quote:
Ezell heeft 3G uit staan, maar niet mobiele netwerken. Dan gebruikt ze dus alleen tragere netwerken dan 3G. Dat bespaart data maar is totaal overbodig en je internet wordt er afschuwelijk traag van. Fok-it, jij maakt de fout dat je denkt dat 3G ál het mobiele internet is. Je kunt prima internetten op GPRS of EDGE.quote:
Klopt, en ze willen over tijdje gewoon zelfde prijzen als NL gewoon.quote:Op zondag 20 juli 2014 23:58 schreef Insomnia_ het volgende:
binnekort ook fatsoenlijke internet prijzen binnen hele EU had ik gelezen laatst.
vind dat van mij nu ook al fatsoenlijk hoorquote:Op zondag 20 juli 2014 23:58 schreef Insomnia_ het volgende:
binnekort ook fatsoenlijke internet prijzen binnen hele EU had ik gelezen laatst.
5G is nog niet eens bedacht. Ze hebben alleen alvast de naam er voor.quote:Op zondag 20 juli 2014 23:58 schreef supersof het volgende:
[..]
gaat wel steeds sneller natuurlijk. nieuwe telefoons komen ook steeds sneller net als andere dingen.
4g plus is dan 5g tochquote:Op zondag 20 juli 2014 23:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
5G is nog niet eens bedacht. Ze hebben alleen alvast de naam er voor.
Ja maar bedoel als je in buitenland bent in EU met je nederlandse abboquote:Op zondag 20 juli 2014 23:59 schreef supersof het volgende:
[..]
vind dat van mij nu ook al fatsoenlijk hoor
Hm, ik kan absoluut geen internetpagina opstarten met GPRSquote:Op zondag 20 juli 2014 23:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
Ezell heeft 3G uit staan, maar niet mobiele netwerken. Dan gebruikt ze dus alleen tragere netwerken dan 3G. Dat bespaart data maar is totaal overbodig en je internet wordt er afschuwelijk traag van. Fok-it, jij maakt de fout dat je denkt dat 3G ál het mobiele internet is. Je kunt prima internetten op GPRS of EDGE.
wow echtquote:Op zondag 20 juli 2014 23:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja maar bedoel als je in buitenland bent in EU met je nederlandse abbo
quote:Op zondag 20 juli 2014 23:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
Ezell heeft 3G uit staan, maar niet mobiele netwerken. Dan gebruikt ze dus alleen tragere netwerken dan 3G. Dat bespaart data maar is totaal overbodig en je internet wordt er afschuwelijk traag van. Fok-it, jij maakt de fout dat je denkt dat 3G ál het mobiele internet is. Je kunt prima internetten op GPRS of EDGE.
Jaquote:
quote:
Kan ook helemaal niet man, je kunt geen reguliere websites bezoeken maar technisch gezien kan je er wel mee online.quote:Op maandag 21 juli 2014 00:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm, ik kan absoluut geen internetpagina opstarten met GPRS
Ik had toen ik jaren geleden voor het eerst mobiel internet had ook heel vaak speedtest gedaanquote:Op maandag 21 juli 2014 00:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja500 Mb Chrome, 167 Imgur, 119 Speedtest (ok, dat doe ik dus niet weer), 70 MB maps en de rest is overige troep
quote:Op maandag 21 juli 2014 00:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja500 Mb Chrome, 167 Imgur, 119 Speedtest (ok, dat doe ik dus niet weer), 70 MB maps en de rest is overige troep
ik raak zo verward van iedereen hierquote:Op zondag 20 juli 2014 23:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
quote:Op maandag 21 juli 2014 00:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm, ik kan absoluut geen internetpagina opstarten met GPRS
Maar het kan wel, het is alleen heel erg langzaam. Fok-it zei dat je überhaupt geen internet hebt als je 3G uit staat en dat is gewoon niet waar.quote:Op maandag 21 juli 2014 00:00 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]Lol, prima internetten op GPRS of EDGE.
Whatsapp lukt misschien nog wel, maar de rest
Inderdaadquote:Op maandag 21 juli 2014 00:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Kan ook helemaal niet man, je kunt geen reguliere websites bezoeken maar technisch gezien kan je er wel mee online.
Praktisch gezien dus totaal niet.
Ja jezus manquote:Op maandag 21 juli 2014 00:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
Maar het kan wel, het is alleen heel erg langzaam. Fok-it zei dat je überhaupt geen internet hebt als je 3G uit staat en dat is gewoon niet waar.
Nja als je geen bundel hebt kost het natuurlijk gewoon extra geldquote:Op maandag 21 juli 2014 00:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
Maar het kan wel, het is alleen heel erg langzaam. Fok-it zei dat je überhaupt geen internet hebt als je 3G uit staat en dat is gewoon niet waar.
ditquote:Op maandag 21 juli 2014 00:02 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Nu onder de dekens liggen, is het toch nog veel te warm voor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |