abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_144877683
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 23:08 schreef Ties02 het volgende:

[..]

Maar waarom wil ie Marks erbij naaien? Wat zit daar voor motief achter
Marks wil niet dat Jax nu al wraak neemt op de Chinezen, dus daarom doet Jax dat heeltijd 'undercover' zeg maar. Volgens mij.
'Elke wasbeer heb een staart, maar niet elke staart heb een wasbeer,'
pi_144880694
Sowieso wel gek dat er nog crews zijn die een meet met Jax aandurven.. Na al die seizoenen weet ik wel dat je kansen op overlijden binnen 12 uur op zijn best 35% is :7

Beetje suf ook dat de nieuwe sheriff corrupt is, weer een tegenstander minder.
pi_144881445
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 00:37 schreef WammesWaggel het volgende:
Sowieso wel gek dat er nog crews zijn die een meet met Jax aandurven.. Na al die seizoenen weet ik wel dat je kansen op overlijden binnen 12 uur op zijn best 35% is :7

Beetje suf ook dat de nieuwe sheriff corrupt is, weer een tegenstander minder.
En ze maakte het nog heel erg duidelijk ook dat ze corrupt is. We krijgen dus een Chibs/sherrif en Rat Boy/Brooke storyline.

Trouwens, wat is Abel een eng kind zeg. Zoals hij daar maar stond en dat stemmetje, leek wel alsof hij bezeten was.
  donderdag 25 september 2014 @ 01:42:34 #129
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_144881524
De domheid van Jax kan ik niet uitstaan. De plotholes voor het feit dat niemand Gemma verdacht ook.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_144886828
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 23:08 schreef Ties02 het volgende:

[..]

Maar waarom wil ie Marks erbij naaien? Wat zit daar voor motief achter
een compleet onnozel motief. Marks wantrouwt de doorzichtige verhalen die Jax hem voorschotelt, ipv normaal te doen besluit Jax dan maar om Marks uit te gaan schakelen. Wtf, hij is toch zo een belangrijke partner voor Jax.... de one-niners waren maar sukkels en slaven van marks maar nu kunnen ze blijkbaar even de boel overnemen

Wat een rommelig seizoen tot nu toe, en allemaal op basis van 1 zinnetje van zijn moeder die hij toch al niet vertrouwde. Elke aflevering vindt er weer een massamoord plaats en de politie kan het geen reet schelen, die zijn alleen maar bezig met de moord op Tara waar ze geen aanwijzingen voor hebben. Nee dit is bepaald niet sterk geschreven. Maargoed we zijn pas 3 afleveringen onderweg dus er kan nog veel gebeuren.
pi_144890342
Ja ik vind het ook allemaal bijzonder zwak tot nu toe

Hopelijk zit er nog ergens een goed plot of twist achter maar ik denk dat dit gewoon de ondergang van de MC wordt
pi_144901419
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 11:40 schreef planethugo het volgende:

[..]

een compleet onnozel motief. Marks wantrouwt de doorzichtige verhalen die Jax hem voorschotelt, ipv normaal te doen besluit Jax dan maar om Marks uit te gaan schakelen. Wtf
Neuh, Jax wilt Marks uitschakelen omdat Marks hem bedreigd. Misschien ook omdat Marks hem doorheeft maar toch vooral om de bedreiging.

Jax: So, we good?
Marks: You know the biggest difference between me and Mr. Pope? Damon made his bones being
the smartest guy on the street. I made mine being the deadliest. Don't cross me, Jackson. I have no remorse killing you... or any of the Sons.
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_144901504
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 13:36 schreef Ties02 het volgende:
Ja ik vind het ook allemaal bijzonder zwak tot nu toe

Hopelijk zit er nog ergens een goed plot of twist achter maar ik denk dat dit gewoon de ondergang van de MC wordt
No shit sherlock. Natuurlijk wordt het de ondergang, verwacht niks anders van de schrijver.

Zwak vind ik het niet, het is duidelijk dat Jax geen grenzen meer heeft en zijn moeder remt hem niet eens een beetje af. Sterker nog, ze stookt het vuurtje op.
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_144901632
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 13:04 schreef Buster91 het volgende:

[..]

Dat heb ik even gemist denk ik ;( Hoe werd er aan gerefereerd?
Met een chemopak aan een lijk in een vat (zuur?) stoppen en afvoeren.
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_144901886
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 11:40 schreef planethugo het volgende:

[..]

een compleet onnozel motief. Marks wantrouwt de doorzichtige verhalen die Jax hem voorschotelt, ipv normaal te doen besluit Jax dan maar om Marks uit te gaan schakelen. Wtf, hij is toch zo een belangrijke partner voor Jax.... de one-niners waren maar sukkels en slaven van marks maar nu kunnen ze blijkbaar even de boel overnemen

Wat een rommelig seizoen tot nu toe, en allemaal op basis van 1 zinnetje van zijn moeder die hij toch al niet vertrouwde. Elke aflevering vindt er weer een massamoord plaats en de politie kan het geen reet schelen, die zijn alleen maar bezig met de moord op Tara waar ze geen aanwijzingen voor hebben. Nee dit is bepaald niet sterk geschreven. Maargoed we zijn pas 3 afleveringen onderweg dus er kan nog veel gebeuren.
Het komt tot nu toe echt over alsof Sutter alle gangs die we de afgelopen seizoenen gezien hebben in één seizoen wil stoppen en het zo bloederig maken als het maar kan. Je weet nu al dat we uiteindelijk ook weer de Arian Brotherhood te zien zullen krijgen aangezien we Jax met Marilyn Manson zagen onderhandelen in de gevangenis. Dat zal ook wel een gevolg krijgen.

Er blijft straks geen gang meer over in Charming.
pi_144905892
Eigenlijk dacht ik even dat Gemma vergif danwel scheernesjes in die cake verstopt zou hebben... Was het een simpele beatdown van Jax waar zij die man op trakteerde.
pi_144918620
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 19:40 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Neuh, Jax wilt Marks uitschakelen omdat Marks hem bedreigd. Misschien ook omdat Marks hem doorheeft maar toch vooral om de bedreiging.

Jax: So, we good?
Marks: You know the biggest difference between me and Mr. Pope? Damon made his bones being
the smartest guy on the street. I made mine being the deadliest. Don't cross me, Jackson. I have no remorse killing you... or any of the Sons.
En waarom zei die dat, omdat Jax al een paar keer glashard tegen hem het liegen is en dat volhoudt zelfs nadat Marks zegt dat het gehele verloop wel erg toevallig perfect voor de sons uitpakt. Als Jax gewoon met Marks overlegt had was het vast met een sisser afgelopen. ipv daarvan besluit ie om dan ook maar oorlog met Marks te gaan maken. Beetje onnozel geschreven door Sutter en co, hopelijk gaat het niveau snel omhoog
pi_144940346
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 11:01 schreef planethugo het volgende:

[..]

En waarom zei die dat, omdat Jax al een paar keer glashard tegen hem het liegen is en dat volhoudt zelfs nadat Marks zegt dat het gehele verloop wel erg toevallig perfect voor de sons uitpakt. Als Jax gewoon met Marks overlegt had was het vast met een sisser afgelopen. ipv daarvan besluit ie om dan ook maar oorlog met Marks te gaan maken. Beetje onnozel geschreven door Sutter en co, hopelijk gaat het niveau snel omhoog
Het doet hier ff niet toe waarom Marks Jax bedreigt. Het ging om de vraag waarom Jax ook al de zwarten wilt uitmoorden. Jax pikt de bedreiging van Marks niet. Dat is het gewoon.

En hoezo als Jax ff met Marks overlegt had? :? Jax wist al van te voren dat Marks het nooit goed zou keuren en dat heeft Marks ook al eens laten doorschemeren (iets over geen oorlog naar de straat verplaatsen en afwachten op een beter moment)
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_145016361
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 22:14 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Het doet hier ff niet toe waarom Marks Jax bedreigt. Het ging om de vraag waarom Jax ook al de zwarten wilt uitmoorden. Jax pikt de bedreiging van Marks niet. Dat is het gewoon.

En hoezo als Jax ff met Marks overlegt had? :? Jax wist al van te voren dat Marks het nooit goed zou keuren en dat heeft Marks ook al eens laten doorschemeren (iets over geen oorlog naar de straat verplaatsen en afwachten op een beter moment)
gaat mij erom waarom die bedreiging van Marks er is, en dat is omdat zijn vertrouwen geschaad wordt en als Marks daarachter komt dan wil hij het hoofd van Jax. Jax wil hem daarin gewoon voor zijn.

Hoe dan ook worden allerlei bondgenoten die in het verleden o zo belangrijk geacht werden om het overleven vd Sons veilig te stellen zomaar aan de kant geschoven en zijn andere kleine groepering opeens de uitkomst. Matig, maar hopelijk wordt het snel beter
pi_145081111
Tig & Venus O+ O+
Maar hoop wel dat Tig er weer bovenop komt snel.

Goede aflevering alles totaal veranderd opeens nu de chinezen achter de sons aanzitten.
En gelijk alles uitmoorden, alleen de granaat zo dichtbij en geen gewonden was beetje slap :')
Benieuwd hoe het nu verder gaat met de nazis nu ze de agenten hebben vermoord.
En Gemma die alleen in de auto zit te lullen tegen Tara 8)7
You're are forgetting I was a professional twice over, an analyst and a therapist. The worlds first analrapist
pi_145081572
Holy Fuck :o

Het gaat nu wel erg hard shitville in.

Snap alleen niet hoe de Chinezen weten dat de Sons achter hun problemen zitten.
pi_145081663
Ik denk dat het Jury is geweest die het heeft verteld tegen de chinezen.
You're are forgetting I was a professional twice over, an analyst and a therapist. The worlds first analrapist
pi_145081728
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 08:38 schreef criminal_mind het volgende:
Ik denk dat het Jury is geweest die het heeft verteld tegen de chinezen.
Ja, dat zou kunnen, als wraak.
  woensdag 1 oktober 2014 @ 08:46:50 #144
388724 JaqenHghar
Valar morghulis
pi_145081788
Eindelijk een begin gemaakt aan deze serie :D Tot nu toe (aflevering 6) is het best tof.
  woensdag 1 oktober 2014 @ 14:42:23 #145
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_145091672
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 07:47 schreef criminal_mind het volgende:
Tig & Venus O+ O+

Ik vind Tig en Rat Boy ook wel een schattig koppeltje anders :P
pi_145091844
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 14:42 schreef GimmeGore het volgende:

[..]

Ik vind Tig en Rat Boy ook wel een schattig koppeltje anders :P
Yeah, you'll get hard
What's that?
I said, this is hard

_O-
  woensdag 1 oktober 2014 @ 15:40:39 #147
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_145093652
Zonde van al die implantaten.

En jezus lookalike Son. ;(
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
pi_145099515
Ik kan er niks aan doen, maar ik vind Tig en Venus zoooo schattig samen O+
Gimme whiskey, give me bourbon, gimme gin..
'Cause it don't matter what I'm drinkin', Lord, as long as it drowns this sorrow I'm in.
  woensdag 1 oktober 2014 @ 21:20:01 #149
13456 AchJa
Shut up!!!
  woensdag 1 oktober 2014 @ 23:39:54 #150
404617 koenes
Linkmichel
pi_145113514
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 18:30 schreef josja het volgende:
Ik kan er niks aan doen, maar ik vind Tig en Venus zoooo schattig samen O+
Als die twee echt een relatie krijgen ben ik wel benieuwd hoe dat gaat uitpakken t.o.v. de MC. Denk niet dat ze er heel blij mee zullen zij.
'Elke wasbeer heb een staart, maar niet elke staart heb een wasbeer,'
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')