Ga weg zionist, niet in mijn topicquote:Op zondag 20 juli 2014 18:04 schreef bierdrinker93 het volgende:
Your is een bezittelijk voornaamwoord en betekent jouw, uw of jullie: Are these your books? (Zijn dit jouw / uw / jullie boeken?)What's your name?(Wat is je naam?)
Your're is de combinatie van een persoonlijk voornaamwoord (you) en de verkorte versie van het werkwoord are ('re): You're my best friend (Je bent mijn beste vriend) You're doing a good job. (Je doet goed werk)
Dit is toch niet moeilijk?
De rest is goed tochquote:Op zondag 20 juli 2014 18:05 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
De taal dat?
Iemand verbeteren en het dan zelf fout doen_!
quote:Op zondag 20 juli 2014 18:04 schreef integraalformule het volgende:
[..]
[..]
Je bedoelt deze vent?:
[ afbeelding ]
In Utrecht zeggen ze nog weleens "Dat is van mijn" maar die n hoor je dan ook duidelijk in de uitspraak.quote:Op zondag 20 juli 2014 18:03 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Wier en wiens verkloot ik wel vaakMaar mij en mijn is toch hetzelfde principe als jou en jouw? Dus op zich...
Bewegende gifs zijn beterquote:
Het is 'grammarnazi'quote:Op zondag 20 juli 2014 18:06 schreef Bierpens. het volgende:
[..]
De rest is goed tochKom op, heb het al lastig met mijn slecht betaalde baantje als grammernazi annex troller. Helemaal na mijn scheiding.
quote:Op zondag 20 juli 2014 18:07 schreef Bierpens. het volgende:
[..]
Bewegende gifs zijn beter1-0 Palestina
2-0, nu opbokken.quote:
whehehquote:Op zondag 20 juli 2014 17:58 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
De klakt moet met een c op het einde. Je mag niet 2 k's in een woord gebruiken, heb je dat niet geleerd?Trekte klact is de korrecte spelling.
Rot op met je propaganda.quote:
Van mijn wat? (maak je die fouten expres?)quote:Op zondag 20 juli 2014 18:04 schreef Bierpens. het volgende:
[..]
1 foutje maarTegenover 5 van jouw volgens mij.
'Israel needs your support', dat is zeker geen propaganda van terroristen (Israel)? 3-0quote:
Kutzooi, nog gelijk ookquote:Op zondag 20 juli 2014 18:12 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Van mijn wat? (maak je die fouten expres?)
En in mijn zin zat geen enkele fout, de buitenlander is onzijdig dus hoeft "zijn/haar moedertaal" ook niet, "de moedertaal" dus.
Israel zijn geen terroristen, hamas is. En aangezien je dat filmpje gelooft, toont aan dat je weinig weet van het conflict. 400 jaar lang was die regio onder controle van het ottomaanse rijk. In 1907 veroverde Engeland een gedeelte van ''Palenstina'' Engeland gaf dat stuk land aan de zionisten. Maar de zionisten/joden waren een slim, en hardwerkend volk. Dus binnen tien jaar hadden ze veel land opgekocht. Maar daar waren de arabieren tegen, en die pleegden aanslagen, en de zionisten/joden verdedigde zich.quote:Op zondag 20 juli 2014 18:13 schreef Bierpens. het volgende:
[..]
'Israel needs your support', dat is zeker geen propaganda van terroristen (Israel)? 3-0
Da's netjes, fouten toegevenquote:Op zondag 20 juli 2014 18:14 schreef Bierpens. het volgende:
[..]
Kutzooi, nog gelijk ookIk dien mijn ontslag in, blijf nu alleen nog officieel troller.
Dat is inmiddels al zo erg dat het tegenwoordig mag van het groene boekjequote:Op zondag 20 juli 2014 18:19 schreef Piger het volgende:
Zeiken over het engels, terwijl in Nederland nog vaak genoeg 'me' wordt gezegd ipv 'mijn'.
Wat?!!!quote:Op zondag 20 juli 2014 18:28 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Dat is inmiddels al zo erg dat het tegenwoordig mag van het groene boekje
Net zoals dat kennen en kunnen doorelkaar gebruikt mag worden...
Hij heb ze eige moeder nooit gekant, ken je die uitspraak niet?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |