Nou en? Die "vrienden en familie" zijn toch geen reet waard vergeleken met Poetin?quote:Op zondag 20 juli 2014 20:58 schreef zaid het volgende:
[..]
ik kan geen russisch en hier wonen al mijn vrienden en veel van mijn famillie
onzin, alleen niet op extremistenquote:Op zondag 20 juli 2014 20:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Poetin het niet zo op moslims.
Wtf.quote:Op zondag 20 juli 2014 21:01 schreef zaid het volgende:
[..]
onzin, alleen niet op extremisten
rusland:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 20 juli 2014 21:00 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nou en? Die "vrienden en familie" zijn toch geen reet waard vergeleken met Poetin?
quote:Op zondag 20 juli 2014 20:55 schreef deadprez het volgende:
Zolang ik niet in dienst hoef boeit het me allemaal vrij weinig.
http://nl.wikipedia.org/w(...)_Verdragsorganisatiequote:Op zondag 20 juli 2014 20:52 schreef DSVM het volgende:
Nee, we laten eerst de krim annexeren, dan oost-oekraine, dan west oekraine, en zo rolt rusland steeds verder. Pas als Rusland aan de nederlandse grens staat gaat de regering eens handelen.
ga lekker gewoon buitenspelen joh triest geval, je moet niet zoveel naar die domme 9gag, 4chan, reddit memes kijkenquote:
wat? ik kom nooit op 9gag, 4chan en reddit, die websites zijn juist triestquote:Op zondag 20 juli 2014 21:09 schreef .sfinx het volgende:
[..]
ga lekker gewoon buitenspelen joh triest geval, je moet niet zoveel naar die domme 9gag, 4chan, reddit memes kijken
De NATO ja,klopt. En nu?quote:Op zondag 20 juli 2014 21:08 schreef jatochneetoch het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/w(...)_Verdragsorganisatie
dat je een ui van saddam hebt zegt al genoeg, je bent gewoon een wereldvreemd pubertjequote:Op zondag 20 juli 2014 21:10 schreef zaid het volgende:
[..]
wat? ik kom nooit op 9gag, 4chan en reddit, die websites zijn juist triest
jij moet niet zoveel nos kijken
Of jij moet niet zo happenquote:Op zondag 20 juli 2014 21:09 schreef .sfinx het volgende:
[..]
ga lekker gewoon buitenspelen joh triest geval, je moet niet zoveel naar die domme 9gag, 4chan, reddit memes kijken
ik ben geen puber idioot.quote:Op zondag 20 juli 2014 21:11 schreef .sfinx het volgende:
[..]
dat je een ui van saddam hebt zegt al genoeg, je bent gewoon een wereldvreemd pubertje
Als je weet wat dat is snap je waarom we Oekraïne niet helpen en dat het onzin is dat we wachten tot Rusland voor de NL grens staat.quote:
Denken dat als Rusland een stukje van Polen zou annexeren, wat wel van de NATO is, dan we dan wel zouden ingrijpen.quote:Op zondag 20 juli 2014 21:12 schreef jatochneetoch het volgende:
[..]
Als je weet wat dat is snap je waarom we Oekraïne niet helpen en dat het onzin is dat we wachten tot Rusland voor de NL grens staat.
Europa is heel wat anders dan de NATO. Jij snapt er duidelijk niks van.quote:Op zondag 20 juli 2014 21:14 schreef DSVM het volgende:
[..]
Denken dat als Rusland een stukje van Polen zou annexeren, wat wel van de NATO is, dan we dan wel zouden ingrijpen.![]()
Dat is het punt juist. Europa zal pas ingrijpen als het te laat is.
Amerika zou direct willen ingrijpen, laf Europa niet. Kortom, NATO doet niks.quote:Op zondag 20 juli 2014 21:16 schreef jatochneetoch het volgende:
[..]
Europa is heel wat anders dan de NATO. Jij snapt er duidelijk niks van.
Amerika en Europa hebben niks te willen. Er zijn gewoon verdragen die dat verplichten.quote:Op zondag 20 juli 2014 21:17 schreef DSVM het volgende:
[..]
Amerika zou direct willen ingrijpen, laf Europa niet. Kortom, NATO doet niks.
Jij snapt er duidelijk niks van.
haten op arabischquote:Op zondag 20 juli 2014 21:23 schreef Jordi23 het volgende:
Spreek liever Russisch over 20 jaar dan Arabisch.
Dit is gewoon in de Bijlmer hoorquote:Op zondag 20 juli 2014 21:01 schreef zaid het volgende:
[..]
onzin, alleen niet op extremisten
rusland:
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |