Jaaaquote:
oh dacht sneller, zag op tv een keerquote:
Ik geef hier geen commentaar opquote:
Hoeveel meer mb moet je hebbenquote:Op zondag 20 juli 2014 23:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
JaaaMijn 4G is sneller dan de WiFi in het huis, terwijl 3G... Nou ja, je kent het. Is best prima maar niet super snel.
jawel? maar heb geen 3g of bla blaquote:Op zondag 20 juli 2014 23:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dus je hebt nooit internet buitenshuis en wifispots?
Je hoeft niet meer te hebben, je gaat toch niet opeens meer internetten?quote:Op zondag 20 juli 2014 23:54 schreef supersof het volgende:
[..]
Hoeveel meer mb moet je hebben
ik heb nu 1000 en maak die met 3g bijna altijd wel op
Hoe dan?quote:Op zondag 20 juli 2014 23:54 schreef supersof het volgende:
[..]
Hoeveel meer mb moet je hebben
ik heb nu 1000 en maak die met 3g bijna altijd wel op
Dan heb je dus wel 3gquote:Op zondag 20 juli 2014 23:54 schreef Ezell het volgende:
[..]
jawel? maar hoef geen 3g of bla blaik ga buitenshuis zowat alleen op whatsapp en ov-apps... soms even snel wat googlen
internet gaat toch sneller, dus meer verbruik?quote:Op zondag 20 juli 2014 23:54 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Je hoeft niet meer te hebben, je gaat toch niet opeens meer internetten?
Maar alles werkt wel opeens veel sneller.
Dan gebruiik je wifi.quote:
Ik heb helemaal geen internet op mijn mobielquote:
Dat duurt nóg langer. 1G is geïntroduceerd in het begin van de jaren '80 en sindsdien is er elke tien jaar ongeveer een nieuwe versie gekomen. 4G is geïntroduceerd in 2007 en het duurde 7 jaar voor het in Nederland was. 5G komt dus pas rond 2025 ongeveer.quote:
Nee hoor, de hoeveelheid data die je gebruikt is hetzelfde, tenzij je meer gaat internettenquote:Op zondag 20 juli 2014 23:55 schreef supersof het volgende:
[..]
internet gaat toch sneller, dus meer verbruik?
Lol heb je geen wifi-router danquote:Op zondag 20 juli 2014 23:55 schreef Insomnia_ het volgende:
ik gebruik iets van 3gig mobiel data per maand en ben altijd thuis echt dom
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |