Nee, is al zo sinds we hier zijn komen wonen vorig jaar, en normaal is het ook niet zo'n drama, maar op dagen als dit is het str#ntvervelend to be honest. Je moet toch gewoon koud water kunnen tappen op een thermostaatkraan?quote:Op zondag 20 juli 2014 23:56 schreef AnneX het volgende:
Gebeurde dat voorheen wel dan?
Bij de aanleg van koud water heeft de installateur het water / de koude waterleiding niet door het hele huis laten lopen.
Ja zo ken ik er nog wel een paarquote:Op zondag 20 juli 2014 23:57 schreef spoorrails het volgende:
Cv ketel uitzetten![]()
Ben bang dat mengkraan altijd iets van warm water uitgeeft, of je moet knop loshalen en nog verder draaien. Als dat mogelijk is.
ik zou eerst metenquote:Op maandag 21 juli 2014 06:44 schreef Gieliovd het volgende:
Kan zijn dat de afstelling niet juist is, en de 38 graden stand bijvoorbeeld 45 is. Dat resulteert ook in een warmere minimum stand. Er zit maar eenbeperkte slag in, snap je"
Dan knop eraf en afstellen.
Het begint met koud waterquote:Op maandag 21 juli 2014 02:25 schreef Av- het volgende:
Door de aanhoudende hitte van de afgelopen dagen is het leidingwater nu ook gewoon 30 graden.
hmm, ik heb geen idee wat voor type het precies is, maar de knop op die Pdf lijkt verdacht veel op de onze.quote:Op maandag 21 juli 2014 11:55 schreef DroogDok het volgende:
Het kan aan het afstellen liggen, maar dat lijkt me in dit geval sterk, dan zou hij ook bij de 37 graden afstelling niet de juiste temperatuur geven.
Wat je nog kan proberen is het ding te ontkalken, gaat op een dergelijke manier:http://www.grohe.nl/htlib(...)UDE_THERMOSTATEN.pdf
Om het badje voor een baby op de juiste temperatuur te krijgen zijn er bad-thermometers, volgens mij kan je die halen bij de Hema. Maar op gevoel kan ook inderdaad.quote:Op maandag 21 juli 2014 12:22 schreef Sounddragon het volgende:
Ik lees alleen iets over afstellen op 38 graden, maar dat moet op gevoel neem ik aan. Ik heb wel zo'n laser/infrarood metertje, maar ik weet niet of dat ook werkt op/in een vloeistof.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |