Klopt als je vrijetijdskunde studeertquote:Op maandag 21 juli 2014 09:08 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Dat maakt iemand niet per definitie slim.
En is zij niet diegene die graag continu benadrukt dat ze niet knap maar heel slim is? Of dat ze knap EN heel slim is ofzo?
Als ze echt zo slim waren geweest hadden ze toch op z'n minst een studie gekozen met enig maatschappelijk nut en een uitdagend niveau.quote:Op maandag 21 juli 2014 14:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Maar van iemand die politicologie gestudeerd heeft verwacht ik zeker dat ze slimmer zijn dan 85% van Nederland
quote:Op maandag 21 juli 2014 15:02 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Als ze echt zo slim waren geweest hadden ze toch op z'n minst een studie gekozen met enig maatschappelijk nut en een uitdagend niveau.
quote:Op maandag 21 juli 2014 09:18 schreef fathank het volgende:
Lekker wijf met goeie prammen. Moet wel d'r mond dicht houden want ze komt wel ontzettend irritant en betweterig over altijd.
Volgens mij staat politicologie nu niet echt bekend als een v/d zwaardere studies. Het is immers een sociale wetenschap. Dit even ongeacht of het nu wel/niet waar is.quote:Op maandag 21 juli 2014 14:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Klopt als je vrijetijdskunde studeert![]()
Maar van iemand die politicologie gestudeerd heeft verwacht ik zeker dat ze slimmer zijn dan 85% van Nederland
Definieer jij eerst 'maatschappelijk nut' maar eens.quote:Op maandag 21 juli 2014 15:02 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Als ze echt zo slim waren geweest hadden ze toch op z'n minst een studie gekozen met enig maatschappelijk nut en een uitdagend niveau.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |