Kun je niet een foto van jezelf in je fobo zetten, ipv die van je alto broer?quote:Op maandag 21 juli 2014 01:49 schreef AdoraBelle het volgende:
OMG... een naamtopic.
Mijn vriendinnen noemen me een knappe vrouw dus dan zal ik dat wel zijn.
Au... moet dat nou? En we houden beiden nog wel van Aphex Twinquote:Op maandag 21 juli 2014 01:50 schreef John5 het volgende:
[..]
Kun je niet een foto van jezelf in je fobo zetten, ipv die van je alto broer?
Dan mag je me zelfs citerenquote:Op maandag 21 juli 2014 01:53 schreef Kapsalon het volgende:
Vet! Als dit een huwelijk wordt, mag ik dan speechen over de eerste kennismaking van het koppel via KLB?
Je draagt gewoon zo'n gigantische erotische lading met je mee. Wat is je antwoord op de grote vraag? Dan kunnen we op verkeringsreis naar het romantische Italië, waar we wijn drinken tot de zonsondergang en heerlijke pasta eten om vervolgens een wandeling te maken door de typisch oud-Italiaanse straatjes. Jij in een prachtige avondjurk, die je bij aankomst in onze slaapkamer uittrekt. Daar sta je dan, in je lingerie. Ik zit op het bed. Je kijkt me eventjes verleidelijk aan en springt dan op me. Na een vurige zoenpartij verdwijnen we onder de dekens en slapen we daarna lepeltje lepeltje uit. In die volgende ochtend haal ik ontbijt op bed, bestaande uit verse 'pane,' vers sap, parmaham en heerlijke kazen.quote:Op maandag 21 juli 2014 01:49 schreef AdoraBelle het volgende:
OMG... een naamtopic.
Mijn vriendinnen noemen me een knappe vrouw dus dan zal ik dat wel zijn.
Oh my god, ja!!quote:Op maandag 21 juli 2014 01:57 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Je draagt gewoon zo'n gigantische erotische lading met je mee. Wat is je antwoord op de grote vraag? Dan kunnen we op verkeringsreis naar het romantische Italië, waar we wijn drinken tot de zonsondergang en heerlijke pasta eten om vervolgens een wandeling te maken door de typisch oud-Italiaanse straatjes. Jij in een prachtige avondjurk, die je bij aankomst in onze slaapkamer uittrekt. Daar sta je dan, in je lingerie. Ik zit op het bed. Je kijkt me eventjes verleidelijk aan en springt dan op me. Na een vurige zoenpartij verdwijnen we onder de dekens en slapen we daarna lepeltje lepeltje uit. In die volgende ochtend haal ik ontbijt op bed, bestaande uit verse 'pane,' vers sap, parmaham en heerlijke kazen.
Na het ontbijt gaan we iets doen wat je nog niet weet. We rijden naar een havenstadje, waar we in een prachtig jacht stappen met ons tweeën, niemand anders. We varen langs meerdere plaatsjes en zien opeens een schitterend strandje, waar we aanmeren en een romantische picknick houden. De zon schijnt, waardoor het erg warm is. We willen ons afkoelen in het water, maar we hebben geen zwemkleding mee, dus we kleden ons uit. Doordat je door de warmte zo hitsig wordt, besluip ik je van achteren en begin ik je nek te kussen. Daar begint het dan, een vrijpartij midden op een prachtig onontdekt strandje. Het is zo heet, dat we nu echt het water inspringen. Het wordt al wat later. Ik haal wat blokken hout en wat vlees uit de koelkast. Daarmee improviseren we een barbeque. Het vuur blijft branden en we vallen erbij in slaap.quote:
Klopt.quote:
Bedankt. Jij bent de reden dat ik me in m'n armen snijd 's nachts.quote:Op maandag 21 juli 2014 02:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt.
Voortaan dus gewoon hij gebruiken als je het over Adora hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 21 juli 2014 02:30 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Bedankt. Jij bent de reden dat ik me in m'n armen snijd 's nachts.Graag gedaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
[..]
Bedankt. Jij bent de reden dat ik me in m'n armen snijd 's nachts.Beetje snijden beetje stelen beetje zuipenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Bedankt. Jij bent de reden dat ik me in m'n armen snijd 's nachts.Heftig verhaal, ik stond vanmorgen in de keuken en zag daar een mes liggen, komt allemaal wel heel dichtbij zo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
quote:Op maandag 21 juli 2014 01:57 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Je draagt gewoon zo'n gigantische erotische lading met je mee. Wat is je antwoord op de grote vraag? Dan kunnen we op verkeringsreis naar het romantische Italië, waar we wijn drinken tot de zonsondergang en heerlijke pasta eten om vervolgens een wandeling te maken door de typisch oud-Italiaanse straatjes. Jij in een prachtige avondjurk, die je bij aankomst in onze slaapkamer uittrekt. Daar sta je dan, in je lingerie. Ik zit op het bed. Je kijkt me eventjes verleidelijk aan en springt dan op me. Na een vurige zoenpartij verdwijnen we onder de dekens en slapen we daarna lepeltje lepeltje uit. In die volgende ochtend haal ik ontbijt op bed, bestaande uit verse 'pane,' vers sap, parmaham en heerlijke kazen.
Hehe.quote:Op maandag 21 juli 2014 02:35 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Beetje snijden beetje stelen beetje zuipen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |