Ja ze moeten het dus gaan afschaffen jaquote:Op zondag 20 juli 2014 20:07 schreef DataMoshed-SpaDinner het volgende:
Zoiets werkt toch nooit?
Tenzij je mainstream-pop-meuk luistert...
Hoeft niet toch bedanktquote:Op zondag 20 juli 2014 20:07 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
Waar luistert TS graag naar? Misschien kan ik wat suggesties doen.
Muziek apps/sites die je muziek voorschotelen door naar algoritmes kijkenquote:
Oh, ja, dat faalt. Terechte klacht.quote:Op zondag 20 juli 2014 20:10 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Muziek apps/sites die je muziek voorschotelen door naar algoritmes kijken
Bedankt voor je bevestiging , maar had ik niet nodigquote:Op zondag 20 juli 2014 20:11 schreef Rezania het volgende:
Op zondag 20 juli 2014 20:10 schreef anti-loper het volgende:
quote:Op zondag 20 juli 2014 20:11 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
Dan weet ik al voldoende.
Hhhm iets wat op Lady Gaga/Katy Perry. Sorry kan je niet helpen.
Ja ben ik mee bezig. Ik wou gewoon klagenquote:Op zondag 20 juli 2014 20:13 schreef DataMoshed-SpaDinner het volgende:
Gewoon Soundcloud account aanmaken, artiesten/groepen volgen, nieuwe muziek ontdekken.
Sws naar Elvis luisterenquote:Op zondag 20 juli 2014 20:14 schreef blek het volgende:
Niet heel je leven alleen naar Elvis luisteren
Naar Elvis luisterenquote:Op zondag 20 juli 2014 20:14 schreef blek het volgende:
Niet heel je leven alleen naar Elvis luisteren
Ga weg uit mijn topicquote:
Zo werkt KLB, vrind.quote:Op zondag 20 juli 2014 20:12 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Bedankt voor je bevestiging , maar had ik niet nodig
Sorry ik ben nieuwquote:
Ik log morgen uit voor een maand, kan je mij missenquote:
Ik zit in een vervelende buiquote:
Jij snapt mequote:Op zondag 20 juli 2014 20:18 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
Sowieso mensen die helemaal gek zijn 1 en dezelfde artiest. Naar niks anders luisteren en als je zegt dat het niet niks vind ze helemaal parra worden
Er kan er maar 1 de beste zijn.quote:Op zondag 20 juli 2014 20:18 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
Sowieso mensen die helemaal gek zijn 1 en dezelfde artiest. Naar niks anders luisteren en als je zegt dat het niet niks vind ze helemaal parra worden
Ditquote:Op zondag 20 juli 2014 20:19 schreef blek het volgende:
[..]
Er kan er maar 1 de beste zijn.
Mensen die Elvis niet waarderen zijn niet serieus te nemen .
Juist.quote:Op zondag 20 juli 2014 20:18 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
Jij hebt vast een tattoo van Elvis.quote:Op zondag 20 juli 2014 20:19 schreef blek het volgende:
[..]
Er kan er maar 1 de beste zijn.
Mensen die Elvis niet waarderen zijn niet serieus te nemen .
Junkie XL heeft ooit voor Nike een goede mix van A Little Less Conversation (van Elvis) gemaakt, kan ik je aanraden.quote:Op zondag 20 juli 2014 20:19 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Jij snapt me
Ik luister graag naar verschillende dingen. Laatste tijd ben ik helemaal into remixjes
looooooooolquote:Op zondag 20 juli 2014 20:22 schreef blek het volgende:
[..]
Junkie XL heeft ooit voor Nike een goede mix van A Little Less Conversation gemaakt, kan ik je aanraden.
oke als ik het mooi vind dan vind ik je weer liefquote:
Oke, dan geef ik toe dat ik helemaal geen Elvis fan ben. Al vind ik dat nr wel goed.quote:Op zondag 20 juli 2014 20:23 schreef anti-loper het volgende:
[..]
oke als ik het mooi vind dan vind ik je weer lief
Ja wel goed nummer , maar is dit het origineel niet? :Squote:Op zondag 20 juli 2014 20:24 schreef blek het volgende:
[..]
Oke, dan geef ik toe dat ik helemaal geen Elvis fan ben. Al vind ik dat nr wel goed.
De orginele zang en daar heeft Junkie XL een nummer voor Nike van gemaakt. Hij maakt ook muziek voor games en remixen voor anderen. Is een Nederlander die in Amerika werkt.quote:Op zondag 20 juli 2014 20:25 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Ja wel goed nummer , maar is dit het origineel niet? :S
Cool. Zit 'ie ook op Soundcloud?quote:Op zondag 20 juli 2014 20:27 schreef anti-loper het volgende:
Ik raad jullie matoma remixjes aan. Maakt chille songs van old school rap liedjes.
Biggy smalls , tupac wie je maar wil homie
jaquote:Op zondag 20 juli 2014 20:29 schreef DataMoshed-SpaDinner het volgende:
[..]
Cool. Zit 'ie ook op Soundcloud?
Hmm totaal niet mijn smaak, helaas.quote:Op zondag 20 juli 2014 20:31 schreef anti-loper het volgende:
[..]
ja
https://soundcloud.com/ma(...)ious-b-i-g-old-thing
luister en geniet
Zóóó' chill!quote:Op zondag 20 juli 2014 20:31 schreef anti-loper het volgende:
[..]
ja
https://soundcloud.com/ma(...)ious-b-i-g-old-thing
luister en geniet
Zooooo chil hequote:
Heb jij ook dat MusicSquare?quote:Op maandag 21 juli 2014 07:13 schreef Pharkus het volgende:
Mijn telefoon categoriseert Radiohead in de categorie vrolijkGoed algoritme
Gewoon spotifyquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |