alles kan behalve over utopia praten zo ongeveerquote:Op maandag 21 juli 2014 00:50 schreef GSbrder het volgende:
Jongelui, kunnen de stamgasten even vertellen hoe de verhoudingen liggen in deze SC? Wat kan wel en wat kan niet? Who's who?
Onwaarquote:Op maandag 21 juli 2014 00:50 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Allemaal in het roze wan tin POL zitten alleen maar homo's en vrouwen.
Dibs.quote:Op maandag 21 juli 2014 00:52 schreef isax het volgende:
[..]
alles kan behalve over utopia praten zo ongeveer
ik ben isax en ik ben een fotomodel.
Pics.quote:Op maandag 21 juli 2014 00:52 schreef isax het volgende:
[..]
Ik ben Choco en ik ben geen fotomodel.quote:Op maandag 21 juli 2014 00:52 schreef isax het volgende:
[..]
Pics al gevonden.quote:Op maandag 21 juli 2014 00:52 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik ben Choco en ik ben geen fotomodel.
Dat hoeft ook niet meid.quote:Op maandag 21 juli 2014 00:52 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik ben Choco en ik ben geen fotomodel.
Favoriete gespreksonderwerp:quote:Op maandag 21 juli 2014 00:50 schreef GSbrder het volgende:
Jongelui, kunnen de stamgasten even vertellen hoe de verhoudingen liggen in deze SC? Wat kan wel en wat kan niet? Who's who?
Boeien, welk cup maatje heb je.quote:Op maandag 21 juli 2014 00:52 schreef isax het volgende:
[..]
Alleen ik volgens mij.quote:Op maandag 21 juli 2014 00:54 schreef Pokkelmans het volgende:
Wie van jullie zijn er allemaal dik dan?
quote:Op maandag 21 juli 2014 00:54 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Favoriete gespreksonderwerp:
Isax: Het telefoonnummer van Joezi.
Joezi: Alles behalve het telefoonnummer van Joezi.
Chocofan: Piemels.
Looks legit.quote:
quote:Op maandag 21 juli 2014 00:55 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ben geen fotomodel en heb het hek open laten staan.
Zomergasten?quote:Op maandag 21 juli 2014 00:55 schreef Joezi het volgende:
Wie zouden jullie graag eens als zomergast willen zien?
Joezi - Gummbah
Braindead - Greet Wilders
Lies- Kees
BDS - Eddy Wally
Choco - Meneer Kaktus
Gert- Van Agt
Zelf aanvullen![]()
Waarom is Braindead onderstreept? Is hij belangrjjker of zo?quote:Op maandag 21 juli 2014 00:55 schreef Joezi het volgende:
Joezi - Gummbah
Lies- Kees
BDS - Eddy Wally
Choco - Meneer Kaktus
Gert- Van Agt
Zelf aanvullen![]()
Ik vind Gummbah ook wel een toffe kerel.quote:Op maandag 21 juli 2014 00:55 schreef Joezi het volgende:
Joezi - Gummbah
Lies- Kees
BDS - Eddy Wally
Choco - Meneer Kaktus
Gert- Van Agt
Zelf aanvullen![]()
Nee hoor.quote:Op maandag 21 juli 2014 00:56 schreef mootie het volgende:
Ik ben Moots en iedereen heeft de schurft aan me.
Joezi had de vrijheid genomen om voor mij te kiezen. Ik was er nog niet helemaal uit.quote:Op maandag 21 juli 2014 00:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Waarom is Braindead onderstreept? Is hij belangrjjker of zo?
Dit is Moots. Zij is net zo lief als Soury.quote:Op maandag 21 juli 2014 00:56 schreef mootie het volgende:
Problemen in de cos?quote:Op maandag 21 juli 2014 00:56 schreef mootie het volgende:
hoe gaat het met de pruimen?quote:Op maandag 21 juli 2014 00:56 schreef mootie het volgende:
Wel een fotomodel.quote:Op maandag 21 juli 2014 00:56 schreef mootie het volgende:
En waarom was mijn smiley weggehaald, die was juist zo belangrijk.quote:Op maandag 21 juli 2014 00:55 schreef Joezi het volgende:
Joezi - Gummbah
Lies- Kees
BDS - Eddy Wally
Choco - Meneer Kaktus![]()
Gert- Van Agt
Zelf aanvullen![]()
van een site speciaal voor ugly modelsquote:
Kom gezelling eens langs in POL-SC wij willen ook schurft.quote:Op maandag 21 juli 2014 00:56 schreef mootie het volgende:
Doorstreept, hij twijfelt nog steedsquote:Op maandag 21 juli 2014 00:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Waarom is Braindead onderstreept? Is hij belangrjjker of zo?
Ik hou van bacon maar niet van jouquote:
quote:Op maandag 21 juli 2014 01:00 schreef mootie het volgende:
[..]
Gisteren alles geplukt. Eigenlijk wil ik zo nog even een taart bakken.
I see what you did therequote:Op maandag 21 juli 2014 01:00 schreef Gert het volgende:
[..]
die zèn zuâh
en niet allein de pruime
ook de natuâh [ afbeelding ]
Spetterendquote:
Eigenlijk wel ja.quote:Op maandag 21 juli 2014 01:01 schreef liesje1979 het volgende:
Volgens mij zijn zij nu aan de beurt om te vertellen wie ze zijn.
volgens mij zijn ze gevluchtquote:Op maandag 21 juli 2014 01:01 schreef liesje1979 het volgende:
Een picca zegt meer dan 1000 woorden.quote:Op maandag 21 juli 2014 01:01 schreef liesje1979 het volgende:
Zeker niet!quote:Op maandag 21 juli 2014 00:59 schreef isax het volgende:
[..]
ja die site is leuk
zijn niet eens lelijke mensjes perse
Ssht.quote:
Fobo lokker.quote:Op maandag 21 juli 2014 01:02 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Een picca zegt meer dan 1000 woorden.
Ik ben daar de baas niet. Sowieso is ie nu gesloten tot 4 uur.quote:Op maandag 21 juli 2014 01:04 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja maar ik weet nu niet of we gewenst zijn of niet.
quote:Op maandag 21 juli 2014 01:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ben daar de baas niet. Sowieso is ie nu gesloten tot 4 uur.
Zat je weer te rellenquote:Op maandag 21 juli 2014 01:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ben daar de baas niet. Sowieso is ie nu gesloten tot 4 uur.
Jaquote:
Ok mmmmquote:Op maandag 21 juli 2014 01:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Weet ik veel. Ik blèr gewoon een beetje mee.
ik weeg 500 kiloquote:Op maandag 21 juli 2014 01:08 schreef Pokkelmans het volgende:
Wie van jullie is er nu allemaal dik? Als ik geen antwoord krijg neem ik aan dat jullie allemaal dik zijn.
Ik weeg 120 kiloquote:Op maandag 21 juli 2014 01:08 schreef Pokkelmans het volgende:
Wie van jullie is er nu allemaal dik? Als ik geen antwoord krijg neem ik aan dat jullie allemaal dik zijn.
Altijd weer overdrijvenquote:
Ik had al geantwoord hoor.quote:Op maandag 21 juli 2014 01:08 schreef Pokkelmans het volgende:
nee, ik dacht dat het iets heel anders ging worden.quote:Op maandag 21 juli 2014 01:09 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Kijken er nog mensen naar deze gouden kooi aftreksel?
Zouden ze ook thuis mannen hebben zitten die moeten smeken om seks? Van die zielige mannen die dan weer in R&P een topic openen.quote:Op maandag 21 juli 2014 01:08 schreef Pokkelmans het volgende:
Soms.quote:Op maandag 21 juli 2014 01:09 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Kijken er nog mensen naar deze gouden kooi aftreksel?
Ik ook als koequote:Op maandag 21 juli 2014 01:10 schreef isax het volgende:
[..]
nee, ik dacht dat het iets heel anders ging worden.
ben er in geluist door john.
Sbs6 was als hint niet voldoende?quote:Op maandag 21 juli 2014 01:10 schreef isax het volgende:
[..]
nee, ik dacht dat het iets heel anders ging worden.
ben er in geluist door john.
quote:Op maandag 21 juli 2014 01:11 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Zouden ze ook thuis mannen hebben zitten die moeten smeken om seks? Van die zielige mannen die dan weer in R&P een topic openen.
Ja dat wel.quote:
Iemand vroeg wie er dik was en daar reageerde ik op.quote:Op maandag 21 juli 2014 01:11 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Waar? Ik kreeg geen quotenotificatie.
ey fok myn chimeid kyky alleen maar utopia helemaal geen zin in sex meer of wat dan ook alleen maar kijken ik beetje sjorren maar heb ik ookwel genoeg van nu iemand tips alvastbedankt.quote:Op maandag 21 juli 2014 01:11 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Zouden ze ook thuis mannen hebben zitten die moeten smeken om seks? Van die zielige mannen die dan weer in R&P een topic openen.
Welke film?quote:Op maandag 21 juli 2014 01:07 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
En, had je die film nog gekeken?
Nog niet. Misschien zometeen. Zag al dat het met Robert Redford was, dus verwacht veel.quote:
quote:Op maandag 21 juli 2014 01:13 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Iemand vroeg wie er dik was en daar reageerde ik op.
Ja ik ben dik en volgens mij de enige van de dames hier.
Ik ben een ectormorfe zolderkamerautist. Het heeft tot mijn 18e geduurd voor ik er niet meer van overtuigd was dat er andere mensen verstopt zaten in dikke mensen.quote:
quote:Op maandag 21 juli 2014 01:16 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik ben een ectormorfe zolderkamerautist. Het heeft tot mijn 18e geduurd voor ik er niet meer van overtuigd was dat er andere mensen verstopt zaten in dikke mensen.
Was jij niet kalend? -6 punten op de index, hè?quote:Op maandag 21 juli 2014 01:17 schreef GSbrder het volgende:
Interessant hoe de communicatie hier afwijkt van de norm in de POL-SC.
Daar schreeuwt iedereen hoe goed ze zelf zijn, hier zegt iedereen dat ze dom of lelijk zijn en willen ze gecorrigeerd worden door andere users.
ik had hoop voor de mensheid.quote:Op maandag 21 juli 2014 01:11 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Sbs6 was als hint niet voldoende?
Ik ben graag onderdanig.quote:Op maandag 21 juli 2014 01:17 schreef GSbrder het volgende:
Daar schreeuwt iedereen hoe goed ze zelf zijn, hier zegt iedereen dat ze dom of lelijk zijn en willen ze gecorrigeerd worden door andere users.
Dan moet ik daar maar eens naar toequote:Op maandag 21 juli 2014 01:17 schreef GSbrder het volgende:
Liefst nog met een tik tegen de billen.quote:Op maandag 21 juli 2014 01:17 schreef GSbrder het volgende:
Klopt. Een Norwood VII helaas.quote:Op maandag 21 juli 2014 01:18 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Was jij niet kalend? -6 punten op de index, hè?
quote:Op maandag 21 juli 2014 01:18 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Liefst nog met een tik tegen de billen.
Nee hoor, ik ben ook een dikkertjequote:Op maandag 21 juli 2014 01:13 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Iemand vroeg wie er dik was en daar reageerde ik op.
Ja ik ben dik en volgens mij de enige van de dames hier.
ik heb je toch al verteld dat ik een geil model ben?quote:Op maandag 21 juli 2014 01:17 schreef GSbrder het volgende:
En de SEX-SC is dicht, dus dan maar bij de andere masochisten zitten die zichzelf pijnigen met slechte tv.quote:
Jij bent dan ook een POL-SC user.quote:Op maandag 21 juli 2014 01:19 schreef isax het volgende:
[..]
ik heb je toch al verteld dat ik een geil model ben?
Klopt en fijn dat je het snapt.quote:Op maandag 21 juli 2014 01:20 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En de SEX-SC is dicht, dus dan maar bij de andere masochisten zitten die zichzelf pijnigen met slechte tv.
Ik snap je, zuster.
Nee... ik ben der een van mijn moeder en vaderquote:
De winnaar hier is degene die de meeste medicatie voorgeschreven krijgt.quote:Op maandag 21 juli 2014 01:17 schreef GSbrder het volgende:
Dat is een makkie, dat is Isax.quote:Op maandag 21 juli 2014 01:21 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
De winnaar hier is degene die de meeste medicatie voorgeschreven krijgt.
Ik doe er al jaren mijn best voor!quote:
quote:Op maandag 21 juli 2014 01:21 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik zou goed een middeleeuwse monnik kunnen spelen.quote:Op maandag 21 juli 2014 01:20 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Dan biedt een combover ook geen soelaas meer hè?
Godverdomme, dat was het leven.quote:Op maandag 21 juli 2014 01:22 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik zou goed een middeleeuwse monnik kunnen spelen.
Die moet dan de rest van de SC trakteren op peppers en downers?quote:Op maandag 21 juli 2014 01:21 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Met weegschaalquote:Op maandag 21 juli 2014 01:23 schreef Drugshond het volgende:
Jammer dat we hier geen Cito toets hebben.
Waarom?quote:Op maandag 21 juli 2014 01:23 schreef Drugshond het volgende:
Jammer dat we hier geen Cito toets hebben.
Ik heb 'm nog in de boekenkast staan, maar me er tot op heden nog niet echt serieus aan gewaagd.quote:
Ik begrijp je, echt, ik begrijp je helemaalquote:
We hebben al vastgesteld dat een eventuele SC-meet vlak bij een Eerste Hulp Post plaats zal moeten vinden.quote:Op maandag 21 juli 2014 01:24 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Die moet dan de rest van de SC trakteren op peppers en downers?
Nenee jhoquote:
Dat zij hun kruin kaalscheren had te maken met drugs.quote:Op maandag 21 juli 2014 01:23 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Godverdomme, dat was het leven.
Beetje lezen, beetje schrijven, beetje bier brouwen.
Het lokale psychiatrische ziekenhuis.quote:Op maandag 21 juli 2014 01:26 schreef monkyyy het volgende:
Wat nou als ik het over Utopia wil hebben, waar moet ik dan heen? R&P, FB, K&W?
De COS is daar voor.quote:Op maandag 21 juli 2014 01:26 schreef monkyyy het volgende:
Nog nooit gemeet. Tsja, dan mis je wat.quote:Op maandag 21 juli 2014 01:26 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
We hebben al vastgesteld dat een eventuele SC-meet vlak bij een Eerste Hulp Post plaats zal moeten vinden.
BNW zoekt nog modjes.quote:Op maandag 21 juli 2014 01:25 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Ik begrijp je, echt, ik begrijp je helemaal
Geen idee.quote:Op maandag 21 juli 2014 01:26 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
[..]
[..]
Bummer. Want mankeert er dan wel aan, dat jullie Utopia volgen?
Ik had het een beetje druk met visite.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En mijn man had dus ook een ballon gehad van mijn tante en haar nieuwe man.
Onze opdracht was deze maand met het 'bruidspaar' buiten in de tuin een spelletje spelen.
(ik kom uit een familie waar we veel bord of kaartspellen doen of verzinnen). Wij hadden de opdracht geupgrade naar hapje eten van de bbq en dan een spelletje spelen.
Gaat het regenen![]()
Maar bikkels die wij zijn. Vuur gewoon wat hoger gepookt.. tussen de druppels door vanalles op de bbq bereid. De luifel uitgedraaid en daar onder gegeten en heel de avond en nacht gekaart![]()
En wat heb jij gedaan van het weekend?Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
Wat dacht je van UTOquote:Op maandag 21 juli 2014 01:26 schreef monkyyy het volgende:
Dat doe ik nu ook ...quote:Op maandag 21 juli 2014 01:23 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Godverdomme, dat was het leven.
Beetje lezen, beetje schrijven, beetje bier brouwen.
wie zegt dat ik het volg?quote:Op maandag 21 juli 2014 01:26 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
[..]
[..]
Bummer. Want mankeert er dan wel aan, dat jullie Utopia volgen?
Binnenkort hebben een aantal dames een meet.quote:Op maandag 21 juli 2014 01:27 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nog nooit gemeet. Tsja, dan mis je wat.
Logisch, de oestrogeendampen die er om deze SC hangen zijn niet mis.quote:Op maandag 21 juli 2014 01:28 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Binnenkort hebben een aantal dames een meet.![]()
De mannen durven niet.
Koelquote:Op maandag 21 juli 2014 01:27 schreef Braindead2000 het volgende:
Hee, de 400 komt eraan. Hou de vuurwerkgifs gereed!
Die zien meeten niet als hun utopiaquote:Op maandag 21 juli 2014 01:28 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
De mannen durven niet.
spannendquote:Op maandag 21 juli 2014 01:27 schreef Braindead2000 het volgende:
true storyquote:Op maandag 21 juli 2014 01:26 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat zij hun kruin kaalscheren had te maken met drugs.
Die smeerden ze dan op de plek om zo op te nemen via de hoofdhuid.
Lekker de menstruaticycli synchroniseren.quote:Op maandag 21 juli 2014 01:28 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
De mannen durven niet.
Perron Nul.quote:Op maandag 21 juli 2014 01:26 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
We hebben al vastgesteld dat een eventuele SC-meet vlak bij een Eerste Hulp Post plaats zal moeten vinden.
Scquote:
Schijnheil drukkerquote:
Oh nee!quote:Op maandag 21 juli 2014 01:27 schreef Braindead2000 het volgende:
quote:Op maandag 21 juli 2014 01:27 schreef Dottey het volgende:
[..]
Ik had het een beetje druk met visite.
Vorig jaar hadden we een bruiloft en daar hadden we een ballonnenspel bij gedaan.Ik ben op mijn scooter naar het zomercarnaval geweest, onderweg naar huis een lekke band, vandaag opgehaald en hij was nog heel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En mijn man had dus ook een ballon gehad van mijn tante en haar nieuwe man.
Onze opdracht was deze maand met het 'bruidspaar' buiten in de tuin een spelletje spelen.
(ik kom uit een familie waar we veel bord of kaartspellen doen of verzinnen). Wij hadden de opdracht geupgrade naar hapje eten van de bbq en dan een spelletje spelen.
Gaat het regenen![]()
Maar bikkels die wij zijn. Vuur gewoon wat hoger gepookt.. tussen de druppels door vanalles op de bbq bereid. De luifel uitgedraaid en daar onder gegeten en heel de avond en nacht gekaart![]()
En wat heb jij gedaan van het weekend?
Was een erg leuk weekend voor me.![]()
![]()
Scrotum schijnt efficiënter te zijn. Wellicht dat ze daarom van die pijen droegen.quote:Op maandag 21 juli 2014 01:26 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat zij hun kruin kaalscheren had te maken met drugs.
Die smeerden ze dan op de plek om zo op te nemen via de hoofdhuid.
quote:Op maandag 21 juli 2014 01:28 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Logisch, de oestrogeendampen die er om deze SC hangen zijn niet mis.
quote:Op maandag 21 juli 2014 01:29 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Die zien meeten niet als hun utopia
De mannen kunnen er niet zo goed tegen als er ineens allemaal nieuwe mannen binnenkomen. Dan verdwijnen ze ineens.quote:Op maandag 21 juli 2014 01:29 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Lekker de menstruaticycli synchroniseren.
Lekker dansen en vrolijke muziek!quote:Op maandag 21 juli 2014 01:30 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik ben op mijn scooter naar het zomercarnaval geweest, onderweg naar huis een lekke band, vandaag opgehaald en hij was nog heel.
Was een erg leuk weekend voor me.![]()
Ik denk dat na 20 jaar celibatair leven de aanraking van je scrotum als te prikkelend wordt gezien.quote:Op maandag 21 juli 2014 01:30 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Scrotum schijnt efficiënter te zijn. Wellicht dat ze daarom van die pijen droegen.
Jip, was helemaal top en dat met mijn scooter viel allemaal mee gelukkig.quote:Op maandag 21 juli 2014 01:31 schreef Dottey het volgende:
[..]
Lekker dansen en vrolijke muziek!
beetje domper van je scooter.. maar gelukkig was het mooi weer![]()
spierpijn van het dansen en je scooter duwen?
Dan worden wij weer losgelaten in het wildquote:Op maandag 21 juli 2014 01:32 schreef Pokkelmans het volgende:
Wanneer wordt dit subforum eigenlijk opgeheven? Waar gaan jullie dan naartoe, stelletje ontheemden?
De volgende real life soap.quote:Op maandag 21 juli 2014 01:32 schreef Pokkelmans het volgende:
Wanneer wordt dit subforum eigenlijk opgeheven? Waar gaan jullie dan naartoe, stelletje ontheemden?
KPD.quote:Op maandag 21 juli 2014 01:32 schreef Pokkelmans het volgende:
Die zijn massaal R&P en OUD ingegaan.quote:Op maandag 21 juli 2014 01:31 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
[..]
[..]
De mannen kunnen er niet zo goed tegen als er ineens allemaal nieuwe mannen binnenkomen. Dan verdwijnen ze ineens.
En nee niet voor onze menstruatie toestanden.
Naar POLquote:Op maandag 21 juli 2014 01:32 schreef Pokkelmans het volgende:
Mwah, er liepen ook vaak jonge jongens rond natuurlijk.quote:Op maandag 21 juli 2014 01:32 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik denk dat na 20 jaar celibatair leven de aanraking van je scrotum als te prikkelend wordt gezien.
er komt een utopia twee. dus wie weet.quote:Op maandag 21 juli 2014 01:32 schreef Pokkelmans het volgende:
quote:Op maandag 21 juli 2014 01:32 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Jip, was helemaal top en dat met mijn scooter viel allemaal mee gelukkig.
En nee geen spierpijn, gelukkig is mijn conditie inmiddels een stuk beter, anders had ik gister niet overleefd.![]()
Ooit.quote:Op maandag 21 juli 2014 01:32 schreef Pokkelmans het volgende:
Iets zegt me dat men het vast niet zo strikt nam met het celibaat.quote:Op maandag 21 juli 2014 01:32 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik denk dat na 20 jaar celibatair leven de aanraking van je scrotum als te prikkelend wordt gezien.
Wel een BMI en IQ check bij entree.quote:
quote:Op maandag 21 juli 2014 01:33 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Die zijn massaal R&P en OUD ingegaan.
Wat nou als politiek wordt opgeheven, waar gaan wij dan heen?quote:Op maandag 21 juli 2014 01:32 schreef Pokkelmans het volgende:
quote:Op maandag 21 juli 2014 01:34 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Iets zegt me dat men het vast niet zo strikt nam met het celibaat.
Stormfront.quote:Op maandag 21 juli 2014 01:34 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Wat nou als politiek wordt opgeheven, waar gaan wij dan heen?
Geen probleemquote:Op maandag 21 juli 2014 01:34 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Wel een BMI en IQ check bij entree.
Klapperende eierstokken rammen je der zo bij de deur weer naar buiten :pquote:Op maandag 21 juli 2014 01:33 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Die zijn massaal R&P en OUD ingegaan.
Iedereen valt af. Letterlijk.quote:
Sorry, het was maar een ideetje. Ga maar weer vrolijk je uitgebreid gekalligrafeerde in leer gebonden boeken strelen onder het genot van een trappistje.quote:Op maandag 21 juli 2014 01:34 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Mijn geloof in Middeleeuwse monniken, wat doe je.
Waarschijnlijk vrijdag middag in amsterdam.quote:Op maandag 21 juli 2014 01:34 schreef Dottey het volgende:
Maar wat hoor ik nou over een meeting?
Is het binnenkort weer Utopiamarkt ofzo?
quote:
Het gaat hier zo snel dat ik de helft van de posts mis. Waar moet ik iets inkoppen?quote:Op maandag 21 juli 2014 01:36 schreef tofastTG het volgende:
Zeg pokkel, opmerkelijk dat je geen opmerking maakte zojuist. Heb je je leven gebeterd?
Vraag Remlofquote:
neon museum....quote:Op maandag 21 juli 2014 01:36 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Waarschijnlijk vrijdag middag in amsterdam.
Dan gaan we naar het neon museum. Stoned.
Nuchter mag ook uiteraard.
Tot nu toe staan op de lijst: Liesje, Isax, Choco en Soury misschien.
Wij zijn snel ja.quote:Op maandag 21 juli 2014 01:36 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Het gaat hier zo snel dat ik de helft van de posts mis. Waar moet ik iets inkoppen?
Zelfs jij meequote:
Tuurlijk, wie kan er nou zonder bacon?quote:
haal je vinger eruitquote:
Tering jij ben snelquote:
Komt inderdaad door uto en isax zei dat ze een museum wist en toen gingen we los.quote:Op maandag 21 juli 2014 01:37 schreef Dottey het volgende:
[..]
neon museum....
ik moet gelijk aan Ron's ding denken en snap dan wel in welke toestand die rit wil uitzitten.
In die toestand is het idee ook ontstaan.quote:Op maandag 21 juli 2014 01:37 schreef Dottey het volgende:
[..]
neon museum....
ik moet gelijk aan Ron's ding denken en snap dan wel in welke toestand die rit wil uitzitten.
Ze missen een beetje mannelijkheid lijkt het.quote:Op maandag 21 juli 2014 01:39 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dit is mijn SC, zij zouden hoogstens bij mij horen.
Helaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaasquote:Op maandag 21 juli 2014 01:39 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Komt inderdaad door uto en isax zei dat ze een museum wist en toen gingen we los.![]()
Maar je wilt niet mee dan.
quote:Op maandag 21 juli 2014 01:39 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dit is mijn SC, zij zouden hoogstens bij mij horen.
Sowieso zware tijden hier.quote:Op maandag 21 juli 2014 01:39 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Ze missen een beetje mannelijkheid lijkt het.
en jehova en wietje mag niet of wel?quote:Op maandag 21 juli 2014 01:40 schreef Dottey het volgende:
[..]
Helaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaas![]()
ik heb al afspraken staan
Geweldige te volgen gedachten gang dus!quote:Op maandag 21 juli 2014 01:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
In die toestand is het idee ook ontstaan.
Wereldprestatiequote:Op maandag 21 juli 2014 01:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik kwam hier al toen jij nog in een luier liep.
quote:
Jammer.quote:Op maandag 21 juli 2014 01:40 schreef Dottey het volgende:
[..]
Helaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaas![]()
ik heb al afspraken staan
Dit is ergquote:Op maandag 21 juli 2014 01:39 schreef remlof het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik je zag was er niks mis met je bmi.
Nee, geen drugsquote:
mag je wel een borrel? jawel toch?quote:Op maandag 21 juli 2014 01:41 schreef Dottey het volgende:
[..]
Nee, geen drugsMaar iemand moet de boel in de gaten houden anders had ik dat natuurlijk wel op mij genomen
Shitmountainquote:
Het was de bedoeling dat BDS mee ging om ons te beschermen maar hij is verdwenenquote:Op maandag 21 juli 2014 01:41 schreef Dottey het volgende:
[..]
Nee, geen drugsMaar iemand moet de boel in de gaten houden anders had ik dat natuurlijk wel op mij genomen
quote:
quote:Op maandag 21 juli 2014 01:43 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Het was de bedoeling dat BDS mee ging om ons te beschermen maar hij is verdwenen
quote:
quote:Op maandag 21 juli 2014 01:44 schreef Pokkelmans het volgende:
Hebben jullie nou dikzakken én jehova's ?
quote:Op maandag 21 juli 2014 01:44 schreef Pokkelmans het volgende:
Klinkt aanlokkelijk.quote:
Een stelende, liegende, pillenslikkende, narcistische Christen die verkiest om in het programma te blijven terwijl haar stiefdochter sterft en haar man met hartklachten in het ziekenhuis wordt opgenomen.quote:
en dat allemaal op fokquote:Op maandag 21 juli 2014 01:44 schreef Pokkelmans het volgende:
quote:
Ik begrijp meteen waarom jullie kijken jaquote:Op maandag 21 juli 2014 01:46 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Een stelende, liegende, pillenslikkende, narcistische Christen die verkiest om in het programma te blijven terwijl haar stiefdochter sterft en haar man met hartklachten in het ziekenhuis wordt opgenomen.
Ze bouwen er momenteel een B&B in.. dus je kunt er *binnenkort* nog in blijven slapen ookquote:
euj het is een lief vrouwkequote:Op maandag 21 juli 2014 01:46 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Een stelende, liegende, pillenslikkende, narcistische Christen die verkiest om in het programma te blijven terwijl haar stiefdochter sterft en haar man met hartklachten in het ziekenhuis wordt opgenomen.
Hoogtepunten zijn de lucht in....quote:Op maandag 21 juli 2014 01:46 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
"Gods wegen zijn ondoorgrondelijk."quote:Op maandag 21 juli 2014 01:46 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |