Welk hoofd van welke beveiliging?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:06 schreef Catkiller het volgende:
Beetje lafjes trouwens dat ze dat hoofd van die beveiliging niet gelijk in zijn achterhoofd schoten terwijl hij weg liep. Valt mij wel tegen van ze.
Die gast die die doos met de I/eye pad/patches kwam afleveren? Net voor het einde afgezet?quote:
Oooh die, was al bang dat ik iets gemist hadquote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:59 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Die gast die die doos met de I/eye pad/patches kwam afleveren? Net voor het einde afgezet?
mee eens, jammer ook dat je verder helemaal niets ziet tussen de confrontatie van Jax met Juice en dat die laatste blijkbaar helemaal niets gezegd heeft over wat Gemma allemaal uitspookte. Dat verhaal eindigt nu weer met een anticlimax met Gemma die nerveus doet omdat ze naar die hut moet komen. Voelt als rekken tot het laatste stuk van het seizoen, laat dat verhaal dan even rusten ipv dit...quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:09 schreef PascalB het volgende:
Vond het wel een goede aflevering. Sfeer was weer wat relaxt, wat humor momentjes en uiteraard een moord. Smakelijke nieuwe werknemer aangenomen meteen Ook eindelijk een soort van verklaring waarom Bobby en Chibs zo achter Jax bleven staan in z'n speech.
Wel vreemd dat ze Juice toch weer een halve kans geven.
Ik moet de laatste 2 afleveringen nog zien, maar ik vind tot nu toe elke scene met Abel tenenkrommend. Als ik dat jong alleen al zie hoop ik dat de scene zsm voorbij is.quote:
idd, jammer dat ie blijkbaar nog een belangrijke rol gaat 'spelen' (zinnetjes oplezen)quote:Op donderdag 23 oktober 2014 10:04 schreef Denni5 het volgende:
[..]
Ik moet de laatste 2 afleveringen nog zien, maar ik vind tot nu toe elke scene met Abel tenenkrommend. Als ik dat jong alleen al zie hoop ik dat de scene zsm voorbij is.
er zijn 13 afeveringen dit seizoen, volgens mij zijn er nu 7 geweest dus nog 6 te gaanquote:Op donderdag 23 oktober 2014 10:04 schreef Denni5 het volgende:
[..]
Ik moet de laatste 2 afleveringen nog zien, maar ik vind tot nu toe elke scene met Abel tenenkrommend. Als ik dat jong alleen al zie hoop ik dat de scene zsm voorbij is.
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:22 schreef ruudbackus het volgende:
[..]
er zijn 13 afeveringen dit seizoen, volgens mij zijn er nu 7 geweest dus nog 6 te gaan
Dat dus ja, leek me wel duidelijkquote:Op donderdag 23 oktober 2014 16:38 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ik denk dat ie bedoelt dat ie er 5 v/d 7 gezien heeft
Echt he, dat deuntje wanneer hij in bed ligt en weer zijn ogen open doet deed mij er aan denken.quote:
Juice vermoord Lin in het gevang, en zal waarschijnlijk daarna op een nazi mes vallen. Ondanks dat ze hem weer een plek aan de tafel hebben aangeboden.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:51 schreef Ties02 het volgende:
Zo niet verkeerd die nieuwe hoer
Maar wat was het plan met Juicy nou?
Boel wordt wel erg lang gerekt met Gemma, wordt er een beetje moe van
quote:
een veel te vergezocht plan. Als je iemand dood wil hebben in de bak kan je daar wel iemand voor inhuren, denk dat een onbekende makkelijker in de buurt van Lin komt dan Juicy boy. Maargoed dit hele seizoen is nogal vergezocht helaasquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 01:23 schreef schijffie het volgende:
[..]
Juice vermoord Lin in het gevang, en zal waarschijnlijk daarna op een nazi mes vallen. Ondanks dat ze hem weer een plek aan de tafel hebben aangeboden.
Bobby is toch nog niet dood trouwens? Filmpje liet toch alleen zijn oog zien?
Misschien willen ze dat Lin vermoord wordt door een Son, voorzover Juice nog een Son is.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 10:38 schreef planethugo het volgende:
[..]tig is sowieso in elke scene geniaal. Lekker verziekt figuur
[..]
een veel te vergezocht plan. Als je iemand dood wil hebben in de bak kan je daar wel iemand voor inhuren, denk dat een onbekende makkelijker in de buurt van Lin komt dan Juicy boy. Maargoed dit hele seizoen is nogal vergezocht helaas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |