandag 21 juli 2014 14:29 schreef Balo45telli het volgende:
[..]
Harde of zachte g?
Is nogal een verschil
kutgrap.quote:Op maandag 21 juli 2014 14:29 schreef Balo45telli het volgende:
[..]
Harde of zachte g?
Is nogal een verschil
quote:Op maandag 21 juli 2014 14:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
Zachte g. inb4 dat is geen normaal Nederlands.
Samen meeten gaan we naar de plek waar haywood woont, ik weet waar dat is.quote:Op maandag 21 juli 2014 14:25 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja man. Ja klopt, Maastrichts valt nog wel mee. Richting het noorden wordt het wat erger allemaal.
Heb jij haar nog gesproken sinds ze niet meer op FOK! is geweest eigenlijk?quote:Op maandag 21 juli 2014 14:31 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Samen meeten gaan we naar de plek waar haywood woont, ik weet waar dat is.
Is gewoon een vraag tochquote:
is ze knap?quote:Op maandag 21 juli 2014 14:31 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Samen meeten gaan we naar de plek waar haywood woont, ik weet waar dat is.
Eigenlijk niet, ik weet haar wel te vinden dat wel.quote:Op maandag 21 juli 2014 14:32 schreef deadprez het volgende:
[..]
Heb jij haar nog gesproken sinds ze niet meer op FOK! is geweest eigenlijk?
Ze heeft wel goede tetten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |